abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110779904
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110779918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kunnen straks best keer wat afspreken, geen probleem :)

:{w wat anderen vinden, een kat heeft ook buitenlucht en beweging nodig, dus die neem ik aan een riempje mee lopen...
Wat tof! Zo'n grote, stoere kerel met een fluffy kat aan een riempje :D O+
pi_110779944
Ik heb het wel eens geprobeerd met onze kat: aan een tuigje lopen. Maar die wilde echt niet de kant op waar ik heen wilde :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110779978
@Isa, ja, een leuk gebied uitzoeken is een goed idee!
pi_110780162
Als het lukt prima. :) Wij hadden ook een paar pogingen gedaan; Geen succes. :N :')
pi_110780188
Lie, Isa, Mantingerveld is mooi vind ik!
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat tof! Zo'n grote, stoere kerel met een fluffy kat aan een riempje :D O+
:D

Isa, m'n vorige kat daar kon ik mee lopen zonder riem :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110780252
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kan je je toekomstige noortje ook best aanleren denk ik :Y
pi_110780414
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ken het ja :Y
  woensdag 25 april 2012 @ 19:42:44 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110780691
:o ik heb een goed zittende panty aan. Die vorige was echt veeeeeeeeel te groot. Ik moet echt afleren alles in XL te kopen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 25 april 2012 @ 19:43:46 #10
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110780751
Zo zoals gedacht moet ik volgend jaar inderdaad naar de plaats waar ik niet naartoe wil... Nog 4 jaar...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110780766
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
:o ik heb een goed zittende panty aan. Die vorige was echt veeeeeeeeel te groot. Ik moet echt afleren alles in XL te kopen.
Haha, lekker gevoel toch?
  woensdag 25 april 2012 @ 19:47:54 #12
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110780951
Lijstje:
O: pruim
L: belegd broodje met kaas en ham
T: mangez-tous, erwtjes en spinaziesalade
D: restje lasagna
S: toer lopen om mijn woede eruit te krijgen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110781026
Sjaap: -O- Er is weer gekozen in het belang van anderen? }:|
pi_110781113
An, hoop het :) Al zou dat dan alleen buiten de bebouwde kom worden.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:43 schreef Sjaapje het volgende:
Zo zoals gedacht moet ik volgend jaar inderdaad naar de plaats waar ik niet naartoe wil... Nog 4 jaar...
Meh :{
  woensdag 25 april 2012 @ 19:50:52 #15
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110781128
Ja het ego van mijn baas...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110781624
Ohai!

Net Evy les 12, ging een beetje zwaar, ging misschien ook niet zo lekker door de tegenwind en de regen :').
pi_110781670
Nu thee en over 40 minuten richting de sportschule.

MC ik vond dat jack niet zo leuk :@ misschien wel leuk op een broek die geen spijkerbroek is! Anders wordt het allemaal zo spijker...
pi_110782222
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd met onze kat: aan een tuigje lopen. Maar die wilde echt niet de kant op waar ik heen wilde :D
vroeger had m'n buurmeisje konijnen, en daar hadden we ook tuigjes voor gemaakt. Gingen we met de konijnen door de buurt wandelen!
pi_110782351
Lijstje:
O: havermout met banaan, rabarber, aardbeien
B: 30 minuten wandelen
L: gegrilde groenten met 1 eetlepel bulghur, paar stukjes feta.
T: brownie
T: rabarber met 3 aardbeien
S: half uur hardlopen
D: gevulde salade (spekjes, appel, champignon, geitenkaas), met daarnaast plakje haloumni en zuurdezemstokbrood.
T: nog wat yoghurt ofzo.

We hebben het eten al op, en normaal gaan we tegen deze tijd pas eten. Vreemd! Nu is de avond nog heel erg lang!
pi_110782401
Extra B ;)
pi_110782453
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:11 schreef V1z0R het volgende:
Extra B ;)
heeft m'n lijstje het nodig?
  woensdag 25 april 2012 @ 20:12:55 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110782477
O: 100 gr magere kwark (2,3)
T: 30 gr gerookte kip, gekookt eitje
L: salade met gerookte zalm, 4 cherrytomaatjes, gekookt eitje, dressing (3)
T: cabernossi en plak kaas (<1)
D: gegrilde kip met bloemkoolpuree (5,5)
B: wii fit, grondoefeningen, in totaal klein uurtje.

Maar eerst koffie!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110782501
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

heeft m'n lijstje het nodig?
Niet echt, misschien de Duutser wel? :@ :P
pi_110782543
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 100 gr magere kwark (2,3)
T: 30 gr gerookte kip, gekookt eitje
L: salade met gerookte zalm, 4 cherrytomaatjes, gekookt eitje, dressing (3)
T: cabernossi en plak kaas (<1)
D: gegrilde kip met bloemkoolpuree (5,5)
B: wii fit, grondoefeningen, in totaal klein uurtje.

Maar eerst koffie!
oh, XM. ik vind het zooooo weinig wat je eet. Wellicht va je niet af omdat je lichaam gewoon niet genoeg binnenkrijgt en alles opslaat?
pi_110782587
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet echt, misschien de Duutser wel? :@ :P
Ik zal het hem vragen.

* Jagärtrut roept naar de keuken: "So, you need some extra B?"
pi_110782827
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Net Evy les 12, ging een beetje zwaar, ging misschien ook niet zo lekker door de tegenwind en de regen :').
Jij bent echt goed bezig met sporten! Leuk! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh, XM. ik vind het zooooo weinig wat je eet. Wellicht va je niet af omdat je lichaam gewoon niet genoeg binnenkrijgt en alles opslaat?
Daar ben ik het helemaal mee eens!
En Duvel zou natuurlijk ook wel beter moeten weten dan te lunchen met een tomaat en een stuk komkommer. }:|

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: havermout met banaan, rabarber, aardbeien
B: 30 minuten wandelen
L: gegrilde groenten met 1 eetlepel bulghur, paar stukjes feta.
T: brownie
T: rabarber met 3 aardbeien
S: half uur hardlopen
D: gevulde salade (spekjes, appel, champignon, geitenkaas), met daarnaast plakje haloumni en zuurdezemstokbrood.
T: nog wat yoghurt ofzo.

We hebben het eten al op, en normaal gaan we tegen deze tijd pas eten. Vreemd! Nu is de avond nog heel erg lang!
Mooi lijstje!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110782848
Ik ook :@ Kan me ook weinig voorstellen hoe XM nog niets merkt...
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik zal het hem vragen.

* Jagärtrut roept naar de keuken: "So, you need some extra B?"
Ga anders wat komkommersalade maken :')
_O-
pi_110782880
Kennen jullie dat, van die hele stomme dingen die je doet als je je een beetje awkward voelt. Ik was bij een diploma uitreiking vandaag, en ik heb een hele leuke schoonfamilie dus dat was gezellig. Maar:

-Ik kwam te laat binnen, haar overal, traan in m'n oog en een zweverige H&M tas.
-Ik vergat me voor te stellen aan een paar mensen die ik niet kende en ging verward maar ergens zitten.

-Gezellige lunch gehad-

-Afscheid van mensen is niet m'n sterkste kant, dus ik weet nooit of ik mensen 3 zoenen moet geven of gewoon 1. Dus O+ z'n zus zei gedag en ik gaf haar heel awkward drie zoenen en vroeg toen of ze een leuke ochtend had gehad maar zij verstond me niet en zei: zullen we voortaan 1 zoen geven? En ik verstond wat anders dus ik zei: nu? En zij: eh, nee, gewoon als we elkaar weer zien. Oh 8-)

Dit klinkt echt super stom en onbelangrijk maar dat soort momenten komen dan altijd later op de dag terug als ik ergens mee bezig ben en waar ik ook ben, ik zeg dan ook echt hardop: D'oh. :')

/dagboek

[ Bericht 0% gewijzigd door creepycookie op 25-04-2012 20:25:19 ]
pi_110782945
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef creepycookie het volgende:
Kennen jullie dat, van die hele stomme dingen die je doet als je je een beetje awkward voelt. Ik was bij een diploma uitreiking vandaag, en ik heb een hele leuke schoonfamilie dus dat was gezellig. Maar:

-Ik kwam te laat binnen, haar overal, traan in m'n oog en een zweverige H&M tas.
-Ik vergat me voor te stellen aan een paar mensen die ik niet kende en ging verward maar ergens zitten.

-Gezellige lunch gehad-

-Afscheid van mensen is niet m'n sterkste kant, dus ik weet nooit of ik mensen 3 zoenen moet geven of gewoon 1. Dus O+ z'n zus zei gedag en ik gaf haar heel awkward drie zoenen en vroeg toen of ze een leuke ochtend had gehad maar zij verstond me niet en zei: zullen we voortaan 1 zoen geven? En ik verstond wat anders dus ik zei: nu? En zei: eh, nee, gewoon als we elkaar weer zien. Oh 8-)

Dit klinkt echt super stom en onbelangrijk maar dat soort momenten komen dan altijd later op de dag terug als ik ergens mee bezig ben en waar ik ook ben, ik zeg dan ook echt hardop: D'oh. :')

/dagboek
ja hoor, dat doe ik ook! En je er inderdaad later ongemakkelijk over voelen.
pi_110782968
Yup, en kan nog dommere voorbeelden oprakelen Creeps! :*
pi_110783006
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Oja! Ik kan me er later echt nog onzeker door voelen!
  woensdag 25 april 2012 @ 20:21:16 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110783023
Durf wel te wedden dat ik meer heb gegeten dan Duuf vandaag. Eigenlijk.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110783026
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oja! Ik kan me er later echt nog onzeker door voelen!
Dat dus :Y
  woensdag 25 april 2012 @ 20:22:11 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110783073
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:Y.

'Bedankt' zeggen als iemand tot ziens zegt. Terwijl er niks te bedanken valt. Of diegene jou juist zou moeten bedanken. Dat soort sufheid.
pi_110783084
quote:
11s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat Duvel nog slechter eet, wil natuurlijk niet zeggen dat jij goed eet.
Doe wat je niet durft.
pi_110783117
Zweverig moet zwerverig zijn trouwens, maar dat is geen woord volgens mijn computer :P
pi_110783180
Haha fijn dat het zo herkenbaar is!
pi_110783309
quote:
11s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat wil nog steeds niet zeggen dat het genoeg is!
pi_110783608
Joehoe, lijstje

O twee boterhammen pindakaas
T appel
L half stokbroodje gezond zonder ham, pre-fab
T speltboterham
T worteltjes
T gekookt eitje
D spaghetti met tomaat, pijnboompitten, ricotta en rucolasalade
B lesje jillian
B half uur wandelen

Wat een carbs eigenlijk. Vanwege gerommel in de darmen ben ik gestopt met kwark. Misschien ben ik wel lactose intolerant, heb ik ook eens wat ;)
pi_110783660
Ja XM. Wat Jagar en Henk zeggen!
  woensdag 25 april 2012 @ 20:32:43 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110783713
Herkenbaar hoor, creep :Y.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 25 april 2012 @ 20:34:08 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110783815
Ik heb een kokosshake. Mag eigenlijk alleen na hardlopen, maar had er zo'n zin in :'). Alleen geeft m'n weegschaal iets anders (lees: meer) aan bij 30 gram dan er in zo'n zakje zit :? :').

En morgen doe ik een rokje aan naar m'n werk en dat is voor het eerst, dus ze gaan best raar opkijken. Nu draag ik zo af en toe wel eens rokjes en jurkjes, en in de zomer al helemaal, maar zo kennen ze me niet op het werk :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110783904
Ik heb gewoon een verhuisdoos vol met kookboeken :)
Be someone that makes you happy
pi_110783991
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Nallie het volgende:
:')
  woensdag 25 april 2012 @ 20:37:42 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110784028
Ach Cookie O+ Herkenbaarheid pur sang idd :Y Of twee keer aan mensen vragen hoe het gaat, omdat je het tegelijk zegt en diegene dan antwoord en en meh :') Ik heb een arsenaal aan voorbeelden maar zal het hierbij laten oO<

Al zou ik ook licht verward zijn als iemand na 3x zoenen tegen me zou zeggen dat we voortaan 1 zoen zouden doen xD

Ritme = faal, trein reed niet en misselijk door de tram en toen misselijk over was honger, dus patatje gehaald @ Smullers als avondeten :')

Heul raar trouwens, nooit problemen met trams, maar van tram 4 richting CS word ik altijd lichtelijk groen in da face? Als je dat ding aan ziet komen rijden word je ook al half zeeziek, hij zwabbert over de weg :')

</megaspannende post>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 25 april 2012 @ 20:38:46 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110784102
quote:
Leuk! *O* Volgens mij kan jij ook echt genieten van allerlei soorten eten (en dan niet door vol te stouwen), niet dan? O+
pi_110784608
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach Cookie O+ Herkenbaarheid pur sang idd :Y Of twee keer aan mensen vragen hoe het gaat, omdat je het tegelijk zegt en diegene dan antwoord en en meh :') Ik heb een arsenaal aan voorbeelden maar zal het hierbij laten oO<

Al zou ik ook licht verward zijn als iemand na 3x zoenen tegen me zou zeggen dat we voortaan 1 zoen zouden doen xD

Ritme = faal, trein reed niet en misselijk door de tram en toen misselijk over was honger, dus patatje gehaald @ Smullers als avondeten :')

Heul raar trouwens, nooit problemen met trams, maar van tram 4 richting CS word ik altijd lichtelijk groen in da face? Als je dat ding aan ziet komen rijden word je ook al half zeeziek, hij zwabbert over de weg :')

</megaspannende post>
Hahaha, eigenlijk word ik van alle trams ziek hoor. De tram 12 moet ik soms maar 3 haltes in zitten maar ik kom er standaard groen uit.
pi_110784612
M'n mental-image van Nallie is nog altijd dat zij een Goois meisje is :D
pi_110784721
quote:
Heb je ook uit alle boeken al eens wat gemaakt? :D
Doe wat je niet durft.
pi_110784732
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

</megaspannende post>
Hier in Den Haag rijdt een tram rond waarin je bijna uit je stoel stuitert door het hobbelen. :')
  woensdag 25 april 2012 @ 20:47:34 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110784749
Lijstje
O. boterham appelstroop
l. Broccoli + braadworst + aardappelpuree + zaziki + pindakaasijsje
T. halve 81% reep van de lidl + minimuffin
b. 3 uur rondhobbelen op een beurs
d. Misosoep + schaaltje ingelegde komkommer + 10 sashimi + 4x californiarol + 5x gefrituurde groente + rettichreepjes
T. jaegermeister
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_110784776
quote:
Ik weet niet of ik ze in 1 doos zou krijgen, heb twee kastjes (bijna) vol :D
pi_110784814
Morgen moeten we onderweg eten dus zal wel Burger King of MacDonalds worden....
Zit er aan te denken om een stukje quiche mee te nemen die ik nog in de vriezer heb en die dan te eten.
Niet dat die quiche zoveel gezonder is maar dan weet ik tenminste wat ik eet.
pi_110784896
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
O. boterham appelstroop
l. Broccoli + braadworst + aardappelpuree + zaziki + pindakaasijsje
T. halve 81% reep van de lidl + minimuffin
b. 3 uur rondhobbelen op een beurs
d. Misosoep + schaaltje ingelegde komkommer + 10 sashimi + 4x californiarol + 5x gefrituurde groente + rettichreepjes
T. jaegermeister
:@
Niet helemaal gevolgd, maar hoe is het met jou, Tink?
pi_110784960
:{ Ik duw er nog yoghurt met muesli bij en dan zit ik op een amazing 760 kcal
Nog een week op de tanden bijten.. :X
pi_110785051
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:50 schreef MarMar het volgende:
:{ Ik duw er nog yoghurt met muesli bij en dan zit ik op een amazing 760 kcal
Nog een week op de tanden bijten.. :X
;(. Ook echt uitzicht op verbetering daarna?
  woensdag 25 april 2012 @ 20:51:18 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110785062
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hier in Den Haag rijdt een tram rond waarin je bijna uit je stoel stuitert door het hobbelen. :')
Eu eu Deh Hoâââg! *O*

Fijn dat ja! Ik ben nu aan het overwegen om ipv 3 min lopen naar tram 4 15-20 min lopen naar de metro te doen, waarna ik nog maar 2 of 3 haltes hoef ofzo :') Per saldo hoef ik dan geloof ik niet eens echt eerder weg :+
pi_110785066
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef Sarabi het volgende:
Morgen moeten we onderweg eten dus zal wel Burger King of MacDonalds worden....
Zit er aan te denken om een stukje quiche mee te nemen die ik nog in de vriezer heb en die dan te eten.
Niet dat die quiche zoveel gezonder is maar dan weet ik tenminste wat ik eet.
Dat vind ik een vreemde redenatie. Er zijn legio mogelijkheden voor gezonde dingen die je mee kunt nemen en onderweg kunt eten. Je kunt ook gewoon wat broodjes klaarmaken voor onderweg. Om maar een voorbeeld te noemen.
Doe wat je niet durft.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:51:32 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110785087
w00p! M'n spijkerbroek zat net strákker. Kreeg 'm bijna niet dicht.

Dit wordt een groot succes :').
pi_110785142
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eu eu Deh Hoâââg! *O*

Fijn dat ja! Ik ben nu aan het overwegen om ipv 3 min lopen naar tram 4 15-20 min lopen naar de metro te doen, waarna ik nog maar 2 of 3 haltes hoef ofzo :') Per saldo hoef ik dan geloof ik niet eens echt eerder weg :+
:'). Gewoon doen, beetje extra lichaamsbeweging kan nooit kwaad. :Y
pi_110785218
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat vind ik een vreemde redenatie. Er zijn legio mogelijkheden voor gezonde dingen die je mee kunt nemen en onderweg kunt eten. Je kunt ook gewoon wat broodjes klaarmaken voor onderweg. Om maar een voorbeeld te noemen.
Ja, maar broodjes vind ik niet echt avondeten.
Avondeten hoeft sowieso niet altijd zo mager en kcalarm te zijn, maar fastfood is ook wel het tegenovergestelde.
pi_110785303
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Avondeten hoeft sowieso niet altijd zo mager en kcalarm te zijn, maar fastfood is ook wel het tegenovergestelde.
Precies, maar gaat om wat je binnenkrijgt! En daarom BK en McD mijden...
Serieus, een lokale snackbar is gezonder dan die ketens!
pi_110785325
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

;(. Ook echt uitzicht op verbetering daarna?
Tijdelijke fiks, de zenuwen gaan even kapot, waardoor minder pijnsignaal, waardoor minder morfine nodig.
Ze genezen weer na verloop van tijd (rond de 6 maanden ongeveer de laatste keren, maar resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst) en dan doen we het weer opnieuw als ik de moed verzameld heb. En ik moet dan mazzel hebben dat de rest van mijn lijf zich rustig genoeg houdt om van de morfine af te kunnen blijven.
Duim maar voor me dus.
pi_110785377
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vind je de Mac dan wel avondeten?
Doe wat je niet durft.
pi_110785413
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef MarMar het volgende:

[..]

Tijdelijke fiks, de zenuwen gaan even kapot, waardoor minder pijnsignaal, waardoor minder morfine nodig.
Ze genezen weer na verloop van tijd (rond de 6 maanden ongeveer de laatste keren, maar resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst) en dan doen we het weer opnieuw als ik de moed verzameld heb. En ik moet dan mazzel hebben dat de rest van mijn lijf zich rustig genoeg houdt om van de morfine af te kunnen blijven.
Duim maar voor me dus.
* ElDinosaur begint alvast met duimen

:*
pi_110785445
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Vind je de Mac dan wel avondeten?
Hoort bij mij wel onder het kopje avondeten :Y
pi_110785535
Sarabi, persoonlijk geen fan van pasta, maar een pastasalade als D i.p.v. BK of McD dan?
  woensdag 25 april 2012 @ 20:57:29 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110785574
Of Griekse salade en dan wat stokbrood mee?
pi_110785659
Of koude quiche met olijfjes en geitenkaas en zulks?
pi_110785706
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of Griekse salade en dan wat stokbrood mee?
^^
Kun je nog souvlaki bij doen ook, want dat hoeft niet warm te wezen!
pi_110785720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoort bij mij wel onder het kopje avondeten :Y
Meisje meisje meisje, je hebt nog een hoop te leren. :|W
Doe wat je niet durft.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:59:32 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110785751
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

* ElDinosaur begint alvast met duimen

:*
Ik duim mee! :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Precies, maar gaat om wat je binnenkrijgt! En daarom BK en McD mijden...
Serieus, een lokale snackbar is gezonder dan die ketens!
En de Smullers ook vermijden! :P Ik ben nu ook al 2x eens bij Julia's geweest, best te eten, niet goedkoop alleen en ook vast niet erg gezond.
Gezonde warme happen vinden op stations blijft wel een soort uitdaging. Heb al een paar keer geprobeerd om pompoensoep van Shakie's te scoren maar iedere keer als ik kom is het op :')
  woensdag 25 april 2012 @ 21:00:02 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110785793
Woo, 2 ons afgevallen! *O* *O*

:')_!
  woensdag 25 april 2012 @ 21:00:38 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110785856
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:') ieks!

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:58 schreef MarMar het volgende:
Bowah koude quiche vind ik niet echt lekker meestal :o Ik denk dan bij iedere hap "Dit zou warm best te nassen zijn :')" :P
  woensdag 25 april 2012 @ 21:01:18 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110785919
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

Misschien het begin van het proces! *O* Ik hoop het!
pi_110785982
Sjeezus HPKW, meisje meisje meisje?! :P
quote:

Tenminste iets! :+
pi_110786108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
En de Smullers ook vermijden! :P Ik ben nu ook al 2x eens bij Julia's geweest, best te eten, niet goedkoop alleen en ook vast niet erg gezond.
Gezonde warme happen vinden op stations blijft wel een soort uitdaging. Heb al een paar keer geprobeerd om pompoensoep van Shakie's te scoren maar iedere keer als ik kom is het op :')
Mwah, ging me meer om de nog slechtere stoffen dan verkeerde vetten en foute KH's... :P

Amerikaans fastfood = geheid dat je met kut transvetten te maken hebt.
Laat staan de andere foute toevoegingen, zag vandaag nog een plaatje van patat en een hamburger van grote Amerikaanse ketens, na 3jr nog geen schimmel erop...
Als schimmel het niet aanpakt kan het niet goed wezen :')
  woensdag 25 april 2012 @ 21:04:33 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110786156
quote:

[..]

V olgens mij begrijo je sarabi verkeerd. Ze heeft geen zin in McDrek en neemt dus een quiche mee. Gordel keuze lijkt mij. Nog wat rauwkost en klaar is ze.
pi_110786170
:O. 9 uur en ik val al bijna in slaap. :')
  woensdag 25 april 2012 @ 21:05:24 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110786238
quote:

[..]

:D.

Ik houd m'n mond maar even dan :D.

Net gedoucht en dat is eigenlijk fijner dan 's ochtends douchen. Plus ik kan 's ochtends een kwartier langer blijven liggen! *O*. Maar nu mis ik eigenlijk zo'n lekkere zachte badjas, want nu moet ik óf naakt blijven rondlopen of weer iets aan gaan trekken en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Of ik moet pas vlak voor het slapen gaan gaan douchen, maar dan ga ik slapen met nat haar en wil het de volgende dag niet zitten :') [/eerstewereldissues]
Niet meer actief op Fok!
pi_110786319
Ik heb samen met sigme ook ge BK'd na de DH bier en vlammetjes meet trouwens :+
  woensdag 25 april 2012 @ 21:06:23 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110786320
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mwah, ging me meer om de nog slechtere stoffen dan verkeerde vetten en foute KH's... :P

Laat staan de andere foute toevoegingen, zag vandaag nog een plaatje van patat en een hamburger van grote Amerikaanse ketens, na 3jr nog geen schimmel erop...
Ah zo! Ja dan kan je nog beter eerlijk deegwaar met weinig veggies eten inderdaad :+

Ik ben ook moei. Zo maar met boekje op de bank ofzo :P
pi_110786342
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:') ieks!

[..]

Bowah koude quiche vind ik niet echt lekker meestal :o Ik denk dan bij iedere hap "Dit zou warm best te nassen zijn :')" :P
Ligt er voor mij heel erg aan wat er door zit. Brie en olijfjes doen het bijvoorbeeld goed bij me, veel groentes dan weer niet, maar dat kan je opvangen met een salade.
pi_110786344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd, tijdens onze vakantie, wat we gaan eten. We moeten een maand lang 'uit eten' daar..
pi_110786353
Hahahaha, sorry. :D

Maar kom op zeg, de Mac is geen fatsoenlijk diner, er is echt wel iets beters te verzinnen. Desnoods duik je ergens een eetcafé in om snel een daghap te scoren.
Of je eet gewoon een keertje geen warm. Lekker boeiend.
Je maakt een keuze, of je neemt de tijd om te eten en probeert wat fatsoenlijks te eten, of je doet het niet en neemt genoegen met iets wat je meeneemt of McDrek.
Doe wat je niet durft.
pi_110786364
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Leuk! *O* Volgens mij kan jij ook echt genieten van allerlei soorten eten (en dan niet door vol te stouwen), niet dan? O+
Klopt wel :Y Eten O+

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:45 schreef V1z0R het volgende:
M'n mental-image van Nallie is nog altijd dat zij een Goois meisje is :D
Dat klopt heul niet ;) naja misschien een klein beetje dan. Mn zusje is stukken erger ;)
Ik heb geen Vespa en ook geen rrrrr :P
pi_110786390
quote:

En als je nu eens 's ochtends gaat wegen?
Hou je ook veel vocht vast misschien? Groene thee en zulks, scheelt bij mij soms pondjes!
pi_110786424
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef Nallie het volgende:

[..]

Klopt wel :Y Eten O+

[..]

Dat klopt heul niet ;) naja misschien een klein beetje dan. Mn zusje is stukken erger ;)
Ik heb geen Vespa en ook geen rrrrr :P
Sjaaltjes en poloshirtjes?
pi_110786427
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Maar kom op zeg, de Mac is geen fatsoenlijk diner, er is echt wel iets beters te verzinnen. Desnoods duik je ergens een eetcafé in om snel een daghap te scoren.
Je maakt een keuze, of je neemt de tijd om te eten en probeert wat fatsoenlijks te eten, of je doet het niet en neemt genoegen met iets wat je meeneemt of McDrek.
McDrek :') en eens!
pi_110786463
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Sjaaltjes en poloshirtjes?
:N en geen parelkettingen ook nie
pi_110786476
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:07 schreef Nallie het volgende:

[..]

McDrek :') en eens!
V1z0r kwam daarmee! Maar het klopt wel! :P
Doe wat je niet durft.
pi_110786485
Ik ben al zeker zes jaar niet meer bij de mcdrek geweest *trots is*
pi_110786525
2 weken geleden nog. :6 :@
pi_110786567
Ik ook al een lange tijd niet, maar ik liep er laatst langs en ik begon een beetje begon te watertanden van de geur :9~
  woensdag 25 april 2012 @ 21:10:07 #95
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110786579
Lijstjestijd... te weinig gegeten naar mijn idee.

O: 6x eiwit, 3x eigeel, 2x toast, chillisaus, koffie, glas water met glutamine
T: peer, mandarijn
T: tall white cafe mocha vd star bucks
T: 3 handjes noten, appel
T: bruin pisoletje american filet met ei
D: schouderkarbonade met 100g (gekookte) rijst, wortels en peulvruchten
T: mandarijn
T: glas water met glutamine
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110786604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

:N en geen parelkettingen ook nie
Uggs en een LV tas dan?
pi_110786628
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:08 schreef MarMar het volgende:
Ik ben al zeker zes jaar niet meer bij de mcdrek geweest *trots is*
Een paar weken geleden. Twee kopjes thee gehad :+
pi_110786743
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:58 schreef MarMar het volgende:
Het gaat koude quiche met ui, kaas en beetje gehakt worden.
pi_110786772
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het gaat koude quiche met ui, kaas en beetje gehakt worden.
^O^
  woensdag 25 april 2012 @ 21:12:13 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110786818
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

?Henk? Je reageert zo anders dan normaal. Ik vind het niet zo'n vreselijk rare keuze van sarabi. En daarnaast is het maar net hier je het leest: de mcdrek is eerder geschikt voor d dan als t. ik denk dat ze dat bedoelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')