Wat tof! Zo'n grote, stoere kerel met een fluffy kat aan een riempjequote:Op woensdag 25 april 2012 19:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kunnen straks best keer wat afspreken, geen probleemwat anderen vinden, een kat heeft ook buitenlucht en beweging nodig, dus die neem ik aan een riempje mee lopen...
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat tof! Zo'n grote, stoere kerel met een fluffy kat aan een riempje![]()
Kan je je toekomstige noortje ook best aanleren denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 19:34 schreef V1z0R het volgende:
Lie, Isa, Mantingerveld is mooi vind ik!
[..]
Isa, m'n vorige kat daar kon ik mee lopen zonder riem
Ken het jaquote:Op woensdag 25 april 2012 19:34 schreef V1z0R het volgende:
Lie, Isa, Mantingerveld is mooi vind ik!
[..]
Isa, m'n vorige kat daar kon ik mee lopen zonder riem
Haha, lekker gevoel toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
ik heb een goed zittende panty aan. Die vorige was echt veeeeeeeeel te groot. Ik moet echt afleren alles in XL te kopen.
Mehquote:Op woensdag 25 april 2012 19:43 schreef Sjaapje het volgende:
Zo zoals gedacht moet ik volgend jaar inderdaad naar de plaats waar ik niet naartoe wil... Nog 4 jaar...
vroeger had m'n buurmeisje konijnen, en daar hadden we ook tuigjes voor gemaakt. Gingen we met de konijnen door de buurt wandelen!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd met onze kat: aan een tuigje lopen. Maar die wilde echt niet de kant op waar ik heen wilde
Niet echt, misschien de Duutser wel?quote:
oh, XM. ik vind het zooooo weinig wat je eet. Wellicht va je niet af omdat je lichaam gewoon niet genoeg binnenkrijgt en alles opslaat?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 100 gr magere kwark (2,3)
T: 30 gr gerookte kip, gekookt eitje
L: salade met gerookte zalm, 4 cherrytomaatjes, gekookt eitje, dressing (3)
T: cabernossi en plak kaas (<1)
D: gegrilde kip met bloemkoolpuree (5,5)
B: wii fit, grondoefeningen, in totaal klein uurtje.
Maar eerst koffie!
Jij bent echt goed bezig met sporten! Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Net Evy les 12, ging een beetje zwaar, ging misschien ook niet zo lekker door de tegenwind en de regen.
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, XM. ik vind het zooooo weinig wat je eet. Wellicht va je niet af omdat je lichaam gewoon niet genoeg binnenkrijgt en alles opslaat?
Mooi lijstje!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: havermout met banaan, rabarber, aardbeien
B: 30 minuten wandelen
L: gegrilde groenten met 1 eetlepel bulghur, paar stukjes feta.
T: brownie
T: rabarber met 3 aardbeien
S: half uur hardlopen
D: gevulde salade (spekjes, appel, champignon, geitenkaas), met daarnaast plakje haloumni en zuurdezemstokbrood.
T: nog wat yoghurt ofzo.
We hebben het eten al op, en normaal gaan we tegen deze tijd pas eten. Vreemd! Nu is de avond nog heel erg lang!
Ga anders wat komkommersalade makenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zal het hem vragen.
* Jagärtrut roept naar de keuken: "So, you need some extra B?"
ja hoor, dat doe ik ook! En je er inderdaad later ongemakkelijk over voelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef creepycookie het volgende:
Kennen jullie dat, van die hele stomme dingen die je doet als je je een beetje awkward voelt. Ik was bij een diploma uitreiking vandaag, en ik heb een hele leuke schoonfamilie dus dat was gezellig. Maar:
-Ik kwam te laat binnen, haar overal, traan in m'n oog en een zweverige H&M tas.
-Ik vergat me voor te stellen aan een paar mensen die ik niet kende en ging verward maar ergens zitten.
-Gezellige lunch gehad-
-Afscheid van mensen is niet m'n sterkste kant, dus ik weet nooit of ik mensen 3 zoenen moet geven of gewoon 1. Dusz'n zus zei gedag en ik gaf haar heel awkward drie zoenen en vroeg toen of ze een leuke ochtend had gehad maar zij verstond me niet en zei: zullen we voortaan 1 zoen geven? En ik verstond wat anders dus ik zei: nu? En zei: eh, nee, gewoon als we elkaar weer zien. Oh
![]()
Dit klinkt echt super stom en onbelangrijk maar dat soort momenten komen dan altijd later op de dag terug als ik ergens mee bezig ben en waar ik ook ben, ik zeg dan ook echt hardop: D'oh.![]()
/dagboek
Oja! Ik kan me er later echt nog onzeker door voelen!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja hoor, dat doe ik ook! En je er inderdaad later ongemakkelijk over voelen.
Dat dusquote:Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oja! Ik kan me er later echt nog onzeker door voelen!
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja hoor, dat doe ik ook! En je er inderdaad later ongemakkelijk over voelen.
Dat Duvel nog slechter eet, wil natuurlijk niet zeggen dat jij goed eet.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Durf wel te wedden dat ik meer heb gegeten dan Duuf vandaag. Eigenlijk.
Dat wil nog steeds niet zeggen dat het genoeg is!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Durf wel te wedden dat ik meer heb gegeten dan Duuf vandaag. Eigenlijk.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Nallie het volgende:
Ik heb gewoon een verhuisdoos vol met kookboeken
Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Nallie het volgende:
Hahaha, eigenlijk word ik van alle trams ziek hoor. De tram 12 moet ik soms maar 3 haltes in zitten maar ik kom er standaard groen uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach CookieHerkenbaarheid pur sang idd
Of twee keer aan mensen vragen hoe het gaat, omdat je het tegelijk zegt en diegene dan antwoord en en meh
Ik heb een arsenaal aan voorbeelden maar zal het hierbij laten
![]()
Al zou ik ook licht verward zijn als iemand na 3x zoenen tegen me zou zeggen dat we voortaan 1 zoen zouden doen xD
Ritme = faal, trein reed niet en misselijk door de tram en toen misselijk over was honger, dus patatje gehaald @ Smullers als avondeten![]()
Heul raar trouwens, nooit problemen met trams, maar van tram 4 richting CS word ik altijd lichtelijk groen in da face? Als je dat ding aan ziet komen rijden word je ook al half zeeziek, hij zwabbert over de weg
</megaspannende post>
Heb je ook uit alle boeken al eens wat gemaakt?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Nallie het volgende:
Hier in Den Haag rijdt een tram rond waarin je bijna uit je stoel stuitert door het hobbelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heul raar trouwens, nooit problemen met trams, maar van tram 4 richting CS word ik altijd lichtelijk groen in da face? Als je dat ding aan ziet komen rijden word je ook al half zeeziek, hij zwabbert over de weg
</megaspannende post>
Ik weet niet of ik ze in 1 doos zou krijgen, heb twee kastjes (bijna) volquote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Nallie het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
O. boterham appelstroop
l. Broccoli + braadworst + aardappelpuree + zaziki + pindakaasijsje
T. halve 81% reep van de lidl + minimuffin
b. 3 uur rondhobbelen op een beurs
d. Misosoep + schaaltje ingelegde komkommer + 10 sashimi + 4x californiarol + 5x gefrituurde groente + rettichreepjes
T. jaegermeister
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:50 schreef MarMar het volgende:
Ik duw er nog yoghurt met muesli bij en dan zit ik op een amazing 760 kcal
Nog een week op de tanden bijten..
Eu eu Deh Hoâââg!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hier in Den Haag rijdt een tram rond waarin je bijna uit je stoel stuitert door het hobbelen.
Dat vind ik een vreemde redenatie. Er zijn legio mogelijkheden voor gezonde dingen die je mee kunt nemen en onderweg kunt eten. Je kunt ook gewoon wat broodjes klaarmaken voor onderweg. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef Sarabi het volgende:
Morgen moeten we onderweg eten dus zal wel Burger King of MacDonalds worden....
Zit er aan te denken om een stukje quiche mee te nemen die ik nog in de vriezer heb en die dan te eten.
Niet dat die quiche zoveel gezonder is maar dan weet ik tenminste wat ik eet.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eu eu Deh Hoâââg!![]()
Fijn dat ja! Ik ben nu aan het overwegen om ipv 3 min lopen naar tram 4 15-20 min lopen naar de metro te doen, waarna ik nog maar 2 of 3 haltes hoef ofzoPer saldo hoef ik dan geloof ik niet eens echt eerder weg
Ja, maar broodjes vind ik niet echt avondeten.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde redenatie. Er zijn legio mogelijkheden voor gezonde dingen die je mee kunt nemen en onderweg kunt eten. Je kunt ook gewoon wat broodjes klaarmaken voor onderweg. Om maar een voorbeeld te noemen.
Precies, maar gaat om wat je binnenkrijgt! En daarom BK en McD mijden...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar broodjes vind ik niet echt avondeten.
Avondeten hoeft sowieso niet altijd zo mager en kcalarm te zijn, maar fastfood is ook wel het tegenovergestelde.
Tijdelijke fiks, de zenuwen gaan even kapot, waardoor minder pijnsignaal, waardoor minder morfine nodig.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Ook echt uitzicht op verbetering daarna?
Vind je de Mac dan wel avondeten?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar broodjes vind ik niet echt avondeten.
Avondeten hoeft sowieso niet altijd zo mager en kcalarm te zijn, maar fastfood is ook wel het tegenovergestelde.
* ElDinosaur begint alvast met duimenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tijdelijke fiks, de zenuwen gaan even kapot, waardoor minder pijnsignaal, waardoor minder morfine nodig.
Ze genezen weer na verloop van tijd (rond de 6 maanden ongeveer de laatste keren, maar resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst) en dan doen we het weer opnieuw als ik de moed verzameld heb. En ik moet dan mazzel hebben dat de rest van mijn lijf zich rustig genoeg houdt om van de morfine af te kunnen blijven.
Duim maar voor me dus.
Hoort bij mij wel onder het kopje avondetenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vind je de Mac dan wel avondeten?
^^quote:Op woensdag 25 april 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of Griekse salade en dan wat stokbrood mee?
Meisje meisje meisje, je hebt nog een hoop te leren.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoort bij mij wel onder het kopje avondeten
Ik duim mee!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
* ElDinosaur begint alvast met duimen
En de Smullers ook vermijden!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Precies, maar gaat om wat je binnenkrijgt! En daarom BK en McD mijden...
Serieus, een lokale snackbar is gezonder dan die ketens!
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Meisje meisje meisje, je hebt nog een hoop te leren.
Bowah koude quiche vind ik niet echt lekker meestalquote:Op woensdag 25 april 2012 20:58 schreef MarMar het volgende:
Of koude quiche met olijfjes en geitenkaas en zulks?
Tenminste iets!quote:
Mwah, ging me meer om de nog slechtere stoffen dan verkeerde vetten en foute KH's...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
En de Smullers ook vermijden!Ik ben nu ook al 2x eens bij Julia's geweest, best te eten, niet goedkoop alleen en ook vast niet erg gezond.
Gezonde warme happen vinden op stations blijft wel een soort uitdaging. Heb al een paar keer geprobeerd om pompoensoep van Shakie's te scoren maar iedere keer als ik kom is het op
V olgens mij begrijo je sarabi verkeerd. Ze heeft geen zin in McDrek en neemt dus een quiche mee. Gordel keuze lijkt mij. Nog wat rauwkost en klaar is ze.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah zo! Ja dan kan je nog beter eerlijk deegwaar met weinig veggies eten inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mwah, ging me meer om de nog slechtere stoffen dan verkeerde vetten en foute KH's...
Amerikaans fastfood = geheid dat je met kut transvetten te maken hebt.
Laat staan de andere foute toevoegingen, zag vandaag nog een plaatje van patat en een hamburger van grote Amerikaanse ketens, na 3jr nog geen schimmel erop...
Als schimmel het niet aanpakt kan het niet goed wezen
Ligt er voor mij heel erg aan wat er door zit. Brie en olijfjes doen het bijvoorbeeld goed bij me, veel groentes dan weer niet, maar dat kan je opvangen met een salade.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]ieks!
[..]
Bowah koude quiche vind ik niet echt lekker meestalIk denk dan bij iedere hap "Dit zou warm best te nassen zijn
"
Ik ben wel benieuwd, tijdens onze vakantie, wat we gaan eten. We moeten een maand lang 'uit eten' daar..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mwah, ging me meer om de nog slechtere stoffen dan verkeerde vetten en foute KH's...
Amerikaans fastfood = geheid dat je met kut transvetten te maken hebt.
Laat staan de andere foute toevoegingen, zag vandaag nog een plaatje van patat en een hamburger van grote Amerikaanse ketens, na 3jr nog geen schimmel erop...
Als schimmel het niet aanpakt kan het niet goed wezen
Klopt welquote:Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leuk!Volgens mij kan jij ook echt genieten van allerlei soorten eten (en dan niet door vol te stouwen), niet dan?
Dat klopt heul nietquote:Op woensdag 25 april 2012 20:45 schreef V1z0R het volgende:
M'n mental-image van Nallie is nog altijd dat zij een Goois meisje is
En als je nu eens 's ochtends gaat wegen?quote:
Sjaaltjes en poloshirtjes?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klopt welEten
[..]
Dat klopt heul nietnaja misschien een klein beetje dan. Mn zusje is stukken erger
Ik heb geen Vespa en ook geen rrrrr
McDrekquote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hahahaha, sorry.
Maar kom op zeg, de Mac is geen fatsoenlijk diner, er is echt wel iets beters te verzinnen. Desnoods duik je ergens een eetcafé in om snel een daghap te scoren.
Of je eet gewoon een keertje geen warm. Lekker boeiend.
Je maakt een keuze, of je neemt de tijd om te eten en probeert wat fatsoenlijks te eten, of je doet het niet en neemt genoegen met iets wat je meeneemt of McDrek.
V1z0r kwam daarmee! Maar het klopt wel!quote:
Een paar weken geleden. Twee kopjes thee gehadquote:Op woensdag 25 april 2012 21:08 schreef MarMar het volgende:
Ik ben al zeker zes jaar niet meer bij de mcdrek geweest *trots is*
Het gaat koude quiche met ui, kaas en beetje gehakt worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:58 schreef MarMar het volgende:
Of koude quiche met olijfjes en geitenkaas en zulks?
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het gaat koude quiche met ui, kaas en beetje gehakt worden.
?Henk? Je reageert zo anders dan normaal. Ik vind het niet zo'n vreselijk rare keuze van sarabi. En daarnaast is het maar net hier je het leest: de mcdrek is eerder geschikt voor d dan als t. ik denk dat ze dat bedoelt.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hahahaha, sorry.
Maar kom op zeg, de Mac is geen fatsoenlijk diner, er is echt wel iets beters te verzinnen. Desnoods duik je ergens een eetcafé in om snel een daghap te scoren.
Of je eet gewoon een keertje geen warm. Lekker boeiend.
Je maakt een keuze, of je neemt de tijd om te eten en probeert wat fatsoenlijks te eten, of je doet het niet en neemt genoegen met iets wat je meeneemt of McDrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |