Dat gevoel had ik ook toen Feyenoord hem niet meer kon winnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
Barca kan hem niet meer winnen, dus mij maakt het niets meer uit.![]()
Sowieso mist Chelsea 4 spelers in de finale door schorsingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef Cara het volgende:
Chelsea heeft wel genoeg geluk gehad. Ze hebben hun wraak gehad op Barca en nu is het dus wel mooi geweest. Lekker Bayern het arrogante Real afstraffen en dan in eigen huis de CL binnenhalen!
Als Bayern doorgaat winnen ze, komen ze op 5 EC-I, passeren ze Ajax.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:30 schreef borisz het volgende:
Royston Drenthe speelt de EPTfinale in Monaco
Is wel erg ver doorgedacht hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Bayern doorgaat winnen ze, komen ze op 5 EC-I, passeren ze Ajax.
Ik heb liever real dan bayern, maar eigenlijk sta ik er te ver van om mijzelf er druk om te makenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef De_kromme het volgende:
Hopen op net zo'n mooie pot als gisteren. Bayern gun ik het wel meer, zoals iedereen hier (behalve opperkneus Smoofie natuurlijk weer
.)
Als Real het haalt zit ik in het stadion tijdens de finale...quote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb liever real dan bayern, maar eigenlijk sta ik er te ver van om mijzelf er druk om te maken
Aah een liefhebber hoe is het met Zidane jr ?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Real het haalt zit ik in het stadion tijdens de finale...
Nee sorry, ik heb niks met Real. Mijn associates in Madrid des te meer, ik heb voor hun kaartjes geregeld tegen Ajax en in ruil daarvoor regelen zij kaartjes voor de finale als Real die haalt.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aah een liefhebber hoe is het met Zidane jr ?
Jij hebt wel goede connecties hoor ik al weerquote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb niks met Real. Mijn associates in Madrid des te meer, ik heb voor hun kaartjes geregeld tegen Ajax en in ruil daarvoor regelen zij kaartjes voor de finale als Real die haalt.
Stokstaart? Nah, die komt niet meer terug.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:26 schreef De_kromme het volgende:
Zal het dan eindelijk weer zover komen? De_kromme als moderator? Of word het toch opperjunk Steven? Of herrijst Speedy Stokstaart uit het as? Wil je een een antwoord op al deze priemende vragen? Klik dan op onderstaande link.
Een schreeuw om een drugsmod in UVT
Wel een succes tot nu toe dat topicquote:Op woensdag 25 april 2012 19:26 schreef De_kromme het volgende:
Zal het dan eindelijk weer zover komen? De_kromme als moderator? Of word het toch opperjunk Steven? Of herrijst Speedy Stokstaart uit het as? Wil je een een antwoord op al deze priemende vragen? Klik dan op onderstaande link.
Een schreeuw om een drugsmod in UVT
Permbans bestaan niet op Fok!, toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Stokstaart? Nah, die komt niet meer terug.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:30 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Wel een succes tot nu toe dat topic
Kost 't dan? Misschien morgen ff langs de Aldi, want hou wel van Desperados persoonlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Soort Desparados, lekkah spul en voor goekoop!
Weet niet meerquote:Op woensdag 25 april 2012 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kost 't dan? Misschien morgen ff langs de Aldi, want hou wel van Desperados persoonlijk.
Ok, is nog wel te betalen i.t.t. Desperados. Vind dat echt zo heerlijk he, zo'n flesje Desperados in de zomer met de zon op je knar. Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet niet meer. ¤3,50 voor een sixpack ofzo.
Mooie tijdenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen invloed in UVT, sorry man. Het had zo mooi geweest, De_kromme in het blauw.
Nee, ik doe dat ook altijd, om mensen zoals jou te irriteren.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Snap geen zak van mensen die gewoon 15/20 min later binnen komen en dan heb ik het niet over de trailers maar 15/20min in de film.. fucking irritant dat ze voor je beeld langs lopen en wees op tijd man, je wil die film toch zien
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen invloed in UVT, sorry man. Het had zo mooi geweest, De_kromme in het blauw.
Als ik 20 minuten te laat was zou ik gewoon iets anders gaan doen hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Snap geen zak van mensen die gewoon 15/20 min later binnen komen en dan heb ik het niet over de trailers maar 15/20min in de film.. fucking irritant dat ze voor je beeld langs lopen en wees op tijd man, je wil die film toch zien
Dat was 't voorgerechtje met een beetje zilvervliesrijst, mais en cherrytomaatjes. Voor de complexe koolhydraten.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lasagna'tje hier net. Lekkah hoor. Wel wat groente erbij he ouwe.
Heb laatst een discussie gehad met fitnessende vrienden over snelle suikers en trage suikers, klopt datquote:Op woensdag 25 april 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was 't voorgerechtje met een beetje zilvervliesrijst, mais en cherrytomaatjes. Voor de complexe koolhydraten.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik 20 minuten te laat was zou ik gewoon iets anders gaan doen hoor.
Dus je deed alsof je er verstand van had en gaat nu vragen of je bluf goed uitgepakt is?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb laatst een discussie gehad met fitnessende vrienden over snelle suikers en trage suikers, klopt dat?
Jaquote:Op woensdag 25 april 2012 20:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb laatst een discussie gehad met fitnessende vrienden over snelle suikers en trage suikers, klopt dat?
Yupquote:Op woensdag 25 april 2012 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus je deed alsof je er verstand van had en gaat nu vragen of je bluf goed uitgepakt is?
Ik vind Samsom sinds 2 dagen een ongelofelijke kneus met zijn: 'Hoe haal je het in je hoofd, zou mijn moeder zeggen.'.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ga op Samson stemmen. Kijk eens hoe hij op 1:55 uit zijn stoel opstaat. Like a boss.
http://nos.nl/video/36594(...)-pvda-sp-en-pvv.html
Alleen het 'KOM DAN JONGEN!!!!!' ontbreekt nog.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ga op Samson stemmen. Kijk eens hoe hij op 1:55 uit zijn stoel opstaat. Like a boss.
http://nos.nl/video/36594(...)-pvda-sp-en-pvv.html
Die gast is sowieso een mongool, had beter bij GL partijleider kunnen worden met zijn verledenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Samsom sinds 2 dagen een ongelofelijke kneus met zijn: 'Hoe haal je het in je hoofd, zou mijn moeder zeggen.'.
Echt een extreem geforceerde opening van een betoog, rechtstreeks uit zo'n boekje gepakt voor beginners.Fout hoor.
Vind hem het op zich niet slecht doen, al heb ik dat momentje gemist. Maar dat op hem stemmen is natuurlijk een leugen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Samsom sinds 2 dagen een ongelofelijke kneus met zijn: 'Hoe haal je het in je hoofd, zou mijn moeder zeggen.'.
Echt een extreem geforceerde opening van een betoog, rechtstreeks uit zo'n boekje gepakt voor beginners.Fout hoor.
Boeien als zijn ideeën maar goed zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht al...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vind hem het op zich niet slecht doen, al heb ik dat momentje gemist. Maar dat op hem stemmen is natuurlijk een leugen.
Ideëen liggen min of meer vast bij politieke partijen, dus het lijkt mij er juist om hoe hij zich buiten die punten om profileert. En ik vond dit een miskleun van jewelste.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Boeien als zijn ideeën maar goed zijn.
Jij verlangt wel heel erg naar het moderatorschap he?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef De_kromme het volgende:
Extra moderators tijdens het EK
Nieuwe poging. Oh kut, daar ben jij mod he GGMM.
Je moet mij niet te serieus nemenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij verlangt wel heel erg naar het moderatorschap he?
Als je dat doet dan kom ik je persoonlijk opzoeken...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je moet mij niet te serieus nemen. Het weekend is vroeg begonnen
.
Maar ik ben wel mod op WOS geweest![]()
. En tijdens het EK maak ik een grote kans om bij het subforum EK jullie allemaal kapot te moderen. Ik note iedereen.
Ga je niet mee zaterdag? DonRaja denkt er namelijk serieus over om te komen met de autoquote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als je dat doet dan kom ik je persoonlijk opzoeken...
Voor mij te ver weg. Kom helemaal uit Zwolle dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef De_kromme het volgende:
Ga je niet mee zaterdag? DonRaja denkt er namelijk serieus over om te komen met de auto. Dan kan je gewoon meerijden vanaf HS. Wordt een mooi feestje voor ons aller Stijn442.
twitter:annetdejong twitterde op woensdag 25-04-2012 om 20:17:57Luckytv uit de bocht, Ferry's moeder helaas net overleden #LuckyTV reageer retweet
Sowieso de piratenpartij idd.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:29 schreef Cara het volgende:
Piratenpartij. Alle partijen maken er toch wel een teringzooi van, maar die vechten tenminste iets aan wat door de rest genegeerd wordt.
Haha, ach kan een keer gebeuren. Het zal vast niet met opzet geweest zijn, al zal 't voor die man best pijnlijk zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:30 schreef AryaMehr het volgende:
LuckyTV maakte net een item over Felix Mingele die zijn moeder in het parlementsgebouw zoekt. Krijg je dit net te zien.twitter:annetdejong twitterde op woensdag 25-04-2012 om 20:17:57Luckytv uit de bocht, Ferry's moeder helaas net overleden #LuckyTV reageer retweet
Kan gebeuren imo..quote:Op woensdag 25 april 2012 20:30 schreef AryaMehr het volgende:
LuckyTV maakte net een item over Ferry Mingele die zijn moeder in het parlementsgebouw zoekt. Krijg je dit net te zien.twitter:annetdejong twitterde op woensdag 25-04-2012 om 20:17:57Luckytv uit de bocht, Ferry's moeder helaas net overleden #LuckyTV reageer retweet
Ja dankje.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan gebeuren imo..
Ok, ik ben split. Veel kijkplezier vanavond boys.
Jijquote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef Muto het volgende:
Wie zal trouwens de eerste zijn die met een foto van Barbara Barend komt.
Ik heb een soort aangeleerde haat jegens moffen, maar hoop het ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Cara het volgende:
Wat zou het zuur zijn als Bayern niet door zou gaan.
Iddquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Cara het volgende:
Wat zou het zuur zijn als Bayern niet door zou gaan.
Ik ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een soort aangeleerde haat jegens moffen, maar hoop het ook wel eigenlijk.
Ja, maar jij woont dan ook in Duitsland.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar de laatste jaren is er iets veranderd. Als op dit moment Duitsland in de finale zou staan tegen Portugal, dan zou ik gewoon voor Duitsland zijn
Zulks ein shock.
Kan je aan kaarten komen dan of je wil gewoon naar de stad?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Effe wat mensen warm maken voor een dagje Munchen op die dag. Slapen in de auto, hotels zullen toch wel al vol zitten.
Gewoon daar rondlopen. Kaarten gaat toch nooit lukken man, zou het ook niet er voor over hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je aan kaarten komen dan of je wil gewoon naar de stad?
Ik denk niet dat mijn madrileense collega's nu nog kaartjes zullen regelenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Effe wat mensen warm maken voor een dagje Munchen op die dag. Slapen in de auto, hotels zullen toch wel al vol zitten.
Lukt altijd wel maar zal zeker nu het in Munchen is met Bayern in de finale zeer prijzig wordenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon daar rondlopen. Kaarten gaat toch nooit lukken man, zou het ook niet er voor over hebben.
Je ¤ 1000,- man?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn madrileense collega's nu nog kaartjes zullen regelen
Mijn pa gaat er wel 1tje kopen, is voor chelsea en heeft een budget gesteld van 1500euroquote:Op woensdag 25 april 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon daar rondlopen. Kaarten gaat toch nooit lukken man, zou het ook niet er voor over hebben.
Dan gaat ie het niet of (net wel) redden mee. Alleen de kaarten van de wedstrijd van vanavond begonnen al bij 1500 euro.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn pa gaat er wel 1tje kopen, is voor chelsea en heeft een budget gesteld van 1500euro
Ook dat wordt nog moeilijkquote:Op donderdag 26 april 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn pa gaat er wel 1tje kopen, is voor chelsea en heeft een budget gesteld van 1500euro
1500 euro?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net wel, hij heeft al iemand van wie er 1 kan kopenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan gaat ie het niet of (net wel) redden mee. Alleen de kaarten van de wedstrijd van vanavond begonnen al bij 1500 euro.
Op die manier, maar hij heeft het dus nog nietquote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net wel, hij heeft al iemand van wie er 1 kan kopen
Spaanse collega van hem die voor Barca is en die via via een kaartje heeft
Ze hadden wel wat meer van der mogen laten zien imoquote:Op donderdag 26 april 2012 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boh gek Scarlet was geil in The Avengers
Nee, hij moet nog afrekenen iddquote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op die manier, maar hij heeft het dus nog niet
De verkopende partij heeft z'n ticket ook toch nog niet of begreep ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, hij moet nog afrekenen idd
Die moet hem nog thuis krijgenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
De verkopende partij heeft z'n ticket ook toch nog niet of begreep ik dat verkeerd?
je denkt toch zeker niet dat ik dat verkies boven halve finale CLquote:
Ja, triest vrouwtje..quote:Op donderdag 26 april 2012 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand dat Bas Dost fragment gezien?
nee?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand dat Bas Dost fragment gezien?
quote:
Ja, gisteren gezien, wat een ongelooflijk kutwijf.quote:
quote:
Inderdaad een kutstreek, maar Dost die dooie had er zelf ook meteen wat van kunnen zeggenquote:Op donderdag 26 april 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, gisteren gezien, wat een ongelooflijk kutwijf.
Terecht dat ze ff op d'r kop inzoomde.
die was al weg inmiddels.. dat soort mensen kennen écht geen schaamte, bahquote:Op donderdag 26 april 2012 00:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad een kutstreek, maar Dost die dooie had er zelf ook meteen wat van kunnen zeggen
twitter:OliverKayTimes twitterde op donderdag 26-04-2012 om 00:29:40Bayern's press officer just said his club have received 1 million requests for tickets for final v #CFC at Allianz-Arena. Remarkable if true reageer retweet
Bij Ajax ook niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:35 schreef Cara het volgende:
zal bij Feyenoord niet anders zijn denk ik hoor voor de CL finale
Ik vind haar wel mooi maar Jessica Biel mooierquote:Op donderdag 26 april 2012 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, maar ik vind haar niet mooi
homoquote:Op donderdag 26 april 2012 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, maar ik vind haar niet mooi
Dost is sociaal beperktquote:Op donderdag 26 april 2012 00:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad een kutstreek, maar Dost die dooie had er zelf ook meteen wat van kunnen zeggen
ik kan er niks aparts aan ontdekken behalve dat ze apart lekker isquote:Op donderdag 26 april 2012 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ze is best aardig ja, al vind ik haar beetje apart hoofd hebben.
Had je Lucky TV nog meegekregen?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:04 schreef DonRaja het volgende:
Net dwdd gezien: die vrouw had afgesproken met Dost dat zij het shirt zou krijgen voor haar zoontje. Dit is ook bevestigd door Dost. Het andere jochie heeft alsnog een ander shirt gekregen. Dost had het zelf niet zo ongeinteresseerd moeten afgeven.
Ah ok, dat nuanceert het behoorlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:04 schreef DonRaja het volgende:
Net dwdd gezien: die vrouw had afgesproken met Dost dat zij het shirt zou krijgen voor haar zoontje. Dit is ook bevestigd door Dost. Het andere jochie heeft alsnog een ander shirt gekregen. Dost had het zelf niet zo ongeinteresseerd moeten afgeven.
OK, lekker weer van DWDD dat ze een beetje research doen voor ze het uitzendenquote:Op donderdag 26 april 2012 01:04 schreef DonRaja het volgende:
De arme vrouw is bedreigd en voor van alles uitgescholden... Lekker zo'n itempje op tvquote:Op donderdag 26 april 2012 01:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, lekker weer van DWDD dat ze een beetje research doen voor ze het uitzenden
Inderdaadquote:Op donderdag 26 april 2012 01:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, lekker weer van DWDD dat ze een beetje research doen voor ze het uitzenden
Kwam ook door haar arrogante en empathieloze blik van haar toen ze dat shirtje pakte.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De arme vrouw is bedreigd en voor van alles uitgescholden... Lekker zo'n itempje op tv
Ja als je denkt dat je iets krijgt reageer je anders dan wanneer je iets van iemand afpaktquote:Op donderdag 26 april 2012 01:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kwam ook door haar arrogante en empathieloze blik van haar toen ze dat shirtje pakte.
Ze hebben dat filmpje maar kort laten zien, het toont alleen maar aan hoe subjectief waarnemingen van beelden kunnen zijn. Je ziet niet altijd wat je denkt te zien.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kwam ook door haar arrogante en empathieloze blik van haar toen ze dat shirtje pakte.
Mooie aankoop van de gemeente Eindhoven prima back voor Nederlandse begrippen.,quote:Op donderdag 26 april 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
GAT s01e07 here we go.
Ben benieuwd wanneer (en of..) ik 'verslaafd' raak zoals vele andere.
?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooie aankoop van de gemeente Eindhoven prima back voor Nederlandse begrippen.,
Uhm, wat?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooie aankoop van de gemeente Eindhoven prima back voor Nederlandse begrippen.,
Ga de boeken lezen.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm, wat?
En ik had het over Game Of Thrones..
Ronnie Stam naar psv.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm, wat?
En ik had het over Game Of Thrones..
Zag er wel wat over in PSV topic maar niks op VI/PSV.nlquote:
No way.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag er wel wat over in PSV topic maar niks op VI/PSV.nl
Volg verder weinig buiten Eredivisie dus kan er weinig van zeggen![]()
Zou dit betekenen dat er (serieuze) interesse is voor Manolev? lol.
samen met mou.quote:Op donderdag 26 april 2012 07:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vraag me af hoe ronaldo heeft geslapen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:09 schreef De_kromme het volgende:
Steven, ga eens werk zoeken man, lamlul.
Top 100 van woensdag 25 april 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 647 stevenmac26
002. 466 Id_do_her
003. 404 Sinosappel
004. 300 BBQ-kip
005. 294 SpaceInvaders
006. 256 kapiteintje
007. 234 Anonymousz
008. 226 De_kromme
Helemaal de weg kwijt daar...quote:Egyptische mannen mogen sex hebben met dode echtgenote'
Er is grote ophef ontstaan in Egypte over een wetsvoorstel waarin mannen toestemming krijgen om tot 6 uur na de dood van hun echtgenote 'afscheidsseks' met haar te hebben. Over het voorstel moet nog gestemd worden in het parlement.
Het idee voor dit wetsvoorstel voor deze wet komt uit een fatwa uit 2011 van een radicaal islamistische prediker Mustafa al-Adawi. Het voorstel is er een in een golf van wetswijzigingen gericht tegen de rechten van vrouwen in Egypte, die aanzienlijk zijn verslechterd sinds de val van het Moebarak-regime.
Het plan heeft kwaad bloed gezet bij Egyptische vrouwenorganisaties die het -door islamisten gedomineerde- parlement hebben opgeroepen het voorstel te verwerpen. In het voorstel staat ook het plan om de minimum huwelijksleeftijd van meisjes te verlagen naar 14 jaar.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ode-echtgenote.dhtml
Wel. Ik moet nu oppassen geen generaliserende uitspraken te doen, maar feit is wel dat ik ongewild toch een link ga leggen tussen het heersende geloof en dit soort plannen. Ik bedoel: ze hebben daar alle techniek die wij hier ook hebben. Het is gewoon een ontwikkeld land en dan komen ze met dit soort idiote praktijken waar blijkbaar nog serieus over beslist gaat worden ook.quote:
Techniek? Bedoel je het recht op een realdoll als je echtgenote is overleden of iets dergelijks?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel. Ik moet nu oppassen geen generaliserende uitspraken te doen, maar feit is wel dat ik ongewild toch een link ga leggen tussen het heersende geloof en dit soort plannen. Ik bedoel: ze hebben daar alle techniek die wij hier ook hebben. Het is gewoon een ontwikkeld land en dan komen ze met dit soort idiote praktijken waar blijkbaar nog serieus over beslist gaat worden ook.
Nee, dat het gewoon een ontwikkeld land is en niet een land als Afghanistan waar mensen nog in een gebied tussen de middeleeuwen en nu wonen qua techniek en mogelijkheden.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Techniek? Bedoel je het recht op een realdoll als je echtgenote is overleden of iets dergelijks?
Wat ik ook echt vaag vind: In de moslimtak van mijn familie overleed de man van mijn tante, haar schoonfamilie wilde haar toen dwingen om met haar zwager te trouwen...
Het is gewoon absurd af en toe. Een meisje dat ik ken, ze is echt heel leuk, moet persé met een moslim thuiskomen. Ze mag niet uitgaan, moet alles stiekem doen. Ze moet dus kiezen tussen haar eigen geluk en haar familie. Echt vreselijk als je in zo'n positie wordt gedrukt om een fucking sprookjesboek.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Techniek? Bedoel je het recht op een realdoll als je echtgenote is overleden of iets dergelijks?
Wat ik ook echt vaag vind: In de moslimtak van mijn familie overleed de man van mijn tante, haar schoonfamilie wilde haar toen dwingen om met haar zwager te trouwen...
Oh op die manier, ja het is gewoon onbegrijpelijk. Maar staat een fatwa gelijk aan een wet in die regionen?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat het gewoon een ontwikkeld land is en niet een land als Afghanistan waar mensen nog in een gebied tussen de middeleeuwen en nu wonen qua techniek en mogelijkheden.
Volgens mij is een fatwa een soort tijdelijke wet die afgekondigd kan worden door 'hoge' moslimleiders?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh op die manier, ja het is gewoon onbegrijpelijk. Maar staat een fatwa gelijk aan een wet in die regionen?
Mijn broertje heeft het meegemaakt. Die heeft 3 weken een Marokkaanse vriendin gehad, toen kwamen haar ouders erachter...quote:Op donderdag 26 april 2012 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon absurd af en toe. Een meisje dat ik ken, ze is echt heel leuk, moet persé met een moslim thuiskomen. Ze mag niet uitgaan, moet alles stiekem doen. Ze moet dus kiezen tussen haar eigen geluk en haar familie. Echt vreselijk als je in zo'n positie wordt gedrukt om een fucking sprookjesboek.
quote:Een fatwa (Arabisch: فتوى, meervoud fatwa's), is een juridisch advies in de islam, dat door een godsdienstige wetspecialist wordt uitgevaardigd met betrekking tot een specifieke kwestie. Een fatwa hoeft echter niet per definitie als een vonnis opgevat te worden en is dan ook niet bindend. Gewoonlijk wordt een fatwa uitgegeven op verzoek van een individu of een rechter om uitkomst te bieden in gevallen waarbij de fiqh, de islamitische jurisprudentie, geen uitkomst biedt. Een geleerde die bevoegd is om fatwa's uit te geven noemt men een moefti.
Volgens de Usul al-fiqh (Hoofd van de Fiqh) moet een fatwa aan de volgende eisen voldoen om rechtsgeldig te zijn:
De fatwa moet ondersteund worden met relevant bewijs, afkomstig uit de Koran of de Ahadith, waarop geen naskh is toegepast;
Het moet bewezen zijn dat de betreffende persoon of instantie kennis van zaken heeft en oprecht van aard;
De fatwa moet zonder individueel opportunisme zijn en zonder politieke bijbedoeling;
De fatwa is adequaat om bruikbaar te zijn in de huidige wereld.
Omdat er geen centraal islamitisch priesterschap is, is er ook geen eenstemmig toegelaten methode om te bepalen wie een fatwa kan uitvaardigen en wie dat niet kan. Dit brengt sommige islamitische geleerden ertoe om te klagen dat te veel mensen zich gekwalificeerd voelen om fatwa's uit te vaardigen.
In zowel theorie als praktijk kunnen verschillende islamitische geestelijken tegenstrijdige fatwa's uitgeven. Wat dan gebeurt hangt af van de vraag of men in een natie leeft waar de islamitische wet (sharia) de basis van burgerlijk recht is, of dat men in een gebied woont waar de islamitische wet geen rechtsvorm heeft. Merk op dat een aantal naties waarin moslims een meerderheid van de bevolking vormen geen islamitische wet als de basis van burgerlijk recht zien.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fatwa
Nou, dan kun je je wel bergen volgens mij hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft het meegemaakt. Die heeft 3 weken een Marokkaanse vriendin gehad, toen kwamen haar ouders erachter...
Dat heb ik ook eens bijna gehad gelukkig net optijd mee gekapt.. Is trouwens bij de zwaar gelovigen in Urk en Staphorst ook zo.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft het meegemaakt. Die heeft 3 weken een Marokkaanse vriendin gehad, toen kwamen haar ouders erachter...
Ik vind 't zo jammer voor zo'n meid man.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens bijna gehad gelukkig net optijd mee gekapt.. Is trouwens bij de zwaar gelovigen in Urk en Staphorst ook zo.
Is er niet meer. Alleen voor de frontpage nog.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand btw in welk topic je kunt zien waarvoor je gebanned bent?
Is het ook deze chick was echt lekker maar heeft de strijd nu ook opgegeven.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't zo jammer voor zo'n meid man.
Helaas is die weg manquote:Op donderdag 26 april 2012 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand btw in welk topic je kunt zien waarvoor je gebanned bent?
jaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
Steven, jij ooit een moslim meid gehussled?
Neequote:
Dus 't was wel stiekem.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Maar ik kon er niet thuis komen
Uiteraardquote:
Nee, ik vroeg me af hoe dat in z'n werk ging en of dat nou veel gebeurde.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar hoezo de interesse hierin ?
Zal ongetwijfeld wel veel voorkomen jaquote:Op donderdag 26 april 2012 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af hoe dat in z'n werk ging en of dat nou veel gebeurde.
Laat die dikke dwerg maar komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:56 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zou hem een paar tikken geven Steven
Er wordt alleen naar de hossel c.v. van steven gevraagd, niet op de manier hoequote:Op donderdag 26 april 2012 12:54 schreef De_kromme het volgende:
.
Kapiteintje die opperjood steven advies vraagt om een moslim-meid te hosselen. Het moet niet gekker worden hier.
En hoe hard moest je voor deze dijenkletser persen?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:54 schreef De_kromme het volgende:
.
Kapiteintje die opperjood steven advies vraagt om een moslim-meid te hosselen. Het moet niet gekker worden hier.
Gast ik vouw je dubbel manquote:Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Laat die dikke dwerg maar komen.
Wacht maar tot zaterdag bij de korfbalwedstrijdquote:Op donderdag 26 april 2012 13:04 schreef De_kromme het volgende:
Geintje toch man boys. Kusje kroel Steven? Ik meende het niet hoor![]()
.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wacht maar tot zaterdag bij de korfbalwedstrijd
Ik kom namelijk echt
Zou iets hebben vrijdagavond maar dat is verplaats naar zaterdag dus ik kan gewoon echt
Ja verdomme, DonRaja kan niet rijden. Anders was ik sowieso gekomen. Ik heb wel een feestje tot 5:00 zaterdagmorgen, maar dat moet ik wel overlevenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wacht maar tot zaterdag bij de korfbalwedstrijd
Ik kom namelijk echt
Zou iets hebben vrijdagavond maar dat is verplaats naar zaterdag dus ik kan gewoon echt
Pussyquote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja verdomme, DonRaja kan niet rijden. Anders was ik sowieso gekomen. Ik heb wel een feestje tot 5:00 zaterdagmorgen, maar dat moet ik wel overleven.
Ik moet even zorgen dat Littlerabbit en/of Afhaalchinees meegaan, dan kom ik sowieso.
Jaquote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef AryaMehr het volgende:
Jullie gaan echt naar die korfbalwedstrijd van 422?
combi rijdt vanaf zaandam, misschien kunnen steven en ik even langs den haag.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja verdomme, DonRaja kan niet rijden. Anders was ik sowieso gekomen. Ik heb wel een feestje tot 5:00 zaterdagmorgen, maar dat moet ik wel overleven.
Ik moet even zorgen dat Littlerabbit en/of Afhaalchinees meegaan, dan kom ik sowieso.
Ga je nou wel mee dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
combi rijdt vanaf zaandam, misschien kunnen steven en ik even langs den haag.
Ja, ik zie al gebeuren dat ik in mijn eentje daarheen gaquote:
Ben je serieus? Ik en Steven namelijk welquote:Op donderdag 26 april 2012 13:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
combi rijdt vanaf zaandam, misschien kunnen steven en ik even langs den haag.
heb ik altijd gezegd toch?quote:
Zie je, eerst een grote bek en puntje bij paaltje gewoon afhaken.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom voel jij je beter dan Steven?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, ik zie al gebeuren dat ik in mijn eentje daarheen ga. Komt niemand opdagen.
Ik ga Littlerabbit en Afhaalchinees nog even contacten, ik laat je weten.
[..]
Ben je serieus? Ik en Steven namelijk wel.
Lekker daar op de tribune. Moet het natuurlijk wel een gekkenhuis worden want anders is het niets.quote:
Ik kan serieus dus echt heenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, ik zie al gebeuren dat ik in mijn eentje daarheen ga. Komt niemand opdagen.
Ik ga Littlerabbit en Afhaalchinees nog even contacten, ik laat je weten.
[..]
Ben je serieus? Ik en Steven namelijk wel.
Sorry, Steven en ik natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom voel jij je beter dan Steven?
De ouders van dat mannetje worden helemaal leip man.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lekker daar op de tribune. Moet het natuurlijk wel een gekkenhuis worden want anders is het niets.
Dat denk ik ook, maar dat zou wel een mooi gezicht zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
De ouders van dat mannetje worden helemaal leip man.
Zou 't zonde voor 'm vinden als z'n ouders helemaal para worden en hij straf krijgt etc.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dat zou wel een mooi gezicht zijn.
Slotje op zijn computerquote:Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou 't zonde voor 'm vinden als z'n ouders helemaal para worden en hij straf krijgt etc.
Ik ga mij gedragen man, ajacied422 is onze mascotte toch, die kunnen we niet missenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou 't jammer vinden voor 't kereltje.
Nah, zal wel goed zijn voor hem.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou 't jammer vinden voor 't kereltje.
Ja dat wel, maar als je zo'n junk met haagse mat langs de kant zet kan het ook mispakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:22 schreef DonRaja het volgende:
Jammer dat ik het moet missen, leek me echt gewoon gein om dat gastje een soort flashmob celebrity te maken.
Ziet er waarschijnlijk uit als Balkenende maar dan wat jonger, die Krommequote:Op donderdag 26 april 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als je zo'n junk met haagse mat langs de kant zet kan het ook mispakken.
Ik gedraag me echt wel hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als je zo'n junk met haagse mat langs de kant zet kan het ook mispakken.
Jij in je Ado shirt en Steven in een joden shirt.,quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
A10 afgesloten door ongeval, tis maar goed dat jij geen rijbewijs hebt Steven, anders had ik verwacht dat het door jou zou komen.
quote:
oh populistisch gedrag komt weer hoorquote:PVV wil btw verlagen naar 18 procent
en toevallig heb ik echt blauwe ogenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:28 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zou alleen al willen komen of te kijken of die De kromme ook in het echt zo kan zuigen, maar ik zal Steven wel op zijn blauwe ogen geloven.
Was niet te zien achter die ski-bril.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en toevallig heb ik echt blauwe ogen
3d brilquote:Op donderdag 26 april 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was niet te zien achter die ski-bril.
Tijdens die film heb je flips toch gevingerd achterin de bios?quote:
2x zelfsquote:Op donderdag 26 april 2012 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tijdens die film heb je flips toch gevingerd achterin de bios?
flips jaquote:
Nog veel erger. Ik heb wel zin om te gaan, als Chinees of Littlerabbit meegaat, kom ik sowieso.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:28 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zou alleen al willen komen of te kijken of die De kromme ook in het echt zo kan zuigen, maar ik zal Steven wel op zijn blauwe ogen geloven.
Flippiee dat hoertjequote:
nou nou wat een taalgebruikquote:
mevrouw van lichte zeden dan?quote:
die is beter jaquote:Op donderdag 26 april 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mevrouw van lichte zeden dan?
Zeker, neem maar eens een kijkje op: http://lifeilive.nl/. Ik ben denk ik 's avonds te vinden in de binnenstad, het blijft toch altijd wel mooi om daar rond te lopen (hoewel de gemeente het echt aan banden heeft gelegd de laatste jaren).quote:Op donderdag 26 april 2012 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
Is er in Den Haag wat te doen met Koninginnenacht kromme?
10 euro lappen om te mógen vingeren? Tot zover jou playerstatus...quote:Op donderdag 26 april 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die is beter ja
moest wel 10euro lappen namelijk
Mij geven ze nog net geen geld toe, zo goed vinden ze het.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
10 euro lappen om te mógen vingeren? Tot zover jou playerstatus...
2x he, en in de biosquote:Op donderdag 26 april 2012 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
10 euro lappen om te mógen vingeren? Tot zover jou playerstatus...
doe je nog figuurtje of hengel je alleen?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mij geven ze nog net geen geld toe, zo goed vinden ze het.
Wat denkte zelf. Ben geen beginner ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doe je nog figuurtje of hengel je alleen?
nee manquote:
dat weet ik toch niet..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat denkte zelf. Ben geen beginner ofzo.
Jajoh, is wel geinig altijdquote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
Wordt dan wrs toch maar Den Haag met koninginnenacht.Ziet er op zich wel geinig uit met die optredens etc.
En dit. Je moet gewoon zorgen dat je nooit bij haar thuis hoeft te komenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kapitein wat voor moslima heb je op het oog dan ?
Je moet er voor zorgen dat haar familie nooit bij jou thuis kan komen...quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jajoh, is wel geinig altijd.
[..]
En dit. Je moet gewoon zorgen dat je nooit bij haar thuis hoeft te komen.
Die ene, je kent haar wel. Met dat zwarte haar.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kapitein wat voor moslima heb je op het oog dan ?
Praktiserend moslim? Volgens mij kan dat ook niet echt (ervan uitgaande dat je zelf geen moslim bent). Een aantal mensen die ik ken hebben zich bekeerd en zelfs hun naam aangepast e.d.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef AryaMehr het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ik een relatie zou kunnen hebben met iemand die enigszins praktiserend is.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef AryaMehr het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ik een relatie zou kunnen hebben met iemand die enigszins praktiserend is.
Dan kan ik je echt niet serieus nemen man.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Praktiserend moslim? Volgens mij kan dat ook niet echt (ervan uitgaande dat je zelf geen moslim bent). Een aantal mensen die ik ken hebben zich bekeerd en zelfs hun naam aangepast e.d.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kan ik je echt niet serieus nemen man.
Ja, dat vind ik altijd triest: enkel op basis van liefde je religieuze voorkeuren van je partner overnemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:51 schreef DonRaja het volgende:
Praktiserend moslim? Volgens mij kan dat ook niet echt (ervan uitgaande dat je zelf geen moslim bent). Een aantal mensen die ik ken hebben zich bekeerd en zelfs hun naam aangepast e.d.
Oh, ik dacht dat je mij persoonlijk bedoelde. Maar het betrof in mijn geval wel vrouwen die moslima werden.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij je eigen identiteit te grabbel gooit om bij een meid te zijn.
Waarom niet? Als niemand het maar weet van haar kantquote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef AryaMehr het volgende:
Ik blijf ze ook consequent met hun niet-moslim naam aanspreken. Het is vreemd om iemand die je altijd Maureen noemde nu ineens Nisha te moeten noemen...quote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik altijd triest: enkel op basis van liefde je religieuze voorkeuren van je partner overnemen.
Als ze echt praktiserend is en de Koran volgt, zal ze uiteindelijk ook niet met een niet-moslim kunnen leven.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom niet? Als niemand het maar weet van haar kant
Omdat het simpelweg gaat botsen met mijn eigen overtuigingen. Ik kan mensen die hun normen en waarden in een gedateerd sprookjesboek vinden nu niet echt serieus nemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom niet? Als niemand het maar weet van haar kant
Ik bedoel wat voor nationaliteit..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ene, je kent haar wel. Met dat zwarte haar.
Inderdaad. Heb ook weleens zo'n bijna-bekeerd Nederlandse meisje meegemaakt die dacht dat ik islamitisch was.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik blijf ze ook consequent met hun niet-moslim naam aanspreken. Het is vreemd om iemand die je altijd Maureen noemde nu ineens Nisha te moeten noemen...
Ik begin daar ook steeds meer tegen aan te lopen. Verschil is dat het bij autochtone Nederlanders belachelijk gemaakt wordt (Staphorst, Urk etc) en het bij van oorsprong allochtone moslims allemaal maar normaal wordt gevonden.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat het simpelweg gaat botsen met mijn eigen overtuigingen. Ik kan mensen die hun normen en waarden in een gedateerd sprookjesboek vinden nu niet echt serieus nemen.
Ze is Marokkaanse. Maar heb er geen oogje op hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoel wat voor nationaliteit..
Turken bvb zijn meer meegaande dan kierden.
Leven is een groot wordt, maar ik heb met meerdere wat gehad, ik vond het wel prettig dat ze het liefst bij me thuis kwamen voor de sex ipv samen uit te gaanquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze echt praktiserend is en de Koran volgt, zal ze uiteindelijk ook niet met een niet-moslim kunnen leven.
Ok, ik had het meer over een vaste relatie. Ik denk niet dat een overtuigd moslima een vaste relatie kan aangaan met een niet-moslim. Ik ben ze in elk geval nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leven is een groot wordt, maar ik heb met meerdere wat gehad, ik vond het wel prettig dat ze het liefst bij me thuis kwamen voor de sex ipv samen uit te gaan
Dat moet je volgens mij ook wel met een korreltje zout nemen ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Robin Van Persie is toch ook moslim geworden om die reden ?
Nee toch, enkel zijn kinderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Robin Van Persie is toch ook moslim geworden om die reden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |