Dat gevoel had ik ook toen Feyenoord hem niet meer kon winnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
Barca kan hem niet meer winnen, dus mij maakt het niets meer uit.![]()
Sowieso mist Chelsea 4 spelers in de finale door schorsingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef Cara het volgende:
Chelsea heeft wel genoeg geluk gehad. Ze hebben hun wraak gehad op Barca en nu is het dus wel mooi geweest. Lekker Bayern het arrogante Real afstraffen en dan in eigen huis de CL binnenhalen!
Als Bayern doorgaat winnen ze, komen ze op 5 EC-I, passeren ze Ajax.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:30 schreef borisz het volgende:
Royston Drenthe speelt de EPTfinale in Monaco
Is wel erg ver doorgedacht hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Bayern doorgaat winnen ze, komen ze op 5 EC-I, passeren ze Ajax.
Ik heb liever real dan bayern, maar eigenlijk sta ik er te ver van om mijzelf er druk om te makenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef De_kromme het volgende:
Hopen op net zo'n mooie pot als gisteren. Bayern gun ik het wel meer, zoals iedereen hier (behalve opperkneus Smoofie natuurlijk weer
.)
Als Real het haalt zit ik in het stadion tijdens de finale...quote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb liever real dan bayern, maar eigenlijk sta ik er te ver van om mijzelf er druk om te maken
Aah een liefhebber hoe is het met Zidane jr ?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Real het haalt zit ik in het stadion tijdens de finale...
Nee sorry, ik heb niks met Real. Mijn associates in Madrid des te meer, ik heb voor hun kaartjes geregeld tegen Ajax en in ruil daarvoor regelen zij kaartjes voor de finale als Real die haalt.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aah een liefhebber hoe is het met Zidane jr ?
Jij hebt wel goede connecties hoor ik al weerquote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb niks met Real. Mijn associates in Madrid des te meer, ik heb voor hun kaartjes geregeld tegen Ajax en in ruil daarvoor regelen zij kaartjes voor de finale als Real die haalt.
Stokstaart? Nah, die komt niet meer terug.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:26 schreef De_kromme het volgende:
Zal het dan eindelijk weer zover komen? De_kromme als moderator? Of word het toch opperjunk Steven? Of herrijst Speedy Stokstaart uit het as? Wil je een een antwoord op al deze priemende vragen? Klik dan op onderstaande link.
Een schreeuw om een drugsmod in UVT
Wel een succes tot nu toe dat topicquote:Op woensdag 25 april 2012 19:26 schreef De_kromme het volgende:
Zal het dan eindelijk weer zover komen? De_kromme als moderator? Of word het toch opperjunk Steven? Of herrijst Speedy Stokstaart uit het as? Wil je een een antwoord op al deze priemende vragen? Klik dan op onderstaande link.
Een schreeuw om een drugsmod in UVT
Permbans bestaan niet op Fok!, toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Stokstaart? Nah, die komt niet meer terug.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:30 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Wel een succes tot nu toe dat topic
Kost 't dan? Misschien morgen ff langs de Aldi, want hou wel van Desperados persoonlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Soort Desparados, lekkah spul en voor goekoop!
Weet niet meerquote:Op woensdag 25 april 2012 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kost 't dan? Misschien morgen ff langs de Aldi, want hou wel van Desperados persoonlijk.
Ok, is nog wel te betalen i.t.t. Desperados. Vind dat echt zo heerlijk he, zo'n flesje Desperados in de zomer met de zon op je knar. Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet niet meer. ¤3,50 voor een sixpack ofzo.
Mooie tijdenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen invloed in UVT, sorry man. Het had zo mooi geweest, De_kromme in het blauw.
Nee, ik doe dat ook altijd, om mensen zoals jou te irriteren.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Snap geen zak van mensen die gewoon 15/20 min later binnen komen en dan heb ik het niet over de trailers maar 15/20min in de film.. fucking irritant dat ze voor je beeld langs lopen en wees op tijd man, je wil die film toch zien
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen invloed in UVT, sorry man. Het had zo mooi geweest, De_kromme in het blauw.
Als ik 20 minuten te laat was zou ik gewoon iets anders gaan doen hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Snap geen zak van mensen die gewoon 15/20 min later binnen komen en dan heb ik het niet over de trailers maar 15/20min in de film.. fucking irritant dat ze voor je beeld langs lopen en wees op tijd man, je wil die film toch zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |