Dat gevoel had ik ook toen Feyenoord hem niet meer kon winnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
Barca kan hem niet meer winnen, dus mij maakt het niets meer uit.![]()
Sowieso mist Chelsea 4 spelers in de finale door schorsingen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef Cara het volgende:
Chelsea heeft wel genoeg geluk gehad. Ze hebben hun wraak gehad op Barca en nu is het dus wel mooi geweest. Lekker Bayern het arrogante Real afstraffen en dan in eigen huis de CL binnenhalen!
Als Bayern doorgaat winnen ze, komen ze op 5 EC-I, passeren ze Ajax.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:30 schreef borisz het volgende:
Royston Drenthe speelt de EPTfinale in Monaco
Is wel erg ver doorgedacht hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Bayern doorgaat winnen ze, komen ze op 5 EC-I, passeren ze Ajax.
Ik heb liever real dan bayern, maar eigenlijk sta ik er te ver van om mijzelf er druk om te makenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef De_kromme het volgende:
Hopen op net zo'n mooie pot als gisteren. Bayern gun ik het wel meer, zoals iedereen hier (behalve opperkneus Smoofie natuurlijk weer
.)
Als Real het haalt zit ik in het stadion tijdens de finale...quote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb liever real dan bayern, maar eigenlijk sta ik er te ver van om mijzelf er druk om te maken
Aah een liefhebber hoe is het met Zidane jr ?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Real het haalt zit ik in het stadion tijdens de finale...
Nee sorry, ik heb niks met Real. Mijn associates in Madrid des te meer, ik heb voor hun kaartjes geregeld tegen Ajax en in ruil daarvoor regelen zij kaartjes voor de finale als Real die haalt.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aah een liefhebber hoe is het met Zidane jr ?
Jij hebt wel goede connecties hoor ik al weerquote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb niks met Real. Mijn associates in Madrid des te meer, ik heb voor hun kaartjes geregeld tegen Ajax en in ruil daarvoor regelen zij kaartjes voor de finale als Real die haalt.
Stokstaart? Nah, die komt niet meer terug.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:26 schreef De_kromme het volgende:
Zal het dan eindelijk weer zover komen? De_kromme als moderator? Of word het toch opperjunk Steven? Of herrijst Speedy Stokstaart uit het as? Wil je een een antwoord op al deze priemende vragen? Klik dan op onderstaande link.
Een schreeuw om een drugsmod in UVT
Wel een succes tot nu toe dat topicquote:Op woensdag 25 april 2012 19:26 schreef De_kromme het volgende:
Zal het dan eindelijk weer zover komen? De_kromme als moderator? Of word het toch opperjunk Steven? Of herrijst Speedy Stokstaart uit het as? Wil je een een antwoord op al deze priemende vragen? Klik dan op onderstaande link.
Een schreeuw om een drugsmod in UVT
Permbans bestaan niet op Fok!, toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Stokstaart? Nah, die komt niet meer terug.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:30 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Wel een succes tot nu toe dat topic
Kost 't dan? Misschien morgen ff langs de Aldi, want hou wel van Desperados persoonlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Soort Desparados, lekkah spul en voor goekoop!
Weet niet meerquote:Op woensdag 25 april 2012 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kost 't dan? Misschien morgen ff langs de Aldi, want hou wel van Desperados persoonlijk.
Ok, is nog wel te betalen i.t.t. Desperados. Vind dat echt zo heerlijk he, zo'n flesje Desperados in de zomer met de zon op je knar. Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet niet meer. ¤3,50 voor een sixpack ofzo.
Mooie tijdenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen invloed in UVT, sorry man. Het had zo mooi geweest, De_kromme in het blauw.
Nee, ik doe dat ook altijd, om mensen zoals jou te irriteren.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Snap geen zak van mensen die gewoon 15/20 min later binnen komen en dan heb ik het niet over de trailers maar 15/20min in de film.. fucking irritant dat ze voor je beeld langs lopen en wees op tijd man, je wil die film toch zien
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen invloed in UVT, sorry man. Het had zo mooi geweest, De_kromme in het blauw.
Als ik 20 minuten te laat was zou ik gewoon iets anders gaan doen hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Snap geen zak van mensen die gewoon 15/20 min later binnen komen en dan heb ik het niet over de trailers maar 15/20min in de film.. fucking irritant dat ze voor je beeld langs lopen en wees op tijd man, je wil die film toch zien
Dat was 't voorgerechtje met een beetje zilvervliesrijst, mais en cherrytomaatjes. Voor de complexe koolhydraten.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lasagna'tje hier net. Lekkah hoor. Wel wat groente erbij he ouwe.
Heb laatst een discussie gehad met fitnessende vrienden over snelle suikers en trage suikers, klopt datquote:Op woensdag 25 april 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was 't voorgerechtje met een beetje zilvervliesrijst, mais en cherrytomaatjes. Voor de complexe koolhydraten.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik 20 minuten te laat was zou ik gewoon iets anders gaan doen hoor.
Dus je deed alsof je er verstand van had en gaat nu vragen of je bluf goed uitgepakt is?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb laatst een discussie gehad met fitnessende vrienden over snelle suikers en trage suikers, klopt dat?
Jaquote:Op woensdag 25 april 2012 20:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb laatst een discussie gehad met fitnessende vrienden over snelle suikers en trage suikers, klopt dat?
Yupquote:Op woensdag 25 april 2012 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus je deed alsof je er verstand van had en gaat nu vragen of je bluf goed uitgepakt is?
Ik vind Samsom sinds 2 dagen een ongelofelijke kneus met zijn: 'Hoe haal je het in je hoofd, zou mijn moeder zeggen.'.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ga op Samson stemmen. Kijk eens hoe hij op 1:55 uit zijn stoel opstaat. Like a boss.
http://nos.nl/video/36594(...)-pvda-sp-en-pvv.html
Alleen het 'KOM DAN JONGEN!!!!!' ontbreekt nog.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ga op Samson stemmen. Kijk eens hoe hij op 1:55 uit zijn stoel opstaat. Like a boss.
http://nos.nl/video/36594(...)-pvda-sp-en-pvv.html
Die gast is sowieso een mongool, had beter bij GL partijleider kunnen worden met zijn verledenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Samsom sinds 2 dagen een ongelofelijke kneus met zijn: 'Hoe haal je het in je hoofd, zou mijn moeder zeggen.'.
Echt een extreem geforceerde opening van een betoog, rechtstreeks uit zo'n boekje gepakt voor beginners.Fout hoor.
Vind hem het op zich niet slecht doen, al heb ik dat momentje gemist. Maar dat op hem stemmen is natuurlijk een leugen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Samsom sinds 2 dagen een ongelofelijke kneus met zijn: 'Hoe haal je het in je hoofd, zou mijn moeder zeggen.'.
Echt een extreem geforceerde opening van een betoog, rechtstreeks uit zo'n boekje gepakt voor beginners.Fout hoor.
Boeien als zijn ideeën maar goed zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht al...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vind hem het op zich niet slecht doen, al heb ik dat momentje gemist. Maar dat op hem stemmen is natuurlijk een leugen.
Ideëen liggen min of meer vast bij politieke partijen, dus het lijkt mij er juist om hoe hij zich buiten die punten om profileert. En ik vond dit een miskleun van jewelste.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Boeien als zijn ideeën maar goed zijn.
Jij verlangt wel heel erg naar het moderatorschap he?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef De_kromme het volgende:
Extra moderators tijdens het EK
Nieuwe poging. Oh kut, daar ben jij mod he GGMM.
Je moet mij niet te serieus nemenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij verlangt wel heel erg naar het moderatorschap he?
Als je dat doet dan kom ik je persoonlijk opzoeken...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je moet mij niet te serieus nemen. Het weekend is vroeg begonnen
.
Maar ik ben wel mod op WOS geweest![]()
. En tijdens het EK maak ik een grote kans om bij het subforum EK jullie allemaal kapot te moderen. Ik note iedereen.
Ga je niet mee zaterdag? DonRaja denkt er namelijk serieus over om te komen met de autoquote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als je dat doet dan kom ik je persoonlijk opzoeken...
Voor mij te ver weg. Kom helemaal uit Zwolle dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef De_kromme het volgende:
Ga je niet mee zaterdag? DonRaja denkt er namelijk serieus over om te komen met de auto. Dan kan je gewoon meerijden vanaf HS. Wordt een mooi feestje voor ons aller Stijn442.
twitter:annetdejong twitterde op woensdag 25-04-2012 om 20:17:57Luckytv uit de bocht, Ferry's moeder helaas net overleden #LuckyTV reageer retweet
Sowieso de piratenpartij idd.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:29 schreef Cara het volgende:
Piratenpartij. Alle partijen maken er toch wel een teringzooi van, maar die vechten tenminste iets aan wat door de rest genegeerd wordt.
Haha, ach kan een keer gebeuren. Het zal vast niet met opzet geweest zijn, al zal 't voor die man best pijnlijk zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:30 schreef AryaMehr het volgende:
LuckyTV maakte net een item over Felix Mingele die zijn moeder in het parlementsgebouw zoekt. Krijg je dit net te zien.twitter:annetdejong twitterde op woensdag 25-04-2012 om 20:17:57Luckytv uit de bocht, Ferry's moeder helaas net overleden #LuckyTV reageer retweet
Kan gebeuren imo..quote:Op woensdag 25 april 2012 20:30 schreef AryaMehr het volgende:
LuckyTV maakte net een item over Ferry Mingele die zijn moeder in het parlementsgebouw zoekt. Krijg je dit net te zien.twitter:annetdejong twitterde op woensdag 25-04-2012 om 20:17:57Luckytv uit de bocht, Ferry's moeder helaas net overleden #LuckyTV reageer retweet
Ja dankje.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan gebeuren imo..
Ok, ik ben split. Veel kijkplezier vanavond boys.
Jijquote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef Muto het volgende:
Wie zal trouwens de eerste zijn die met een foto van Barbara Barend komt.
Ik heb een soort aangeleerde haat jegens moffen, maar hoop het ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Cara het volgende:
Wat zou het zuur zijn als Bayern niet door zou gaan.
Iddquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Cara het volgende:
Wat zou het zuur zijn als Bayern niet door zou gaan.
Ik ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een soort aangeleerde haat jegens moffen, maar hoop het ook wel eigenlijk.
Ja, maar jij woont dan ook in Duitsland.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar de laatste jaren is er iets veranderd. Als op dit moment Duitsland in de finale zou staan tegen Portugal, dan zou ik gewoon voor Duitsland zijn
Zulks ein shock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |