SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Neh, niet helemaal mijn kopje thee.quote:
Had al een TT in m'n hoofd dus dan is het echt 'klik, type, verzend'quote:Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef Muisraket het volgende:
Jezus, wa bende snel!
[..]
Neh, niet helemaal mijn kopje thee.
Wat een kut TT.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had al een TT in m'n hoofd dus dan is het echt 'klik, type, verzend'
Verzin er dan de volgende keer zelf een.quote:
Ja, niets aan de hand zeiden ze, dus ik doe even alsof ik het geloof, omdat ik een schijtluis ben (heb elke keer andere tandartsen en deze leek een beetje gemakzuchtig). Nog date-updates?quote:
Heeft VV al geklaagd over je arrogantie?quote:
hahah gelijk dr vriendje verdedigenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verzin er dan de volgende keer zelf een.
Oh nou daar kom je voor vandaag dan nog mooi vanafquote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, niets aan de hand zeiden ze, dus ik doe even alsof ik het geloof, omdat ik een schijtluis ben (heb elke keer andere tandartsen en deze leek een beetje gemakzuchtig). Nog date-updates?
[..]
Heeft VV al geklaagd over je arrogantie?
WTF.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahah gelijk dr vriendje verdedigenhow cute
Apart... Ik ben het al eeuwen gewend, zo doen ze dat gewoon bij mijn tandarts (in DB nota benequote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh nou daar kom je voor vandaag dan nog mooi vanafWel apart dat je telkens een andere hebt
Gisteren afgesproken, shit is crazy
Ohh maar heb je dan gewoon een super grote tandartsenpraktijk ofzo? Of wissel je steeds? Nog nooit van gehoord namelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Apart... Ik ben het al eeuwen gewend, zo doen ze dat gewoon bij mijn tandarts (in DB nota bene). En niet te crazy hoop ik?
DuTank be loco.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF.1. Ik heb geen vriend 2. Het maakt me echt geen fuck uit van wie de TT is, maar ik vind het een beetje flauw om de TT te gaan bashen als je zelf nooit in het topic komt.
Onze tandarts heeft z'n eigen praktijkquote:Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh maar heb je dan gewoon een super grote tandartsenpraktijk ofzo? Of wissel je steeds? Nog nooit van gehoord namelijk.En heeft iedereen dat? Wat een vragen
Tuurlijk niet.
Groot, wat is groot? Er zijn een aantal tandartsen, maar ik heb het idee dat het nogal verandert gedurende tijd (mensen die wisselen van baan), want ik had me toch een keer een lekkere tandartsquote:Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh maar heb je dan gewoon een super grote tandartsenpraktijk ofzo? Of wissel je steeds? Nog nooit van gehoord namelijk.En heeft iedereen dat? Wat een vragen
Tuurlijk niet.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Groot, wat is groot? Er zijn een aantal tandartsen, maar ik heb het idee dat het nogal verandert gedurende tijd (mensen die wisselen van baan), want ik had me toch een keer een lekkere tandarts, maar die heb ik maar 1 keer gezien volgens mij.
(http://www.centrumtandzorg.nl/index.php/welkom-ctz)
Dus met een grote bek betaal je normaal tarief, maar met een klein mondje nietquote:Voorbeelden voor het toepassen van afwijkingen op de standaardprijs:
Patiënten met een zeer beperkte mondopening.
Balenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Groot, wat is groot? Er zijn een aantal tandartsen, maar ik heb het idee dat het nogal verandert gedurende tijd (mensen die wisselen van baan), want ik had me toch een keer een lekkere tandarts, maar die heb ik maar 1 keer gezien volgens mij.
(http://www.centrumtandzorg.nl/index.php/welkom-ctz)
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Dus met een grote bek betaal je normaal tarief, maar met een klein mondje niet
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Dus met een grote bek betaal je normaal tarief, maar met een klein mondje niet
Kan wel, ik zit altijd gewoon in een gebouw in ieder geval.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
BalenEn dat is toch die tandartsenpraktijk die met een bus rond rijdt? Die schooltandarts enzo
Wel grappig dat je steeds een ander hebt
Ohquote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan wel, ik zit altijd gewoon in een gebouw in ieder geval.
Er staat niet voor niets een adres hè.quote:
Ja logisch maar ik dacht misschien doen ze iedereen in zo'n ding behandelenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets een adres hè.
Adres:quote:Op woensdag 25 april 2012 16:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets een adres hè.
Ben jij een noob ofzo? Ik en bdh hebben deze reeks groot gemaakt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF.1. Ik heb geen vriend 2. Het maakt me echt geen fuck uit van wie de TT is, maar ik vind het een beetje flauw om de TT te gaan bashen als je zelf nooit in het topic komt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben jij een noob ofzo? Ik en bdh hebben deze reeks groot gemaakt.
Juist, dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Het adres voor de post/administratie, kan makkelijk.
Die goeie ouwe tijd, lekker lullen over Hoogebrugge (oid) en iedereen lekker zeiken dat het een slowchat wasquote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe actief je vroeger was, maar nu ben je er niet zo gek vaak meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb al sinds oktober geen laptop meerquote:Op woensdag 25 april 2012 17:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe actief je vroeger was, maar nu ben je er niet zo gek vaak meer.
Serieus? Veel plezier!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BONJOUR MORGEN NAAR TURKELAND
Ja, ze wil me nooit meer zienquote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heeft VV al geklaagd over je arrogantie?
Sterkte en veel plezier!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Veel plezier, klier!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh jee, dat wordt shifto opsluiten dan maar voordat hij zijn kans/VV grijpt. Alhoewel, hij heeft mijn vraag of hij een nieuwe vlam heeft nog niet beantwoord, dus misschien is VV niet boeiend meer voor hem en is ze veilig...quote:Op woensdag 25 april 2012 17:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ze wil me nooit meer zien
Stuur ff een pm met hoe dat komtquote:Op woensdag 25 april 2012 17:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trouwens BDH, ik ben met alle chicks weer terug bij af
Ik ga nu ff zielig huilen en na turkije weer op jacht
Hoezo na Turkije?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trouwens BDH, ik ben met alle chicks weer terug bij af
Ik ga nu ff zielig huilen en na turkije weer op jacht
Shifto die is vrouwen volkomen vergeten.. Die loopt alleen nog maar over diablo3 te ijlenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt shifto opsluiten dan maar voordat hij zijn kans/VV grijpt. Alhoewel, hij heeft mijn vraag of hij een nieuwe vlam heeft nog niet beantwoord, dus misschien is VV niet boeiend meer voor hem en is ze veilig...
VAKANTIONEquote:Op woensdag 25 april 2012 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo na Turkije?
Vast genoeg vrouwelijke mede-toeristen daar.. sla je slag!
True dat! xD Terecht ook, bij games weet je te allen tijde wat je aan ze hebt en ze mauwen een stuk minderquote:Op woensdag 25 april 2012 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Shifto die is vrouwen volkomen vergeten.. Die loopt alleen nog maar over diablo3 te ijlen
Een hele beroerdequote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
True dat! xD Terecht ook, bij games weet je te allen tijde wat je aan ze hebt en ze mauwen een stuk minder
Daarentegen maakt Diablo 3 een beroerde sandwich
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt shifto opsluiten dan maar voordat hij zijn kans/VV grijpt. Alhoewel, hij heeft mijn vraag of hij een nieuwe vlam heeft nog niet beantwoord, dus misschien is VV niet boeiend meer voor hem en is ze veilig...
VV is nooit veiligquote:Op woensdag 25 april 2012 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Shifto die is vrouwen volkomen vergeten.. Die loopt alleen nog maar over diablo3 te ijlen
Daar heb ik jou toch voor?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
True dat! xD Terecht ook, bij games weet je te allen tijde wat je aan ze hebt en ze mauwen een stuk minder
Daarentegen maakt Diablo 3 een beroerde sandwich
Nee, RJ!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
VV is nooit veiligIk wacht nog op de domme fout van A_T die ervoor zal zorgen dat ze vrijwillig naar mij komt!
![]()
Wat niet lang zal duren met die mod-arrogantie van 'em
Dat moet inderdaad wel voor 15 mei zijn anders staat ze voor een dichte deurMaar daar verzint ze vast wel iets op, ze zal immers gemotiveerd zijn mij binnen te halen.
[..]
Daar heb ik jou toch voor?
Gvd! Hij gaat morgen voor me koken. Chicken wing 'n shit met z'n bazen marinade!quote:
Wat zullen we nou krijgen?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
VV is nooit veiligIk wacht nog op de domme fout van A_T die ervoor zal zorgen dat ze vrijwillig naar mij komt!
![]()
Dat moet inderdaad wel voor 15 mei zijn anders staat ze voor een dichte deurMaar daar verzint ze vast wel iets op, ze zal immers gemotiveerd zijn mij binnen te halen.
[..]
Daar heb ik jou toch voor?
* shifto wacht rustig af.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat zullen we nou krijgen?![]()
En domme fouten maak ik niet met vv
Okay hier moet ik wel een reactie op geven..quote:Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dat moet inderdaad wel voor 15 mei zijn anders staat ze voor een dichte deurMaar daar verzint ze vast wel iets op, ze zal immers gemotiveerd zijn mij binnen te halen. ;
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Okay hier moet ik wel een reactie op geven..![]()
AT zal nooit zo`n domme fout kunnen maken dat ik naar jou toe kom.. dus niet te snel naast je schoenen gaan lopen en je piemel uit je broek hangen
Je onderschat de potentiële domheid van je medemens VV!!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
AT zal nooit zo`n domme fout kunnen maken dat ik naar jou toe kom.. dus niet te snel naast je schoenen gaan lopen en je piemel uit je broek hangen
Ten eerste: mooie binnenkomerquote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de exen van mijn exenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ten eerste: mooie binnenkomer![]()
Ten tweede: niemand kan zo'n fout maken dat zijn vriendin naar shifto toe komt
Nice!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Gvd! Hij gaat morgen voor me koken. Chicken wing 'n shit met z'n bazen marinade!![]()
Als die zulke domme fouten maken wil ik ze niet sprekenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de exen van mijn exen
Ja vroeg hij vandaag al 2xquote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nice!![]()
Help hem dan meteen onthouden dat ie vrijdag gvd met ons gaat eten! xDD
edit: handjequote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als die zulke domme fouten maken wil ik ze niet spreken
Wow.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Nice!!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:59 schreef shifto het volgende:
Omg, eerder klaar met werk dan gedacht!AFK
Zaterdagavond ging ze toch die dingen voor je maken?quote:
Niemand wil meequote:Op woensdag 25 april 2012 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zaterdagavond ging ze toch die dingen voor je maken?
Nee.quote:
Nee want dan bakt ze gewoon wat meerquote:
Ik hoef geen pannekoekenseks.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan kan je pannenkoekenseks hebben en dan ga je nog niet
Kijk, deze dame snapt het!quote:
What the...?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan kan je pannenkoekenseks hebben en dan ga je nog niet
Is niet zo lekker als dat het lijktquote:Op woensdag 25 april 2012 19:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
...Duuuuuuude.....![]()
hoe kun je seks met een pannenkoek afslaan???
Wat kijk jij?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Zag laatst een HEEL ranzig filmpje waarin een vent een of andere groente om zn lul had en daarmee zijn wijf ging neuken.
Watquote:Op woensdag 25 april 2012 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Zag laatst een HEEL ranzig filmpje waarin een vent een of andere groente om zn lul had en daarmee zijn wijf ging neuken.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Kreeg het toen doorgestuurdquote:
DAT IS IETS BRABANTS. NU EEN VRAAG AAN JOU: WAT ZEGGEN ZE IN DE GEVANGENIS ALS JE WEGGAAT? SUCCES NOG MET JE AGRESSIEPROBLEEM GR GR BIJDEHANDquote:Op woensdag 25 april 2012 19:46 schreef Gulmez het volgende:
TOEN IK LAATST IN TILBURG WAS IN EEN VEOLIA BUS ZEIDEN ZE ALLEMAAL HOUDOE ALS ZE DE BUS UIT GAAN, IS DIT TYPISCH TILBURGS EN ZEGGEN JULLIE HET OOK ALS JULLIE WEGGAAN GR GULMEZ
Wij komen niet uit Tilburg.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:50 schreef Gulmez het volgende:
Dat houd in dat ik met jullie tilburgers een band heb snapje
als je bus 127 vanuit centraal pakt dacht ik, dan ga je toch langs die moskee, en dan naar links????
Kan je niet lezen ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:50 schreef Gulmez het volgende:
als je bus 127 vanuit centraal pakt dacht ik, dan ga je toch langs die moskee, en dan naar links????
Van het lachen?quote:
Ja, kloptquote:Op woensdag 25 april 2012 19:50 schreef Gulmez het volgende:
Dan zeg je toch 'aangekomen'? En volgens mij heeft tong80 ook al zo'n topic geopendquote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef DeJori het volgende:
3 kilo!
Ons mam zei dat vanmiddag en ik trapte er in
Ja, maar bij grappen maakt taal niet zoveel uit. Ik trapte er ook in.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zeg je toch 'aangekomen'? En volgens mij heeft tong80 ook al zo'n topic geopend
Tong80 heeft over elke opmerking die ik ooit heb gemaakt en ooit zal maken al een topic geopend volgens mij.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zeg je toch 'aangekomen'? En volgens mij heeft tong80 ook al zo'n topic geopend
Mooie herinneringen aan, daar zat ik altijd in met een bos bloemen, en ik moest helemaal elke keer vanuit Zwolle komen met de trein, kan je nagaan, en dan in de bus ff deo spuiten, en dan uit de bus turen of ze er al staat, tilburg zit op mijn hart gescheven, leuke mensen !!quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tong80 heeft over elke opmerking die ik ooit heb gemaakt en ooit zal maken al een topic geopend volgens mij.
Ja, Somaliërs aan de qat. Leuke mensen!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Mooie herinneringen aan, daar zat ik altijd in met een bos bloemen, en ik moest helemaal elke keer vanuit Zwolle komen met de trein, kan je nagaan, en dan in de bus ff deo spuiten, en dan uit de bus turen of ze er al staat, tilburg zit op mijn hart gescheven, leuke mensen !!
Waar kom jij vanquote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, Somaliërs aan de qat. Leuke mensen!
Lol wie mag jij nou weer zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 19:50 schreef Gulmez het volgende:
Somaliërs integreren vlot in Tilburgquote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, Somaliërs aan de qat. Leuke mensen!
Een Turk met agressieproblemen wiens vader de Turkse vlag uithangt omdat het kabinet is gevallen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol wie mag jij nou weer zijn
Je nachtmerrie.quote:
Ach, dat vinden wij mensen van boven de rivieren alleen maar leuk klinken hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 19:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wij komen niet uit Tilburg.En houdoe zeggen schept geen band, integendeel, als ik ooit per ongeluk houdoe zeg tegen mensen boven de rivieren en ze het daarna per ongeluk terug zeggen, voelen ze zich altijd alleen maar heel raar.
precies, de meisjes in brabant hebben ook een veel liever stemmetje, gevoelsmatigquote:Op woensdag 25 april 2012 20:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dat vinden wij mensen van boven de rivieren alleen maar leuk klinken hoor
Ook over De Joeri?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tong80 heeft over elke opmerking die ik ooit heb gemaakt en ooit zal maken al een topic geopend volgens mij.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:03 schreef DeJori het volgende:
Ik zie dat het tijd is dat ik hier voor de veiligheid kom zorgen.
Oké, apart, heb zelf die ervaring niet, maar dat zal natuurlijk per persoon verschillen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, dat vinden wij mensen van boven de rivieren alleen maar leuk klinken hoor
Ja, dat sowieso.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, maar limbo's zijn ook nog net wel een tandje erger natuurlijk
Meisje uit m'n klas: perfect lichaam, perfecte kop, kei lief meisjequote:Op woensdag 25 april 2012 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, maar limbo's zijn ook nog net wel een tandje erger natuurlijk
Limburgse accenten kunnen irritant zijn (het is september en geen sahptahmbahr!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meisje uit m'n klas: perfect lichaam, perfecte kop, kei lief meisjeLimburgs accent
![]()
Ik heb ooit gedate met een Limburger
Limburgs is geen accent. Het is een spraakgebrek.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Limburgse accenten kunnen irritant zijn (het is september en geen sahptahmbahr!), maar het is geen enorm lelijk accent. Leids, dat is wel echt lelijk, vooral mensen die een heel dik accent hebben. Ik krijg nog steeds een
hoofd als ik terugdenk aan hoe iemand uit de buurt van Leiden 'vakantie' uitsprak.
Haags is ook lelijk. Ik ging nooit naar hoorcollege's omdat die leraar zo'n vies accent hadquote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Limburgse accenten kunnen irritant zijn (het is september en geen sahptahmbahr!), maar het is geen enorm lelijk accent. Leids, dat is wel echt lelijk, vooral mensen die een heel dik accent hebben. Ik krijg nog steeds een
hoofd als ik terugdenk aan hoe iemand uit de buurt van Leiden 'vakantie' uitsprak.
[SC] Het loslaten van je ex #85 Waar we kunnen rijden!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:15 schreef Gulmez het volgende:
''ja die zijn wel deusig geworre''
en dan met zo'n hoog lief stemmetje.![]()
Jammer dat ze een ex is nu..
Leids is inderdaad helemaal rampzaligquote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat vonden de Nazi's ookquote:Op woensdag 25 april 2012 20:26 schreef DeJori het volgende:
Nu moet ik, als Brabander, toch toegeven dat tilburgs ook echt een kuttaaltje is.
Dagelijks godwinnetje?quote:
Nee, ik wil alleen laten zien dat Nazi's ook hun goede kanten haddenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen laten zien dat Nazi's ook hun goede kanten hadden
Ja dat roepen we 100x maarja...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Gulmez het volgende:
HUH ik zit al die tijd in een verkeerd topic te posten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat dit het tilburg topic was
quote:Egypt’s National Council for Women (NCW) has appealed to the Islamist-dominated parliament not to approve two controversial laws on the minimum age of marriage and allowing a husband to have sex with his dead wife within six hours of her death according to a report in an Egyptian newspaper.
Ik had het net gelezen jaquote:
Serieus...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Gulmez het volgende:
HUH ik zit al die tijd in een verkeerd topic te posten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat dit het tilburg topic was
tilburg is kanker tofquote:Op woensdag 25 april 2012 19:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Mooie herinneringen aan, daar zat ik altijd in met een bos bloemen, en ik moest helemaal elke keer vanuit Zwolle komen met de trein, kan je nagaan, en dan in de bus ff deo spuiten, en dan uit de bus turen of ze er al staat, tilburg zit op mijn hart gescheven, leuke mensen !!
Ja gewoon: je mag je wijf neuken als ze maar niet langer dood is dan 6 uur. Jeej, Mubarak is weg, kunnen we eindelijk een beschaafd land worden!quote:
Dat slaat toch allesquote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja gewoon: je mag je wijf neuken als ze maar niet langer dood is dan 6 uur. Jeej, Mubarak is weg, kunnen we eindelijk een beschaafd land worden!
Gvd, zit ik hier NET te lezen, BEN JIJ ER OOK WEER!!! xDDDDDDDDDDquote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat slaat toch allesWie zou er nou in godsnaam zin hebben in seks als zijn vrouw net is overleden?
Hoort dit bij een ritueel ofzo?
Egyptenaren, waz met jullie?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat slaat toch allesWie zou er nou in godsnaam zin hebben in seks als zijn vrouw net is overleden?
Hoort dit bij een ritueel ofzo?
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gvd, zit ik hier NET te lezen, BEN JIJ ER OOK WEER!!! xDDDDDDDDDDWaz met ons
Echt hèquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:23 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
'Hier had papa voor het laatst seks met mama'
quote:
Maar als ze normaal tijdens de seks nooit bewoog zal je niet veel merken.quote:
Als zelfs shifto niet zo diep gezonken is...quote:
En onthoud lieve kindertjes; dead girls don't say no!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar als ze normaal tijdens de seks nooit bewoog zal je niet veel merken.
GHB is voor softiesquote:Op woensdag 25 april 2012 22:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
En onthoud lieve kindertjes; dead girls don't say no!
Bij jou weet ik nooit of ik het moet opzoekenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
GHB is voor softies
[ afbeelding ]
(Ed Gein)
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Bij jou weet ik nooit of ik het moet opzoeken
Niet echt een necrofiel, hij gaat gewoon een stapje verderquote:Op school was Gein een buitenbeentje. Hij had een gemiddeld IQ, maar mocht van zijn moeder niet met klasgenootjes omgaan. Wanneer hij dit wel probeerde schold zijn moeder hem uit en kleineerde hem. Hij werd tijdens zijn jeugd veel gepest. Hierdoor was Gein sociaal-emotioneel niet goed ontwikkeld. De agressie van zijn moeder kwam hier ook nog eens bij. Op latere leeftijd bracht de eenzaamheid Gein tot waanzin. Hij wilde zijn moeder graag uit de dood terughalen en begon studies te doen over anatomie. Ook las hij boeken over experimenten in concentratiekampen in de Tweede Wereldoorlog. Toen las hij in de krant dat er die dag een vrouw begraven was. Hij vroeg zijn vriend Gus om samen met hem het lijk op te graven en te gebruiken voor "medische experimenten". De volgende tien jaar deed hij hetzelfde. Iedere dag keek hij in de krant voor overleden vrouwen om ze dan die nacht op te graven. Hij gebruikte de huid en botten voor allerlei voorwerpen en de spieren en organen bewaarde hij in de koelkast om later op te eten.
Gein had nog geen enkele seksuele ervaring en verwarde zijn gevoelens voor het vrouwelijke met de wens zelf vrouw te worden. Hij dacht erover zichzelf te castreren, maar besloot tenslotte dat een pak van vrouwenhuid met borsten en een vagina hem voldoende vrouwelijk maakte. Om aan zijn groeiende behoefte naar vrouwelijke lichamen te voldoen, begon hij 'verse' graven leeg te halen om zich te tooien met kledingstukken gemaakt van huid van de opgegraven vrouwelijke lijken.
Gein raakte steeds bekwamer in het bewerken van de huid, en maakte onder andere een riem van vrouwentepels en trommels bekleed met vrouwenhuid, terwijl hij schedels als versiering en als drinkbekers gebruikte.
Dafuqquote:Op woensdag 25 april 2012 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Niet echt een necrofiel, hij gaat gewoon een stapje verder
Ed Gein is redelijk bekend, toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:00 schreef shifto het volgende:
[..]
DafuqWaarom weet jij dit?
En die tekst, heb je die van scholieren.net ofzo?
quote:
Omdat seriemoordenaars hele boeiende mensen zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 23:00 schreef shifto het volgende:
[..]
DafuqWaarom weet jij dit?
En die tekst, heb je die van scholieren.net ofzo?
quote:
Nu ik er zo over nadenk hè. Ik hoorde ooit van DJ dat hij het leuk vind om huurmoordenaars te zoeken via het TOR netwerk. Jij vind ze "interessant" en hebt wapens...quote:Op woensdag 25 april 2012 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat seriemoordenaars hele boeiende mensen zijnTekst is gewoon van wikipedia
![]()
Hij kwam mij tegen in een of ander netwerkquote:Op woensdag 25 april 2012 23:06 schreef shifto het volgende:
Hoe hebben jullie elkaar eigenlijk leren kennen?
Die emoticon is nu wel heel foutquote:
Gast...quote:Op woensdag 25 april 2012 23:10 schreef bijdehand het volgende:
Nietmachines zijn daar trouwens beter voor
quote:
Hoe kom jij daar nou weer? XDquote:Op woensdag 25 april 2012 23:22 schreef Muisraket het volgende:
TFM! Post hier usernames waar je stuk om ging
Ik moet iets aan school doen, vandaar dat ik overal zit te lurken. Hoezo?quote:
ik liet een traantje van geluk vallenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:22 schreef Muisraket het volgende:
TFM! Post hier usernames waar je stuk om ging
Hoezo niet? ONZ, KLB en GC zijn perfecte lurkfora wanneer ik aan het soggen ben.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik liet een traantje van geluk vallen
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo niet? ONZ, KLB en GC zijn perfecte lurkfora wanneer ik aan het soggen ben.
Krijg ik om dit tijdstip een smsje van iemand van mijn tussenjaar met een heel lulverhaal wat er op neerkomt dat ze een oude crush heeft zien lopen op de UvA. Nou eh, leuk?Allervreemdste 'misschien moet je langskomen' wtf?!
Wel lief bedoeld hoor, maar wtf?! Ik ken echt te gare mensen...
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo niet? ONZ, KLB en GC zijn perfecte lurkfora wanneer ik aan het soggen ben.
Krijg ik om dit tijdstip een smsje van iemand van mijn tussenjaar met een heel lulverhaal wat er op neerkomt dat ze een oude crush heeft zien lopen op de UvA. Nou eh, leuk?Allervreemdste 'misschien moet je langskomen' wtf?!
Wel lief bedoeld hoor, maar wtf?! Ik ken echt te gare mensen...
![]()
Daarvan ging mijn wenkbrauw ook omhoog maar ze bedoelt het vast liefquote:
Is wel eerlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik wou mijn naam eerst Rukbunker doenMaar leek me ongepast
Ze noemt ons dikquote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarvan ging mijn wenkbrauw ook omhoog maar ze bedoelt het vast lief
Mijn directe omgeving wel, ik ben het alleen zelf niet.quote:
Ach ik weet nu iig dat ik meisjes kan krijgenquote:
Doelde niet op jou, schat.quote:
Ja wel lief, maar jezus, ik kende hem echt nauwelijks, dus het zou een beetje erg zijn als ik nog steeds achter hem aan zou lopen. En dan zou ik langs moeten komen op het AMC, niet bij haar thuis of zo en om nou doelloos door een ziekenhuis te gaan lopen...quote:Op woensdag 25 april 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]Is toch lief
![]()
De vraag is nu: ga je langskomen bij haar?
Misschien ben jij die crush welquote:Op woensdag 25 april 2012 23:44 schreef Muisraket het volgende:
Ja wel lief, maar jezus, ik kende hem echt nauwelijks, dus het zou een beetje erg zijn als ik nog steeds achter hem aan zou lopen. En dan zou ik langs moeten komen op het AMC, niet bij haar thuis of zo en om nou doelloos door een ziekenhuis te gaan lopen...Tevens vind ik hem niet zo boeiend meer.
LOL nee, niet van diegene die me smste (meisje) en ook niet van die jongen hoor.quote:
Jammerquote:Op woensdag 25 april 2012 23:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL nee, niet van diegene die me smste (meisje) en ook niet van die jongen hoor.
Neh, bende mal! Maar holy shit wat ben ik vandaag veel niet boeiende lulverhalen aan het spuien.quote:
Ik wilde je net de laatste dingen sturen aangaande Squote:Op woensdag 25 april 2012 23:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Neh, bende mal! Maar holy shit wat ben ik vandaag veel niet boeiende lulverhalen aan het spuien.Ik denk dat ik maar eens naar bed ga, voordat het nog erger wordt... Trusten!
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 07:16 schreef bijdehand het volgende:
De Thijscoman in zijn Thijscowagen
[ afbeelding ]
quote:
Oh yeahquote:Op donderdag 26 april 2012 07:16 schreef bijdehand het volgende:
De Thijscoman in zijn Thijscowagen
[ afbeelding ]
Geremquote:Op donderdag 26 april 2012 16:25 schreef shifto het volgende:
Hahaha ik zwaai vrolijk 2 collega's uit die naar het station moeten lopen![]()
JE BENT GEMEEN en daarom mag ik jequote:Op donderdag 26 april 2012 16:25 schreef shifto het volgende:
Hahaha ik zwaai vrolijk 2 collega's uit die naar het station moeten lopen![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JE BENT GEMEEN en daarom mag ik je
Alsof dat een fokker kan boeienquote:Op donderdag 26 april 2012 17:14 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Tijd om naar huis te gaanZit hier alweer een uur helemaal alleen
Toch relaxed juist?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:14 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Tijd om naar huis te gaanZit hier alweer een uur helemaal alleen
Niet als je er doorheen moet fietsen.quote:
Fietsen sowiesoquote:Op donderdag 26 april 2012 17:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet als je er doorheen moet fietsen.Of nouja, eigenlijk is het niet zo erg, maar een lekker zonnetje is leuker.
quote:
Fixed.quote:
Met dit weerquote:
Juist niet. Oké, schnee is wel scheisse (ringel-S doet het niet en weet de code niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 26 april 2012 17:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met dit weerMet regen
Met sneeuw
![]()
Dus niet sowiesoNu is het
![]()
STRAKS in de zomer:![]()
![]()
Gaat snel hè?quote:
Als het buiten benauwd is en je fiets valt het wel mee. Vliegjes vallen ook mee als je een goede zonnebril hebtquote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Juist niet. Oké, schnee is wel scheisse (ringel-S doet het niet en weet de code niet uit mijn hoofd), maar zomer = attack of the vliegjes.
Oh en benauwdheid aangezien we in NL wonen.
Als het stikbenauwd is, word ik al lam als ik één stap buiten de deur zet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als het buiten benauwd is en je fiets valt het wel mee. Vliegjes vallen ook mee als je een goede zonnebril hebt
Aaargh daar ga ik weer. Je gaat er niet dood aan, maar het leidt af en is irritant.quote:
Ik geloof het niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als het stikbenauwd is, word ik al lang als ik één stap buiten de deur zet.Vliegjes vallen niet mee in natuurgebieden waar ik vaak fiets, vooral als je geen lange mouwen + broekspijpen aan hebt zitten ze dan overal. Daarom 's avonds fietsen in de zomer:
![]()
![]()
Baas!quote:
Maar tochquote:Op donderdag 26 april 2012 17:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aaargh daar ga ik weer. Je gaat er niet dood aan, maar het leidt af en is irritant.
Dat vermoede ik al maar ik denk ik zeg het toch want meestal ninja edit je het weg voor ik zoiets zie!quote:
Ben jij sloom of mr snel?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat vermoede ik al maar ik denk ik zeg het toch want meestal ninja edit je het weg voor ik zoiets zie!
Wanneer?quote:
Jij maakt ook lange dagen, nondejuquote:Op donderdag 26 april 2012 18:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Jezus wat een files weer
Maar nu weer lekker thuis
Blegh verjaardagenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
In vergelijking met 12 maanden is dat super bijna hoor!
Gewoon, ik hou er niet van.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat vind je zo stom aam verjaardagen dan?
Hetzelfde heb ik bij meisjes hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 18:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat heeft toch een reden?Of vind jij dingen wel of niet leuk zonder reden?
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hetzelfde heb ik bij meisjes hoorDie vind ik ook vaak leuk zonder reden
Alsof ik uitgenodigd wasquote:Op donderdag 26 april 2012 19:05 schreef MohMi het volgende:
[..]o...ke...Dan mag je ook geen gebak komen eten op mijn verjaardag!
quote:
Ik zou beledigd zijn als ik 't vanaf het begin had geloofdquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou beledigd zijn als ik 't vanaf het begin had geloofd
Goed hoorquote:
Jawel hoor. Hoe gaat het lessen?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Hier alles goed hoor, zaterdag autorijden, jeueueuj!
Het is vooral de reistijd die het vervelend maakt.. Maar moet toegeven dat ik wel even toe ben aan 3 dagen lekker volkomen niks doenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij maakt ook lange dagen, nondeju
Is je reistijd zo lang dan? Wel zonde van je tijdquote:Op donderdag 26 april 2012 19:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Het is vooral de reistijd die het vervelend maakt.. Maar moet toegeven dat ik wel even toe ben aan 3 dagen lekker volkomen niks doen
Damn dat is nogalquote:Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
50min enkele reis als er geen file is..
maar als er wel file is wil het nog wel veel langer worden
Sexy.quote:
Maar wel stoer van jequote:
Dat je verliefd bent.quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
En jij dan met je harem. Jij kan niet eens een keuze maken
Jij weet niet eens wat ze bedoeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |