quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
American Football of Rugby
of pool
Inderdaad.quote:
Nouja, dat is persoonlijk dan. Ik vind 500MB echt niet weinigquote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is weinig hoor. Ik lig altijd 's nachts in bed te internetten met m'n telefoon en ik zit ook telkens binnen twee weken buiten m'n bundel.
Damesbeachvolleybal.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
een LEUKE teamsport. nadruk op LEUK
Daarom juist!quote:
Nee, dat is de huisschilder.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]ik ben heel gevoelig en wil niet elke keer helemaal beurs thuiskomen.
Pool is geen sport.
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij en Vas gewoon een keer stevige haatseks moeten hebben.
De seksuele spanning is om te snijden altijd bij jullie tweetjes.
Klopt. Ik gebruik graag iemands wapen tegen zichzelf ofsoquote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die gebruik ik niet tegen jou.
En als ik die gebruik moet je het zien als een tribute
Zo geniaal vond ik 'm
heb 1000 en verbruik maar 3 a 400 ofzo. Zit thuis op wifiquote:Op woensdag 25 april 2012 16:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nouja, dat is persoonlijk dan. Ik vind 500MB echt niet weinigGewoon wifi waar het kan scheelt zoveel.
Op de een of andere manier heb ik overal in mijn huis internet behalve in de slaapkamerquote:
Had stiekem ook niet verwacht dat het jouw muzieksoort zou zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik heel verschrikkelijk.
Vegen van ijs is best leuk. En leuk kan voor iedereen verschillend zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
een LEUKE teamsport. nadruk op LEUK
te dikke muren, te ver weg, stoorzenders op je kamer .. genoeg mogelijkhedenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik overal in mijn huis internet behalve in de slaapkamerGeen idee waarom ook. Ik heb daar al vaker over gebeld maar niemand weet hoe dit kan
Waarschijnlijk stoorzenders inderdaad, want te ver weg is het niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
te dikke muren, te ver weg, stoorzenders op je kamer .. genoeg mogelijkheden
Jumi rockt een Illuminati/Bilberberg/Reptilians aluhoedjequote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik overal in mijn huis internet behalve in de slaapkamerGeen idee waarom ook. Ik heb daar al vaker over gebeld maar niemand weet hoe dit kan
hm hmquote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vegen van ijs is best leuk. En leuk kan voor iedereen verschillend zijn.
Verder zou ik korfbal aanraden ivm gemengde teams en samen douchen.
Ik heb deze telefoon sinds april/mei vorig jaar volgens mij.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef wise het volgende:
[..]
heb 1000 en verbruik maar 3 a 400 ofzo. Zit thuis op wifi
Waarom niet volleybal.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
hm hm
ik ga eens bij korfbal kijken hier
Hinderlijk dat soort mensen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Seksuele spanning?Ik zeg alleen dat ik er geld op kan inzetten dat als ik een raar/uniek/apart woord post zij 'm ook binnenkort gaat posten.
Dudequote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi rockt een Illuminati/Bilberberg/Reptilians aluhoedje. Betrapt!
[ afbeelding ]
ben je daar niet te klein voor?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
ik ga eens bij korfbal kijken hier
Hè, watquote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi rockt een Illuminati/Bilberberg/Reptilians aluhoedje. Betrapt!
[ afbeelding ]
Tijdverspilling van wat gereformeerde meisjes die in een verlaten weiland balletjes door een korfje gooien.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vegen van ijs is best leuk. En leuk kan voor iedereen verschillend zijn.
Verder zou ik korfbal aanraden ivm gemengde teams en samen douchen.
of doe waterpolo. lekker agressief elkaar in de snatch knijpen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]!!! tis geen basketbal! En gewoon voor de lol hoor.
Jaquote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
NOEM JIJ VAS NOU IRRITANT BIJ DEZE?
Nee, hinderlijk... en mij ook dusquote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat soort complotdenkers hebben toch vaak aluminium hangen aan de muur ofzo zodat de overheid niks van ze kan aftappen oid, dat heb jij ook @ je kamer en daarom werkt je WIFI nietquote:
En 2 nootjes ook!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat soort complotdenkers hebben toch vaak aluminium hangen aan de muur ofzo zodat de overheid niks van ze kan aftappen oid, dat heb jij ook @ je kamer en daarom werkt je WIFI niet.
Bedankt, Chai.quote:
Sommige mensen dragen deze hoedjes omdat zij geloven dat daarmee de hersenen worden beschermd tegen invloeden van elektromagnetisch velden, tegen gedachtenlezen of tegen gedachtenbeheersing.quote:
Wrijf het er anders nog een keer inquote:Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze jou irritant vindt. Niet dat jij dat van Vas vindt.
Ja, daarom bedankt. En dan had ik hierboven al gezegd. Maar nogmaals bedankt ook voor de benadrukking.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze jou irritant vindt. Niet dat jij dat van Vas vindt.
Nee eigenlijk niet. Ik was meestal degene die wat deed.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Garisson72 het volgende:
Chai was vroeger in de klas altijd degene die riep "méééster, weet je wat hij deejjj"
Hahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien nog even in braille voor de loenzende moddafokkaz
Oh dacht dat ik het heel krom had geschreven, maar daar kan ik toch niks aandoen. :$quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daarom bedankt. En dan had ik hierboven al gezegd. Maar nogmaals bedankt ook voor de benadrukking.
Misschien nog even in braille voor de loenzende moddafokkaz
Metalen leuningen branden helemaal niet.quote:
wat deed jij dan in de klas?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ik was meestal degene die wat deed.
Hij heeft wel een punt eigenlijk (niet eens gelezen overigens, quote?)quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Frank die het belonen van honden vergelijkt met het belonen van vrouwen
Is best wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Frank die het belonen van honden vergelijkt met het belonen van vrouwen
Leer je materialen, zelfs ik kan je vertellen dat het hout is.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Metalen leuningen branden helemaal niet.
bitches blijven bitches idd man teven alles.quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leer je materialen, zelfs ik kan je vertellen dat het hout is.
Tja, boer hè.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chai mag wel eens d'r nagels gaan verzorgen.
Wat nee, dat je het niet wilt leren of dat je het niet weet?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
bitches blijven bitches idd man teven alles.
[..]
Nee.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, maar als er iets te doen was deed ik mee, op de basisschool iig.
Dat het geen hout is.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat nee, dat je het niet wilt leren of dat je het niet weet?
oow die inkopper....quote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
In de klas was ik altijd heel verlegen en kreeg ik een rood hoofd als ik de beurt kreeg
Hoe kan je anders zien hoe oud een lantaarnpaal is?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wist niet dat er in metaal nerven zaten.
<insert grap met referentie naar rood hoofd en beurt>quote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
In de klas was ik altijd heel verlegen en kreeg ik een rood hoofd als ik de beurt kreeg
serienummer.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kan je anders zien hoe oud een lantaarnpaal is?
quote:
kreeg jij een beurt IN de klas??? wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
Hij is al gemaakt. Jammer.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik heb het rimshot al klaar staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |