Hij is heel mooi en zacht en kan open.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Die badjas vond ik nog het minst interessante van t rijtje
Oh, dat vind ik heel verschrikkelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Deze uit de Essential mix en het origineel blijven ook zo geweldig.
Ik krijg de kriebels alleen al als ik er naar kijk. Een hak moet sowieso hoger zijn dan 10cm.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Een meisje stuurt me net deze foto en ze overweegt dit serieus te kopenShoot me, please.
[/cher's omschrijving]
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bellen buiten mijn bundel doet me de das om.
Serieus? Ja, het is daarvoorquote:Op woensdag 25 april 2012 16:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het zijn van die stijldansschoenen weldus als het daarvoor is
edgy.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Fysiek onpasselijk geworden van deze kankerheels
Ze daagt Cher- uit.quote:
of dan bel je heel veel, of doe je iets niet goedquote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
Kan me geen telefoonrekening van onder de 100 euro herinneren dit jaarSad but true.
Dit dus. Lage hakjesquote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels alleen al als ik er naar kijk. Een hak moet sowieso hoger zijn dan 10cm.
Tsja, het is altijd een beetje een.. aparte smaak al die danskledingquote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Ja, het is daarvoorMaar jeez, ze kunnen daar toch wel iets voor ontwerpen wat er nog een beetje uitziet?
wat doet iedereen johquote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
Kan me geen telefoonrekening van onder de 100 euro herinneren dit jaarSad but true.
kankerjezus.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Mozy het volgende:
schoenenik zweef gewoon 10cm boven de grond.
Mijn abonnement zelf is al 60 euroquote:Op woensdag 25 april 2012 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
wat doet iedereen joh![]()
zit standaar op 35 a 40 euro ofzo.
Zit ik in het buitenland dan is het 70 tot 90(moet meer wifi gebruiken
)
quote:
wait, wut?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn abonnement zelf is al 60 euro
Sekshuiler.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha het is zo mooi dat ik gewoon de klok erop gelijk kan zetten dat als ik een nieuw woord heb gebruikt om jou te dissen, ik die weer van jou terugkrijg zodra de kans zich voordoet
Mooi toch (andersom ook btwquote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha het is zo mooi dat ik gewoon de klok erop gelijk kan zetten dat als ik een nieuw woord heb gebruikt om jou te dissen, ik die weer van jou terugkrijg zodra de kans zich voordoet
Dat woord heb je nu minstens 3x gepost vandaag. Het is nu officieel van jou.quote:
huh, net afgesloten zeker dan of¿quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb een onzin abo en moet het nog verandererenquote:
Bel jij constant conference calls naar Oezbekistan ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |