ja danquote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wtf heeft silicium ermee te maken?
Nee, dit is serieus.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n zogenaamde FOK!relatie ala roos/sinep?
Liuquote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik schakel NET op tijd in zie ik al
Stats ah sahbi.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:20 schreef Mozy het volgende:
Gaat het hier nog over lengte?
Perfect geproportioneerde lange man meldt.
Lees m'n vraag nog eens door.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"ik voel me genegeerd, dus post ik nog wat"
Gewoon nog een keer he bitchquote:
Ja ik hoorde het vanmiddag al. Dat hele snooker kan me nu dus gestolen worden.quote:
wise moet je gewoon waarderen zonder beeld er bij.quote:
Nieuwe liefde van 2nutz.quote:
Hoezo is die per se niet echt?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n zogenaamde FOK!relatie ala roos/sinep?
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het vanmiddag al. Dat hele snooker kan me nu dus gestolen worden.
Oh nee Robertson is er nog!*dildo weer pakt
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
liu?
Like.... Lucy Liu?
[ afbeelding ]
En die moet ik kennen van?quote:
wat is er danquote:Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wise moet je gewoon waarderen zonder beeld er bij.
Onmogelijke liefde... omdat Limburgquote:
Bedoelde niet dat ie fake is.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo is die per se niet echt?
En waarom zou je dat faken.
Dat digitale kusje bedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat stuk over Vas en ik snap ik echt nog steeds niet
quote:
quote:
Oh nee bij sommige mensen doet het uiterlijk denk ik afbreuk aan de FOK! ervaringquote:
Of je eens een foto van jezelf hebt gepost in de sc.quote:
Dat kijk je toch niet voor je plezier?quote:
Weet er ook het fijne niet van, maar bedoelde gewoon dat ze vaak op FOK! verkondigen dat ze iets hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, maar wat dan wel, want ik snap er niets van wat er nu met hun is. :S
dat zou kunnenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of je eens een foto van jezelf hebt gepost in de sc.
inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kijk je toch niet voor je plezier?
Jawelquote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kijk je toch niet voor je plezier?
Met wie heeft Etha dang?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weet er ook het fijne niet van, maar bedoelde gewoon dat ze vaak op FOK! verkondigen dat ze iets hebben.
Ik zet mijn geld op The Rocketquote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ooooh LIU! De andere spleetoog in het snooker WK. Ja het gaat me niet perse om een rijstvreter ofzo hoor. Ik was gewoon voor Ding. Nu die eruit ligt voor Robertson
Ik herinner me die foto nog wel.quote:
Jij had vroegâh toch gewoon pic in fobo?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij had vroegâh toch gewoon pic in fobo?
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij had vroegâh toch gewoon pic in fobo?
En ik vind van niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind dat Chers omschrijving in de Fernandes OP moet.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hihihi zo noem ik mijn mini vibo altijd![]()
ik ook niet. Boeie wat er in dat topic gebeurd.quote:
Ik wil ik wil ik wil.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik wil een lang, warm bad. Daarna een uitgebreide voetmassage met lekkere olie en dan in een badjasje op de bank naar een flauwe comedy kijken en pizza eten.![]()
Huh, oh? Dan heb ik altijd een gezicht voor me gehad welke er niet bij hoort denk ik.quote:
Is dat gezicht nog een beetje knap dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huh, oh? Dan heb ik altijd een gezicht voor me gehad welke er niet bij hoort denk ik.
Samequote:Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik wil een lang, warm bad. Daarna een uitgebreide voetmassage met lekkere olie en dan in een badjasje op de bank naar een flauwe comedy kijken en pizza eten.![]()
Ik moet leren aangeven wat voor mij belangrijk is en wat ik nodig hebquote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil.
Kindertjes die vragen worden overgeslagen.
Wil ik ook maar ik heb geen van die dingen. Behalve een badjasquote:Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Daarom. Overigens heeft Cher één keer in Fernandes gepost en dat was vorige week ofzo dus ze weet sowieso niet eens hoe of watquote:Op woensdag 25 april 2012 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
ik ook niet. Boeie wat er in dat topic gebeurd.
+ cher is een troll die je moet negeren
Boeventronie.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat gezicht nog een beetje knap dan?
wieviel¿quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef tliciouz het volgende:
Wauw, mijn telefoonrekening is sinds maanden weer belachelijk laag
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Jij hebt jouw vibo's geen namen gegeven?
Ik heb ook geen bad of voetmassagist. De bedoeling was dus ook dat er nu iemand op zou staan en hoffelijk zijn diensten zou aanbiedenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Samealleen heb geen bad, geen voetmassagist. Verder geen zin in pizza. Wel een lange badjas
Ik vind dat zo'n heerlijk woord om te zeggen.quote:
kom maar langsquote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bad of voetmassagist. De bedoeling was dus ook dat er nu iemand op zou staan en hoffelijk zijn diensten zou aanbieden
Rustie heeft veel fijne nummersquote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom. Overigens heeft Cher één keer in Fernandes gepost en dat was vorige week ofzo dus ze weet sowieso niet eens hoe of wat![]()
En MaisDie is lekkerrr.
Ik heb ook alleen een badjasquote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wil ik ook maar ik heb geen van die dingen. Behalve een badjas
quote:
Je bent te oud daarvoor voor de mensen die hier postenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bad of voetmassagist. De bedoeling was dus ook dat er nu iemand op zou staan en hoffelijk zijn diensten zou aanbieden
Helemaal naar Emmen city moeten.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
36 euro. Beter dan de 200 van vorige maand.
ja hee het is graag of nietquote:Op woensdag 25 april 2012 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helemaal naar Emmen city moeten.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bent te oud daarvoor voor de mensen die hier posten
Damn!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
36 euro. Beter dan de 200 van vorige maand.
GNANGNAGANA GNA nu ga ik je opzoeken hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zit je redelijk .. woon er schuin tegenover
DOEN!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Een meisje stuurt me net deze foto en ze overweegt dit serieus te kopenShoot me, please.
[/cher's omschrijving]
Badjas meet dan?quote:
Ik vind die neus een beetje vreemd.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Een meisje stuurt me net deze foto en ze overweegt dit serieus te kopenShoot me, please.
[/cher's omschrijving]
Het zijn van die stijldansschoenen welquote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[/cher's omschrijving]
Fysiek onpasselijk geworden van deze kankerheelsquote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[/cher's omschrijving]
Hij is heel mooi en zacht en kan open.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Die badjas vond ik nog het minst interessante van t rijtje
Oh, dat vind ik heel verschrikkelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Deze uit de Essential mix en het origineel blijven ook zo geweldig.
Ik krijg de kriebels alleen al als ik er naar kijk. Een hak moet sowieso hoger zijn dan 10cm.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[/cher's omschrijving]
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bellen buiten mijn bundel doet me de das om.
Serieus? Ja, het is daarvoorquote:Op woensdag 25 april 2012 16:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het zijn van die stijldansschoenen weldus als het daarvoor is
edgy.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Fysiek onpasselijk geworden van deze kankerheels
Ze daagt Cher- uit.quote:
of dan bel je heel veel, of doe je iets niet goedquote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
Kan me geen telefoonrekening van onder de 100 euro herinneren dit jaarSad but true.
Dit dus. Lage hakjesquote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels alleen al als ik er naar kijk. Een hak moet sowieso hoger zijn dan 10cm.
Tsja, het is altijd een beetje een.. aparte smaak al die danskledingquote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Ja, het is daarvoorMaar jeez, ze kunnen daar toch wel iets voor ontwerpen wat er nog een beetje uitziet?
wat doet iedereen johquote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
Kan me geen telefoonrekening van onder de 100 euro herinneren dit jaarSad but true.
kankerjezus.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Mozy het volgende:
schoenenik zweef gewoon 10cm boven de grond.
Mijn abonnement zelf is al 60 euroquote:Op woensdag 25 april 2012 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
wat doet iedereen joh![]()
zit standaar op 35 a 40 euro ofzo.
Zit ik in het buitenland dan is het 70 tot 90(moet meer wifi gebruiken
)
quote:
wait, wut?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn abonnement zelf is al 60 euro
Sekshuiler.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha het is zo mooi dat ik gewoon de klok erop gelijk kan zetten dat als ik een nieuw woord heb gebruikt om jou te dissen, ik die weer van jou terugkrijg zodra de kans zich voordoet
Mooi toch (andersom ook btwquote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha het is zo mooi dat ik gewoon de klok erop gelijk kan zetten dat als ik een nieuw woord heb gebruikt om jou te dissen, ik die weer van jou terugkrijg zodra de kans zich voordoet
Dat woord heb je nu minstens 3x gepost vandaag. Het is nu officieel van jou.quote:
huh, net afgesloten zeker dan of¿quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb een onzin abo en moet het nog verandererenquote:
Bel jij constant conference calls naar Oezbekistan ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Noem 1 voorbeeld van andersom?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi toch (andersom ook btw)
en hoelaat heb je de klok gezet dan?
wat IS een sexhuiler?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat woord heb je nu minstens 3x gepost vandaag. Het is nu officieel van jou.
Daar is Vas heer en meester in.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
30 euro voor 100 minutenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel even de grenzen van mijn intellectueel eigendom aangeven hier. Voor je het weet gaan ze ermee aan de haal.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat woord heb je nu minstens 3x gepost vandaag. Het is nu officieel van jou.
Ja, sinds een paar maandjes. Ik moest ook opeens extra betalen om te kunnen pingen (hihihihihi BlackBerry) en heb maar 500 MB per maandquote:Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
huh, net afgesloten zeker dan of¿
de prijzen nu zijn pas belachelijk
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, sinds een paar maandjes. Ik moest ook opeens extra betalen om te kunnen pingen (hihihihihi BlackBerry) en heb maar 500 MB per maand
pfffquote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, sinds een paar maandjes. Ik moest ook opeens extra betalen om te kunnen pingen (hihihihihi BlackBerry) en heb maar 500 MB per maand
Zo uit de los pols 'wannaBI' ? maar boeiend ook... ik waardeer je inbreng.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem 1 voorbeeld van andersom?
Ah had het op "voor 5 uur" gezet.
Ik vind dat jij en Vas gewoon een keer stevige haatseks moeten hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar is Vas heer en meester in.
voetbal, korfbal of hockey. misschien waterballet¿quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik wil een leuke teamsport gaan beoefenen. Doet hier iemand een leuke teamsport die aan te raden is?
curlingquote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik wil een leuke teamsport gaan beoefenen. Doet hier iemand een leuke teamsport die aan te raden is?
Die gebruik ik niet tegen jou.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo uit de los pols 'wannaBI' ? maar boeiend ook... ik waardeer je inbreng.
Ik heb ook "maar" 500 MB, 127,11 MB verbruikt en nog 5 dagen te gaan. Van alleen maar mobiel FOK!ken en misschien een enkele mobiele bestelling op thuisbezorgdquote:
Voetbal.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dat is weinig hoor. Ik lig altijd 's nachts in bed te internetten met m'n telefoon en ik zit ook telkens binnen twee weken buiten m'n bundel.quote:
American Football of Rugbyquote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
bij hockey heb ik een tutjesassociatie. Korfbal heb ik nog nooit gedaan. Soort van basketbal alleen dan met minder mensen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef wise het volgende:
[..]
voetbal, korfbal of hockey. misschien waterballet¿
Seksuele spanning?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij en Vas gewoon een keer stevige haatseks moeten hebben.
De seksuele spanning is om te snijden altijd bij jullie tweetjes.
Wifi een optie?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is weinig hoor. Ik lig altijd 's nachts in bed te internetten met m'n telefoon en ik zit ook telkens binnen twee weken buiten m'n bundel.
Ik heb nog een "oud" KPN abonnement met 1GB maar daar kom ik NOOIT aan, de helft is me wel eens gelukt maar sindsdien zit ik thuis en overal waar wifi is alleen op wifi.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook "maar" 500 MB, 127,11 MB verbruikt en nog 5 dagen te gaan. Van alleen maar mobiel FOK!ken en misschien een enkele mobiele bestelling op thuisbezorgd.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
American Football of Rugby
of pool
Inderdaad.quote:
Nouja, dat is persoonlijk dan. Ik vind 500MB echt niet weinigquote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is weinig hoor. Ik lig altijd 's nachts in bed te internetten met m'n telefoon en ik zit ook telkens binnen twee weken buiten m'n bundel.
Damesbeachvolleybal.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
een LEUKE teamsport. nadruk op LEUK
Daarom juist!quote:
Nee, dat is de huisschilder.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]ik ben heel gevoelig en wil niet elke keer helemaal beurs thuiskomen.
Pool is geen sport.
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij en Vas gewoon een keer stevige haatseks moeten hebben.
De seksuele spanning is om te snijden altijd bij jullie tweetjes.
Klopt. Ik gebruik graag iemands wapen tegen zichzelf ofsoquote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die gebruik ik niet tegen jou.
En als ik die gebruik moet je het zien als een tribute
Zo geniaal vond ik 'm
heb 1000 en verbruik maar 3 a 400 ofzo. Zit thuis op wifiquote:Op woensdag 25 april 2012 16:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nouja, dat is persoonlijk dan. Ik vind 500MB echt niet weinigGewoon wifi waar het kan scheelt zoveel.
Op de een of andere manier heb ik overal in mijn huis internet behalve in de slaapkamerquote:
Had stiekem ook niet verwacht dat het jouw muzieksoort zou zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik heel verschrikkelijk.
Vegen van ijs is best leuk. En leuk kan voor iedereen verschillend zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
een LEUKE teamsport. nadruk op LEUK
te dikke muren, te ver weg, stoorzenders op je kamer .. genoeg mogelijkhedenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik overal in mijn huis internet behalve in de slaapkamerGeen idee waarom ook. Ik heb daar al vaker over gebeld maar niemand weet hoe dit kan
Waarschijnlijk stoorzenders inderdaad, want te ver weg is het niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
te dikke muren, te ver weg, stoorzenders op je kamer .. genoeg mogelijkheden
Jumi rockt een Illuminati/Bilberberg/Reptilians aluhoedjequote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik overal in mijn huis internet behalve in de slaapkamerGeen idee waarom ook. Ik heb daar al vaker over gebeld maar niemand weet hoe dit kan
hm hmquote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vegen van ijs is best leuk. En leuk kan voor iedereen verschillend zijn.
Verder zou ik korfbal aanraden ivm gemengde teams en samen douchen.
Ik heb deze telefoon sinds april/mei vorig jaar volgens mij.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef wise het volgende:
[..]
heb 1000 en verbruik maar 3 a 400 ofzo. Zit thuis op wifi
Waarom niet volleybal.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
hm hm
ik ga eens bij korfbal kijken hier
Hinderlijk dat soort mensen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Seksuele spanning?Ik zeg alleen dat ik er geld op kan inzetten dat als ik een raar/uniek/apart woord post zij 'm ook binnenkort gaat posten.
Dudequote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi rockt een Illuminati/Bilberberg/Reptilians aluhoedje. Betrapt!
[ afbeelding ]
ben je daar niet te klein voor?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
ik ga eens bij korfbal kijken hier
Hè, watquote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi rockt een Illuminati/Bilberberg/Reptilians aluhoedje. Betrapt!
[ afbeelding ]
Tijdverspilling van wat gereformeerde meisjes die in een verlaten weiland balletjes door een korfje gooien.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vegen van ijs is best leuk. En leuk kan voor iedereen verschillend zijn.
Verder zou ik korfbal aanraden ivm gemengde teams en samen douchen.
of doe waterpolo. lekker agressief elkaar in de snatch knijpen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]!!! tis geen basketbal! En gewoon voor de lol hoor.
Jaquote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
NOEM JIJ VAS NOU IRRITANT BIJ DEZE?
Nee, hinderlijk... en mij ook dusquote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat soort complotdenkers hebben toch vaak aluminium hangen aan de muur ofzo zodat de overheid niks van ze kan aftappen oid, dat heb jij ook @ je kamer en daarom werkt je WIFI nietquote:
En 2 nootjes ook!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat soort complotdenkers hebben toch vaak aluminium hangen aan de muur ofzo zodat de overheid niks van ze kan aftappen oid, dat heb jij ook @ je kamer en daarom werkt je WIFI niet.
Bedankt, Chai.quote:
Sommige mensen dragen deze hoedjes omdat zij geloven dat daarmee de hersenen worden beschermd tegen invloeden van elektromagnetisch velden, tegen gedachtenlezen of tegen gedachtenbeheersing.quote:
Wrijf het er anders nog een keer inquote:Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze jou irritant vindt. Niet dat jij dat van Vas vindt.
Ja, daarom bedankt. En dan had ik hierboven al gezegd. Maar nogmaals bedankt ook voor de benadrukking.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze jou irritant vindt. Niet dat jij dat van Vas vindt.
Nee eigenlijk niet. Ik was meestal degene die wat deed.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Garisson72 het volgende:
Chai was vroeger in de klas altijd degene die riep "méééster, weet je wat hij deejjj"
Hahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien nog even in braille voor de loenzende moddafokkaz
Oh dacht dat ik het heel krom had geschreven, maar daar kan ik toch niks aandoen. :$quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daarom bedankt. En dan had ik hierboven al gezegd. Maar nogmaals bedankt ook voor de benadrukking.
Misschien nog even in braille voor de loenzende moddafokkaz
Metalen leuningen branden helemaal niet.quote:
wat deed jij dan in de klas?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ik was meestal degene die wat deed.
Hij heeft wel een punt eigenlijk (niet eens gelezen overigens, quote?)quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Frank die het belonen van honden vergelijkt met het belonen van vrouwen
Is best wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Frank die het belonen van honden vergelijkt met het belonen van vrouwen
Leer je materialen, zelfs ik kan je vertellen dat het hout is.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Metalen leuningen branden helemaal niet.
bitches blijven bitches idd man teven alles.quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leer je materialen, zelfs ik kan je vertellen dat het hout is.
Tja, boer hè.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chai mag wel eens d'r nagels gaan verzorgen.
Wat nee, dat je het niet wilt leren of dat je het niet weet?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
bitches blijven bitches idd man teven alles.
[..]
Nee.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, maar als er iets te doen was deed ik mee, op de basisschool iig.
Dat het geen hout is.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat nee, dat je het niet wilt leren of dat je het niet weet?
oow die inkopper....quote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
In de klas was ik altijd heel verlegen en kreeg ik een rood hoofd als ik de beurt kreeg
Hoe kan je anders zien hoe oud een lantaarnpaal is?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wist niet dat er in metaal nerven zaten.
<insert grap met referentie naar rood hoofd en beurt>quote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
In de klas was ik altijd heel verlegen en kreeg ik een rood hoofd als ik de beurt kreeg
serienummer.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kan je anders zien hoe oud een lantaarnpaal is?
quote:
kreeg jij een beurt IN de klas??? wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
Hij is al gemaakt. Jammer.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik heb het rimshot al klaar staan.
Ja hahahahaha, dat dit kan in Nederland he?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
kreeg jij een beurt IN de klas??? wtf
We zitten hier nog steeds op FOK!quote:
SMERIG!!!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef Chai het volgende:
Wat kregen jullie in de klas dan? een antwoordmomentje?
Nee dat is een beurt.
Nee de mate van seksuele frustratie is bepalend.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha vraag me af of het geslachts bepalend is zoiets te zien.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb deze telefoon sinds april/mei vorig jaar volgens mij.
Verstuurd 278MB
Ontvangen 2,6GB
2,6 / 12 = gemiddeld 216 mb per maand
HIhihi beetje de mannen op FOK! het hoofd op hol jagen, mag toch wel?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:56 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nu stil ik ga een stoommaaltijd van de AH in de magnetron stoppen
Waarom moeten we stil zijn dan? Hoor je hem anders niet ping zeggen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:56 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nu stil ik ga een stoommaaltijd van de AH in de magnetron stoppen
Jij altijd met je kant en klare shitquote:
Jan '89.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat meen je niet??Juni '89 hier
.
Tweeling brah?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat meen je niet??Juni '89 (22) hier
.
'89quote:Op woensdag 25 april 2012 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat meen je niet??Juni '89 (22) hier
.
Wel op jou in ieder geval.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Val je op 2 jaar jongere meisjes?
ik ben in december 19 gewordenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Dacht dat jij even oud was als mij.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Mensen kunnen niet meer dan 150 jaar oud worden.
26 Juni to be exactquote:
Ook al zo'n chimeid, maar van jou wist ik het alquote:
quote:
Nee dat is het aantal maagden dat ik ga krijgen inshallahquote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
72 staat niet voor je geboorte datum?
Iets om heel trots op te zijn iddquote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
ik deel mijn verjaardag met george w bush en 50cent
Ja en ik ben al heel volwassen voor m'n leeftijdquote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel op jou in ieder geval.
Ben je al vijftien en een half?
Manlijk of vrouwlijk?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee dat is het aantal maagden dat ik ga krijgen inshallah
Ok. Gaan we nu stilletjes seks hebben zodat je ouders het niet horen?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja en ik ben al heel volwassen voor m'n leeftijd
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Degene die dat zeggen zijn meestal emotional powderkegs.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik met Fidel Castro.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Salatrel het volgende:
ik deel mijn verjaardag met george w bush en 50cent
hahahaha dafukzquote:Op woensdag 25 april 2012 17:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Degene die dat zeggen zijn meestal emotional powderkegs.
Nee, Vas is net 18.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:01 schreef Chai het volgende:
Ik ben gewoon de jongste hier?
[ afbeelding ]
Sinos = 13 dus nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:01 schreef Chai het volgende:
Ik ben gewoon de jongste hier?
[ afbeelding ]
Seks? hihihihihihihihiquote:Op woensdag 25 april 2012 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok. Gaan we nu stilletjes seks hebben zodat je ouders het niet horen?
* shit wat moet ik nu zeggen?!!?!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Seks? hihihihihihihihi![]()
Ik weet niet hoor dat is toch vies?
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Toen ik me op FOK! registreerde was Vas op de helft van d'r leven.![]()
![]()
.
.
Hehe, powder kegs.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Degene die dat zeggen zijn meestal emotional powderkegs.
Dat doe ik nog steeds.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok. Gaan we nu stilletjes seks hebben zodat je ouders het niet horen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe ik nog steeds.Anders is het zo sneu voor mn ouders.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe ik nog steeds.Anders is het zo sneu voor mn ouders.
Want 22 is heel oud tegenover 18 namelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Toen ik me op FOK! registreerde was Vas pas op de helft van d'r leven.![]()
![]()
.
.
Als je ons voor het eerst ziet lijkt het toch nog wel alsof hij 7 jaar ouder is dan ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:03 schreef Gridlok het volgende:
Chai accepteer het nou maar je word oud enzo, mozy gaat je al bijna inruilen voor een nieuwer model.
Hihi oke maar wel stil anders is het zo sneu voor mn oudersquote:Op woensdag 25 april 2012 17:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
* shit wat moet ik nu zeggen?!!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, valt wel mee, ik kan het je wel laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |