Noem 1 voorbeeld van andersom?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi toch (andersom ook btw)
en hoelaat heb je de klok gezet dan?
wat IS een sexhuiler?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat woord heb je nu minstens 3x gepost vandaag. Het is nu officieel van jou.
Daar is Vas heer en meester in.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha het is zo mooi dat ik gewoon de klok erop gelijk kan zetten dat als ik een nieuw woord heb gebruikt om jou te dissen, ik die weer van jou terugkrijg zodra de kans zich voordoet
30 euro voor 100 minutenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn abonnement zelf is al 60 euro
Ja, ik moet wel even de grenzen van mijn intellectueel eigendom aangeven hier. Voor je het weet gaan ze ermee aan de haal.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat woord heb je nu minstens 3x gepost vandaag. Het is nu officieel van jou.
Ja, sinds een paar maandjes. Ik moest ook opeens extra betalen om te kunnen pingen (hihihihihi BlackBerry) en heb maar 500 MB per maandquote:Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
huh, net afgesloten zeker dan of¿
de prijzen nu zijn pas belachelijk
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, sinds een paar maandjes. Ik moest ook opeens extra betalen om te kunnen pingen (hihihihihi BlackBerry) en heb maar 500 MB per maand
pfffquote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, sinds een paar maandjes. Ik moest ook opeens extra betalen om te kunnen pingen (hihihihihi BlackBerry) en heb maar 500 MB per maand
Zo uit de los pols 'wannaBI' ? maar boeiend ook... ik waardeer je inbreng.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem 1 voorbeeld van andersom?
Ah had het op "voor 5 uur" gezet.
Ik vind dat jij en Vas gewoon een keer stevige haatseks moeten hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar is Vas heer en meester in.
voetbal, korfbal of hockey. misschien waterballet¿quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik wil een leuke teamsport gaan beoefenen. Doet hier iemand een leuke teamsport die aan te raden is?
curlingquote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik wil een leuke teamsport gaan beoefenen. Doet hier iemand een leuke teamsport die aan te raden is?
Die gebruik ik niet tegen jou.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo uit de los pols 'wannaBI' ? maar boeiend ook... ik waardeer je inbreng.
Ik heb ook "maar" 500 MB, 127,11 MB verbruikt en nog 5 dagen te gaan. Van alleen maar mobiel FOK!ken en misschien een enkele mobiele bestelling op thuisbezorgdquote:
Voetbal.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dat is weinig hoor. Ik lig altijd 's nachts in bed te internetten met m'n telefoon en ik zit ook telkens binnen twee weken buiten m'n bundel.quote:
American Football of Rugbyquote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
bij hockey heb ik een tutjesassociatie. Korfbal heb ik nog nooit gedaan. Soort van basketbal alleen dan met minder mensen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef wise het volgende:
[..]
voetbal, korfbal of hockey. misschien waterballet¿
Seksuele spanning?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij en Vas gewoon een keer stevige haatseks moeten hebben.
De seksuele spanning is om te snijden altijd bij jullie tweetjes.
Wifi een optie?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is weinig hoor. Ik lig altijd 's nachts in bed te internetten met m'n telefoon en ik zit ook telkens binnen twee weken buiten m'n bundel.
Ik heb nog een "oud" KPN abonnement met 1GB maar daar kom ik NOOIT aan, de helft is me wel eens gelukt maar sindsdien zit ik thuis en overal waar wifi is alleen op wifi.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook "maar" 500 MB, 127,11 MB verbruikt en nog 5 dagen te gaan. Van alleen maar mobiel FOK!ken en misschien een enkele mobiele bestelling op thuisbezorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |