quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
JeetjeDat is ook niks zo Vanyel. Heeft ze telkens hetzelfde of....?
Das ook wat.... dan blijf je ook maar zoeken naar manieren om haar beter te laten wordenquote:
OMG wat moet je moe zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 19:31 schreef Saffier het volgende:
Hè bah Vanyel, wat naar dat ze zo veel ziek is. Beterschap!!
DML vroeg hoe het met Ylana gaat momenteelZe heeft afgelopen week 2 nachten doorgeslapen, echt hélemaal dóór!! Het is echt ongelooflijk. De overige nachten 1 keer wakker per nacht, nou daar kan ik uitstékend mee leven
Ik merk wel hoe idioot moe ik zelf eigenlijk ben/was. Gaat nog wel even duren voordat ik echt uitgerust ben denk ik. Geeft niet, komt vanzelf. Maar nog niet deze week dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het maakt allemaal wel dat ondanks dat mini weer eens koorts heeft en als een kacheltje tegen me aan lag vannacht ik zo blij met dr ben en het zo'n mooi wonder is!
Ik dacht dat je ging overleggen of ze naar het kdv ging, dus vandaag mijn vraag of ze is gegaan of niet. Stond er misschien een beetje krom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ach.. gemiddelden blijven gemiddelden he? Als er niemand van afwijkt is er ook geen lol meer aan
(Heb ik mezelf ook voor moeten houden bij het 'twee-jaar-gesprek' op het kdv vorige week. Ze vonden dat Lars het allemaal prima deed, maar dat hij wel overal 'laat' mee was. Tja, wat is laat?)
Maar eh.. mijn ventje was dus eergister jarig, dus wij schuiven een topicje verderop. En ik kan jullie natuurlijk niet verlaten zonder nog een keertje met mijn blonde boef te spammen:
Zal de spam maar even spoileren, grote foto's, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op zijn verjaardag:
Tot gauw in het volgende topic!Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedenmorgen![]()
Dan moet ik op gaan schietenquote:
Ja afleiden ook geprobeert, maar dat werd hem niet. Voor even werkte het maar het lijkt wel of ze dan bedenkt na een minuut dat ze aan het krijsen was en dat ze dat nog even voort moeten zetten. Dat bedenkt ze natuurlijk niet want ik ga er eigenlijk van uit dat ze dat nog niet kan, maar het lijkt soms wel zo.. Het lijkt wel krijsen om het krijsen ofzo, leuk om zo te leren hoe hard je stem kan...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean heeft dat ook wel MP als ik nee zeg gaat ze heel hard huilen. En echt getroost worden wil ze niet. Haar afleiden werkt het beste.
Mijn algemene motto is eigenlijk negeren tenzij er iets isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:44 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja afleiden ook geprobeert, maar dat werd hem niet. Voor even werkte het maar het lijkt wel of ze dan bedenkt na een minuut dat ze aan het krijsen was en dat ze dat nog even voort moeten zetten. Dat bedenkt ze natuurlijk niet want ik ga er eigenlijk van uit dat ze dat nog niet kan, maar het lijkt soms wel zo.. Het lijkt wel krijsen om het krijsen ofzo, leuk om zo te leren hoe hard je stem kan...
Dat dacht mijn lief ook, dat Lena gewoon koppig was om het koppig zijn. Ze is bijvoorbeeld een tijdje héél moeilijk geweest met het verschonen, met name 's ochtends. Huilen, heel veel fysiek verzet. Hartverscheurend. Hij kon het op een bepaald moment niet meer serieus nemen, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat er meer speelde.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:44 schreef MamaPurk het volgende:
Het lijkt wel krijsen om het krijsen ofzo, leuk om zo te leren hoe hard je stem kan...
Ja dat zei manlief ook al.. En dat kan maar dat hele dwarse en ontroostbare heeft ze al wel langer, het was nu alleen opeens veel frequenter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef Leandra het volgende:
Kan het niet zo zijn dat ze gisteren toen ze viel gewoon net verkeerd terechtgekomen is, en ergens pijn heeft? Wellicht alleen maar hoofdpijn, maar dat zal reden genoeg tot krijsen zijn lijkt me.
Ik zou d'r gewoon dat pak geven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:45 schreef MamaPurk het volgende:
Jn honger is misschien ook wel een goeie, ze eet al bijna een week slecht doordat ze ziek was, maar vervolgens gaat tussendoortjes er als een trein in, als ze de kans krijgt eet ze zo een tros druiven op, of een pak soepstengels![]()
![]()
Dat deed Dot de laatste tijd ook enorm. Zodra de luier los ging was het drama: draaien, krijsen, op haar knieën wegkruipen, dikke tranen en al. Ik dacht al bijna dat er iets heel naars gebeurd moest zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat dacht mijn lief ook, dat Lena gewoon koppig was om het koppig zijn. Ze is bijvoorbeeld een tijdje héél moeilijk geweest met het verschonen, met name 's ochtends. Huilen, heel veel fysiek verzet. Hartverscheurend. Hij kon het op een bepaald moment niet meer serieus nemen, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat er meer speelde.
Dat waren bij ons ook de technieken tot we ontdekten dat er dus niks dramatisch onder zat maar het puur uitprobeergedrag was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga zelf trouwens niet worstelen met verschonen. Dat fysiek 'overrulen' vind ik heel onaangenaam om te doen. Dan maar alles uit de kast halen om haar af te leiden, zo snel mogelijk verschonen en een deel bewaren tot ze zich wat beter voelt of meer afleiding heeft.
Je hebt gelijk, ze heeft het ook echt niet nodig!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef Gerberaatje het volgende:
Mag ik even ongegeneerd spammen?
Dit kan niet lang meer gaan duren toch? Nergens wil ze mee lopen, alleen aan je vinger, en met dit (zéér onstabiele) poppen kinderstoeltje loopt ze zo weg
soms tilt ze hem gewoon even op
zonder dat ze het doorheeft... het zit echt zo tussen haar oren....
Oh en doe je geluid maar zacht, dan hoor je mijn gegil niet zo/trotse moeder
[ link | afbeelding ]
Dat vind ik een hele hoop schelen. Ook met kleintjes voorbereiden op dingen en ze niet voor de gek houden. Bijvoorbeeld in het ziekenhuis had je zo'n gek die net deed alsof het heus helemaal niet erg is dat je een naald in zo'n kind steekt. Zonder enige voorbereiding vanuit coochiecoochie wat ben je schattig en ik ook HAK zo erin.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:19 schreef MamaPurk het volgende:
Thnx claudia vooral voor het eerste stukje. Elk drama is reeël inderdaad. Ik ga eens zien of ik daar een manier in kan vinden om idd begrip te hebben en het serieus te nemen maar toch een grens te trekken.
Goed voorbeeld! Maar dit is vooraf uitleggen (ook al begrijpen ze het waarschijnlijk niet) geruststellende klanken en een uitstraling werken ook al.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele hoop schelen. Ook met kleintjes voorbereiden op dingen en ze niet voor de gek houden. Bijvoorbeeld in het ziekenhuis had je zo'n gek die net deed alsof het heus helemaal niet erg is dat je een naald in zo'n kind steekt. Zonder enige voorbereiding vanuit coochiecoochie wat ben je schattig en ik ook HAK zo erin.
Natuurlijk is dat erg. Het doet pijn, kind schrikt ervan. Dat vertel je dus vantevoren. Al was het alleen omdat je kind anders ook niet meer weet of het wel vertrouwen kan hebben in de aardige benadering.
Jij hebt alle rede om dit ongegeneerd te spammen hoor. Ze loopt echt goed! En vooral de soepelheid waarmee ze opstaat, wauw! Ik geloof echt niet dat het nog langer dan een maand duurt voor ze loopt hoor!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef Gerberaatje het volgende:
Mag ik even ongegeneerd spammen?
Dit kan niet lang meer gaan duren toch? Nergens wil ze mee lopen, alleen aan je vinger, en met dit (zéér onstabiele) poppen kinderstoeltje loopt ze zo weg
soms tilt ze hem gewoon even op
zonder dat ze het doorheeft... het zit echt zo tussen haar oren....
Oh en doe je geluid maar zacht, dan hoor je mijn gegil niet zo/trotse moeder
[ link | afbeelding ]
Dat maakt het ook lastig he, dat ze er niet bij vertellen wanneer het 'zomaar' is en wanneer ernstig. Zeker als het vaak gebeurt kan ik me wel voorstellen dat je die reactie op voelt komen. Goed dat je die probeert tegen te houden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Goed voorbeeld! Maar dit is vooraf uitleggen (ook al begrijpen ze het waarschijnlijk niet) geruststellende klanken en een uitstraling werken ook al.
Maar ik merk aan mezelf dat ik achteraf begripvol zijn na een zoveelste krijsbui wel lastig vind. Ik denk dan wel eens, ach zoek het uit, krijs maar en ga maar op de grond liggen.. Terwijl dat eigenlijk niet helemaal is zoals ik ermee om wil gaan. (Komt denk ik ook omdat ik het gevoel heb dat ze een spelletje met me speelt, maar als ik nou bedenk dat ze zich gewoon rot voelt en een offday heeft dan is dat begrip krijgen voor mezelf een stuk makkelijker denk ik, maar men wat heeft onze Sarah een temperament!)
Ze heeft er totaal geen last van. En ze staat ook regelmatig op haar voeten. Zul je zien dat ik die dingen koop en ze ineens wel gaat lopen. Maarja, het is zo sneu dat ze buiten niet echt mee kan doen met Ivan en de buurtkindjes. De bovenkant van haar voeten gaat trouwens ook kapot, dus ik zou ook schoentjes met een zool aan de bovenkant moeten hebben.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Wat schattig Lamb![]()
en slim!
Die knie-pads zien er wel fijn uit. Heeft ze er zelf ook last van Claudia? Het stimuleert haar dus ook niet om juist te gaan staan, jammer. Wel een hoop woordjes kent ze al! Is damn jouw woord, of Lena's woord?
Erg herkenbaar. Gisteravond ben ik om 8 uur naar bed gegaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:05 schreef MamaPurk het volgende:
Pfff lig ik eindelijk een keer op tijd in bed, word Sarah rond middernacht krijsend en ontroostbaar wakker. Getroost, para gegeven dentinox gegeven, niets hielp. Uiteindelijk een flesje melk gegeven en dat hielp. Eigenlijk wil ik dat 's nachts niet (bang dat ze er gewoonte van maakt), maar ja schijnbaar had ze honger ofzo.. Vervolgens heeft ze namelijk lekker tot half 7 in haar eigen bed geslapen waardoor ik ook nog een redelijke nacht had. Ik voel me weer een beetje mens nu, gister was namelijk weer echt een dieptepunt. (Elke ochtend rond 5 uur wakker brak me even op..)
Ivan heeft nooit iets mee naar bed gekregen, en Lena krijgt ook niks. Ik ben er bovendien heel terughoudend in om 's nachts in te grijpen door haar iets te drinken of te eten te geven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:39 schreef Gerberaatje het volgende:
Geven jullie eigk allemaal jullie kindjes een flesje/iets met drinken mee naar bed? Ik hoor het wel vaker, maar na de avondfles krijgt muppet eigenlijk niks meer (en die avondfles is vaak nog een klein beetje gewone halfvolle melk, 80/100 ml ofzo, die wil ik helemaal gaan afbouwen. Ze krijgt hem al vaker niet meer dan wel)..
Als ze 's nachts wakker wordt krijgt ze altijd wel een slok water, maar eigenlijk niet iets 'mee naar bed'... maar vroeg me af of ik daar een uitzondering in ben?
Ja.idd!quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft er iemand een doosje voor me? Dan stop ik daar mijn kind in.
Hij is zo leuk op het moment
Grappig, ik heb ook een nichtje die Eva Lynn heet, maar die is al wat ouder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:36 schreef danic het volgende:
Ook hier nog gefeliciteerd met je kleine grote. Mooie foto's zag ik net![]()
Oeh, Eva mag ook wel in het lijstje:
Eva Lynn 8 mei 2011
Bonsai Dreumesquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft er iemand een doosje voor me? Dan stop ik daar mijn kind in.
Hij is zo leuk op het moment
Ja zeker, zo jong als ze is (ik denk ook een beetje dat ze haar zus nadoet). Ze gaat trouwens niet gewoon op de grond liggen hoor, ze gooit zich vol overgave op de grondquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef pessie het volgende:
Peuterpubertijd: Hebben jullie ook dat jullie dreumesjes voorzichtig op de grond gaan liggen en vervolgens een geluid produceren waar je U tegen zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |