abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2012 @ 15:25:23 #51
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110769606
Goede opmerking! Als je gezegd had dat jullie die avond paardenvlees gaan eten zou dat echt wreed zijn geweest :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_110769622
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Bullshit, waarom napraten?
Omdat ik dat leuk vind.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:27:48 #53
333374 Lithia
Too serious
pi_110769707
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef siface het volgende:

[..]

Ik heb geen hond ;( . Maar dat is inderdaad mijn houding niet nee, dan maar koppig, so be it. Dat soort gedag zou ik echt onwenselijk vinden in een relatie. Maar ja zo'n relatie heb ik dan ook niet. Ik probeer iemand liever bewust te maken van hoe hij met me omgaat en hoe ik dit soort shit gewoon niet waardeer, ik hoop dat dat wederzijds is.

Lijkt me echt geweldig als je dit soort dingen gaat accepteren terwijl het je ondertussen pissig maakt. Dan barst de bom een keertje toch?
Ja, maar niemand is perfect. Blijkbaar is dit meisje erg gevoelig, maar ruzies/misverstanden/meningsverschil heb je weleens in een relatie. TS is ook niet tactisch bezig, hoe grappig het ook was. Als je dat erkent, rustig probeert aan te geven wat hij ook niet waardeerde, dan zou het goed moeten zijn.
Maar als zo'n type meisje jou helemaal niet bevalt, dan zou je sowieso geen relatie met dr hebben denk ik.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  woensdag 25 april 2012 @ 15:31:05 #54
351780 Piye
King of Kush
pi_110769846
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:16 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]

Ik snap je reactie volledig, maar het verschil tussen een vrouw en een hond is dat je een hond kan africhten. Een vrouw moet je bespelen om je zin te krijgen. Het heeft gewoon geen zin om er tegenin te blijven gaan. In haar gedachte (lees haar gevoel) ben jij de schuldige, daar hoef je echt geen poging voor te doen om haar te overtuigen want dat is kansloos. Nogmaals denk niet met logica maar met gevoelens, zo werkt dat nu eenmaal in een vrouwelijk brein.
Vrouwen kan je net zo goed africhten hoor, mannen ook trouwens. Gewoon kwestie van conditionering. Sterker nog het feit dat jij geleerd hebt om niet te veel tegen irrationele woede in te gaan is een vorm van conditionering.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:35:17 #55
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_110770035
Pas als je elkaar pijn doet is het ruzie. :{w
Mijn nieuwe ondertitel
pi_110770095
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Piye het volgende:

[..]

Vrouwen kan je net zo goed africhten hoor, mannen ook trouwens. Gewoon kwestie van conditionering. Sterker nog het feit dat jij geleerd hebt om niet te veel tegen irrationele woede in te gaan is een vorm van conditionering.
Lol, misschien heb je wel gelijk. Ik zou alleen niet weten wat ik tegen irrationele woede moet inbrengen. Mijn ervaring leert me dat ik het beter kan laten gaan en als de boel is afgekoeld er dan pas op terug te komen. Het is niet zo dat ik het zomaar op me laat zitten, ik zie het als een politieke aanpak, ik kom er altijd op terug.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_110770147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Piye het volgende:

[..]

Vrouwen africhting?
Doe het zoals Sheldon :')
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 25 april 2012 @ 15:38:18 #58
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_110770171
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:36 schreef Catatafish het volgende:
Vrouwen, ongelofelijk. Mijn vriendin zou gister gaan koken, rond éénen belt ze me een paar keer. Ik had (zoals vaak) mijn mobiel niet bij de hand. Dus rond 16:00 zie ik de gemiste oproepen, dus ik bel terug, neemt ze niet op. Dus ik weer verder een unit van een boom uit de tuin rossen. Om half 6 daarmee klaar, check mn mobiel, weer gemiste oproepen. Dus ik bel weer terug en nu nam ze wel op.

Ze kwam later thuis en vroeg of ik eten kon halen. Ik, badend in het zweet en vies van de aarde, weigerde dit verzoek, ze was immers al binnen 15 minuten thuis. Ik zei daarnaast tegen haar: 'Ik heb mijn telefoon niet vaak bij me, dat weet je toch? Waarom laat je niet gewoon een berichtje achter?'.

De enige whatsapp die ik kreeg was OF IK HAAR TERUG WOU BELLEN. De tering, waarom typ je niet gewoon of ik evt de boodschappen kon doen.
Ze had blijkbaar behoefte om je te spreken en niet te teksten, het genoeg willen om het risico te nemen dat ze jou niet te pakken kon krijgen en het genoeg niet willen dat ze niet een bericht achterliet. Misschien vindt ze dat akelig op een één of andere manier.

Dat ze boos is dat je haar niet vaker belde bevestigt dat ze behoefte heeft om je te spreken. Ik zou hier een les uit trekken en haar vaker bellen i.p.v. uit te lachen. Tenzij je daar geen zin in hebt en het niet erg vindt om ruzie te hebben en mogelijk droog te staan.

Ik zie hier niks onlogisch aan, in zoverre dat het niet meer onlogisch is dan normaal menselijk gedrag.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_110770198
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:36 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]

Lol, misschien heb je wel gelijk. Ik zou alleen niet weten wat ik tegen irrationele woede moet inbrengen. Mijn ervaring leert me dat ik het beter kan laten gaan en als de boel is afgekoeld er dan pas op terug te komen. Het is niet zo dat ik het zomaar op me laat zitten, ik zie het als een politieke aanpak, ik kom er altijd op terug.
Ik zolu niet op de woede ingaan, laat maar lekker afkoelen. Daarna kan er dan wel weer gewoon gepraat worden. Als dan alles weer helemaal ok is dan pas wil ik wel chocolade kopen en een bos bloemen, eerder niet ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:41:24 #60
351780 Piye
King of Kush
pi_110770290
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:36 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]

Verschilt ook gewoon per persoon wat het beste werkt, maar in principe is het vrij effectief om gedrag dat je als positief beschouwd te belonen en gedrag dat je als negatief beschouwd te bestraffen door erop te reageren met iets waarvan je weet dat het de ander emotioneel veel pijn doet. De klassieke pooier beheerst deze vaardigheid heel goed, maar je kan je natuurlijk afvragen of je een relatie wil die vergelijkbaar is met die van een pooier en een hoer. :9

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Vrouwen africhting?
Doe het zoals Sheldon :')
Ja dat dus eigenlijk. :9
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:41:52 #61
320438 JApieman
pi_110770348
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:45 schreef Teresia het volgende:
Mannen zijn zo wereldvreemd, wie maakt er nou een grapje over een paard waar ze vanaf gevallen is.
Ik had echt geen ruzie met je gemaakt, ik had je gewoon het huis uit getrapt en de deur op slot gedaan achter je reet.
Wanneer een vriend een bal vol op zn gezicht krijgt, word diegene gewoon keihard uitgelachen. Maar wanneer het een vrouw betreft is het o zo erg.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:42:43 #63
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_110770356
Of als ze ineens ergens over doorgaan waar je het een half uur geleden over had. :')

En dan raken ze geïrriteerd als je niet weet wat ze bedoelen. :')
pi_110770417
quote:
Dus ze komt later thuis. Het eerste wat ik zei: 'Was je paard boos omdat hij je had gebeld en jij niet had terug gebeld?' :D

Deze onschuldige grap heeft het ruzie niveau tot ongekende hoogte getild.
_O- _O_
  Redactie Frontpage woensdag 25 april 2012 @ 15:45:05 #65
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_110770455
TS heeft zijn relatie over het paard getild.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_110770605
ja paarden zijn kut, terechte klacht
pi_110772098
quote:
18s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:48 schreef damirovic het volgende:
ja paarden zijn kut, terechte klacht
meisjes die paardrijden hebben vaak wel een strakkere kut
  woensdag 25 april 2012 @ 16:18:37 #68
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110772118
Vrouwenlogica = contradictio in terminis.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  woensdag 25 april 2012 @ 16:19:43 #69
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110772167
Waar maak je je druk om zeg, tering. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110772472
hahahaha
pi_110773093
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:41 schreef Piye het volgende:

[..]

Verschilt ook gewoon per persoon wat het beste werkt, maar in principe is het vrij effectief om gedrag dat je als positief beschouwd te belonen en gedrag dat je als negatief beschouwd te bestraffen door erop te reageren met iets waarvan je weet dat het de ander emotioneel veel pijn doet. De klassieke pooier beheerst deze vaardigheid heel goed, maar je kan je natuurlijk afvragen of je een relatie wil die vergelijkbaar is met die van een pooier en een hoer. :9

[..]

Het is vele malen effectiever om positief gedrag te belonen en negatief gedrag zo snel mogelijk om te buigen naar positief gedrag.
Door te reageren met een pijnprikkel, of die nu geestelijk is of lichamelijk roep je weerstand op, je kan dan wel heel groot worden en eroverheen gaan, maar dan wordt er niet veel geleerd. Je zal dan continu dat moeten blijven bevestigen. Je krijgt een angst of een agressie reactie terug, dat kan een nare terugslag geven.
Op de korte termijn werkt dat dus wel soms, maar op de langere termijn werkt het niet zo best.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:38:49 #72
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110773143
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is vele malen effectiever om positief gedrag te belonen en negatief gedrag zo snel mogelijk om te buigen naar positief gedrag.
Door te reageren met een pijnprikkel, of die nu geestelijk is of lichamelijk roep je weerstand op, je kan dan wel heel groot worden en eroverheen gaan, maar dan wordt er niet veel geleerd. Je zal dan continu dat moeten blijven bevestigen. Je krijgt een angst of een agressie reactie terug, dat kan een nare terugslag geven.
Op de korte termijn werkt dat dus wel soms, maar op de langere termijn werkt het niet zo best.
Op het principe van straf en beloning is de gehele natuur, al het leven op Aarde gebaseerd dus dit slaat nergens op.
pi_110773236
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:37 schreef erodome het volgende:

[..]

ik snap je punt niet. dus je zou eigenlijk alleen maar bevestiging moeten geven? Is dat niet onmogelijk ?
pi_110773397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

meisjes die paardrijden hebben vaak wel een strakkere kut
:?
Rustig aan.
pi_110773411
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Op het principe van straf en beloning is de gehele natuur, al het leven op Aarde gebaseerd dus dit slaat nergens op.
Straf komt niet zoveel voor in de natuur, wel correctie, maar dat is wat anders. Er is heel veel nuance in dierlijk gedrag, het algemene plaatje komt niet echt overeen met de werkelijkheid. Dominantie als nare overheersing wordt veel minder toegepast als je denkt.
Vele jaren van het trainen van vele verschillende dieren binnen vele verschillende methoden heeft mij geleerd dat training gericht op beloning, op positieve ondersteuning het beste werkt, het snelste werkt en op de langere termijn vele malen beter werkt.

Waarom denk je dat de mensen die tijgers trainen snel zijn afgestapt van het "straf"princiepe en over zijn gegaan op het beloningsprinciepe? Gewoon omdat het werkt, vele malen veiliger is en veel mooiere resultaten geeft.

Ook bij mensen gaat dit princiepe net zo hard op, een kind leert veel beter onder een positieve opvoeding dan onder een strafgerichte opvoeding.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:45:59 #76
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_110773482
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Snuisterijen het volgende:

[..]

ik snap je punt niet. dus je zou eigenlijk alleen maar bevestiging moeten geven? Is dat niet onmogelijk ?
Natuurlijk is dat onmogelijk. Maar als niemand er in zou geloven zouden mensen ook geen boeken verkopen over de 'voordelen van je nadelen' e.d. :D
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_110773493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is echt waar, bij het rijden van paarden beweeg je je bekken en gebruik je je bekkenbodemspier. Zonder daar dus bewust mee bezig te zijn train je ook je bekkenbodem. Dat kan zelfs problematisch zijn, een te stugge bekkenbodem opleveren. Het verhaal gaat dan ook dat vrouwen die erg veel paardrijden vaak lastige bevallingen hebben, maar hoeveel waarheid daarin schuilt weet ik niet.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:48:31 #78
150363 Wii-Style
pi_110773591
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoeld dat paardrijden een soort activiteit is dat de spieren sterker maakt rondom de liezen en heupen. Ik zou het niet weten wat ik geen interesse in paardrijden. :{w

edit: beaten
  woensdag 25 april 2012 @ 16:48:58 #79
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110773608
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Straf komt niet zoveel voor in de natuur, wel correctie, maar dat is wat anders. Er is heel veel nuance in dierlijk gedrag, het algemene plaatje komt niet echt overeen met de werkelijkheid. Dominantie als nare overheersing wordt veel minder toegepast als je denkt.
Vele jaren van het trainen van vele verschillende dieren binnen vele verschillende methoden heeft mij geleerd dat training gericht op beloning, op positieve ondersteuning het beste werkt, het snelste werkt en op de langere termijn vele malen beter werkt.

Waarom denk je dat de mensen die tijgers trainen snel zijn afgestapt van het "straf"princiepe en over zijn gegaan op het beloningsprinciepe? Gewoon omdat het werkt, vele malen veiliger is en veel mooiere resultaten geeft.

Ook bij mensen gaat dit princiepe net zo hard op, een kind leert veel beter onder een positieve opvoeding dan onder een strafgerichte opvoeding.
Dit ondermijnt mijn standpunt niet. Want jij straft die dieren ook namelijk door ze niet te belonen als ze iets verkeerd doen. Zo steekt de natuur ook in elkaar.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:49:46 #80
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110773640
Hoe oud ben je?
Heaven is a place on earth with you
  woensdag 25 april 2012 @ 16:50:38 #81
150363 Wii-Style
pi_110773683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dit ondermijnt mijn standpunt niet. Want jij straft die dieren ook namelijk door ze niet te belonen als ze iets verkeerd doen. Zo steekt de natuur ook in elkaar.
Zo mag de natuur in elkaar steken maar het is nooit simpel. Kijk maar naar de Dog Whisperer. :Y
  woensdag 25 april 2012 @ 16:55:12 #82
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110773895
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:41 schreef Piye het volgende:

[..]

[..]

Welnee joh. Negatief gedrag moet je juist negeren. Negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_110773995
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

We hebben een andere definitie van straf. Het is geen straf om gewoon rustig door te vragen tot het juiste antwoord gegeven wordt(wat in het begin om 1 klein stapje gaat natuurlijk).
Je bekrachtigt wat je wil zien door een beloning te geven, wat bv niets doen kan zijn(bij heel veel dieren de eerste en belangerijkste beloning ;) ).

Straffen is aangeven wat je niet wil, dus bv een tikje op de vingers bij een peuter die naar een heet glas thee grijpt(om even een vb aan te halen dat gewoon over normaal straffen gaat zonder te ver te gaan).
Een positieve trainingsmethode gaat uit van een bekrachtigen van wat je wil ipv een bestraffen van wat je niet wil en werkt vele malen beter dan een training die op straffen gericht is.
pi_110774473
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Is echt waar, bij het rijden van paarden beweeg je je bekken en gebruik je je bekkenbodemspier. Zonder daar dus bewust mee bezig te zijn train je ook je bekkenbodem. Dat kan zelfs problematisch zijn, een te stugge bekkenbodem opleveren. Het verhaal gaat dan ook dat vrouwen die erg veel paardrijden vaak lastige bevallingen hebben, maar hoeveel waarheid daarin schuilt weet ik niet.
Om nog wat info te geven: paardrijdsters trainen hun bekkenbodemspieren onbewust zo goed dat ze die heel goed kunnen vasthouden/straktrekken, maar loslaten/ontspannen lukt niet meer zo goed. Dan kan je dus ook vrijproblemen krijgen, want het is daar beneden dan zo gespannen dat de piemel er niet meer goed in wil, wat pijn veroorzaakt bij het vrijen.
Je hebt er speciale therapie voor. Komt overigens niet alleen voor als je paardrijdt.
  woensdag 25 april 2012 @ 17:12:18 #85
150363 Wii-Style
pi_110774636
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Welnee joh. Negatief gedrag moet je juist negeren. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Zo denk ik ook maar blijkbaar is het moeilijk voor sommige mensen hè. Negatief gedrag zorgt voor negatieve emoties, en die negatieve emoties moeten ergens naar toe. Bij sommige mensen wordt dat uitgedrukt als het slaan van kinderen, wat heel vaak voorkomt, vooral vroeger denk ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:08 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Om nog wat info te geven: paardrijdsters trainen hun bekkenbodemspieren onbewust zo goed dat ze die heel goed kunnen vasthouden/straktrekken, maar loslaten/ontspannen lukt niet meer zo goed. Dan kan je dus ook vrijproblemen krijgen, want het is daar beneden dan zo gespannen dat de piemel er niet meer goed in wil, wat pijn veroorzaakt bij het vrijen.
Je hebt er speciale therapie voor. Komt overigens niet alleen voor als je paardrijdt.
*kuch* anaal
pi_110774640
Speciale therapie...

Ik kan ook wel speciale therapie geven _O-
Rustig aan.
pi_110774668
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
Speciale therapie...

Ik kan ook wel speciale therapie geven _O-
Ook bekkenbodemfysiotherapie?
  woensdag 25 april 2012 @ 17:13:31 #88
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_110774680
die foking wijcve moet 1 dikke piemel in dur bek hebbe zodat ze nie kan lulllen
pi_110774697
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:13 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Ook bekkenbodemfysiotherapie?
Gewoon een lange warming-up gebruiken.
Rustig aan.
pi_110774754
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat werkt als iemand gespannen is en daarom de boel aanspant, dat werkt niet als die spier overtraint is en daardoor te stug is.

Zie het als iemand die als een gek bezig gaat met balletjes knijpen om zijn handen sterk te maken. Als iemand daar heel ver in gaat komt hij erachter dat de spieren in zijn onderarm kort en stug worden, wat andere dingen dan weer in de weg kan zitten.

Men zal dan dus eerst die spier moeten veranderen, op een andere manier moeten trainen zodat spanning en ontspanning weer in balans komen.
Bij geestelijke spanning is dat op te lossen door die geestelijke spanning weg te nemen, bij lichamelijke spanning moet die spier weer "leren" te ontspannen en niet continu gespannen te zijn.
pi_110774757
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

o.a. is dat een techniek.
  woensdag 25 april 2012 @ 17:17:38 #92
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110774819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef Wii-Style het volgende:

*kuch* anaal
Wil je in je kontje ja? Buk maar even lieverd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110774879
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat werkt als iemand gespannen is en daarom de boel aanspant, dat werkt niet als die spier overtraint is en daardoor te stug is.

Zie het als iemand die als een gek bezig gaat met balletjes knijpen om zijn handen sterk te maken. Als iemand daar heel ver in gaat komt hij erachter dat de spieren in zijn onderarm kort en stug worden, wat andere dingen dan weer in de weg kan zitten.

Men zal dan dus eerst die spier moeten veranderen, op een andere manier moeten trainen zodat spanning en ontspanning weer in balans komen.
Bij geestelijke spanning is dat op te lossen door die geestelijke spanning weg te nemen, bij lichamelijke spanning moet die spier weer "leren" te ontspannen en niet continu gespannen te zijn.
Mja hoe leer je het ontspannen? Want hij is toch altijd wel gespannen behalve als iemand geil word?
Rustig aan.
  woensdag 25 april 2012 @ 17:19:48 #94
150363 Wii-Style
pi_110774889
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wil je in je kontje ja? Buk maar even lieverd.
Je begrijpt dat sommige mannen dat wel lekker vinden?
pi_110774919
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja hoe leer je het ontspannen? Want hij is toch altijd wel gespannen behalve als iemand geil word?
Dat is dus niet zo. Normale stand is ontspannen stand. Ontspannen wordt gedaan door middel van ademhalingstechnieken en soms acupunctuur.
pi_110774981
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo.
De normale staat is ontspannen, dan kan je nog verder gaan in die ontspanning, maar gespannen hoort het niet te zijn. Gewoon presies zo dat je ingewanden gedragen worden, je bekken soepel beweegt en je poep er niet zomaar uitvalt ;)

Je leert het ontspannen door daar heel bewust mee bezig te zijn, net als bij welke andere spiergroep dan ook. Vaak helpt het om heel hard bewust aan te spannen en dan los te laten en daar wat extra aandacht op te leggen.
pi_110775071
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:19 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Je begrijpt dat sommige mannen dat wel lekker vinden?
Jij begrijpt niet dat de bekkenbodem de hele bekken omhelst en niet alleen de kut?
  woensdag 25 april 2012 @ 17:28:47 #98
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110775241
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Zo denk ik ook maar blijkbaar is het moeilijk voor sommige mensen hè. Negatief gedrag zorgt voor negatieve emoties, en die negatieve emoties moeten ergens naar toe. Bij sommige mensen wordt dat uitgedrukt als het slaan van kinderen, wat heel vaak voorkomt, vooral vroeger denk ik.
Dat soort mensen moet je niet al te serieus nemen :')
  woensdag 25 april 2012 @ 17:34:43 #99
150363 Wii-Style
pi_110775474
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij begrijpt niet dat de bekkenbodem de hele bekken omhelst en niet alleen de kut?
Niet bij stilgestaan, dom weet ik, excuses.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:28 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Dat soort mensen moet je niet al te serieus nemen :')
Die neem ik ook niet serieus, maar het gebeurt helaas al te vaak. :{
  woensdag 25 april 2012 @ 17:35:09 #100
350968 kedge
cicatrix manet
pi_110775495
quote:

Dus ze komt later thuis. Het eerste wat ik zei: 'Was je paard boos omdat hij je had gebeld en jij niet had terug gebeld?' :D

Deze onschuldige grap heeft het ruzie niveau tot ongekende hoogte getild.
_O- :D

;(
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')