SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verplichte literatuur: http://www.mollacami.com/(...)en-bilmed-12994.htmlquote:
"Berichten" als in 'messages': geen idee.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:41 schreef Bilge het volgende:
Bestaat er een synoniem van 'berichten' dat met f/v/w start?
Dus? Het is maar een tekenfilm. Ik wil je dromen niet kapot maken maar de kleine zeemeermin bestaat ook niet echtquote:Op woensdag 25 april 2012 13:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Arya zal daar niet echt blij mee zijn.
Ik heb een paar berichten gelezen maar deze reactie viel mij het meest op.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken op Fok! #479 - Geven tegelijk over.. Vanaf die post even het gesprek tussen Bilmi en mij lezen.
anisoptera is mijn nichtje.
Trigger, toen ook al. 7'sinde neyse 70'inde odur.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dus? Het is maar een tekenfilm. Ik wil je dromen niet kapot maken maar de kleine zeemeermin bestaat ook niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
quote:
Aan de forumspy gezeten?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ok ik heb het gelezen maar ik snap er nog steeds niks van.
En dafuq, waarom werd ik uitgemaakt voor bitch?
[..]
Ik wist wel dat hij een perzier was....te zien aan zijn narcisme en zijn "intelligentie"quote:Op woensdag 25 april 2012 13:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Arya zal daar niet echt blij mee zijn.
Wat heeft dat met Alice's keel te maken ?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Verplichte literatuur: http://www.mollacami.com/(...)en-bilmed-12994.html
Facultatieve literatuur: http://www.islamhukukusayfasi.com/?p=4237
Niet weten dat Arya Iranees isquote:Op woensdag 25 april 2012 14:23 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik wist wel dat hij een perzier was....te zien aan zijn narcisme en zijn "intelligentie"
Wie is de snorremans uit je ui?quote:
Als in message, zodat de titel van deze draad volledig alliteratief wordt. (Zoals 'wie weet waar Willem Wever is'.)quote:Op woensdag 25 april 2012 13:58 schreef msnk het volgende:
[..]
"Berichten" als in 'messages': geen idee.
"Berichten" als in 'laten weten': verwittigen, verkondigen?
Niets, het ging om jouw advies zonder gedegen kennis. "Yarım doktor candan, yarım imam dinden eder."quote:Op woensdag 25 april 2012 14:26 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Alice's keel te maken ?
Aardig van jequote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Niet weten dat Arya Iranees isMaargoed, het wordt je vergeven omdat je hier nieuw bent.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Maargoed, het wordt je vergeven omdat je hier nieuw bent.
Geen idee, een of andere Friedrich von Praussen-figuurquote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wie is de snorremans uit je ui?
[..]
Als in message, zodat de titel van deze draad volledig alliteratief wordt. (Zoals 'wie weet waar Willem Wever is'.)
[..]
Niets, het ging om jouw advies zonder gedegen kennis. "Yarım doktor candan, yarım imam dinden eder."
Ik snap het niet, welk nadeel?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er is wel 1 nadeel aan mn nieuwe baan.. Het zou namelijk kunnen dat ik wel eens in Ajax shirt moet werken
Wat is er mis met Ajax?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er is wel 1 nadeel aan mn nieuwe baan.. Het zou namelijk kunnen dat ik wel eens in Ajax shirt moet werken
Een Oosterse versie van haar moeder. Die dochter van Madonna bijvoorbeeld lijkt ook op haar moeder, alleen lijkt ze helemaal niet Noord/West Europees.quote:
Kaiser Wilhelm II niet herkennen...quote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Geen idee, een of andere Friedrich von Praussen-figuurWilde eerst Atatürk zetten maar dan kom ik over als een "kloon" hier
Truequote:Op woensdag 25 april 2012 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Oosterse versie van haar moeder. Die dochter van Madonna bijvoorbeeld lijkt ook op haar moeder, alleen lijkt ze helemaal niet Noord/West Europees.
Wat is dit voor iets?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:11 schreef Bortecinem het volgende:
Vinden jullie ook dat Christina Curry er niet Nederlands uitziet? Ik vind haar op een Turk lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
La, yardimci olsaniza.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:10 schreef xaban06 het volgende:
Millet hebben jullie nou al mooie namen gevonden voor mij![]()
Voordeelmuis.nl leek mij wel leuk maar ookal bezet.
Word ik daar nu op afgerekend hier?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kaiser Wilhelm II niet herkennen...
Je weet toch wel wie je als UI neemt? Voor hetzelfde geld was het een fout figuur.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:24 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Word ik daar nu op afgerekend hier?
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Geen idee, een of andere Friedrich von Praussen-figuurWilde eerst Atatürk zetten maar dan kom ik over als een "kloon" hier
Zelfs in Duitsland zullen de meeste hem niet meer herkennen. Dank jij je kennis aan studie of interesse?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kaiser Wilhelm II niet herkennen...
Haar ogen en neus wel. En laat het vandaag net DNA-dag zijn...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:11 schreef Bortecinem het volgende:
Vinden jullie ook dat Christina Curry er niet Nederlands uitziet? Ik vind haar op een Turk lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nouja, iedereen die geschiedenis heeft gehad op de middelbare school zou Wilhelm II wel voorbij hebben zien komen. Ten eerste omdat hij de laatste Duitse keizer was en ten tweede omdat hij een groot deel van zijn leven, tot aan zijn dood, in Nederland heeft doorgebracht. Maar goed, als de interesse voor geschiedenis er niet is (of specifiek wat dit onderwerp betreft), ben je het natuurlijk snel vergeten.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zelfs in Duitsland zullen de meeste hem niet meer herkennen. Dank jij je kennis aan studie of interesse?
[..]
Dat is goed mogelijk. De ene keer hang ik aan het plafond, de andere keer ga ik mee met the flow. Je weet het nooit met ninja's.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Serieuze vraag, zat jij voor ons in de bios?
Ik heb mij een beetje verdiept in de 1e WO en toch herkende ik hem niet. Hij kwam wel bekend voor.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nouja, iedereen die geschiedenis heeft gehad op de middelbare school zou Wilhelm II wel voorbij hebben zien komen. Ten eerste omdat hij de laatste Duitse keizer was en ten tweede omdat hij een groot deel van zijn leven, tot aan zijn dood, in Nederland heeft doorgebracht. Maar goed, als de interesse voor geschiedenis er niet is (of specifiek wat dit onderwerp betreft), ben je het natuurlijk snel vergeten.
Hij had gewoon een bazensnorquote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie je als UI neemt? Voor hetzelfde geld was het een fout figuur.
Ja, dat denk ik. De Duitsers waren tenslotte de bondgenoot. Niet alleen Mustafa Kemal, maar ook andere Ottomaanse hoogwaardigheidsbekleders hadden eenzelfde soort snor...quote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk. De ene keer hang ik aan het plafond, de andere keer ga ik mee met the flow. Je weet het nooit met ninja's.
[..]
Ik heb mij een beetje verdiept in de 1e WO en toch herkende ik hem niet. Hij kwam wel bekend voor.![]()
Weet jij toevallig waarom Atatürk die snor droeg? Zou het een vertoning van bewondering/ loyaliteit/ culturele verwevenheid aan de Duitsers kunnen zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Bilge het volgende:
http://videonuz.ensonhabe(...)-gupegunduz-sapiklik
Ouwe rukkert.
Bondgenoten die als doel hadden om de Turken af te zwakken.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. De Duitsers waren tenslotte de bondgenoot. Niet alleen Mustafa Kemal, maar ook andere Ottomaanse hoogwaardigheidsbekleders hadden eenzelfde soort snor...
Cemal Pasha
[ afbeelding ]
Enver Pasha
[ afbeelding ]
Denk het niet, Ataturk haatte de Duitsers.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk. De ene keer hang ik aan het plafond, de andere keer ga ik mee met the flow. Je weet het nooit met ninja's.
[..]
Ik heb mij een beetje verdiept in de 1e WO en toch herkende ik hem niet. Hij kwam wel bekend voor.![]()
Weet jij toevallig waarom Atatürk die snor droeg? Zou het een vertoning van bewondering/ loyaliteit/ culturele verwevenheid aan de Duitsers kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Ik kan mij niet eens voorstellen dat Atatürk landsbelang ondergeschikt zou stellen aan persoonlijke wrok. Zelfs de primitiefste stamleider doet zoiets niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk het niet, Ataturk haatte de Duitsers.
Klopt, alleen geloofde hij dat het landsbelang werd gediend door niet met de Duitsers, maar met de Britten een bondgenootschap aan te gaan. Daarnaast hadden Talat, Enver en consorten al zo een snor voor hun alliantie met Duitsland.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik kan mij niet eens voorstellen dat Atatürk landsbelang ondergeschikt zou stellen aan persoonlijke wrok. Zelfs de primitiefste stamleider doet zoiets niet.
Ok duidelijk. Ik moet mij beter inlezen in deze stof.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, alleen geloofde hij dat het landsbelang werd gediend door niet met de Duitsers, maar met de Britten een bondgenootschap aan te gaan. Daarnaast hadden Talat, Enver en consorten al zo een snor voor hun alliantie met Duitsland.
Ja en nee, de meerderheid van het Ottomaanse parlement wilde inderdaad de Geallieerden als bondgenoot, alleen hadden de 3 Pasha's het meer voor het zeggen dan heel het parlement en de sultan samen in praktijk, Enver Pasha was te close met de Duitsers om überhaupt de Britten als optie te zien, het Ottomaanse rijk bevond zich aan een economische faillissement en toen de Duitsers ook nog eens 5 miljoen in goud betaalden heeft Enver zonder weten van het parlement een geheim overeenkomst gesloten met Duitsland.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Ik moet mij beter inlezen in deze stof.![]()
Dat de Ottomanen voor de Duitsers kozen schijnt ook voort te komen uit noodzaak: de geallieerden weigerden het Ottomaanse Rijk als bondgenoot, mede omdat destijds de eigenschappen van olie ontdekt waren. Het nut van olie voor industrie en oorlogsvoering en de rijke voorraden van het Ottomaanse Rijk zorgden ervoor dat de Ottomanen een gewenst doelwit waren en elke bondgenoot aangrepen die zij maar konden hebben. Dit las ik ooit, ergens, klopt het?
Op waarbenjij.nu kun je allerlei ervaringen lezen.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:01 schreef Suc het volgende:
Even tussendoor.
Heeft iemand goede (of misschien wel slechte) verhalen gehoord over de Kadir Has University in Istanbul? Is iemand er al eens naartoe geweest voor een uitwisselingstraject? Is er iemand uberhaupt naar een universiteit in Turkije geweest voor een uitwisselingstraject?
Ik ben op zoek naar ervaringen omdat ik in het volgend schooljaar naar de KHAS ga voor een uitwisseling van 6 maanden. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die de universiteit al eens hebben bezocht.
Eyvallahquote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Op waarbenjij.nu kun je allerlei ervaringen lezen.
http://stevenhollestelle.(...)e=message&id=3775782
http://julidecetin.waarbenjij.nu/?page=message&id=4165073
Leuk dat je in Turkije gaat studeren! Welke studie doe je precies?
@ Triggershot, thanks voor de info, ik zal het rustig doornemen.
Wow! Goede site!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Op waarbenjij.nu kun je allerlei ervaringen lezen.
http://stevenhollestelle.(...)e=message&id=3775782
http://julidecetin.waarbenjij.nu/?page=message&id=4165073
Leuk dat je in Turkije gaat studeren! Welke studie doe je precies?
@ Triggershot, thanks voor de info, ik zal het rustig doornemen.
Wat ging je er ookal weer op verkopen? Dan zal ik eens nadenken eroverquote:Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef xaban06 het volgende:
Jaleesa doe eens creatief en help mij een domeinnaam te verzinnen
Ik ga niks verkopen. Bezoekers voeren een product in en de website laat zien waar deze het goedkoopst verkrijgbaar is.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat ging je er ookal weer op verkopen? Dan zal ik eens nadenken erover
Yes.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohh.. Elk product wat je maar kan bedenken kan op jouw site ingevoerd worden dus?
Wat is de meerwaarde tegenover bijvoorbeeld Kieskeurig en Pricewatch van Tweakers?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ga niks verkopen. Bezoekers voeren een product in en de website laat zien waar deze het goedkoopst verkrijgbaar is.
La niet alweer, dat maakt voor de naam toch niet uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde tegenover bijvoorbeeld Kieskeurig en Pricewatch van Tweakers?
Ik vraag naar de meerwaarde van je website tegenover al bestaande websites. Waarom zou ik jouw website gebruiken als jij de wiel opnieuw uitvindt zonder *iets* te verbeteren?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
La niet alweer, dat maakt voor de naam toch niet uit.
Serieus, geef even antwoord hoezo jij meer kunt bieden dan concurrenten? Ga je iets speciaals doen oid?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
La niet alweer, dat maakt voor de naam toch niet uit.
Waar ik voor vrees is dat hij geen toegevoegde waarde gaat kunnen leveren, waardoor hij alleen maar geld zal verliezen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:36 schreef Triggershot het volgende:
Volgens mij vreest Xaban juist dat iemand die het meeleest met zijn idee vandoor gaat, dat hij het daarom even voorzich houdt? Ergens logisch misschien?
Wellicht, maar misschien wil hij de risico nemen en vertrouwt hij op zijn concept.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar ik voor vrees is dat hij geen toegevoegde waarde gaat kunnen leveren, waardoor hij alleen maar geld zal verliezen.
verliezen yapacagim paar honderd euro, maakt niet uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar ik voor vrees is dat hij geen toegevoegde waarde gaat kunnen leveren, waardoor hij alleen maar geld zal verliezen.
Ik geef je alleen een tip vanuit mijn perspectief als adviseur zijnde. Misschien kun jij die honderd euro beter investeren in een andere concept?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
verliezen yapacagim paar honderd euro, maakt niet uit.
Misschien.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik geef je alleen een tip vanuit mijn perspectief als adviseur zijnde. Misschien kun jij die honderd euro beter investeren in een andere concept?
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Olm adam gibi reageren yap. Layout felan yok, das het simpelste. Inek.
Sidikli ik ben ermee bezig diyoz kom je 'net layout klaar', ne alaka?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]. Je moet je echt niet aangevallen voelen, want ik val je niet aan. Ik reageer adam gibi. Je moet je product kunnen verkopen.
Vergis je niet in de lay-out. Wireframes voorkomen hoofdpijn, en dat is pas het begin.
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:59 schreef SpikedPsych het volgende:
Saban ik weet een paar manieren voor jouw website om het beroemd te maken. Best makkelijk.
Huisdieren zijn haram?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:33 schreef xminator het volgende:
[..]. Ies haraaaaaaam
[..]
Sup El_Snorro?
Ik weet nietquote:
Ik ook, nja eerder stoppelbaard... Scheer om de week, voor werk. Anders zou ik wel een iets dikkere baard hebben, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:34 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik heb geen snor maar een baard.
Mwah valt meequote:Op woensdag 25 april 2012 19:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kerim is best een sexy naam.. Toch?
quote:
Sinds ik niet meer naar de uni ga heb ik gewoon een iets dikkere stoppelbaard (geen imambaard). Heb gewoon schijt, baarden zijn tof.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet niet, zou zelf wel een hond willen. Maar ik ben lichtelijk allergisch voor dieren (niet op zo een retard manier
).
[..]
Ik ook, nja eerder stoppelbaard... Scheer om de week, voor werk. Anders zou ik wel een iets dikkere baard hebben, gewoon omdat het kan.
Kan. Ik wil een husky. Maar daar kan ik nu niet voor zorgen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet niet, zou zelf wel een hond willen. Maar ik ben lichtelijk allergisch voor dieren (niet op zo een retard manier
).
[..]
Ik ook, nja eerder stoppelbaard... Scheer om de week, voor werk. Anders zou ik wel een iets dikkere baard hebben, gewoon omdat het kan.
Wanneer ik naar school ga en tentamenweek heb laat ik mn baard 3/4 weken staan.. Weliswaar geen imambaard maar wel een beetje dikke baard.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer naar de uni ga heb ik gewoon een iets dikkere stoppelbaard (geen imambaard). Heb gewoon schijt, baarden zijn tof.
Jij bent dus Erkannnquote:Op woensdag 25 april 2012 19:40 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Erkan is een mooie naam
Je pa ist Erkannn ?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:43 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hayir, mijn pa heet Erkan. Vallah
Hmmm, ik zou wel een kangal willen..quote:Op woensdag 25 april 2012 19:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kan. Ik wil een husky. Maar daar kan ik nu niet voor zorgen.
Turkse hond altijd bir.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm, ik zou wel een kangal willen..
Kansloos.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik ben geen NederlanderFok is best wel racistisch ingesteld dus ik deed alsof..
Ahwww.quote:
Neem eens een kijkje in NWS. Je post een inhoudelijke reactie en wordt er meteen je achtergrond erbij gehaald. Echt zwak.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je voordoen als een Nederlander vanwege racisme.
Daarin heb je wel een beetje gelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:55 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in NWS. Je post een inhoudelijke reactie en wordt er meteen je achtergrond erbij gehaald. Echt zwak.
Ik merk er niets van.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:55 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Neem eens een kijkje in NWS. Je post een inhoudelijke reactie en wordt er meteen je achtergrond erbij gehaald. Echt zwak.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Deniz ist wel mooi, alleen arda niet.
Waarom, waarom?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]Arda, die naam heeft mn moeder gekozen
Wat zeggie?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:26 schreef Kingbaros het volgende:
noluyoz lan bizim Turkler'de hic birseyden eksik kalmiyor ha
Vraag haar!quote:
Is ze alquote:Op woensdag 25 april 2012 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, zeg even dat ze lid moet worden van fok dan
Hahah, wat?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Is ze al
Ze is voornamelijk in FHF te vinden
Mijn mama is ubercoolquote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahah, wat?,
.
Dat is wel cool opzich
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef xminator het volgende:
[..]
OO, FHF bowlingmeet. Samen met je mams. Zie het nu![]()
Doet ze toch welquote:Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tja, zolang ze niet in het Turkentopic komt gluren vind ik het allemaal best
Ik denk eerder dat ze zou zeggen:quote:Op woensdag 25 april 2012 20:36 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Als mijn ouders eens wisten wat er op fok zoal besproken en gezien wordt
Hoor ik mijn ma gillend Bismillah Irahman irahim roepen
neuh hoor, alleen als ik dr roepquote:
Monique is dr naamquote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 april 2012 20:47 schreef xminator het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik wil gewoon een tablet
Maar heb geen tablet nodig denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ook
Heb gister bij Staples de nieuw iPad gezien.. Ik was direct verliefd
Niemand heeft een tablet echt nodigquote:Op woensdag 25 april 2012 20:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar heb geen tablet nodig denk ik.
Heb pas mn iphone weer 2 weken oid. terug. Heb niet echt apps erop. Gewoon:quote:Op woensdag 25 april 2012 20:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
X? Jij hebt toch een iPhone??
Heb je nog leuke apps?
Geen Powerturk app?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb pas mn iphone weer 2 weken oid. terug. Heb niet echt apps erop. Gewoon:
Facebook, Linkedin, Twitter, 9292ov, NS, CXX, Bankieren, Whatsapp, ziggo, zynga poker, tunein radio
Thats it zo ongeveer
Mijn zus, why?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
Hoi.
Wie van jullie heeft een spiegelreflex camera?
Moest je speciale abo hebben, ben even de link kwijt zoek het eventjes op.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb tmobile. Hoe kan t dan?
Ziggo?
Ik, hoezo?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
Hoi.
Wie van jullie heeft een spiegelreflex camera?
Helaas, de opgevraagde pagina kan niet worden getoondquote:Op woensdag 25 april 2012 21:13 schreef xminator het volgende:
http://t-mobile.nob.nl/
probeer ist met je telefoon, wifi uitzetten eerst.
Heb je wel wifi uitgezet? Bij mij doet ie het wel.. Niet elke abo kan dat.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Helaas, de opgevraagde pagina kan niet worden getoond
Nikon D90quote:Op woensdag 25 april 2012 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Wat voor een raden jullie aan voor een beginner?
Laat maar zitten dan.... Heb je geen ziggo abo?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb wifi uitgezet ja, maar 3G duurt een eeuwigheid voor het verschijnt.. Ik heb nu constant dat blauwe bolletje
Nee, Tele2quote:Op woensdag 25 april 2012 21:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan.... Heb je geen ziggo abo?
Op iPhone naast je provider? Betekent GPRS verbinding.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, Tele2
Weet jij btw waar dat bolletje voor staat?
Welke bolletje? Screen?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, Tele2
Weet jij btw waar dat bolletje voor staat?
2g= toch een grote E?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Laat maar, 2G dus... Waarom doet mn 3g het niet
Bemoei je er niet mee als je er niks van weetquote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef SpikedPsych het volgende:
Blauw bolletje ? Je bedoelt Die blauwe laad bar.
Dat is GPRS.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rechts naast t-mobile
[ afbeelding ]
Ohja, klopt die heb ik ook wel is gehad dusquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rechts naast t-mobile
[ afbeelding ]
Klopt. Maar momenteel ben ik sowieso blut. Pas over een paar maandjes kan ik er een kopen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Maarja spiegelreflexcamera's zijn altijd duur. dan kan je meteen een goede kopen.
goedkope SLR = duurkope SLR
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt. Maar momenteel ben ik sowieso blut. Pas over een paar maandjes kan ik er een kopen.
Check dit eens :quote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rechts naast t-mobile
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zulke mooie fotos van de Bosphorus gemaakt en gezien met mijn Nikon masallahquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef xminator het volgende:
[..], echt zulks nutteloos ding is dat.
Wat is dat voor onzin? Als je niet van fotografie houdt dan is het nutteloos ja, maar voor mensen die wel van fotografie houden is het alles behalve nutteloos.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef xminator het volgende:
[..], echt zulks nutteloos ding is dat.
Dat staat gewoon aanquote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Check dit eens : [ afbeelding ]
Op de 4S kun je daarin geen keuze maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Check dit eens : [ afbeelding ]
Kan wel, maar voor de paar keer dat je zo een foto gaat maken..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke mooie fotos van de Bosphorus gemaakt en gezien met mijn Nikon masallah
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee als je er niks van weet
Als je van fotografie had gehouden, zou je niet met zo een vraag komenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Als je niet van fotografie houdt dan is het nutteloos ja, maar voor mensen die wel van fotografie houden is het alles behalve nutteloos.
Huh, ik wel hoor?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Op de 4S kun je daarin geen keuze maken.
[..]
Kan wel, maar voor de paar keer dat je zo een foto gaat maken..
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben tech guru
Wat een onzin. Ik heb tot nu toe een digitale camera gebruikt omdat ik geen geld had voor een spiegelreflex. Nu wil ik er eindelijk een aanschaffen dus ben mij alvast aan het inlezen. Wil je soms beweren dat mensen die van fotografie houden geboren worden met kennis?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je van fotografie had gehouden, zou je niet met zo een vraag komen
Nee, wel VPNquote:
Ga hiernaar en volg de instructies : www.unlockit.co.nz en dan iphone herstarten. Wel op je iphone de website openenquote:
Nee, maar je zou wel meer kunnen inlezen. Als het je hobby is dan he.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb tot nu toe een digitale camera gebruikt omdat ik geen geld had voor een spiegelreflex. Nu wil ik er eindelijk een aanschaffen dus ben mij alvast aan het inlezen. Wil je soms beweren dat mensen die van fotografie houden geboren worden met kennis?
Dat doe ik toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, maar je zou wel meer kunnen inlezen. Als het je hobby is dan he.
Ja, maar op de manier dat jij jouw vraag stelde leek het meer als: O leuk voor erbij enzoquote:
Sony NEX-3 of NEX-C3quote:Op woensdag 25 april 2012 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Wat voor een raden jullie aan voor een beginner?
Ja ik ga echt even honderden euro's uitgeven aan iets wat ik toch niet ga gebruiken of überhaupt leuk vind.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, maar op de manier dat jij jouw vraag stelde leek het meer als: O leuk voor erbij enzo.
Vandaar mijn reactie.
Ja daag, er staat dat dat is voor non official iphone carriersquote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ga hiernaar en volg de instructies : www.unlockit.co.nz en dan iphone herstarten. Wel op je iphone de website openen
Zal ik doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sony NEX-3 of NEX-C3. Niet zo groot en lomp als een volledige spiegelreflex, maar wel het beste van beide werelden. Lees alle reviews er maar op na!
Of toch niet?quote:
Ik had ook problemen ( en ik ben wel official ) en met dat lukte het. Als het niet lukt kun je hem met 1 klik op de knop verwijderen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja daag, er staat dat dat is voor non official iphone carriersik laat het wel lekker zo.. Morgen doet hij het toch weer normaal
Dat is standaardquote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Denk dat commissarismissionaris per definitie "" reageert op alle posts behalve de zijne.
Foto's zijn er in elk geval een factor 100 mooier op geworden vergeleken met zo'n beetje alle digicams die ik heb gebruikt of heb gezien.
FPS is van belang als je iets wilt opnemen. Voor het maken van foto's boeit dat niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef SpikedPsych het volgende:
Veel mensen zien niet in dat megapixels niet de enige zijn. FPS speelt een evengrote rol.
Kan tochquote:Op woensdag 25 april 2012 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik ga echt even honderden euro's uitgeven aan iets wat ik toch niet ga gebruiken of überhaupt leuk vind.
Hmm.. ik weet het niet. Ik gebruik nu een simpele digitale camera en die maakt ook wel mooie foto's (vooral met goed licht) maar als ik het dan vergelijk met spiegelreflex foto's dan denk ik.. Misschien moet ik er toch wel een aanschaffen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Denk dat commissarismissionaris per definitie "" reageert op alle posts behalve de zijne.
Foto's zijn er in elk geval een factor 100 mooier op geworden vergeleken met zo'n beetje alle digicams die ik heb gebruikt of heb gezien.
Die sony-nex is ook een spiegelreflexcamera. Zonder de spiegel, maar met een bijna even grote sensor als spiegelreflexcamera's. Beetje moeilijk om zo 1-2-3 uit te leggen, maar lees je maar eens in op APS-C sensors en natuurlijk de reviews zelf. In principe doet de NEX niet onder voor spiegelreflexcamera's, hij heeft alleen minder handmatige instellingmogelijkheden (minder fysieke knopjes).quote:Op woensdag 25 april 2012 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet het niet. Ik gebruik nu een simpele digitale camera en die maakt ook wel mooie foto's (vooral met goed licht) maar als ik het dan vergelijk met spiegelreflex foto's dan denk ik.. Misschien moet ik er toch wel een aanschaffen.
Als je heel snel achterelkaar fotos wilt maken wel, maar in feite is dat gewoon een video met zeer lage FPS.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:58 schreef xminator het volgende:
[..]
FPS is van belang als je iets wilt opnemen. Voor het maken van foto's boeit dat niet.
Eerder de lens en de software/hardware is van belang.
[..]
Kan toch, ik wil ook een tablet a 600 euro kopen.. Wat ik ermee moet? I dont know
Die houd je nog van me tegoed, ga nu naar bedquote:Op woensdag 25 april 2012 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
Heb je ook foto's die je mij kunt laten zien?
Is goed!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die houd je nog van me tegoed, ga nu naar bed. Je hebt er onbewust waarschijnlijk al een aantal in lage kwaliteit gezien
.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef Ayca het volgende:
Abo van mijn moeder is vandaag ingegaan.. eerste whatsappbericht dat ze stuurt:
Kiz
Evi temizle
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef Ayca het volgende:
Kiz
Evi temizle
![]()
Kiz
Evi temizle
![]()
0,3 megapixel foto's :s.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mis met een goede opvoeding ?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef Ayca het volgende:
Kiz
Evi temizle
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Daar zou ik ook zo op reageren ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:31 schreef Ayca het volgende:
Kiz
Evi temizle
![]()
Kiz
Evi temizle
![]()
Voor jou een vertaling dan:quote:Op woensdag 25 april 2012 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar zou ik ook zo op reageren ja.
Meer voor de mensheid hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Voor jou een vertaling dan:
Meid
Maak het huis schoon
Mensen die met schoenen in het huis lopenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meer voor de mensheid hoor.
en als je klaar bent, ik heb hier ook nog wel wat schoonmaakwerk voor je![]()
De trein rijdt over 20 min. langs zaandam. Wat schuift dat schoonmaakwerk?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meer voor de mensheid hoor.
en als je klaar bent, ik heb hier ook nog wel wat schoonmaakwerk voor je![]()
En ditquote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mensen die met schoenen in het huis lopen
Dat heb ik ook nooit begrepen inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik weet er ook wel wat vanaf.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef Ayca het volgende:
Oh borte je kan het ook even hier vragen: [Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera? #27
Wil zelf een systeemcamera (zo'n soort die wik heeft), maar ben ook blut op dit momentWilde eerst ook een spiegelreflex maar vind het toch iets te groot en ben bang dat ik het dan weinig gebruik en het ligt te verstoffen...
Doe ik niet hoor. Tenminste, ff naar een stoel/bank, schoenen uit en daarna met de sokken rondglijden.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat je weet waar ik ongeveer woonquote:Op woensdag 25 april 2012 23:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
De trein rijdt over 20 min. langs zaandam. Wat schuift dat schoonmaakwerk?
99,9% van de keren wordt een ban aanvraag van een mod gewoon toegewezen, dus alsnog oppassen.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:17 schreef xminator het volgende:
KIJK NAAR CL NU! RONALDO GAAT HUILEN ZO
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:23 schreef xminator het volgende:
Had al een maand geleden voorspelt dat Bayern de CL zou gaan winnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Ayca,
Ja dat topic was ik al aan het doorlezen.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Wik, ik vind je foto's erg mooi en de kwaliteit is ook goed. Maar is het heel veel beter dan dit?Vind dat je camera best goede foto's maakt, niet dat ik er verstand van heb. Welke camera gebruik je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Ayca,
Ja dat topic was ik al aan het doorlezen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Wik, ik vind je foto's erg mooi en de kwaliteit is ook goed. Maar is het heel veel beter dan dit?Wiens ogen zijn dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Ayca,
Ja dat topic was ik al aan het doorlezen.![]()
quote:
quote:
Kat is in de kast gekropen met alle stoffen van mijn moeder en daar bevallen, allemaal bloed op witte zijdequote:
Tof!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:24 schreef Suc het volgende:
[..]
Wow! Goede site!
Ik volg nu de opleiding CMD aan de Haagse Hogeschool. In Istanbul ga ik 5 vakken volgen, verdeeld over de studies Advertising en Communication Design.
Dit is één van de eigenschappen van Nederlandse families die ik benijd. Ouders en kinderen zijn open en eerlijk tegen elkaar. In Turkse gezinnen zijn ouders echt de baas, voor wie kinderen bang zijn en allerlei geheimen achterhouden.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Is ze al
Ze is voornamelijk in FHF te vinden
Klopt. Mijn moeder en ik hadden net zo goed beste vriendinnen kunnen zijn. Ze weet eigenlijk bijna alles van me en we kunnen over ALLES openlijk pratenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dit is één van de eigenschappen van Nederlandse families die ik benijd. Ouders en kinderen zijn open en eerlijk tegen elkaar. In Turkse gezinnen zijn ouders echt de baas, voor wie kinderen bang zijn en allerlei geheimen achterhouden.
Çeyizsiz kimse istemeye gelmez evde kalirsin.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kat is in de kast gekropen met alle stoffen van mijn moeder en daar bevallen, allemaal bloed op witte zijde.
Koester het.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt. Mijn moeder en ik hadden net zo goed beste vriendinnen kunnen zijn. Ze weer eigenlijk bijna alles van me en we kunne. Over ALLES openlijk praten
Nou, bij ons is dat nog nooit gebeurd hoor.. Ik heb aardig wat oude opas en omas, en niemand zit in een bejaardentehuis.. Werkelijk, NIEMAND in onze familiequote:Op donderdag 26 april 2012 00:09 schreef Bilge het volgende:
[..]
Çeyizsiz kimse istemeye gelmez evde kalirsin.
[..]
Koester het.![]()
Maar dan is het toch ook weer vreemd dat Nederlanders hun ouders sneller in een bejaardentehuis dumpen.
Toch komt geen enkele Turkse universiteit voor in de top 400. Die Kadir Has komt niet eens in de top 700 voor, dus het niveau zal wel enigszins meevallen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:58 schreef Bilge het volgende:
Tof!
Het niveau van Turkse uni's schijnt (netzoals de meeste Amerikaanse universiteiten) tussen de Nederlandse hbo's en universiteiten in te liggen. Misschien moet je een tandje bijzetten, maar het moet te doen zijn voor iemand die een Nederlandse hbo gewend is.
Ja?quote:
Oké, wat mij betreft mag het, ik laat het wel weten, moet het nog afspreken met mijn moederquote:Op donderdag 26 april 2012 00:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja?
Heb bij mn ouders ook altijd 2 katten en een hond (niet tegelijkertijd) verzorgd
Oke. Ik hoor het tzt wel!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oké, wat mij betreft mag het, ik laat het wel weten, moet het nog afspreken met mijn moeder.
Jahhiliyaquote:Op donderdag 26 april 2012 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat de hel is dit dan?
Necrofilie is halal! Mits binnen 6 uur na overlijden
Naast hoge punten schijn je ook toegelaten te worden als je een rijke pappie hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Nou ja, de Turkse uni's zijn natuurlijk niet helemaal met elkaar te vergelijken, terwijl de uni's in Nederland niet zo veel van elkaar afwijken in niveau. Als je in Nederland je vwo-diploma binnen hebt, kun je naar de uni die je wilt, maar in Turkije moet je hoog scoren op de YGS om toegang te krijgen tot de betere universiteiten. En dat zijn er eigenlijk maar een handjevol: Bilkent Üniversitesi, ODTÜ, Istanbul Teknik Üniversitesi en in iets mindere mate Bogaziçi Üniversitesi. De rest bungelt er achteraan, zonder internationaal een écht belangrijke rol te spelen.
Mooi natuurlijk, maar jouw familie is op dat punt helaas geen afspiegeling van de dominante Nederlandse cultuur.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nou, bij ons is dat nog nooit gebeurd hoor.. Ik heb aardig wat oude opas en omas, en niemand zit in een bejaardentehuis.. Werkelijk, NIEMAND in onze familieen verwacht ook niet dat dat met mijn ouders wel zal gebeuren
Zegt het aantal citaten iets over het niveau van lesgeven? Ik denk dat je daarmee vooral het niveau van onderzoek aangeeft.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Toch komt geen enkele Turkse universiteit voor in de top 400. Die Kadir Has komt niet eens in de top 700 voor, dus het niveau zal wel enigszins meevallen.
http://www.topuniversitie(...)ersity-rankings/2011
Ze is dan nog wel warm.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat de hel is dit dan?
Necrofilie is halal! Mits binnen 6 uur na overlijden
Helaas?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Mooi natuurlijk, maar jouw familie is op dat punt helaas geen afspiegeling van de dominante Nederlandse cultuur.
Als jij je kind verwekt, verzorgt en opvoedt, mag je in return verwachten dat hij je niet in een bejaardentehuis met pyjamadagen en betaalde wandelingen dumpt.quote:
Neem jij je moeder later in huis?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:35 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als jij je kind verwekt, verzorgt en opvoedt, mag je in return verwachten dat hij je niet in een bejaardentehuis met pyjamadagen en betaalde wandelingen dumpt.
Ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Neem jij je moeder later in huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |