SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verplichte literatuur: http://www.mollacami.com/(...)en-bilmed-12994.htmlquote:
"Berichten" als in 'messages': geen idee.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:41 schreef Bilge het volgende:
Bestaat er een synoniem van 'berichten' dat met f/v/w start?
Dus? Het is maar een tekenfilm. Ik wil je dromen niet kapot maken maar de kleine zeemeermin bestaat ook niet echtquote:Op woensdag 25 april 2012 13:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Arya zal daar niet echt blij mee zijn.
Ik heb een paar berichten gelezen maar deze reactie viel mij het meest op.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken op Fok! #479 - Geven tegelijk over.. Vanaf die post even het gesprek tussen Bilmi en mij lezen.
anisoptera is mijn nichtje.
Trigger, toen ook al. 7'sinde neyse 70'inde odur.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dus? Het is maar een tekenfilm. Ik wil je dromen niet kapot maken maar de kleine zeemeermin bestaat ook niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
quote:
Aan de forumspy gezeten?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ok ik heb het gelezen maar ik snap er nog steeds niks van.
En dafuq, waarom werd ik uitgemaakt voor bitch?
[..]
Ik wist wel dat hij een perzier was....te zien aan zijn narcisme en zijn "intelligentie"quote:Op woensdag 25 april 2012 13:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Arya zal daar niet echt blij mee zijn.
Wat heeft dat met Alice's keel te maken ?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Verplichte literatuur: http://www.mollacami.com/(...)en-bilmed-12994.html
Facultatieve literatuur: http://www.islamhukukusayfasi.com/?p=4237
Niet weten dat Arya Iranees isquote:Op woensdag 25 april 2012 14:23 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik wist wel dat hij een perzier was....te zien aan zijn narcisme en zijn "intelligentie"
Wie is de snorremans uit je ui?quote:
Als in message, zodat de titel van deze draad volledig alliteratief wordt. (Zoals 'wie weet waar Willem Wever is'.)quote:Op woensdag 25 april 2012 13:58 schreef msnk het volgende:
[..]
"Berichten" als in 'messages': geen idee.
"Berichten" als in 'laten weten': verwittigen, verkondigen?
Niets, het ging om jouw advies zonder gedegen kennis. "Yarım doktor candan, yarım imam dinden eder."quote:Op woensdag 25 april 2012 14:26 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Alice's keel te maken ?
Aardig van jequote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Niet weten dat Arya Iranees isMaargoed, het wordt je vergeven omdat je hier nieuw bent.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Maargoed, het wordt je vergeven omdat je hier nieuw bent.
Geen idee, een of andere Friedrich von Praussen-figuurquote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wie is de snorremans uit je ui?
[..]
Als in message, zodat de titel van deze draad volledig alliteratief wordt. (Zoals 'wie weet waar Willem Wever is'.)
[..]
Niets, het ging om jouw advies zonder gedegen kennis. "Yarım doktor candan, yarım imam dinden eder."
Ik snap het niet, welk nadeel?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er is wel 1 nadeel aan mn nieuwe baan.. Het zou namelijk kunnen dat ik wel eens in Ajax shirt moet werken
Wat is er mis met Ajax?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er is wel 1 nadeel aan mn nieuwe baan.. Het zou namelijk kunnen dat ik wel eens in Ajax shirt moet werken
Een Oosterse versie van haar moeder. Die dochter van Madonna bijvoorbeeld lijkt ook op haar moeder, alleen lijkt ze helemaal niet Noord/West Europees.quote:
Kaiser Wilhelm II niet herkennen...quote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Geen idee, een of andere Friedrich von Praussen-figuurWilde eerst Atatürk zetten maar dan kom ik over als een "kloon" hier
Truequote:Op woensdag 25 april 2012 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Oosterse versie van haar moeder. Die dochter van Madonna bijvoorbeeld lijkt ook op haar moeder, alleen lijkt ze helemaal niet Noord/West Europees.
Wat is dit voor iets?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:11 schreef Bortecinem het volgende:
Vinden jullie ook dat Christina Curry er niet Nederlands uitziet? Ik vind haar op een Turk lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
La, yardimci olsaniza.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:10 schreef xaban06 het volgende:
Millet hebben jullie nou al mooie namen gevonden voor mij![]()
Voordeelmuis.nl leek mij wel leuk maar ookal bezet.
Word ik daar nu op afgerekend hier?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kaiser Wilhelm II niet herkennen...
Je weet toch wel wie je als UI neemt? Voor hetzelfde geld was het een fout figuur.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:24 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Word ik daar nu op afgerekend hier?
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Geen idee, een of andere Friedrich von Praussen-figuurWilde eerst Atatürk zetten maar dan kom ik over als een "kloon" hier
Zelfs in Duitsland zullen de meeste hem niet meer herkennen. Dank jij je kennis aan studie of interesse?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kaiser Wilhelm II niet herkennen...
Haar ogen en neus wel. En laat het vandaag net DNA-dag zijn...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:11 schreef Bortecinem het volgende:
Vinden jullie ook dat Christina Curry er niet Nederlands uitziet? Ik vind haar op een Turk lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nouja, iedereen die geschiedenis heeft gehad op de middelbare school zou Wilhelm II wel voorbij hebben zien komen. Ten eerste omdat hij de laatste Duitse keizer was en ten tweede omdat hij een groot deel van zijn leven, tot aan zijn dood, in Nederland heeft doorgebracht. Maar goed, als de interesse voor geschiedenis er niet is (of specifiek wat dit onderwerp betreft), ben je het natuurlijk snel vergeten.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zelfs in Duitsland zullen de meeste hem niet meer herkennen. Dank jij je kennis aan studie of interesse?
[..]
Dat is goed mogelijk. De ene keer hang ik aan het plafond, de andere keer ga ik mee met the flow. Je weet het nooit met ninja's.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Serieuze vraag, zat jij voor ons in de bios?
Ik heb mij een beetje verdiept in de 1e WO en toch herkende ik hem niet. Hij kwam wel bekend voor.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nouja, iedereen die geschiedenis heeft gehad op de middelbare school zou Wilhelm II wel voorbij hebben zien komen. Ten eerste omdat hij de laatste Duitse keizer was en ten tweede omdat hij een groot deel van zijn leven, tot aan zijn dood, in Nederland heeft doorgebracht. Maar goed, als de interesse voor geschiedenis er niet is (of specifiek wat dit onderwerp betreft), ben je het natuurlijk snel vergeten.
Hij had gewoon een bazensnorquote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie je als UI neemt? Voor hetzelfde geld was het een fout figuur.
Ja, dat denk ik. De Duitsers waren tenslotte de bondgenoot. Niet alleen Mustafa Kemal, maar ook andere Ottomaanse hoogwaardigheidsbekleders hadden eenzelfde soort snor...quote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk. De ene keer hang ik aan het plafond, de andere keer ga ik mee met the flow. Je weet het nooit met ninja's.
[..]
Ik heb mij een beetje verdiept in de 1e WO en toch herkende ik hem niet. Hij kwam wel bekend voor.![]()
Weet jij toevallig waarom Atatürk die snor droeg? Zou het een vertoning van bewondering/ loyaliteit/ culturele verwevenheid aan de Duitsers kunnen zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:27 schreef Bilge het volgende:
http://videonuz.ensonhabe(...)-gupegunduz-sapiklik
Ouwe rukkert.
Bondgenoten die als doel hadden om de Turken af te zwakken.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. De Duitsers waren tenslotte de bondgenoot. Niet alleen Mustafa Kemal, maar ook andere Ottomaanse hoogwaardigheidsbekleders hadden eenzelfde soort snor...
Cemal Pasha
[ afbeelding ]
Enver Pasha
[ afbeelding ]
Denk het niet, Ataturk haatte de Duitsers.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk. De ene keer hang ik aan het plafond, de andere keer ga ik mee met the flow. Je weet het nooit met ninja's.
[..]
Ik heb mij een beetje verdiept in de 1e WO en toch herkende ik hem niet. Hij kwam wel bekend voor.![]()
Weet jij toevallig waarom Atatürk die snor droeg? Zou het een vertoning van bewondering/ loyaliteit/ culturele verwevenheid aan de Duitsers kunnen zijn?
[ afbeelding ]
Ik kan mij niet eens voorstellen dat Atatürk landsbelang ondergeschikt zou stellen aan persoonlijke wrok. Zelfs de primitiefste stamleider doet zoiets niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk het niet, Ataturk haatte de Duitsers.
Klopt, alleen geloofde hij dat het landsbelang werd gediend door niet met de Duitsers, maar met de Britten een bondgenootschap aan te gaan. Daarnaast hadden Talat, Enver en consorten al zo een snor voor hun alliantie met Duitsland.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik kan mij niet eens voorstellen dat Atatürk landsbelang ondergeschikt zou stellen aan persoonlijke wrok. Zelfs de primitiefste stamleider doet zoiets niet.
Ok duidelijk. Ik moet mij beter inlezen in deze stof.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, alleen geloofde hij dat het landsbelang werd gediend door niet met de Duitsers, maar met de Britten een bondgenootschap aan te gaan. Daarnaast hadden Talat, Enver en consorten al zo een snor voor hun alliantie met Duitsland.
Ja en nee, de meerderheid van het Ottomaanse parlement wilde inderdaad de Geallieerden als bondgenoot, alleen hadden de 3 Pasha's het meer voor het zeggen dan heel het parlement en de sultan samen in praktijk, Enver Pasha was te close met de Duitsers om überhaupt de Britten als optie te zien, het Ottomaanse rijk bevond zich aan een economische faillissement en toen de Duitsers ook nog eens 5 miljoen in goud betaalden heeft Enver zonder weten van het parlement een geheim overeenkomst gesloten met Duitsland.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Ik moet mij beter inlezen in deze stof.![]()
Dat de Ottomanen voor de Duitsers kozen schijnt ook voort te komen uit noodzaak: de geallieerden weigerden het Ottomaanse Rijk als bondgenoot, mede omdat destijds de eigenschappen van olie ontdekt waren. Het nut van olie voor industrie en oorlogsvoering en de rijke voorraden van het Ottomaanse Rijk zorgden ervoor dat de Ottomanen een gewenst doelwit waren en elke bondgenoot aangrepen die zij maar konden hebben. Dit las ik ooit, ergens, klopt het?
Op waarbenjij.nu kun je allerlei ervaringen lezen.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:01 schreef Suc het volgende:
Even tussendoor.
Heeft iemand goede (of misschien wel slechte) verhalen gehoord over de Kadir Has University in Istanbul? Is iemand er al eens naartoe geweest voor een uitwisselingstraject? Is er iemand uberhaupt naar een universiteit in Turkije geweest voor een uitwisselingstraject?
Ik ben op zoek naar ervaringen omdat ik in het volgend schooljaar naar de KHAS ga voor een uitwisseling van 6 maanden. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die de universiteit al eens hebben bezocht.
Eyvallahquote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Op waarbenjij.nu kun je allerlei ervaringen lezen.
http://stevenhollestelle.(...)e=message&id=3775782
http://julidecetin.waarbenjij.nu/?page=message&id=4165073
Leuk dat je in Turkije gaat studeren! Welke studie doe je precies?
@ Triggershot, thanks voor de info, ik zal het rustig doornemen.
Wow! Goede site!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Op waarbenjij.nu kun je allerlei ervaringen lezen.
http://stevenhollestelle.(...)e=message&id=3775782
http://julidecetin.waarbenjij.nu/?page=message&id=4165073
Leuk dat je in Turkije gaat studeren! Welke studie doe je precies?
@ Triggershot, thanks voor de info, ik zal het rustig doornemen.
Wat ging je er ookal weer op verkopen? Dan zal ik eens nadenken eroverquote:Op woensdag 25 april 2012 18:20 schreef xaban06 het volgende:
Jaleesa doe eens creatief en help mij een domeinnaam te verzinnen
Ik ga niks verkopen. Bezoekers voeren een product in en de website laat zien waar deze het goedkoopst verkrijgbaar is.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat ging je er ookal weer op verkopen? Dan zal ik eens nadenken erover
Yes.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohh.. Elk product wat je maar kan bedenken kan op jouw site ingevoerd worden dus?
Wat is de meerwaarde tegenover bijvoorbeeld Kieskeurig en Pricewatch van Tweakers?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ga niks verkopen. Bezoekers voeren een product in en de website laat zien waar deze het goedkoopst verkrijgbaar is.
La niet alweer, dat maakt voor de naam toch niet uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde tegenover bijvoorbeeld Kieskeurig en Pricewatch van Tweakers?
Ik vraag naar de meerwaarde van je website tegenover al bestaande websites. Waarom zou ik jouw website gebruiken als jij de wiel opnieuw uitvindt zonder *iets* te verbeteren?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
La niet alweer, dat maakt voor de naam toch niet uit.
Serieus, geef even antwoord hoezo jij meer kunt bieden dan concurrenten? Ga je iets speciaals doen oid?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
La niet alweer, dat maakt voor de naam toch niet uit.
Waar ik voor vrees is dat hij geen toegevoegde waarde gaat kunnen leveren, waardoor hij alleen maar geld zal verliezen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:36 schreef Triggershot het volgende:
Volgens mij vreest Xaban juist dat iemand die het meeleest met zijn idee vandoor gaat, dat hij het daarom even voorzich houdt? Ergens logisch misschien?
Wellicht, maar misschien wil hij de risico nemen en vertrouwt hij op zijn concept.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar ik voor vrees is dat hij geen toegevoegde waarde gaat kunnen leveren, waardoor hij alleen maar geld zal verliezen.
verliezen yapacagim paar honderd euro, maakt niet uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar ik voor vrees is dat hij geen toegevoegde waarde gaat kunnen leveren, waardoor hij alleen maar geld zal verliezen.
Ik geef je alleen een tip vanuit mijn perspectief als adviseur zijnde. Misschien kun jij die honderd euro beter investeren in een andere concept?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
verliezen yapacagim paar honderd euro, maakt niet uit.
Misschien.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik geef je alleen een tip vanuit mijn perspectief als adviseur zijnde. Misschien kun jij die honderd euro beter investeren in een andere concept?
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Olm adam gibi reageren yap. Layout felan yok, das het simpelste. Inek.
Sidikli ik ben ermee bezig diyoz kom je 'net layout klaar', ne alaka?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]. Je moet je echt niet aangevallen voelen, want ik val je niet aan. Ik reageer adam gibi. Je moet je product kunnen verkopen.
Vergis je niet in de lay-out. Wireframes voorkomen hoofdpijn, en dat is pas het begin.
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:59 schreef SpikedPsych het volgende:
Saban ik weet een paar manieren voor jouw website om het beroemd te maken. Best makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |