quote:Op woensdag 25 april 2012 13:37 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was 2 jaar geledenKanker homo die door rood reed
holy fck.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:37 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was 2 jaar geledenKanker homo die door rood reed
Dat is je geraden! Ik ben de oma dus ik ga vóór jou dood gvd!quote:
Dankewohl!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
@shifto de tering, dafaq is dat. Hoop dat die flikker verzekert was![]()
@MohMi success iig, is leuk om te rijden
Yupquote:Op woensdag 25 april 2012 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
Dus daar links van de ruitenwisser... Dat is jouw hoofdafdruk?
Dat moet een flink beetje hoofdpijn opgeleverd hebben!quote:
Jwzquote:
ik heb 2 weken plat gelegen van spierpijn overal, echt elke spier deed zeerquote:Op woensdag 25 april 2012 13:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat moet een flink beetje hoofdpijn opgeleverd hebben!De tering!
Wehehe true thatquote:Op woensdag 25 april 2012 13:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Yup, maarja, niemand rijd er ook echt maar 80
ik las het ja, ik wilde mijn gamepad al zoekenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
A group of billionaire investors announced today the formation of Planetary Resources, Inc., a company focused on mining precious metals from the asteroids that orbit earth.
Waar kan ik mijn geld heensluizen?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
A group of billionaire investors announced today the formation of Planetary Resources, Inc., a company focused on mining precious metals from the asteroids that orbit earth.
Ik zou het begraven op (11451) Aarongoldenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn geld heensluizen?
Ik PM je mijn rekening nummer zo wel even. Tegen een klein bedrag aan administratiekosten die bovenop elk bedrag komt wat iemand wil 'stallen' mag iedereen zijn kapitaal op mijn rekening storten.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:54 schreef SicSicSics het volgende:
Heeft dat meisje al terug gewhatsappd?
Allangquote:Op woensdag 25 april 2012 15:54 schreef SicSicSics het volgende:
Heeft dat meisje al terug gewhatsappd?
Hoe heb ik dat topic kunnen missen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij kreeg een half miljoen aan aandelen en ze was kk mooi
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:02 schreef shifto het volgende:
Wat verzin je dr nou allemaal bij keeltjequote:Op woensdag 25 april 2012 16:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja shifto, met je keel!1!1einz!1quote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef Geester het volgende:
[..]
Wat verzin je dr nou allemaal bij keeltje
Zelfs je kat niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
Zelfs een enorm persoon als ik heeft niet genoeg gezicht of genoeg keel om the facepalm-level weer te geven...
Heeftquote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
Zelfs een enorm persoon als ik heeft niet genoeg gezicht of genoeg keel om the facepalm-level weer te geven...
..............................................................................................quote:
Ik ook, een hartje!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
Ha! Ik kreeg er nog een emoticon bij. Yes ik ben geliefder bij Geester dan MohMi![]()
Opgelost.quote:
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 25 april 2012 16:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou deze heeeeel snel weg halen, anders heb je binnen 10 min een ban te pakken wegens posten namens een gebande.
Joysa!quote:
Ik heb mee zitten lezenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Joysa!Mocht je je vervelen vandaag dan is het topic dat Mur noemde zeker de moeite van het lezen waard
Wat ben je een klein kind?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij was er niet om ons in toom te houden.
Behalve ik. Waar gaat het over?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:56 schreef MohMi het volgende:
Zou heel stil worden hier als we allemaal worden gebanned
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Joysa het volgende:
Crutch.. mag je tegenwoordig al niet meer naar een ander topic op fok linken?
Omdat ik terug wou kijken maar de link die mur plaatste weg is..quote:
O, je mag wel linken, maar Mur scheldt met kanker en daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat ik terug wou kijken maar de link die mur plaatste weg is..
Niet in discussie gaan met Crutchquote:
weet ik niet.. ergens in de afgelopen 2 weken ofzoquote:
Nou sorry maar jij ook nu..quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou sorry maar jij ook nu..
de post van mur weghalen waarin ie alleen maar zegt dat ie het niet meer mag? ik vind dat wel apart
Beter maak je even een lijstje met wat wel mag.. dat is een kortere lijstquote:Op woensdag 25 april 2012 17:05 schreef Crutch het volgende:
Oja ik wou even zeggen: topic opgeschoond en ga meer weer gewoon semi-ontopic verder.
Bans en notes worden niet besproken.
Sorry, afentoe snap ik het gewoon even niet meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:05 schreef Crutch het volgende:
Oja ik wou even zeggen: topic opgeschoond en ga maar weer gewoon semi-ontopic verder.
Bans en notes worden niet besproken.
Ik ging iets zeggen over verder praten op een ander kanaal ergens enzo, maar dat mag ook nieeehieeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 25 april 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry, afentoe snap ik het gewoon even niet meer.
Dit was de link: Mannen worden niet gewaardeerdquote:Op woensdag 25 april 2012 17:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beter maak je even een lijstje met wat wel mag.. dat is een kortere lijst
Held! Dankje!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dit was de link: Mannen worden niet gewaardeerd
Op tweakers enzo gooien ze hem dan even 5 min op slot, of kan dat hier niet zo makkelijk?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:08 schreef Crutch het volgende:
Ja sorry mensen, als ik een SC moet opschonen dan ben ik wat makkelijker met verwijderen dan anders. Het gaat zo fucking snel soms.
Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:08 schreef Crutch het volgende:
Ja sorry mensen, als ik een SC moet opschonen dan ben ik wat makkelijker met verwijderen dan anders. Het gaat zo fucking snel soms.
Opruimslotjes zie ik wel vaker gebeurenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op tweakers enzo gooien ze hem dan even 5 min op slot, of kan dat hier niet zo makkelijk?
Maak je even een post met heel veel hartjes en kusjes enzo en dan kunnen we daar een paar minuten op teren zodat jij kan opruimenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Crutch het volgende:
Ja dat kan, maar als ik deze reeks op slot gooi krijgen jullie zowaar een hartverlamming.
Arme fokkertjes.
Sowieso zit ik nog een paar uur op mn werk, ik zou niet weten wat ik anders moet doenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Crutch het volgende:
Ja dat kan, maar als ik deze reeks op slot gooi krijgen jullie zowaar een hartverlamming.
Arme fokkertjes.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Crutch het volgende:
Arme fokkertjes.
Ik heb nog wel wat ideetjesquote:Op woensdag 25 april 2012 17:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Sowieso zit ik nog een paar uur op mn werk, ik zou niet weten wat ik anders moet doen
Kun je niet even wat boodschappen voor mij doenquote:
Nee, ik ben lui vandaagquote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Kun je niet even wat boodschappen voor mij doenDe winkels zijn dicht eer ik klaar ben
Grapje toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:49 schreef Crutch het volgende:
Zeikerds, dit is een slakkentempo.
Ik heb dit topic zien gaan soms, oioioioioi.
Ben heul wel aan het werkquote:Op woensdag 25 april 2012 18:50 schreef muhahaha het volgende:
We zijn niet aan het werk, dat is het hem
Gaat je niks aan.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel eens wat over jezelf.
Wie ben je, hoe oud ben je, wat doe je, wat doe je hier?
Ja maar ze post hier niet meer EN ze heeft al 2 dagen niets meer getekendquote:
Misschien is ze iemand tegen gekomen die boeiender is dan wijquote:Op woensdag 25 april 2012 19:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar ze post hier niet meer EN ze heeft al 2 dagen niets meer getekend
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Misschien is ze iemand tegen gekomen die boeiender is dan wij
Ach kom, wat zeg ik nu tochGekke MohMi.
Wat een kutleven moet je dan hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:08 schreef Crutch het volgende:
Ik blijf hier om Murdera op z'n vingers te tikken.
Ik hoop dat je snapt dat ik het niet meen he?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je dan hebben.
Wel lief hoor, dat je hier voor mij bent.Maar voornamelijk erg sneu.
Het zou me werkelijk niet verbazen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat ik het niet meen he?
Jammer voor je.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk niet verbazen.Mijn verwachtingen van jou zijn bijzonder laag.
Ja. Zo gaat dat tegenwoordig overal.quote:
Neuh, geester crutch zal zo ver niet gaan neem ik aan. Zolang ik niet over de scheef ga.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ja. Zo gaat dat tegenwoordig overal.
Captain obvious.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:15 schreef muhahaha het volgende:
Sta je toch niet op de eerste plek Crutch
Zeg eens op straat tegen een politieagent dat jouw verwachtingen van hem bijzonder laag zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neuh, geester crutch zal zo ver niet gaan neem ik aan. Zolang ik niet over de scheef ga.
Dat klopt, maar feitelijk hebben ze dan geen poot om op te staan, aangezien een mening nog steeds legaal is.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zeg eens op straat tegen een politieagent dat jouw verwachtingen van hem bijzonder laag zijn.
Als je dan een boete krijgt voor het beledigen van een ambtenaar in functie dan weet je hoe ver jouw recht op vrije meningsuiting reikt.
Mja dit weet iedereen toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij was de 1e, hij staat op jouw naam.
Feitelijk staan ze op 2 potenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klopt, maar feitelijk hebben ze dan geen poot om op te staan, aangezien een mening nog steeds legaal is.
Honden zijn lief...quote:Op woensdag 25 april 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Agenten vallen onder de noemer honden derhalve hebben ze poten
Woefquote:
pff meeloopsterquote:
ja maar ik wil crutch nietquote:Op woensdag 25 april 2012 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
Neen.
Ik ben hier voor Crutch maar hier moet ik hem delen met jullie en ik deel niet graag.
Ik had gehoopt op iets anders maar hier red je het net meequote:Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hond als goedmakertje dat jullie me moesten missen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ah, en muahah kan nog steeds niet spellen. Fijn dat dingen niet veranderen.
Haraaaaaaa!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
Neen.
Ik ben hier voor Crutch maar hier moet ik hem delen met jullie en ik deel niet graag.
Nah ze deed het expres om me te klierenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, het was reuze gezellig. Blij dat ik weer even langskwam.
Blijven doen om de zoveel tijd hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, het was reuze gezellig. Blij dat ik weer even langskwam.
Goedmakertje geaccepteerdquote:Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hond als goedmakertje dat jullie me moesten missen.
Mag ze een baksteen in je gezicht gooien, terwijl ze met een hoedje van papier op d'r hoofd in je rechterschoen kakt?quote:
Jaquote:Op woensdag 25 april 2012 22:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mag ze een baksteen in je gezicht gooien, terwijl ze met een hoedje van papier op d'r hoofd in je rechterschoen kakt?
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja![]()
Wel alwetende dat ze een falcon punch krijgt
Ja zo poepende heb je totaal geen balans, je begint niets tegen een falcon punch op zo'n momentquote:
Een falcon punch begint met hurken; dus ook een soort poephouding.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja zo poepende heb je totaal geen balans, je begint niets tegen een falcon punch op zo'n moment
glad to be of servicequote:Op woensdag 25 april 2012 23:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh gawwd, nee.
Nu zag ik het voor me.
Leuk om weer een dag niet gevolgd te kunnen hebben en dan zo'n post als eerste te zienquote:
dankje voxjequote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan is het je vergeven, mijn beset Wasmachine.
Oh ik zie m'n typefout nu pasquote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dankje voxje!
heb je een leuke dag gehad?
ach heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 25 april 2012 23:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh ik zie m'n typefout nu pas.
Mwah ging wel, kan beter, vooral nu. En jij?
Lijkt me dat niemand een ex mist als hij meerdere malen vreemd is gegaan. Het slijt wel, ja, maar ligt aan de persoon hoe lang het duurt totdat je er helemaal overheen bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:58 schreef Ziba het volgende:
Ik mis mijn ex helemaal niet meer terwijl hij meerdere malen is vreemdgegaan op een vieze manier. Ik lach zelfs om de situatie, om mijn naïviteit van toen en zijn huidige acties naar mij toe. Ik denk dat 't bij iedereen uiteindelijk wel zo loopt. Op den duur slijt het echt.
Awh dat is leukquote:Op woensdag 25 april 2012 23:58 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ach heb ik ook wel eens..
Ja vanmiddag lekker aan de boot geklust en hopelijk kunnen we er zondag mee varen! en vanavond een shortlist gemaakt met hotels voor onze vakantie, een ding is zeker t gaat bizar worden
Want als je een vriend hebt die meerdere malen vreemdgaat zijn de gevoelens meteen over en mis je hem niet zodra het uit is? Het zou mooi zijn als 't in de realiteit ook zo werkte.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Lijkt me dat niemand een ex mist als hij meerdere malen vreemd is gegaan. Het slijt wel, ja, maar ligt aan de persoon hoe lang het duurt totdat je er helemaal overheen bent.
Op de maasquote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh dat is leuk. Waar ga je varen? En lijkt me ook dat het echt een geniale vakantie gaat worden
Heb ik dat gezegd? Ik bedoelde alleen dat je zeker weer dat het een klootzak is en dat hij het niet waard is. Natuurlijk zijn de gevoelens niet over en duurt het relatief lang voordat je over hem heen bent, maar het lijkt me niet dat je hem mist als je je uiteindelijk beseft wat voor een persoon hij isquote:Op donderdag 26 april 2012 00:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Want als je een vriend hebt die meerdere malen vreemdgaat zijn de gevoelens meteen over en mis je hem niet zodra het uit is? Het zou mooi zijn als 't in de realiteit ook zo werkte.
Leukquote:Op donderdag 26 april 2012 00:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Op de maas, we zochten nog een vrouwelijk persoon om de boot in te huldigen, interesse
?
tot nu toe hebben we ook alleen maar aparte hotels of appartementen uitgezocht, iets in de trent van dit http://www.michelbergerhotel.com/#/en/rooms
Goed hoor, vandaag in het ziekenhuis geweest, eindelijk.quote:
Mij ook, heb nog nooit gevaren op een zeilbootquote:Op donderdag 26 april 2012 00:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Leuklijkt me vet. En haha, nee denk het niet
Hoezo apart eigenlijk?
Wat is er danquote:Op donderdag 26 april 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed hoor, vandaag in het ziekenhuis geweest, eindelijk.
Niks hoor, ik wil me laten opereren aan mijn oog.quote:
Awh wordt vast leuk dan! En hoezo wil je dan geen hotelkamer die op een hotelkamer lijkt?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Mij ook, heb nog nooit gevaren op een zeilboot..
tot nu toe proberen we zo kitscherig mogelijk te vinden, of ja iig iets wat niet een normale hotel kamer is
ja het heeft allemaal wel een 'goed' bed enzo maar we hebben zoiets van we willen niet naar een standaard 13 in het dozijn hotelletjequote:Op donderdag 26 april 2012 00:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh wordt vast leuk dan! En hoezo wil je dan geen hotelkamer die op een hotelkamer lijkt?lijkt mij juist fijn.
Nouja iets nieuws is ook leuk natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 00:38 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja het heeft allemaal wel een 'goed' bed enzo maar we hebben zoiets van we willen niet naar een standaard 13 in het dozijn hotelletje
de definitieve lijst:quote:Op donderdag 26 april 2012 00:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nouja iets nieuws is ook leuk natuurlijk. Waar ga je nou precies naartoe?
Baasquote:Op donderdag 26 april 2012 00:41 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
de definitieve lijst:
Berlijn > Praag > Belgrado > Sofia > Istanbul > Thessaloniki > Rome > Nederland![]()
dus dat wordt wel leuk
Griekenlandquote:
Espje, jij hier?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:58 schreef Ziba het volgende:
Ik mis mijn ex helemaal niet meer terwijl hij meerdere malen is vreemdgegaan op een vieze manier. Ik lach zelfs om de situatie, om mijn naïviteit van toen en zijn huidige acties naar mij toe. Ik denk dat 't bij iedereen uiteindelijk wel zo loopt. Op den duur slijt het echt.
Zelf als je weet dat hij een klootzak is, is dat niet iets dat het makkelijker maakt. Helemaal niet zelfs..quote:Op donderdag 26 april 2012 00:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Ik bedoelde alleen dat je zeker weer dat het een klootzak is en dat hij het niet waard is. Natuurlijk zijn de gevoelens niet over en duurt het relatief lang voordat je over hem heen bent, maar het lijkt me niet dat je hem mist als je je uiteindelijk beseft wat voor een persoon hij is
Kan je alleen jezelf maar meer op de kop gevenquote:Op donderdag 26 april 2012 08:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Zelf als je weet dat hij een klootzak is, is dat niet iets dat het makkelijker maakt. Helemaal niet zelfs..
Huh?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik mis het ademen op zich best een beetje.
Agussie, verkouden?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik mis het ademen op zich best een beetje.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 april 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
Officieel m'n contract voor onbepaalde tijd net getekend
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 april 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 april 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
Ooh, ja, nu ben ik opeens je zorgdragende vader.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nou, maak jij ze even voor me. Je bent immers m'n vader.
Nee, dat was je toch altijd al?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, ja, nu ben ik opeens je zorgdragende vader.
Nee, mooi is dat
Na elke pint weer een nieuw kind.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ja?
Ik hou het soms ook niet meer bij wie m'n kinderen zijn
Niks mis met een beetje drank af en toequote:Op donderdag 26 april 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan mag ie wel eens stoppen met drinken
STING maakt de toekomst.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan mag ie wel eens stoppen met drinken
Heb ik broers en zussen dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ja?
Ik hou het soms ook niet meer bij wie m'n kinderen zijn
MAar wel met de kinderen die daaruit vloeienquote:Op donderdag 26 april 2012 08:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje drank af en toe
Ik zit niet in de treinquote:Op donderdag 26 april 2012 08:58 schreef MohMi het volgende:
mogguh! onderweg naar een sollicitatiegesprek, zin inen fijn een beetje treinen, hopelijk zonder asociale deo spuiters dit keer.
Successquote:Op donderdag 26 april 2012 08:58 schreef MohMi het volgende:
mogguh! onderweg naar een sollicitatiegesprek, zin inen fijn een beetje treinen, hopelijk zonder asociale deo spuiters dit keer.
Waarom is er iets mis met de kinderen?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
MAar wel met de kinderen die daaruit vloeien
Het zijn kinderenquote:Op donderdag 26 april 2012 08:59 schreef muhahaha het volgende:
Waarom is er iets mis met de kinderen?
Aaaw kinderen zijn juist cutequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks ben je 35, heb je een rijke man, een huisje, golden retriever, station wagon en een wolk van een kindjequote:
dank u!quote:Op donderdag 26 april 2012 08:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Success
[..]
Waarom is er iets mis met de kinderen?
Praat haar meteen de put inquote:Op donderdag 26 april 2012 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
Straks ben je 35, heb je een rijke man, een huisje, golden retriever, station wagon en een wolk van een kindje
Wie weet..quote:Op donderdag 26 april 2012 09:03 schreef STING het volgende:
Straks ben je 35, heb je een rijke man, een huisje, golden retriever, station wagon en een wolk van een kindje
quote:
in...?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:05 schreef STING het volgende:
[..]
Dan praat ik Cue liever ergens anders in
de keukentafel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:06 schreef STING het volgende:
de keukentafel?
de motorkap?
de grond?Ik had nog een andere opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die zijn ook niet verkeerd
Nee deze val ontwijk ik masterlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 09:05 schreef ovoxo het volgende:
Ik wil lieve schattige baby's. Hopelijk nog voor m'n 30e.
.
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had nog een andere op![]()
Het is nog altijd iemand in bed praten, niet op bed, CuetiepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had nog een andere op![]()
Je wil op de stok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zou ik er maar niet aan beginnenquote:Op donderdag 26 april 2012 09:05 schreef ovoxo het volgende:
Ik wil lieve schattige baby's. Hopelijk nog voor m'n 30e.
.
Pratenquote:Op donderdag 26 april 2012 09:07 schreef STING het volgende:
Het is nog altijd iemand in bed praten, niet op bed, Cuetiepie
Het valt mee, ik moet over 20 minuten sowieso de metro hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 09:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dr. Phil weet jou te motiveren om iets te gaan doen?
Vleierij werkt heel vaakquote:Op donderdag 26 april 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij weet alleen nog niet hoe ik in elkaar zit dan
Daarvoor ook niet Stingetjequote:Op donderdag 26 april 2012 09:10 schreef STING het volgende:
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen.
Eenmaal in bed, hoef je niet meer te praten Cue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |