Jaquote:Op woensdag 25 april 2012 22:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mag ze een baksteen in je gezicht gooien, terwijl ze met een hoedje van papier op d'r hoofd in je rechterschoen kakt?
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja![]()
Wel alwetende dat ze een falcon punch krijgt
Ja zo poepende heb je totaal geen balans, je begint niets tegen een falcon punch op zo'n momentquote:
Een falcon punch begint met hurken; dus ook een soort poephouding.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja zo poepende heb je totaal geen balans, je begint niets tegen een falcon punch op zo'n moment
glad to be of servicequote:Op woensdag 25 april 2012 23:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh gawwd, nee.
Nu zag ik het voor me.
Leuk om weer een dag niet gevolgd te kunnen hebben en dan zo'n post als eerste te zienquote:
dankje voxjequote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan is het je vergeven, mijn beset Wasmachine.
Oh ik zie m'n typefout nu pasquote:Op woensdag 25 april 2012 23:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dankje voxje!
heb je een leuke dag gehad?
ach heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 25 april 2012 23:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh ik zie m'n typefout nu pas.
Mwah ging wel, kan beter, vooral nu. En jij?
Lijkt me dat niemand een ex mist als hij meerdere malen vreemd is gegaan. Het slijt wel, ja, maar ligt aan de persoon hoe lang het duurt totdat je er helemaal overheen bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:58 schreef Ziba het volgende:
Ik mis mijn ex helemaal niet meer terwijl hij meerdere malen is vreemdgegaan op een vieze manier. Ik lach zelfs om de situatie, om mijn naïviteit van toen en zijn huidige acties naar mij toe. Ik denk dat 't bij iedereen uiteindelijk wel zo loopt. Op den duur slijt het echt.
Awh dat is leukquote:Op woensdag 25 april 2012 23:58 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ach heb ik ook wel eens..
Ja vanmiddag lekker aan de boot geklust en hopelijk kunnen we er zondag mee varen! en vanavond een shortlist gemaakt met hotels voor onze vakantie, een ding is zeker t gaat bizar worden
Want als je een vriend hebt die meerdere malen vreemdgaat zijn de gevoelens meteen over en mis je hem niet zodra het uit is? Het zou mooi zijn als 't in de realiteit ook zo werkte.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Lijkt me dat niemand een ex mist als hij meerdere malen vreemd is gegaan. Het slijt wel, ja, maar ligt aan de persoon hoe lang het duurt totdat je er helemaal overheen bent.
Op de maasquote:Op donderdag 26 april 2012 00:02 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh dat is leuk. Waar ga je varen? En lijkt me ook dat het echt een geniale vakantie gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |