quote:Op woensdag 25 april 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou sorry maar jij ook nu..
de post van mur weghalen waarin ie alleen maar zegt dat ie het niet meer mag? ik vind dat wel apart
Beter maak je even een lijstje met wat wel mag.. dat is een kortere lijstquote:Op woensdag 25 april 2012 17:05 schreef Crutch het volgende:
Oja ik wou even zeggen: topic opgeschoond en ga meer weer gewoon semi-ontopic verder.
Bans en notes worden niet besproken.
Sorry, afentoe snap ik het gewoon even niet meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:05 schreef Crutch het volgende:
Oja ik wou even zeggen: topic opgeschoond en ga maar weer gewoon semi-ontopic verder.
Bans en notes worden niet besproken.
Ik ging iets zeggen over verder praten op een ander kanaal ergens enzo, maar dat mag ook nieeehieeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 25 april 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry, afentoe snap ik het gewoon even niet meer.
Dit was de link: Mannen worden niet gewaardeerdquote:Op woensdag 25 april 2012 17:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beter maak je even een lijstje met wat wel mag.. dat is een kortere lijst
Held! Dankje!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dit was de link: Mannen worden niet gewaardeerd
Op tweakers enzo gooien ze hem dan even 5 min op slot, of kan dat hier niet zo makkelijk?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:08 schreef Crutch het volgende:
Ja sorry mensen, als ik een SC moet opschonen dan ben ik wat makkelijker met verwijderen dan anders. Het gaat zo fucking snel soms.
Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:08 schreef Crutch het volgende:
Ja sorry mensen, als ik een SC moet opschonen dan ben ik wat makkelijker met verwijderen dan anders. Het gaat zo fucking snel soms.
Opruimslotjes zie ik wel vaker gebeurenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op tweakers enzo gooien ze hem dan even 5 min op slot, of kan dat hier niet zo makkelijk?
Maak je even een post met heel veel hartjes en kusjes enzo en dan kunnen we daar een paar minuten op teren zodat jij kan opruimenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Crutch het volgende:
Ja dat kan, maar als ik deze reeks op slot gooi krijgen jullie zowaar een hartverlamming.
Arme fokkertjes.
Sowieso zit ik nog een paar uur op mn werk, ik zou niet weten wat ik anders moet doenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Crutch het volgende:
Ja dat kan, maar als ik deze reeks op slot gooi krijgen jullie zowaar een hartverlamming.
Arme fokkertjes.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Crutch het volgende:
Arme fokkertjes.
Ik heb nog wel wat ideetjesquote:Op woensdag 25 april 2012 17:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Sowieso zit ik nog een paar uur op mn werk, ik zou niet weten wat ik anders moet doen
Kun je niet even wat boodschappen voor mij doenquote:
Nee, ik ben lui vandaagquote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Kun je niet even wat boodschappen voor mij doenDe winkels zijn dicht eer ik klaar ben
Grapje toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:49 schreef Crutch het volgende:
Zeikerds, dit is een slakkentempo.
Ik heb dit topic zien gaan soms, oioioioioi.
Ben heul wel aan het werkquote:Op woensdag 25 april 2012 18:50 schreef muhahaha het volgende:
We zijn niet aan het werk, dat is het hem
Gaat je niks aan.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel eens wat over jezelf.
Wie ben je, hoe oud ben je, wat doe je, wat doe je hier?
Ja maar ze post hier niet meer EN ze heeft al 2 dagen niets meer getekendquote:
Misschien is ze iemand tegen gekomen die boeiender is dan wijquote:Op woensdag 25 april 2012 19:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar ze post hier niet meer EN ze heeft al 2 dagen niets meer getekend
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Misschien is ze iemand tegen gekomen die boeiender is dan wij
Ach kom, wat zeg ik nu tochGekke MohMi.
Wat een kutleven moet je dan hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:08 schreef Crutch het volgende:
Ik blijf hier om Murdera op z'n vingers te tikken.
Ik hoop dat je snapt dat ik het niet meen he?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je dan hebben.
Wel lief hoor, dat je hier voor mij bent.Maar voornamelijk erg sneu.
Het zou me werkelijk niet verbazen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat ik het niet meen he?
Jammer voor je.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk niet verbazen.Mijn verwachtingen van jou zijn bijzonder laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |