Ja. Zo gaat dat tegenwoordig overal.quote:
Neuh, geester crutch zal zo ver niet gaan neem ik aan. Zolang ik niet over de scheef ga.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ja. Zo gaat dat tegenwoordig overal.
Captain obvious.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:15 schreef muhahaha het volgende:
Sta je toch niet op de eerste plek Crutch
Zeg eens op straat tegen een politieagent dat jouw verwachtingen van hem bijzonder laag zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neuh, geester crutch zal zo ver niet gaan neem ik aan. Zolang ik niet over de scheef ga.
Dat klopt, maar feitelijk hebben ze dan geen poot om op te staan, aangezien een mening nog steeds legaal is.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zeg eens op straat tegen een politieagent dat jouw verwachtingen van hem bijzonder laag zijn.
Als je dan een boete krijgt voor het beledigen van een ambtenaar in functie dan weet je hoe ver jouw recht op vrije meningsuiting reikt.
Mja dit weet iedereen toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij was de 1e, hij staat op jouw naam.
Feitelijk staan ze op 2 potenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klopt, maar feitelijk hebben ze dan geen poot om op te staan, aangezien een mening nog steeds legaal is.
Honden zijn lief...quote:Op woensdag 25 april 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Agenten vallen onder de noemer honden derhalve hebben ze poten
Woefquote:
pff meeloopsterquote:
ja maar ik wil crutch nietquote:Op woensdag 25 april 2012 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
Neen.
Ik ben hier voor Crutch maar hier moet ik hem delen met jullie en ik deel niet graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |