SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bedoelt ie niet updates in de play store?
Dat dacht ik ook al.quote:
Nee. Hij zegt (2 schuine pijltjes) Software-update Softwareupdate instellen. En als ik daar dan op klik kom ik bij 'Vrijwaring' en moet ik voorwaarden accepteren.quote:
Hij is hier al 2x dood geweest. Vanmorgen geüpdatet.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik word echt een beetje verdrietig van de nieuwe update.
Sorry dat ik zo loop te zeiken maar mijn telefoon is nu al vaker gecrashed sinds de update dan het hele jaar daar voor.
las laatst wat anders meneerquote:Op woensdag 25 april 2012 13:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik word echt een beetje verdrietig van de nieuwe update.
Sorry dat ik zo loop te zeiken maar mijn telefoon is nu al vaker gecrashed sinds de update dan het hele jaar daar voor.
ik draai momenteel litening rom nergens last vanquote:Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Haha Dennis.
Klopt, maar dat was op de avond zelf en de morgen er na.
De batterij gaat langer mee, dat is heel fijn, maar dat hij constant vast loopt met Shazam en Facebook vind ik behoorlijk irritant worden.
zelfde hier, nog nooit problemen gehad met deze phone sinds ik em hebquote:Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef FreezePop het volgende:
Heb hem nu een week. Geen problemen tegengekomen.
Dat zijn samsung updates. Volgens mij, als ik het niet mis heb, zijn dat gewoon je MM(of hoe heet de crap)widget updatesquote:Op woensdag 25 april 2012 13:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee. Hij zegt (2 schuine pijltjes) Software-update Softwareupdate instellen. En als ik daar dan op klik kom ik bij 'Vrijwaring' en moet ik voorwaarden accepteren.
Wijs mij aan waar staat dat Samsung daar voor open staat.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Olle. het volgende:
Nog even terugkomend op het warm worden van de telefoon en snel leeglopen van de batterij dat komt vaker voor
http://www.samsunggalaxy-(...)ederland-beschikbaar
het advies is simpel. Ga over op Odin (is dat het bekende rooten?)...
Moet ook simpel te doen zijn zeggen de mensen.
Dit ga ik denk ik dit weekend maar doen.
Volgens mij staat samsung hier open voor en levert dit geen problemen op voor de garantie.
Kan hij ook snel terug worden gezet?
Dus dat je terug kunt naar de originele instellingen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef netolk het volgende:
van die naar mijn idee niet nuttige dingen
Ja, net als de pc zeker...quote:Op woensdag 25 april 2012 17:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
![]()
Tip 1 : van processen waar je niet van weet wat het doet afblijvenje telefoon kan er goed zelf mee omgaan wat er wel en niet moet lopen. Je kan altijd je apps afsluiten.
Dat is absoluut waarquote:Op woensdag 25 april 2012 16:09 schreef Veerboot het volgende:
Sterker nog: eindelijk verlost van het automatisch rebooten-probleem dat ik met 2.3.6 had.
Welke kernel heb jij? LP... ?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat hij underclocked zou zijn heb ik geen last van.
7?quote:
ik idd ook niet heb kernel LP7quote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat hij underclocked zou zijn heb ik geen last van.
Nou dan klopt het.quote:
dit dusquote:Op woensdag 25 april 2012 13:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij is hier al 2x dood geweest. Vanmorgen geüpdatet.
nummer 1 al te pakken...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef Thaboel het volgende:
Bij mij nog niks. Maar heb ics er pas een uurtje opstaan
jij ook kpn?quote:
Het is ook allemaal in combinatie met fok, voor de rest surf ik weinig op de tel. Dus het voornaamste werkt me steeds tegen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Oh echt! Ik heb geen chrome problemen eigenlijk. Ik vind hem erg fijn!
jup, nummer 2 is ook een feitquote:
Dat wil ook graag weten. 7x in 24 uur... Waar kan ik dit probleem het beste aankaarten? De samsungnl twitter of facebook ofzo?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is dat voor brakke rom van kpn die jullie hebben.
Nou nee.quote:
ik ga kijken hoe het met garantie zit.quote:
Alles wat je kan vinden ?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wil ook graag weten. 7x in 24 uur... Waar kan ik dit probleem het beste aankaarten? De samsungnl twitter of facebook ofzo?
winkel waar je m gekocht hebt?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wil ook graag weten. 7x in 24 uur... Waar kan ik dit probleem het beste aankaarten? De samsungnl twitter of facebook ofzo?
Hi.nl? En dan... Kreeg hem bij een abonnementquote:Op donderdag 26 april 2012 09:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
winkel waar je m gekocht hebt?
ja geen idee wat danquote:Op donderdag 26 april 2012 09:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hi.nl? En dan... Kreeg hem bij een abonnement
Ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:56 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik ga kijken hoe het met garantie zit.
Weet ik zo niet, maar mij is verteld dat samsung hier makkelijk mee omgaat..
Maar even kijken of het ergens in een artikel is weer te vinden.
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja geen idee wat danneem aan dat er niet meteen mensen staan te springen om t te Fixen
al hoop ik van wel want de mijne crashte gisteren ook meerdere keren terwijl ie dat daarvoor nog nooit heeft gedaan
quote:Samsung Nederland
Beste allemaal,
Wanneer je problemen met ICS ondervind kun je het beste een back-up maken via Kies en vervolgens langs een Service Center om een hard reset uit te laten voeren. Het Samsung Service Center kun je hier vinden: http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION.
Dat vermoeden had ik al. Dank!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Factory data reset Samsung Galaxy S II
Note – Make sure you backup all your application and data before hard reset your SGS2 (if you still can). Just use Samsung Kies to do the backup. How to hard reset Samsung Galaxy S2? There are 3 ways to do so…
Performing a factory data reset via settings
1.Go to Settings.
2.Select Privacy.
3.Click on Factory data reset.
4.Check Format USB storage if needed only.
5.Click on Reset phone.
6.Finally, select Erase everything.
Performing a factory data reset using phone buttons
1.Turn off SGS2.
2.Press and hold down Volume Up + Home + Power buttons at the same time.
3.Release all buttons when you see SGS2 Logo.
4.Android system recovery will be loaded then.
5.Select wipe data/factory reset. (Volume buttons to go up or down, select with Home button)
6.Select Yes — delete all user data.
7.Finally, select reboot system now.
Performing a factory data reset using dialpad
1.Warning ~ no turning back after key in.
2.Bring up dialpad.
3.Key in *2767*3855#
4.Finally, SGS2 will be rebooted and factory data reset.
That’s all. Enjoy your new fresh Samsung Galaxy S II…
hmm ik ga in de gaten houden hoe mijn telefoon hier op reageerd dan..quote:
bij mij was deze app erg druk...quote:Op donderdag 26 april 2012 12:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb die app wel, maar hij is er niet zo bizar druk mee als dat Olle omschrijft.
Sterker nog, ik het even de lijst zitten bestuderen, die app staat op CPU 0%, net zoals veel andere apps, dus hij verveelt zich de tering op het moment.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef Olle. het volgende:
[..]
bij mij was deze app erg druk...
En hij maakt gebruik van de exchange / android systeem.
Ik ga kijken of mijn telefoon nu langer mee gaat
in dat batterij ding van Samsungquote:Op donderdag 26 april 2012 12:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Waar kijk je die app? Betterbatterystats of gewoon in batterij ding van samsung
Oh daar staat hij bij mij idd nieteens tussen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
in dat batterij ding van Samsung
Maar ik weet nog niet nu ik het verwijdert heb of het probleem is opgelost. Mijn tel is nog steeds erg warm en mijn batterij grafiek loopt nog net zo snel af
Doen ze dat zomaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef Ofresca het volgende:
Zo. En nu heb ik een unbranded versie!
Dankzij de lieve meneer van de Vodafone.
http://www.mobilemac.nl/i(...)et-nfcd-technologie/quote:Op donderdag 26 april 2012 15:48 schreef Olle. het volgende:
Weet hier ook iemand toevallig of t-mobile fast dormancy gebruikt ja of nee?
het schijt ook nogal batterij verbruik te schelen als je die uit zet.
dat had ik al gedaan voordat ik belde naar samsung en voor mijn accuproblemen heeft dat iig niks uitgehaaldquote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef Audreyoot het volgende:
KPN gebeld, van hun moest ik samsung bellen en die vertelde mij een factory reboot te doen, als dit niet lukt moet ik naar de phonehouse gaan...
Zij had het dan ook niet over de accu.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
dat had ik al gedaan voordat ik belde naar samsung en voor mijn accuproblemen heeft dat iig niks uitgehaald
sterker nog, nu kan ik mijn backup niet eens meer terug zetten want dan valt hij uit....quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
dat had ik al gedaan voordat ik belde naar samsung en voor mijn accuproblemen heeft dat iig niks uitgehaald
Batt stats verwijderen. Keer ontladen herladen. Kallibrerenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef depsycholoog het volgende:
4.0.3 is waardeloos. Sinds de update van Gingerbread 2.3.6 naar ICS 4.0.3 is mijn accu binnen 10 uur leeg. Ik doe er dan vrijwel niks mee - de schermhelderheid op zijn allerlaagst, het RAM leeg na iedere actie, een donkere achtergrond, Wifi en GPS uit. Zelfs 3G. Als mijn telefoon gewoon op mijn bureau ligt zonder er iets mee te doen is er 20% van de accu af per uur. Als ik mijn telefoon dan daadwerkelijk gebruik dan heb ik binnen 6 uur een stopcontact nodig op een volle lading. Ik heb ook nog een hard reset gedaan; dit heeft ook niet geholpen.kan iemand mij in een notedop uitleggen hoe het werkt met kernels, custom roms e.d.? Ik ga daar eens naar kijken..Maar ik snap er nog weinig van.
Da's wel heel wazig.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
sterker nog, nu kan ik mijn backup niet eens meer terug zetten want dan valt hij uit....
quote:Samsung Mobile NL Mensen die problemen ervaren na de update, zoals batterijproblemen of rebootproblemen: we adviseren om een back-up te maken en daarna een reset uit te voeren. Hierna zou je toestel weer goed moeten werken!
Gisteren om 14:28 · Vind ik leuk
Hoe moet ik dat doen? Is daar een app voor is zit dat standaard in android?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Batt stats verwijderen. Keer ontladen herladen. Kallibrerenkom je ene heel eind
Ja ik weet ook niet, ik zeg alleen maar wat hun zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
daarom zeg ik, bij mij heeft dat geen zin gehad
https://www.google.nl/sea(...)attery+stats+androidquote:Op donderdag 26 april 2012 19:00 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen? Is daar een app voor is zit dat standaard in android?
kan je naar ieder willekeurig servicepunt gaan ook al heb je m daar niet gekocht?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef Audreyoot het volgende:
ok, net terug van de phone house die hebben me de software opnieuw erop gezet, ik wacht het af..
Jup.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan je naar ieder willekeurig servicepunt gaan ook al heb je m daar niet gekocht?
Daar zit de processor.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
en wordt ook vrij warm bij het camera gedeelte. En bovenaan scherm
Dat snap ik, maar eerst werd hij niet zo heet als nu.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar zit de processor.Da's logisch dat hij warm wordt.
Kan je er een ei op bakken?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar eerst werd hij niet zo heet als nu.
Nee dat nog niet. Het is ook nog wel te doen hoor.. Maar tesamen met die batterij die toch wel snel leeg gaat bij een half uur actief gebruik ga ik maar eens een reset doen. Kan sowieso geen kwaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |