ik idd ook niet heb kernel LP7quote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat hij underclocked zou zijn heb ik geen last van.
Nou dan klopt het.quote:
dit dusquote:Op woensdag 25 april 2012 13:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij is hier al 2x dood geweest. Vanmorgen geüpdatet.
nummer 1 al te pakken...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef Thaboel het volgende:
Bij mij nog niks. Maar heb ics er pas een uurtje opstaan
jij ook kpn?quote:
Het is ook allemaal in combinatie met fok, voor de rest surf ik weinig op de tel. Dus het voornaamste werkt me steeds tegen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Oh echt! Ik heb geen chrome problemen eigenlijk. Ik vind hem erg fijn!
jup, nummer 2 is ook een feitquote:
Dat wil ook graag weten. 7x in 24 uur... Waar kan ik dit probleem het beste aankaarten? De samsungnl twitter of facebook ofzo?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is dat voor brakke rom van kpn die jullie hebben.
Nou nee.quote:
ik ga kijken hoe het met garantie zit.quote:
Alles wat je kan vinden ?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wil ook graag weten. 7x in 24 uur... Waar kan ik dit probleem het beste aankaarten? De samsungnl twitter of facebook ofzo?
winkel waar je m gekocht hebt?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wil ook graag weten. 7x in 24 uur... Waar kan ik dit probleem het beste aankaarten? De samsungnl twitter of facebook ofzo?
Hi.nl? En dan... Kreeg hem bij een abonnementquote:Op donderdag 26 april 2012 09:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
winkel waar je m gekocht hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |