dat had ik al gedaan voordat ik belde naar samsung en voor mijn accuproblemen heeft dat iig niks uitgehaaldquote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef Audreyoot het volgende:
KPN gebeld, van hun moest ik samsung bellen en die vertelde mij een factory reboot te doen, als dit niet lukt moet ik naar de phonehouse gaan...
Zij had het dan ook niet over de accu.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
dat had ik al gedaan voordat ik belde naar samsung en voor mijn accuproblemen heeft dat iig niks uitgehaald
sterker nog, nu kan ik mijn backup niet eens meer terug zetten want dan valt hij uit....quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
dat had ik al gedaan voordat ik belde naar samsung en voor mijn accuproblemen heeft dat iig niks uitgehaald
Batt stats verwijderen. Keer ontladen herladen. Kallibrerenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef depsycholoog het volgende:
4.0.3 is waardeloos. Sinds de update van Gingerbread 2.3.6 naar ICS 4.0.3 is mijn accu binnen 10 uur leeg. Ik doe er dan vrijwel niks mee - de schermhelderheid op zijn allerlaagst, het RAM leeg na iedere actie, een donkere achtergrond, Wifi en GPS uit. Zelfs 3G. Als mijn telefoon gewoon op mijn bureau ligt zonder er iets mee te doen is er 20% van de accu af per uur. Als ik mijn telefoon dan daadwerkelijk gebruik dan heb ik binnen 6 uur een stopcontact nodig op een volle lading. Ik heb ook nog een hard reset gedaan; dit heeft ook niet geholpen.kan iemand mij in een notedop uitleggen hoe het werkt met kernels, custom roms e.d.? Ik ga daar eens naar kijken..Maar ik snap er nog weinig van.
Da's wel heel wazig.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
sterker nog, nu kan ik mijn backup niet eens meer terug zetten want dan valt hij uit....
quote:Samsung Mobile NL Mensen die problemen ervaren na de update, zoals batterijproblemen of rebootproblemen: we adviseren om een back-up te maken en daarna een reset uit te voeren. Hierna zou je toestel weer goed moeten werken!
Gisteren om 14:28 · Vind ik leuk
Hoe moet ik dat doen? Is daar een app voor is zit dat standaard in android?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Batt stats verwijderen. Keer ontladen herladen. Kallibrerenkom je ene heel eind
Ja ik weet ook niet, ik zeg alleen maar wat hun zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
daarom zeg ik, bij mij heeft dat geen zin gehad
https://www.google.nl/sea(...)attery+stats+androidquote:Op donderdag 26 april 2012 19:00 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen? Is daar een app voor is zit dat standaard in android?
kan je naar ieder willekeurig servicepunt gaan ook al heb je m daar niet gekocht?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef Audreyoot het volgende:
ok, net terug van de phone house die hebben me de software opnieuw erop gezet, ik wacht het af..
Jup.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan je naar ieder willekeurig servicepunt gaan ook al heb je m daar niet gekocht?
Daar zit de processor.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
en wordt ook vrij warm bij het camera gedeelte. En bovenaan scherm
Dat snap ik, maar eerst werd hij niet zo heet als nu.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar zit de processor.Da's logisch dat hij warm wordt.
Kan je er een ei op bakken?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar eerst werd hij niet zo heet als nu.
Nee dat nog niet. Het is ook nog wel te doen hoor.. Maar tesamen met die batterij die toch wel snel leeg gaat bij een half uur actief gebruik ga ik maar eens een reset doen. Kan sowieso geen kwaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |