abonnement Unibet Coolblue
pi_110763309
Wat is nu eigenlijk Usenet :?
quote:
Usenet (ook bekend als 'News' of 'Newsnet') is een netwerk voor de verspreiding van tekstberichten of binaire bestanden (zoals audio, video, software, enz.) via zogeheten nieuwsgroepen (ook wel discussiegroepen genoemd). Usenet wordt gebruikt voor verschillende doeleinden:

het discussiėren over onderwerpen (dikwijls met mensen die elkaar niet kennen)
het stellen en beantwoorden van vragen over allerlei onderwerpen
het verspreiden van bestanden zoals afbeeldingen, muziek, en software (dit kan soms illegaal zijn als het copyright geschonden wordt)

Bron : Wikipedia
Wat heb ik nodig om te kunnen beginnen met downloaden :?
quote:
• Het liefst een betaalde usenet account. (zie overzicht betaalde Usenetaccounts)
• Een programma op mee te downloaden: Newsleecher (betaald, makkelijk) (handleiding), Grabbit (gratis, veel handmatig werk) (handleiding) of Sabnzbd (gratis, werkt automatisch) (site
• Voor sommige programma's heb je een uitpak- en repareerprogramma nodig: Winrar en Quickpar heb je ook nodig.
Waarom een betaald Usenet account? Ik kan die van mijn provider toch gebruiken :?
quote:
Dat klopt. De nadelen zijn als je die van je Provider gebruikt dat meestal je snelheid behoorlijk geknepen wordt. En dat de retentie (hou oude bestanden je kan downloaden) behoorlijk laag is meestal iets van 2 a 3 dagen.
Hier zie je een overzicht van de retenties / snelheden bij je Provider.
Retentie :
quote:
Het aantal dagen dat de bestanden te benaderen zijn op een bepaalde server.
Als jij een post ziet die ongeveer 20 dagen geleden is gepost kun je deze meestal niet meer binnenhalen of hij is meestal incompleet. Met een betaalde usenet account kan dat wel omdat daar de retentie min. 30 dagen tot 100 dagen is. Dit is afhankelijk bij wie je zit natuurlijk.
Okee, doe mij dan maar een betaald usenet account! Waar kan ik deze krijgen :?
quote:
Eweka (¤7.5/mnd (prepaid) 8 deelbare verbindingen, 600+ dagen retantie, 50mbit)
Giganews (¤8-¤15/mnd, max. 50 verbindingen (niet deelbaar), 600+ dagen retentie)
NewsXS (¤5.5-¤9.5/mnd, max. 50 verbindingen, 200+ dagen retentie)
XSNews (gratis 5 dagen proef)
XLNed (gratis 7 dagen op proef)
Tweaknews (vooral handig als je bij Tele2 zit ivm korting enz.) alleen het duurt een aantal dagen voordat je je login gegevens ontvangt.
Easyusenet
Download2day
UsenetXL (7 dagen extra en betalen met sms/wallie)
Powernews
SMSusenet (betalen met sms)
(je kunt nooit een sneller usenet account nemen dan dat jouw internetabbo aankan, dus heb je maar een abbo van 10 MB , dan heeft het geen zin om een usenetaccount van 20MB te nemen.)
Aanvullingen zijn altijd welkom, maar met bovenstaande heb ik persoonlijk zeer goede ervaringen

Ok ik heb alles ingesteld en ik wil beginnen met downloaden hoe wat waar :?
quote:
NZB-bestanden zoeken van wat je wilt hebben:
http://www.nzbindex.com (zoekmachine)
http://www.ftn2day.nl (community)
http://www.altbinz.net/
http://code.google.com/p/sickbeard/ (automatisch downloaden)
Ik snap er nu echt de ballen niet meer van :?
quote:
http://www.binaries4all.nl/ hier staat echt alles punt voor punt uitgelegd.
Voordelen usenet :?
quote:
Ten opzichte van Torrents je shared niets je haalt enkel binnen en dat is legaal in Nederland.
Je hebt geen baggersnelheden zoals torrents dat je rond de 90 a 100 KB zit.
Snelheid is constant meestal zit ik zelf rond de 1.50 MB per seconde 8-)
DVD film is nu binnen 1 uur binnen ipv dag.
Echt waar als je door hebt hoe het allemaal werkt dan gaat er een wereld voor je open _O_ _O_
Vorige delen :?
quote:
Belangrijke regel:


OP is gemaakt door Razor21 en PiRANiA
Op is te vinden op de wiki

Het delen van links naar NZB's wordt niet op prijs gesteld. Doe het dan ook niet.
  woensdag 25 april 2012 @ 12:56:45 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_110763863
Ben New Kids Nitro aan het binnenhalen nu met zo'n 3,- MB/sec *O*
pi_110764311
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:18 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Couchpotato geeft de opdracht inderdaad door aan (in mijn geval) SABnzbd. Ik zie nu dat Spot-lite een soort vergelijkbaar progje is om dingen automatisch te laten opzoeken? :)
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:24 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee, dat is een soort fancy zoekmachine, voor zover ik weet. Nooit gebruikt verder.
Kijk hier eens; www.myspotweb.nl.
  woensdag 25 april 2012 @ 13:13:27 #4
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110764487
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:08 schreef Tegan het volgende:

[..]

[..]

Kijk hier eens; www.myspotweb.nl.
myspotweb, waar valt die onder als ik die invul als search engine? :@
Domo Arigato!
pi_110764538
't is gewoon een openbare spotweb server
  woensdag 25 april 2012 @ 14:12:00 #6
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110766680
Iemand toevallig bekend met nzbhq? Lifetime voor ¤2.99 :)
Domo Arigato!
pi_110767007
Ik geloof dat een aantal mensen in dit topic gewoon moeilijkheden hebben met het instellen van CouchPotato, SickBeard en Sabnzplus.

Ik heb dat ook gehad in het begin. Tijd geleden heb ik wel 'ns wat binnengehaald met torrents en het was altijd maar de vraag of je wat bruikbaars binnenkreeg.
Nu gebruik ik een NAS met 4TB ruimte i.c.m. genoemde programma's en het kan niet beter.
In het begin had ik ook wat problemen met instellen/instellingen maar dat lag meer aan mijn onkunde met nieuwsgroepen dan aan die programma's.

Nu haalt m'n NAS volautomatisch films en series binnen; ik heb er geen omkijken naar.

Heel af en toe haalt Couch wel eens een film met Duitse/Franse audio binnen maar dan laat ik 'm wel een nieuwe binnenhalen; en soms zitten er films tussen met alleen DTS-audio wat ik moet omzetten - ik speel het af met onze tv die geen DTS ondersteunt - speel je het met een mediaplayer/computer af, dan is DTS juist te prima of zelfs te prefereren. Tevens haalt Couch ook subtitles op.

Alleen af en toe zeggen welke film of serie ik wil zien en aangeven dat ze die moeten binnenhalen; (eventueel zelfs met m'n telefoon waar ik ook ben op de wereld) en dat alles voor ¤1.79 p/maand (we hebben ADSL hier dus laag abonnement :') ).

Hopelijk straks een Raspberry Pi achterop de tv plakken met XBMC en dan wordt het helemaal mooi. :9~ :Y
  woensdag 25 april 2012 @ 14:24:40 #8
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110767249
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
Ik geloof dat een aantal mensen in dit topic gewoon moeilijkheden hebben met het instellen van CouchPotato, SickBeard en Sabnzplus.

Ik heb dat ook gehad in het begin. Tijd geleden heb ik wel 'ns wat binnengehaald met torrents en het was altijd maar de vraag of je wat bruikbaars binnenkreeg.
Nu gebruik ik een NAS met 4TB ruimte i.c.m. genoemde programma's en het kan niet beter.
In het begin had ik ook wat problemen met instellen/instellingen maar dat lag meer aan mijn onkunde met nieuwsgroepen dan aan die programma's.

Nu haalt m'n NAS volautomatisch films en series binnen; ik heb er geen omkijken naar.

Heel af en toe haalt Couch wel eens een film met Duitse/Franse audio binnen maar dan laat ik 'm wel een nieuwe binnenhalen; en soms zitten er films tussen met alleen DTS-audio wat ik moet omzetten - ik speel het af met onze tv die geen DTS ondersteunt - speel je het met een mediaplayer/computer af, dan is DTS juist te prima of zelfs te prefereren. Tevens haalt Couch ook subtitles op.

Alleen af en toe zeggen welke film of serie ik wil zien en aangeven dat ze die moeten binnenhalen; (eventueel zelfs met m'n telefoon waar ik ook ben op de wereld) en dat alles voor ¤1.79 p/maand (we hebben ADSL hier dus laag abonnement :') ).

Hopelijk straks een Raspberry Pi achterop de tv plakken met XBMC en dan wordt het helemaal mooi. :9~ :Y
Maar waar laat je Couchpotato dan zoeken? Ik gebruik nu nzb.su en daar mag je (als je er niet voor betaald) 80 api hits per dag hebben, ik zit nu op 181 hits vandaag.
Domo Arigato!
pi_110767505
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
Ik geloof dat een aantal mensen in dit topic gewoon moeilijkheden hebben met het instellen van CouchPotato, SickBeard en Sabnzplus.

Ik heb dat ook gehad in het begin. Tijd geleden heb ik wel 'ns wat binnengehaald met torrents en het was altijd maar de vraag of je wat bruikbaars binnenkreeg.
Nu gebruik ik een NAS met 4TB ruimte i.c.m. genoemde programma's en het kan niet beter.
In het begin had ik ook wat problemen met instellen/instellingen maar dat lag meer aan mijn onkunde met nieuwsgroepen dan aan die programma's.

Nu haalt m'n NAS volautomatisch films en series binnen; ik heb er geen omkijken naar.

Heel af en toe haalt Couch wel eens een film met Duitse/Franse audio binnen maar dan laat ik 'm wel een nieuwe binnenhalen; en soms zitten er films tussen met alleen DTS-audio wat ik moet omzetten - ik speel het af met onze tv die geen DTS ondersteunt - speel je het met een mediaplayer/computer af, dan is DTS juist te prima of zelfs te prefereren. Tevens haalt Couch ook subtitles op.

Alleen af en toe zeggen welke film of serie ik wil zien en aangeven dat ze die moeten binnenhalen; (eventueel zelfs met m'n telefoon waar ik ook ben op de wereld) en dat alles voor ¤1.79 p/maand (we hebben ADSL hier dus laag abonnement :') ).

Hopelijk straks een Raspberry Pi achterop de tv plakken met XBMC en dan wordt het helemaal mooi. :9~ :Y
He, niet generaliseren. Ik ben helemaal geen 'simpele' gebruiker en Couchpotato is een kutprogramma die je verplicht tot account hebben ergens. Itt Sickbeard, SABnzbd en XBMC O+.
  woensdag 25 april 2012 @ 14:33:22 #10
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110767612
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:30 schreef Tegan het volgende:

[..]

He, niet generaliseren. Ik ben helemaal geen 'simpele' gebruiker en Couchpotato is een kutprogramma die je verplicht tot account hebben ergens. Itt Sickbeard, SABnzbd en XBMC O+.
Hoezo moet je voor Couchpotato een account hebben? Voor de searchindexers bedoel je? :?
Domo Arigato!
pi_110767944
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Maar waar laat je Couchpotato dan zoeken? Ik gebruik nu nzb.su en daar mag je (als je er niet voor betaald) 80 api hits per dag hebben, ik zit nu op 181 hits vandaag.
Ten eerste heb ik aangepast hoe vaak Couch gaat zoeken; ik heb dat staan op elke 24 uur (ik zet hooguit om de paar dagen een film erbij; en als hij de film nu niet vind; vind hij de film ook niet over een uurtje. Dat scheelt al veel.

Ik gebruik verder nzb.su (inderdaad; daar kwam bij mij ook de errors dat ik teveel hits had), nzbs.org en nog een die op tweakers bekend is. Allemaal gratis; maar een betaalde kan voordelen hebben (zoals geen gezeur over aantal api hits) en zoals gezegd word; voor soms nog geen ¤3 ofzo lifetime.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:30 schreef Tegan het volgende:

[..]

He, niet generaliseren. Ik ben helemaal geen 'simpele' gebruiker en Couchpotato is een kutprogramma die je verplicht tot account hebben ergens. Itt Sickbeard, SABnzbd en XBMC O+.
Sorry als het daarop lijkt want dat was niet mijn bedoeling. Ik bedoel alleen dat er veel instellingen zijn waardoor het soms niet goed kan gaan; ik had dat zelf ook.
En inderdaad, zoals Black_Ninja als zegt; ik heb bij Couch geen account nodig, behalve voor eerder genoemde index-sites en nieuwsserver (maar dat heb je bij SickBeard ook nodig)
pi_110768049
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Hoezo moet je voor Couchpotato een account hebben? Voor de searchindexers bedoel je? :?
Ja.

Anders vindt hij niets.
pi_110768087
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik aangepast hoe vaak Couch gaat zoeken; ik heb dat staan op elke 24 uur (ik zet hooguit om de paar dagen een film erbij; en als hij de film nu niet vind; vind hij de film ook niet over een uurtje. Dat scheelt al veel.

Ik gebruik verder nzb.su (inderdaad; daar kwam bij mij ook de errors dat ik teveel hits had), nzbs.org en nog een die op tweakers bekend is. Allemaal gratis; maar een betaalde kan voordelen hebben (zoals geen gezeur over aantal api hits) en zoals gezegd word; voor soms nog geen ¤3 ofzo lifetime.

[..]

Sorry als het daarop lijkt want dat was niet mijn bedoeling. Ik bedoel alleen dat er veel instellingen zijn waardoor het soms niet goed kan gaan; ik had dat zelf ook.
En inderdaad, zoals Black_Ninja als zegt; ik heb bij Couch geen account nodig, behalve voor eerder genoemde index-sites en nieuwsserver (maar dat heb je bij SickBeard ook nodig)
Sickbeard heeft de Sickbeard Index zonder account.
pi_110768608
Nou ja, dat is dan jouw probleem. Als zelfs op Tweakers men dit programma geweldig vind ga ik echt niet meer terug naar die stomme torrents.
Persoonlijk zou ik niet weten waarom je niet even een accountje ergens aanmaakt; en kom niet met alu-hoedjes spraak aanzetten graag.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:05:34 #15
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110768775
is zo'n NZBmatrix account eigenlijk te delen? :)
Domo Arigato!
pi_110768781
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:00 schreef Iemand91 het volgende:
Nou ja, dat is dan jouw probleem. Als zelfs op Tweakers men dit programma geweldig vind ga ik echt niet meer terug naar die stomme torrents.
Persoonlijk zou ik niet weten waarom je niet even een accountje ergens aanmaakt; en kom niet met alu-hoedjes spraak aanzetten graag.
Die verlopen enzo. Een ellende. Het is gewoon jammer voor een programma met potentie.

Ieder zijn ding enzo. Plus alsof torrents dan meteen je enige alternatief is. Ik zoek films gewoon handmatig dus. Kijk meer series dus :).

En ik neem niet zomaar meningen over omdat iemand iets geweldig zou vinden.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:01:21 #17
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110771234
Hmmm, zo'n NZBmatrix vip account helpt wel met het vinden van spullen :P
Domo Arigato!
  woensdag 25 april 2012 @ 18:45:06 #18
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_110777999
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:05 schreef Black_Ninja het volgende:
is zo'n NZBmatrix account eigenlijk te delen? :)
Ja.
  woensdag 25 april 2012 @ 19:45:19 #19
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_110780830
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 18:45 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ja.
En mag het ook? Want kunnen is anders dan mogen :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 25 april 2012 @ 19:47:58 #20
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_110780956
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En mag het ook? Want kunnen is anders dan mogen :P
Geen idee. Het kan. Ik vind dat je niet niet moet doen.
pi_110782462
tvp

Instellen met sabnzbd+,is niet echt moeilijk. :P
  donderdag 26 april 2012 @ 09:39:48 #22
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110804572
Ik kom trouwens op dit moment niet boven de 5MB/S uit -O-

Zal dat aan Sunnyusenet liggen of zijn er dingen binnen het netwerk die ik moet veranderen om hoger te komen? Ik zit bedraad aangesloten en met torrent haalde ik wel gewoon 13MB/S
Domo Arigato!
pi_110804706
Welk pakket heb je dan? Sunny heeft speedlimits.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 26 april 2012 @ 09:51:30 #24
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110804824
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Welk pakket heb je dan? Sunny heeft speedlimits.
Unlimited :?
Domo Arigato!
  donderdag 26 april 2012 @ 10:02:59 #25
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110805077
Ah, iets ontdekt. Als ik naar een niet SSL verbinding overstap dan gaat mijn snelheid er met bakken op vooruit, ik zit nu op 10MB/S :)
Domo Arigato!
pi_110805177
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:51 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Unlimited :?
Dacht dat ze altijd dat in de voorwaarden had staan
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 26 april 2012 @ 10:09:39 #27
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110805221
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:07 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Dacht dat ze altijd dat in de voorwaarden had staan
Nope :)
¤ 7,79 voor UNL :) 20 verbindingen en onbeperkt downloaden en onbeperkte snelheid :)
Domo Arigato!
  donderdag 26 april 2012 @ 10:10:34 #28
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110805236
Wat is trouwens het grote voordeel van SSL? Bij mij kost het dus gewoon een extreme hoeveelheid snelheid maar wat is nou het grote plus punt?
Domo Arigato!
pi_110805446
Couchpotato is toch geschreven door een tweaker?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_110805537
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:10 schreef Black_Ninja het volgende:
Wat is trouwens het grote voordeel van SSL? Bij mij kost het dus gewoon een extreme hoeveelheid snelheid maar wat is nou het grote plus punt?
SSL is beveiligde verbinding!! _O-
  donderdag 26 april 2012 @ 10:20:57 #31
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110805541
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:18 schreef dimmak het volgende:
Couchpotato is toch geschreven door een tweaker?
:Y
Domo Arigato!
  donderdag 26 april 2012 @ 10:21:35 #32
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110805556
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

SSL is beveiligde verbinding!! _O-
Ja dat begrijp ik :P Maar waarom zou ik een beveiligde verbinding willen? Ik download toch geen staatgeheimen? En downloaden is nog altijd legaal in Nederland.
Domo Arigato!
pi_110806148
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:21 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik :P Maar waarom zou ik een beveiligde verbinding willen? Ik download toch geen staatgeheimen? En downloaden is nog altijd legaal in Nederland.
sommige providers doen usenetverkeer knijpen. Dan is het wel praktisch.
En sommige mensen uploaden ook naar usenet.
pi_110806262
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

sommige providers doen usenetverkeer knijpen. Dan is het wel praktisch.
En sommige mensen uploaden ook naar usenet.
Klopt :Y
  donderdag 26 april 2012 @ 12:17:57 #35
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110809369
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

sommige providers doen usenetverkeer knijpen. Dan is het wel praktisch.
En sommige mensen uploaden ook naar usenet.
Precies de redenen die ik dus al dacht. In dat geval laat ik het lekker zonder SSL gaan voorlopig. VÉÉL betere snelheden. Nu kan ik tenminste met een strakke 11MB downloaden :)
Domo Arigato!
pi_110822910
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:17 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Precies de redenen die ik dus al dacht. In dat geval laat ik het lekker zonder SSL gaan voorlopig. VÉÉL betere snelheden. Nu kan ik tenminste met een strakke 11MB downloaden :)
Zelf met SSL heb ik gewoon 6 MB/s van de 6.25 MB/s(Ziggo Ai1+). :*
  donderdag 26 april 2012 @ 18:18:06 #37
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110824370
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zelf met SSL heb ik gewoon 6 MB/s van de 6.25 MB/s(Ziggo Ai1+). :*
Waar zou het dan aan kunnen liggen? Kan toch niks met port forwarding te maken hebben? Ik heb trouwens UPC
Domo Arigato!
pi_110843925
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Waar zou het dan aan kunnen liggen? Kan toch niks met port forwarding te maken hebben? Ik heb trouwens UPC
Gigabit W-lan router. :+
  donderdag 26 april 2012 @ 23:31:20 #39
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110844445
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Gigabit W-lan router. :+
Ik heb nu nog die standaard Modemrouter van UPC maar ik krijg morgen de nieuwe CISCO router die veel sterker en sneller zou moeten zijn :)
Domo Arigato!
pi_110845384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Waar zou het dan aan kunnen liggen? Kan toch niks met port forwarding te maken hebben? Ik heb trouwens UPC
SSL vraagt best wat van je processor op een hogere downloadsnelheid.
pi_110845876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 23:49 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

SSL vraagt best wat van je processor op een hogere downloadsnelheid.
Maak niet uit!! :Y

AMD Athlon 2 quadcore 3.0 GHz for the win. *O*
pi_110846589
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 23:49 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

SSL vraagt best wat van je processor op een hogere downloadsnelheid.
Valt best mee hoor. Zat van de week met 50Mbit te downloaden, ondertussen te unrarren en 720P-video te kijken. Ging allemaal prima op mijn Atom330.
pi_110846927
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:17 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Precies de redenen die ik dus al dacht. In dat geval laat ik het lekker zonder SSL gaan voorlopig. VÉÉL betere snelheden. Nu kan ik tenminste met een strakke 11MB downloaden :)
120mb abo dan?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_110847147
Wat is de goedkoopste nieuwsgroep payserver? Gebruikte Eweka, maar heb het idee dat het goedkoper kan. Betaal het liefst per maand en geen jaar contract.
pi_110847444
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 00:39 schreef Droathoah het volgende:
Wat is de goedkoopste nieuwsgroep payserver? Gebruikte Eweka, maar heb het idee dat het goedkoper kan. Betaal het liefst per maand en geen jaar contract.
Kijk eens naar Sunny Usenet en Supernews ;)
pi_110848730
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 00:39 schreef Droathoah het volgende:
Wat is de goedkoopste nieuwsgroep payserver? Gebruikte Eweka, maar heb het idee dat het goedkoper kan. Betaal het liefst per maand en geen jaar contract.
Jaarcontract? _O-
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:57:35 #47
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110865215
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

120mb abo dan?
Yup :)

En mijn nieuwe router-modem is binnen dus vanavond eens testen wat dat ding kan doen :)
Domo Arigato!
pi_110971948
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:57 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Yup :)

En mijn nieuwe router-modem is binnen dus vanavond eens testen wat dat ding kan doen :)
En ??
  dinsdag 1 mei 2012 @ 09:32:38 #49
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110987492
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

En ??
Zonder SSL netjes 11 MB/s maar wanneer ik de SSL aanzet zakt ie terug naar 5 MB/s, responstijd is wel stukken beter geworden :)
Domo Arigato!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 09:35:32 #50
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110987546
Waarom staat sunnyusenet eigelijk niet in de OP? Is daar een speciale reden voor?
Domo Arigato!
pi_110991797
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 09:35 schreef Black_Ninja het volgende:
Waarom staat sunnyusenet eigelijk niet in de OP? Is daar een speciale reden voor?
We don't know yet!! :+
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:42:48 #52
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_110992309
En nu kapt NZBmatrix met het ondersteunen van RSS feeds voor onder andere Couchpotato! :(
Domo Arigato!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 18:12:38 #53
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_111004521
Ik ben trouwens Headphones op het spoor gekomen. https://github.com/rembo10/headphones.git

Probleem blijkt alleen te zijn dat ze geen toegang meer krijgen tot Musicbrainz vanwege server overload. Weet iemand toevallig een vergelijkbaar programmaatje of hoe je om dat Musicbrainz probleem heen kan komen?
Domo Arigato!
pi_111045533
Vandaag betaling van supernews,maar kan niks gelijk betalen via iDEAL. 8)7
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:11:15 #55
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_111048578
Voor iedereen die van automatiseren houdt even een nieuw topic gemaakt :)

CouchPotato, SickBeard, HeadPhones, LazyLibrarian, ervaringen en meer
Domo Arigato!
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:05:43 #56
97745 Thorical
finding a way
pi_111057153
SABnzbd en een met password versleutelde download.
Hoe ga ik dat doen? Ik kom er ff niet uit waar ik dat kan invoeren bij SABnzbd.
pi_111057372
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:05 schreef Thorical het volgende:
SABnzbd en een met password versleutelde download.
Hoe ga ik dat doen? Ik kom er ff niet uit waar ik dat kan invoeren bij SABnzbd.
Niet, zelf unrarren.
pi_111058543
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:42 schreef Black_Ninja het volgende:
En nu kapt NZBmatrix met het ondersteunen van RSS feeds voor onder andere Couchpotato! :(
Bron? Bij mij werkt het nog, film toegevoegd aan couch die al in de feed staat en werd direct naar mijn Sab gestuurd.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 mei 2012 @ 22:01:21 #59
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_111061047
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:05 schreef Thorical het volgende:
SABnzbd en een met password versleutelde download.
Hoe ga ik dat doen? Ik kom er ff niet uit waar ik dat kan invoeren bij SABnzbd.
Op de naam van de download klikken en er een / en het password achter zetten.

Dus iets als

Download.zip / password
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:55:21 #60
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_111070029
Gutentag,

Ik ben nog een originele klant van @home en heb dus ook een @home mailadres. Nu zegt de Ziggo site dat je hoofd-mailadres en je wachtwoord je toegang geven tot de nieuwsgroep van Ziggo. Dit geprobeerd maar het werkt echter niet. Iemand hetzelfde probleem of een oplossing hiervoor?
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_111073376
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:05 schreef Thorical het volgende:
SABnzbd en een met password versleutelde download.
Hoe ga ik dat doen? Ik kom er ff niet uit waar ik dat kan invoeren bij SABnzbd.
http://wiki.sabnzbd.org/password-protected-rars
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:14:00 #62
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_111075196
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:27 schreef GieJay het volgende:

[..]

Bron? Bij mij werkt het nog, film toegevoegd aan couch die al in de feed staat en werd direct naar mijn Sab gestuurd.
Was op de website zelf te vinden, gelukkig doet hij het nu weer maar door een fout in de software op de server zelf ging die server bijna plat. Daarom hebben ze hem een tijdje uit gezet :)
Domo Arigato!
pi_111185205
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:14 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Was op de website zelf te vinden, gelukkig doet hij het nu weer maar door een fout in de software op de server zelf ging die server bijna plat. Daarom hebben ze hem een tijdje uit gezet :)
LOL :D

Tot 2 Juni lekker veel downloaden. :9
  zondag 6 mei 2012 @ 14:17:05 #64
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_111202550
Pfft, de laatste tijd werkt Eweka niet meer mee, ik krijg steeds foutmelding 502. Hebben meer mensen problemen met Eweka?
  zondag 6 mei 2012 @ 15:26:30 #65
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_111205505
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Pfft, de laatste tijd werkt Eweka niet meer mee, ik krijg steeds foutmelding 502. Hebben meer mensen problemen met Eweka?
Ik heb echt nooit problemen met Eweka. Net nog twee seizoenen Witchblade binnen zitten halen en nog een paar films.

Misschien heb je hier iets aan?
http://www.eweka.nl/nl/vraag_en_antwoord/#7
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Donald Duck held zondag 6 mei 2012 @ 15:34:23 #66
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_111205797
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Pfft, de laatste tijd werkt Eweka niet meer mee, ik krijg steeds foutmelding 502. Hebben meer mensen problemen met Eweka?
Krijg ook wel eens die melding, maar dan blijkt dat spotlite nog open staat en die neemt 1 verbinding in.
Binreader (de client die ik gebruik) probeert er 8 te openen, maar Eweka heeft er dus maar 7 voor me over.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 7 mei 2012 @ 11:23:04 #67
306371 zerokil
psvunited
pi_111241336
Wat is de beste usenet server qua kosten en MB's
  maandag 7 mei 2012 @ 12:34:48 #68
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_111243769
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:23 schreef zerokil het volgende:
Wat is de beste usenet server qua kosten en MB's
Ik ben erg tevreden over sunnyusenet :)
Domo Arigato!
pi_111245023
Ik heb een tijdje met newsleecher gewerkt maar heb geen licentie meer, en een vers geformatteerde pc. Wat is er aan te raden als alternatief, sabnzbd of grabbit?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 7 mei 2012 @ 15:10:26 #70
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_111249353
Nog steeds eweka ^O^.
  maandag 7 mei 2012 @ 15:11:46 #71
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_111249409
sabnzbd en Sunny dus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_111250916
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:23 schreef zerokil het volgende:
Wat is de beste usenet server qua kosten en MB's
www.supernews.com

Al vanaf ¤6,99/maand.
  maandag 7 mei 2012 @ 19:53:04 #73
203493 Haarklip
įgętis byrjun
pi_111259851
Ik gebruik sabnzbd en sindskort kan ik niet meer downloaden. Blijkbaar was het wachtwoord veranderd zonder mijn weten, maar nu heb ik het nieuwe wachtwoord ingevuld en doet 'ie het alsnog niet, terwijl iemand anders die ook op mijn account zit wel gewoon kan downloaden. :')

Failed login for server reader.xsnews.nl:119

Deze error krijg ik constant.
ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun
pi_111275390
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

www.supernews.com

Al voor ¤8,99/maand.
:D :Y)
pi_111279553
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

www.supernews.com

Al vanaf ¤6,99/maand.
Ben je dan verplicht meerdere maanden te nemen, of kan je per losse maand betalen?
pi_111279569
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 09:53 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Ben je dan verplicht meerdere maanden te nemen, of kan je per losse maand betalen?
het is een lopende abbo die elke maand wordt afgeschreven, je kan het gewoon stop zetten als wilt opzeggen.
pi_111288631
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 09:54 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

het is een lopende abbo die elke maand wordt afgeschreven, je kan het gewoon stop zetten als wilt opzeggen.
Werkt verder perfect :Y
pi_111311643
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:19 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Werkt verder super goed. :9
Fixed
pi_111320642
Oke, ik word een beetje kriegel van wat er dan ook mis mag wezen met mijn computer/server/software... Ik gebruikte enkele weken altijd just4today.net zonder enig probleem (voor die paar mb per maand die ik download prima te doen), maar sinds ik mijn computer opnieuw heb geinstalleerd krijg ik het niet meer voor elkaar.. In Grabit staan alle downloads gewoon stil, zonder enige foutmelding of enige suggestie dat het programma er ook maar iets meer probeert te doen.. en in SABnzbd staat 'pauze' in het midden, maar als ik de pauze optie in/uit schakel blijft het er staan en gebeurt er dus ook helemaal niks. Bij het testen van de verbinding zegt SABnzbd wel dat deze gelukt is.

Iemand enige idee waar ik het probleem moet zoeken?
pi_111320707
"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
pi_111340995
Ok ik heb een vraagje betreffende NZb en alles wat erbij hoort:

Ik heb grabit gedld en ben beetje met mijn ziggo aan het klooien maar waar haal ik NZB vandaan? Ik zit nu bijvoorbeeld bij NZBroyalty maar vind het aanbod nogal karig daar. Ik zou graag een groter aanbod krijgen van NZB bestanden. Ik sta open voor een betaal account maar wil wel weten hoe dit gaat, en of een betaal account hiermee te maken heeft. Heb je dan alleen grabit nodig ?

Ik ken de site binaries4all maar dat is toch redelijk oud allemaal en zou het fijn vinden als iemand het hier in het kort zou willen uitleggen.
Hey gast? ...Ja? ....Bek houwe..
pi_111341036
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:11 schreef Gro251 het volgende:
Ok ik heb een vraagje betreffende NZb en alles wat erbij hoort:

Ik heb grabit gedld en ben beetje met mijn ziggo aan het klooien maar waar haal ik NZB vandaan? Ik zit nu bijvoorbeeld bij NZBroyalty maar vind het aanbod nogal karig daar. Ik zou graag een groter aanbod krijgen van NZB bestanden. Ik sta open voor een betaal account maar wil wel weten hoe dit gaat, en of een betaal account hiermee te maken heeft. Heb je dan alleen grabit nodig ?

Ik ken de site binaries4all maar dat is toch redelijk oud allemaal en zou het fijn vinden als iemand het hier in het kort zou willen uitleggen.
https://spotplanet.org/ bijvoorbeeld

https://www.newzbin2.es/ is betaald
pi_111341117
ok en met mijn ziggo abbo heb ik geen datalimiet, is het dan wel raadzaam om een betaalde account aan te maken (ziggo zegt 4 verbindingen, wat houd dat in? )
Hey gast? ...Ja? ....Bek houwe..
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:15:24 #86
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_111341145
Nzbindex.nl
Spotnet
En idd spotplanet.

Meer gebruik ik nie
pi_111341196
@Gro251

Zelf gebruik ik spotnet, werkt ideaal.

Progamma doet alles voor je (repareren, uitpakken etc) en je kan daar gewoon naar NZB's zoeken door in zoekvenster een titel op te geven en vervolgens erop te dubbelklikken. De NZB kun je dan rechtsbovenin aanklikken waarna de download automatisch start.
pi_111341315
@David1979 heb ik tijdje gebuikt maar haalde niet echt goede snelheid, haal nu gemiddeld 4-5 mb/sec is dat beetje snel ja toch ? :P
Hey gast? ...Ja? ....Bek houwe..
pi_111341427
hmm wazig, ik haal wel gewoon 4-5 mb/sec met Spotnet

Maar dat is inderdaad wel een lekkere snelheid ja, 50Mbit abo zeker?
pi_111341499
Nee dat is het gekke ik heb een ziggo 120 mbit abbo :S dus zal veel meer moeten halen...
Hey gast? ...Ja? ....Bek houwe..
pi_111341516
welk usenet abo heb je dan? is die soms gelimiteerd?
pi_111341633
http://www.chelloo.com/usenet.html

Ik gebruik deze van supernews, ongelimiteerd! Dan zou je toch dicht bij die 120Mbit in de buurt moeten kunnen komen.

Link is van een speciale aanbieding voor UPC abonnees maar wellicht dat ze eenzelfde deal hebben voor Ziggo abonnees...
pi_111341649
wat raar, denk zoek het nog even op maar dit verklaart het idd, Ziggo zei mij dat het ongelimiteerd was, maar dat is het aantal Gb's. 16 mbit is dl. Wat ik raar vind is dat ik dan 16/8 = 2 MB zal moeten halen. Nu dus steeds 5 mb :S

Wat kan men aanraden?

https://www.ziggo.nl/#producten/extra-diensten/nieuwsservice/
Hey gast? ...Ja? ....Bek houwe..
pi_111341833
Dan gaat het nog wel snel ja!

Persoonlijk zou ik het dan lekker zo laten, je hoeft dan geen extra geld uit te geven voor een betaalserver en haalt toch met een aardige snelheid filmpjes binnen.

Wil je het toch sneller, dan zou ik zo'n abonnement bij supernews nemen
pi_111342320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef David1979 het volgende:
Dan gaat het nog wel snel ja!

Persoonlijk zou ik het dan lekker zo laten, je hoeft dan geen extra geld uit te geven voor een betaalserver en haalt toch met een aardige snelheid filmpjes binnen.

Wil je het toch sneller, dan zou ik zo'n abonnement bij supernews nemen
ok en dat kost 9 euri p/maand dat word elke maand verlengd en kan worden geannuleerd? of is dat per half jaar?

En kan ik dan meer tegelijk downloaden of is het altijd één nzb per keer?

[ Bericht 5% gewijzigd door Gro251 op 09-05-2012 17:49:42 ]
Hey gast? ...Ja? ....Bek houwe..
pi_111342562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:43 schreef Gro251 het volgende:

[..]

ok en dat kost 9 euri p/maand dat word elke maand verlengd en kan worden geannuleerd? of is dat per half jaar?
Via deze link kost het 7 euro per maand:
http://nl.supernews.com/super-special/
pi_111342571
En kan ik dan meer tegelijk downloaden of is het altijd één nzb per keer?
Hey gast? ...Ja? ....Bek houwe..
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:52:42 #98
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_111342689
Zoek eens op Binaries4all beginnershandleiding.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_111362435
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:49 schreef Gro251 het volgende:
En kan ik dan meer tegelijk downloaden of is het altijd één nzb per keer?
Probeer eens 25 nzb gelijkertijd downloaden,heb ik gedaan!Moet wel wel lukken. :+
pi_111362659
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Probeer eens 25 nzb gelijkertijd downloaden,heb ik gedaan!Moet wel wel lukken. :+
Pfff, 25. :{w


:') _O-
pi_111365216
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:41 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Pfff, 25. :{w
[ afbeelding ]

:') _O-
Zeker geen Ziggo Ai1+ ? :P
pi_111372229
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 05:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zeker geen Ziggo Ai1+ ? :P
Vanaf aanstaande dinsdag :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111387465
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Vanaf aanstaande dinsdag :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe anders kan je met 6,25 MB/s downloaden? :P
pi_111448013
Nog een leuke (check de downloadtijd en eindtijd; zo rond kerst 2012 kan ik wel 'ns gaan kijken _O- ):

pi_111451156
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:53 schreef Iemand91 het volgende:
Nog een leuke (check de downloadtijd en eindtijd; zo rond kerst 2012 kan ik wel 'ns gaan kijken _O- ):

[ afbeelding ]
Wachten tot Dinsdag! :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 12-05-2012 09:21:13 ]
  maandag 14 mei 2012 @ 22:45:44 #106
375329 Joris-psv_7
Eendracht maakt macht!
pi_111558151
Mensen heb een vraagje. Ik had de NZB's van Gillend naar Huis gedownload..en kwam tot de conclusie dat ik voor beide dvd's een wachtwoord nodig had. Nu is de NZB site helaas verwijderd, iemand een tip/idee? De nzb site was nextnzb

mvg,
pi_111580611
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef Joris-psv_7 het volgende:
Mensen heb een vraagje. Ik had de NZB's van Gillend naar Huis gedownload..en kwam tot de conclusie dat ik voor beide dvd's een wachtwoord nodig had. Nu is de NZB site helaas verwijderd, iemand een tip/idee? De nzb site was nextnzb

mvg,
Een andere nzb bestand halen!! :+
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:24:28 #108
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111606882
Heb sinds vandaag sunnyusenet

en haal met een 60 abo ( heb zelf 50 mbits via ziggo) 'maar' max 5 MB/s met 15 lijntjes

naar mijn weten zou dit toch rond een 6,25 liggen.. nu snap ik dat het wat minder vaak is, maar is 1,25 MB/S niet een beetje veel als speling?

Tevens deel ik nu mijn account met een andere persoon (die heeft een 20 mbit lijn, en snoept met 7 lijntjes 20 mbit van mij 60 mbit af.. naar mijn weten blijft er dus 40 mbit voor mij over op 8 lijntjes, want naar mijn weten te doen moet zijn?

echter haal ik van die 40 mbit een max snelheid van 3MB/s ipv de 5 MB die ik normaal zou krijgen..
das alweer een speling van 2 MB die ik niet haal per seconde..

kan ik hierover sunnyusenet is mailen?

via speedtesten haal ik bij ziggo gewoon 49 mbit dus ..
pi_111607583
ik heb eerder voorbij zien komen dat SSL nogal een impact kan hebben?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:40:57 #110
339405 replay11nl
Corvo Attano
pi_111607730
Mijn download snelheid in spotnet is opeens van 5,5 MB/S naar ongeveer 1,5 MB/S gegaan. Weet iemand waardoor dit komt?
zit bij news.usenetserver.com
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:02:19 #111
339405 replay11nl
Corvo Attano
pi_111608570
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:40 schreef replay11nl het volgende:
Mijn download snelheid in spotnet is opeens van 5,5 MB/S naar ongeveer 1,5 MB/S gegaan. Weet iemand waardoor dit komt?
zit bij news.usenetserver.com
hmm zo te zien heb ik het zojuist zelf opgelost, m'n DNS stond op die van Google(8.8.8.8) heb die weer naar m'n eigen gedaan en nu doet ie t iig weer met 4,5 mbs
pi_111617010
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:02 schreef replay11nl het volgende:

[..]

hmm zo te zien heb ik het zojuist zelf opgelost, m'n DNS stond op die van Google(8.8.8.8) heb die weer naar m'n eigen gedaan en nu doet ie t iig weer met 4,5 mbs
Beter toch! :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:12:34 #113
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111617227
Dat trucje hielp bij mij helaas niet :)

zal sunnynet is vragen hoe het zit met het delen van lijnen etc :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:00:16 #114
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_111640954
De laatste tijd dat ik met sabnzbd download, gaat het van 5.9 mb/s naar 0 kb/s, dan klik ik de pagina weg en dan gaat ie weer, kijk ik even en flikkert hij weer omlaag. Iemand een idee hoe dat kan? Gebeurde nooit met Newsleecher.

Even getest, en met Neewsleecher dropt het ook, ligt zeker aan mijn internet dan? Wel raar want dat gebeurde anders nooit.
pi_111664501
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
De laatste tijd dat ik met sabnzbd download, gaat het van 5.9 mb/s naar 0 kb/s, dan klik ik de pagina weg en dan gaat ie weer, kijk ik even en flikkert hij weer omlaag. Iemand een idee hoe dat kan? Gebeurde nooit met Newsleecher.

Even getest, en met Neewsleecher dropt het ook, ligt zeker aan mijn internet dan? Wel raar want dat gebeurde anders nooit.
Zeker KPN? :+
pi_111665186
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zeker KPN? :+
PTT :P
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:32:57 #117
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_111668715
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zeker KPN? :+
Ziggo, ik denk dat het aan Ziggo ligt want anders is hij goed bezig.
pi_111675562
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:32 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ziggo, ik denk dat het aan Ziggo ligt want anders is hij goed bezig.
van 50 Mb/s naar ~10 Mb/s,the fuck is er aan de hand met Ziggo? _O-
pi_111731832
Ik mis in de openingspost nog SuperNews, die scoort op een aantal punten toch een stuk beter dan de andere payservers in het lijstje. Er zijn een paar payservers die even goede voorwaarden hebben maar die zijn wel duurder dan SuperNews. (als je deze vergelijkingstabel mag geloven tenminste).
Als je via deze link een abonnement neemt dan kost het je maar ¤6,99 per maand of ¤69,00.
Dat geldt overigens alleen als je via iDeal betaald, ik was te lui om m'n randomreader van de Rabobank op te zoeken en heb betaald via PayPal, maar dan betaal je dus in Dollars, en omgerekend naar Euro's ben je dan net een paar euro duurder uit.
pi_111731947
Wat ik me trouwens al een hele tijd afvraag.
Stel gebruiker A heeft een account heeft bij Eweka, gebruiker B bij Giganews en Gebruiker C bij NewsXS.
Als gebruiker A dan een spot upload, is dat dan alleen voor mensen die ook bij Eweka zitten, of kunnen gebruiker B en C datzelfde bestand ook vinden via bijv. spotnet en downloaden?
Of is het zo dat iedere provider zijn eigen content heeft en dat het dus voor de content wel degelijk uitmaakt bij welke provider je zit?
Bij wijze van spreke: Als Eweka alleen maar gebruikers heeft die dol zijn op tekenfilms en ook alleen maar tekenfilms uploaden en ik neem een account bij Eweka, dat ik dan alleen maar tekenfilms kan vinden en dat ik die nieuwste actiefilm die net in de bios is daar niet zal vinden?

Misschien wel een hele stomme vraag, maar dat vraag ik me dus af
  Donald Duck held zaterdag 19 mei 2012 @ 02:49:48 #121
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_111731974
De servers van verschillende providers synchroniseren met elkaar.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_111732000
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 02:49 schreef __Saviour__ het volgende:
De servers van verschillende providers synchroniseren met elkaar.
Dus als jij en ik (er vanuitgaande dat we niet bij dezelfde "provider" zitten) beide dezelfde zoekopdracht geven, dan krijgen we ook beide dezelfde resultaten te zien?

En hoe zit dat met de retentie? Er staat voor bijvoorbeeld SuperNews 1372 dagen Binary Retentie en 3252 Dagen Tekst Retentie.
Sommige bestanden staan er echter "nog maar" 900 dagen op en zijn al niet meer goed te downloaden...
En de tekst retentie, heb je daar iets aan?
  Donald Duck held zaterdag 19 mei 2012 @ 03:04:44 #123
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_111732103
Het maakt in principe niet uit bij welke provider je zelf zit en bij welke provider degene zit die het heeft geupload. Dus stel de uploader zit bij Supernews. Ik bij Eweka, jij bij YokoYoko. We kunnen het dan allebei gewoon downloaden. Uitzondering hierop: als de uploader het heeft gepost in een bijzonder obscure groep die niet door je eigen provider wordt aangeboden. Maar de normale zaken (films, series, programma's) staan in groepen die wel door alle providers ondersteund worden. Ook zou het nog kunnen dat je provider een copyrightclaim heeft ontvangen en de bestanden heeft moeten verwijderen. Dan is het alleen van die server verdwenen, andere providers hebben het dan nog wel.

Bij downloaden gaat het om de retentie van binary bestanden. Tekstretentie is echt alleen maar wat het woord al zegt. Usenet is van oorsprong een platform voor discussie, in tekst dus.
De geadverteerde retentie is altijd een 'tot' claim. Bestanden geplaatst in de grotere bekende groepen krijgen meer prioriteit en langere retentie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_111732460
Thnx, dat wilde ik weten
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:00:14 #125
209721 Downstar
Moeimaker
pi_111747423
Had sunny ff gemaild

quote:
Wij limiteren onze pakketten op snelheid per verbinding. Bij het Sunny 60 pakket met 15 verbindingen zul je dus maximaal 4Mbit per verbinding krijgen.
Oftewel met account sharing is nooit de volledige snelheid te halen
  maandag 21 mei 2012 @ 18:41:48 #126
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_111841059
Is eweka stuk?
pi_111841272
quote:
5s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef PiRANiA het volgende:
Is eweka stuk?
Zou het niet weten, Supernews draait hier op volle toeren :9~
  maandag 21 mei 2012 @ 19:16:02 #128
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_111842737
Oh, het lag aan mijn internet. Router gereset, nu is mijn internet 10mbit/s sneller :D
pi_111846415
Ik zit bij tweaknews, usenetservers en astraweb en de laatste twee hebben >1300 dagen retentie. Echter ik haal vanaf 1250 dagen toch veel onvolledig binnen dus heb in Sabnzbd/SB/CP de boel maar terug geschroefd naar 1200 en nu geen onvolledige downloads meer. :)
pi_111855903
Weet iemand hoe ik bij de nieuwsgroep free.pt kan geraken? Ik wil de DVDkes releases kunnen ophalen.
pi_111858142
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Zou het niet weten, Supernews draait hier op volle toeren :9~
Altijd! :9
pi_111858237
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef jpjedi het volgende:
Weet iemand hoe ik bij de nieuwsgroep free.pt kan geraken? Ik wil de DVDkes releases kunnen ophalen.
free.pt is de database van de programma's Spotnet / Spotweb / Spotlite

http://www.spot-net.nl/
pi_111861483
Net een klein weekje Ziggo Alles-in-1 met 50 Mbit/s, heb nu het goedkoopste Sunnyusenet abonnement (ą ¤1.79 p/maand met 5 Mbps). 50 Mbit/s internet is nergens nuttig voor behalve dit dus deze week maar eens uitzoeken over Sunnyusenet nog steeds het best/voordeligst is voor ons.

Of gewoon terugschakelen op Alles-in-1 met 10 Mbit/s...
pi_111918780
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 00:44 schreef Iemand91 het volgende:
Net een klein weekje Ziggo Alles-in-1 met 50 Mbit/s, heb nu het goedkoopste Sunnyusenet abonnement (ą ¤1.79 p/maand met 5 Mbps). 50 Mbit/s internet is nergens nuttig voor behalve dit dus deze week maar eens uitzoeken over Sunnyusenet nog steeds het best/voordeligst is voor ons.

Of gewoon terugschakelen op Alles-in-1 met 10 Mbit/s...
Neem dan Supernews. 8)7
pi_111918795
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Neem dan Supernews. 8)7
Of Sunny :Y
pi_112020518
Vandaag is mijn Sunny abonnement afgelopen (doe per maand), maar ik weet het nog niet helemaal. Ga nu eerst maar weer voor de Sunny 5 pakket.

Punt is dat we hier niet bizar veel downloaden. Hooguit een film per week en een handjevol afleveringen (op z'n hoogst). En is ook niet zo dat ik een film wil downloaden en per se een uur later al de film wil zien. Dus snelheid is eigenlijk helemaal niet boeiend.
Daarom kunnen we opzich ook net zo goed terugschakelen naar Ziggo 10 Mbit/s i.p. 50 Mbit/s. aangezien dit downloaden eigenlijk het enige is waarvoor die 50 Mbit/s nuttig voor is.

En ik moet eens kijken of m'n Qnap TS-212 die überhaupt iets met die snelheid kan doen...
pi_112124291
Supernieuws is ingesteld, thnx, Ron.Jeremy.
In een ver verleden gebruikte ik altijd Newsbin Pro, is zoiets er ook voor de Mac?
url
pi_112125125
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

free.pt is de database van de programma's Spotnet / Spotweb / Spotlite

http://www.spot-net.nl/
Aha! Makes sense.

:)
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:06:03 #139
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_112255811
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 00:44 schreef Iemand91 het volgende:
Net een klein weekje Ziggo Alles-in-1 met 50 Mbit/s, heb nu het goedkoopste Sunnyusenet abonnement (ą ¤1.79 p/maand met 5 Mbps). 50 Mbit/s internet is nergens nuttig voor behalve dit dus deze week maar eens uitzoeken over Sunnyusenet nog steeds het best/voordeligst is voor ons.

Of gewoon terugschakelen op Alles-in-1 met 10 Mbit/s...
Ik gebruik gewoon alles in 1 met 50 mbit/s via Eweka, nooit problemen mee hoor. :) Ook mooie retentie.
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:42:17 #140
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_112257099
-weg-

[ Bericht 60% gewijzigd door CantFazeMe op 31-05-2012 11:49:18 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_112305489
Mooi mailtje van LightningUsenet:

quote:
Dear LightningUsenet-user,

This will come as no surprise to you. LightningUsenet has stopped offering usenet services. As of today, you can no longer download using LightningUsenet.
If you had an active account with us, you will be refunded for the unused portion of your subscription. This will be done in the next week.

Thank you for your continuous support.

Kind Regards,

LightningUsenet
Voor half jaar abo mee gepakt toen voor 3euro. Daarna bleven mijn connecties open zonder te betalen en nog een jaar lang gebruik van gemaakt. Geen wonder dat ze stoppen.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:26:43 #142
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_112307278
LightningUsenet had ik ook. Wat is een goede vervanger? Sunny usenet zie ik?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_112314177
Ben ook al lange tijd tevreden over LightningUsenet. Jammer dat ze zijn gestopt.
Ik twijfel nu tussen Sunny of Pure Usenet. Ik denk dat ik toch voor de eerste ga, deze is iets goedkoper.
pi_112314356
Ik zit al weer een tijdje terug bij Eweka, wel duur maar nooit problemen mee gehad.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:35:02 #145
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_112314587
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:28 schreef RichardRichard het volgende:
Ik zit al weer een tijdje terug bij Eweka, wel duur maar nooit problemen mee gehad.
Eweka is perfect! Net weer voor 3 maanden betaald. Nooit problemen, goede snelheid, goede service.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_112315215
Ik heb PureUsenet genomen als vervanger voor Lightning
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:07:36 #147
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_112320424
Apart...

Kan nog steeds downloaden met lightningusenet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:08:28 #148
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_112326196
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef Happel het volgende:
Apart...

Kan nog steeds downloaden met lightningusenet.
Same here :) full speed
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:16:47 #149
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_112326545
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:22 schreef RJD het volgende:
Ben ook al lange tijd tevreden over LightningUsenet. Jammer dat ze zijn gestopt.
Ik twijfel nu tussen Sunny of Pure Usenet. Ik denk dat ik toch voor de eerste ga, deze is iets goedkoper.
toch leuk dat het van 1 bedrijf is volgens mij w/
pi_112326604
PureUsenet: 1100 dagen retentie, iets duurder
SunnyUsenet: 900 dagen retentie, iets goedkoper
Dat is het verschil..
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:22:19 #151
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112326796
Eweka ^O^
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:27:50 #152
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_112327087


[ Bericht 34% gewijzigd door CantFazeMe op 01-06-2012 22:41:42 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_112329714
ik wil sabnzbd op een usb stick zetten maar volgens http://wiki.sabnzbd.org/howto-portable

moet ik SABnzbd.ini in dezelfde folder zetten maar ik kan die nergens niet vinden.

EDIT: gevonden blijkbaar in appdata/local/sabnzbd

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2012 23:24:30 ]
pi_112337033
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:21 schreef redboyke het volgende:
ik wil sabnzbd op een usb stick zetten maar volgens http://wiki.sabnzbd.org/howto-portable

moet ik SABnzbd.ini in dezelfde folder zetten maar ik kan die nergens niet vinden.

EDIT: gevonden blijkbaar in appdata/local/sabnzbd
Goed zoeken dus. :+
pi_112337076
Ik deel een hitnews account met me moeder
et mooie van hitnews is dat je 25 connecties krijgt PER IP

Dus je kan gewoon tegelijkertijd downloaden
iets wat bij de rest niet kan
pi_112338078
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 08:38 schreef waspoedertje het volgende:
Ik deel een hitnews account met me moeder
et mooie van hitnews is dat je 25 connecties krijgt PER IP

Dus je kan gewoon tegelijkertijd downloaden
iets wat bij de rest niet kan
Bij tweaknews kan dat ook ;)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 13:09:36 #157
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_112342332
lightningusenet werkt nog steeds w/
pi_112345139
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:06 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Bij tweaknews kan dat ook ;)
toendertijd nog niet dacht ik maar ok weer wat geleerd :P
pi_112345267
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 08:38 schreef waspoedertje het volgende:
Ik deel een hitnews account met me moeder
et mooie van hitnews is dat je 25 connecties krijgt PER IP

Dus je kan gewoon tegelijkertijd downloaden
iets wat bij de rest niet kan
Bovenstaande i.c.m. jouw UI :')
pi_112346497
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:56 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Bovenstaande i.c.m. jouw UI :')
:)

Wilde hem eigenlijk net veranderen maar ik laat hem nu maar ff staan anders slaat je opmerking nergens meer op
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:42:14 #161
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_112346538
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:40 schreef waspoedertje het volgende:

[..]

:)


Hij geeft het toe B-).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_112346666
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:40 schreef waspoedertje het volgende:

[..]

:)

Wilde hem eigenlijk net veranderen maar ik laat hem nu maar ff staan anders slaat je opmerking nergens meer op
Nou, bedankt hoor ;)

yomomma2.gif
pi_112351126
Ik heb een probleem. Ik krijg bij het downloaden via sabnzbd een foutmelding: downloaden mislukt. Buiten de server bewaartijd?
Wat betekent dit? Beetje irritant.. paar weken geleden totaal geen problemen hiermee.
  Donald Duck held zaterdag 2 juni 2012 @ 18:07:56 #164
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_112351163
Dan is het bestand ouder dan de retentie en staat dus niet meer op de server
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_112351230
en wat moet ik dan doen?
pi_112351266
Teruggaan in de tijd. Of een andere bron zoeken. Of een provider met langere bewaartijd nemen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 18:12:14 ]
pi_112351346
Ik kies maar voor teruggaan in de tijd.. :P

Ok, ik snap het dus niet. Had eerst een proefaccount en nu een 24 uur sms dienst genomen van eweka. En ik zoek via nzbindex.com. Maar waar haal ik het dan vandaan waar minder oude bestanden op staan?
Was zo blij eerst dat het gewoon werkte En nu dit :S
pi_112351544
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef missy25 het volgende:
Ik kies maar voor teruggaan in de tijd.. :P

Ok, ik snap het dus niet. Had eerst een proefaccount en nu een 24 uur sms dienst genomen van eweka. En ik zoek via nzbindex.com. Maar waar haal ik het dan vandaan waar minder oude bestanden op staan?
Was zo blij eerst dat het gewoon werkte En nu dit :S
Ik gebruik zelf altijd nzbindex.nl of binsearch.info. Dan zie je aan de rechter kant staan hoe oud een bepaalde post is. Als het buiten de bewaartijd, ook wel retentie genoemd, van Eweka valt kun je die dus niet downloaden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 18:19:09 ]
pi_112351827
Ok heb het net geprobeerd. Als ik bij eweka kijk is de retentie iets van 1100 dagen. Ik heb nu een bestand van 108 dagen en weer doet ie t niet. Zegt hetzelfde :S
pi_112351916
Eweka verwijdert vaak bestanden.
Misschien kan je even een gratis proefaccount nemen bij www.pureusenet.nl :)
pi_112351933
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef missy25 het volgende:
Ok heb het net geprobeerd. Als ik bij eweka kijk is de retentie iets van 1100 dagen. Ik heb nu een bestand van 108 dagen en weer doet ie t niet. Zegt hetzelfde :S
Theoretisch 1100 dagen, in de praktijk is veel beschadigd of niet te downloaden bij Eweka. Behalve in a.b.boneless misschien.

Iets van 108 dagen dat het niet doet zal een groep zijn die Eweka helemaal niet indexeert, iets dat vanwege een copyrightclaim verwijderd is, of je doet zelf iets niet goed :P
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:30:57 #172
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112351970
missy25, PM me even met wat je wil downloaden (binnen een kwartier), dan kan ik even kijken met eweka.
pi_112352095
@racerdkb ooh dat wist ik niet.

@pirania heb je een pm gestuurd. Super dat je wil kijken :)

Ik ga gelijk ff kijken bij pureusenenet
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:44:25 #174
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112352489
Ik kon ze downlaoden via eweka. Krijg je foutmeldingen>?
pi_112352559
Ik kan ze aanklikken en alles en hij verschijnt in mijn wachtrij. En dan opeens: Downloaden mislukt. Buiten de server bewaartijd?

Dat krijg ik steeds nu.
pi_112352643
jeeeee Ik ben echt blond. Sorry jongens. Had per ongeluk bij instellingen bewaartijd 1 dag gemaakt... :s Extreem dom. Maar hij doet t weer!!! :D
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:48:47 #177
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112352646
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:46 schreef missy25 het volgende:
Ik kan ze aanklikken en alles en hij verschijnt in mijn wachtrij. En dan opeens: Downloaden mislukt. Buiten de server bewaartijd?

Dat krijg ik steeds nu.
Heb je een screenshot van je serverinstellingen? Weet je hoe dat moet?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:48:56 #178
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112352652
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:48 schreef missy25 het volgende:
jeeeee Ik ben echt blond. Sorry jongens. Had per ongeluk bij instellingen bewaartijd 1 dag gemaakt... :s Extreem dom. Maar hij doet t weer!!! :D
Dacht ik al :+.
pi_112352729
Hahaha ja echt super dom :P Maar heel erg bedankt voor het meedenken!
pi_112386288
Grmbl.. heb nog steeds het probleem dat alle threads op idle blijven staan en er helemaal niets gebeurt. Is er een manier om er makkelijk achter te komen of dit aan de client/nzb/firewall/netwerk/nieuwsserver ligt? (andere client en nzb heb ik overigens al geprobeerd)
  zondag 3 juni 2012 @ 21:31:12 #181
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_112399900
Weet iemand ook goede gratis zoekmachines? De meeste die ik tegenkomen zijn betaald of je hebt een account nodig. Ik wil het in SickBeard laten werken.

Heb al paar geprobeerd maar dan krijg ik errors :).

Alvast bedankt!

[ Bericht 37% gewijzigd door CantFazeMe op 03-06-2012 21:45:03 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:44:14 #183
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112404524
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Weet iemand ook goede gratis zoekmachines? De meeste die ik tegenkomen zijn betaald of je hebt een account nodig. Ik wil het in SickBeard laten werken.

Heb al paar geprobeerd maar dan krijg ik errors :).

Alvast bedankt!
nzbs.org?
  zondag 3 juni 2012 @ 22:50:30 #184
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112404873
Ik heb alleen de normale SickBeard Index, die Womble en nzb.su, en alles wordt bij mij goed binnengehaald, alleen oude dingen niet echt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 3 juni 2012 @ 23:01:20 #185
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_112405499
Ik heb ze nu ook maar aan laten staan. Alleen ik weet niet of ze met NL subs worden binnen gehaald? Kun je dat ook controleren of ergens instellen?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 4 juni 2012 @ 18:56:47 #186
79966 dekilo
Stam is ok
pi_112435873
Gisteren mail gehad van Lightning dat het afgelopen was en dat ik nog geld terug krijg.
Op zoek naar een nieuwe dus.....
RIP Lightning usenet je was super!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_112514313
Wat is een goede website voor NZB's vanaf te halen?

Heb net SABnzbd met Couchpotato geļnstalleerd maar nzb.su geeft niet echt veel hits.

Welke kan ik beter nemen?
pi_112516093
Heb de laatste tijd toch wel vaak dat ik bestanden niet binnenkrijg met Eweka (blijven hangen op 99%), dus heb nu een maand Sunny Usenet als proef. Iemand ervaring mee?
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:52:58 #189
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112516124
oude bestanden (800+ dgn) zijn vaak traag en niet altijd compleet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112516254
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:52 schreef Catch22- het volgende:
oude bestanden (800+ dgn) zijn vaak traag en niet altijd compleet
Had ik met Eweka zelfs wel eens met bestanden van nog geen 400 dagen oud. :P
pi_112520385
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef RBWO het volgende:
Wat is een goede website voor NZB's vanaf te halen?

Heb net SABnzbd met Couchpotato geļnstalleerd maar nzb.su geeft niet echt veel hits.

Welke kan ik beter nemen?
nzbs.org
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:49:19 #192
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112526746
Met Eweka heb ik zo goed als nooit problemen met bestanden >800d...
pi_112529506
Op usenetserver heb ik problemen boven de 1150 dgn en op astra trek ik alles netjes binnen tot 1200 dgn. Best is altijd 100dgn onder je max retentie te gaan zitten.
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:02:03 #194
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_112531925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef RBWO het volgende:
Wat is een goede website voor NZB's vanaf te halen?

Heb net SABnzbd met Couchpotato geļnstalleerd maar nzb.su geeft niet echt veel hits.

Welke kan ik beter nemen?
NZBMatrix en/of NZBS'R'Us.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_112562032
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef RBWO het volgende:
Wat is een goede website voor NZB's vanaf te halen?

Heb net SABnzbd met Couchpotato geļnstalleerd maar nzb.su geeft niet echt veel hits.

Welke kan ik beter nemen?
nzbindex! :P
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:15:26 #196
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_112605065
Couchpotato heeft geen ondersteuning voor nzbindex ;) Het zal echt NZBMatrix o NZBS'R'US moeten worden.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_112615038
Welke provider is aan te raden voor accountsharing?
Ik merk dat Sunny en Pure niet genoeg snelheid per connectie bieden, als ik deel met iemand haal ik maar 30Mbit.
Iemand ervaring met Cheapnews?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:38:15 #198
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112619395
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef AnimeFan het volgende:
Welke provider is aan te raden voor accountsharing?
Ik merk dat Sunny en Pure niet genoeg snelheid per connectie bieden, als ik deel met iemand haal ik maar 30Mbit.
Iemand ervaring met Cheapnews?
Eweka, al jaren.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:45:22 #199
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112942252
1
2
3
4
Get: 9 http://ppa.launchpad.net/jcfp/ppa/ubuntu/ oneiric/main sabnzbdplus-theme-smpl all 0.7.0-0ubuntu1~jcfp1~oneiric [75.9 kB]                                
Get: 10 http://ppa.launchpad.net/jcfp/ppa/ubuntu/ oneiric/main sabnzbdplus-theme-classic all 0.7.0-0ubuntu1~jcfp1~oneiric [29.1 kB]                            
Get: 11 http://ppa.launchpad.net/jcfp/ppa/ubuntu/ oneiric/main sabnzbdplus all 0.7.0-0ubuntu1~jcfp1~oneiric [1,117 kB]                                         
Get: 12 http://ppa.launchpad.net/jcfp/ppa/ubuntu/ oneiric/main sabnzbdplus-theme-plush all 0.7.0-0ubuntu1~jcfp1~oneiric [221 kB]  
Vanmiddag binnen gekregen,kan gerust veel downen! c_/
pi_112952091
Niks kan LightningUsenet vervangen voor die prijs.
Ik neem nu maar elke week een nieuw gratis account bij PureUsenet.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 23:07:47 #202
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_112952337
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef AnimeFan het volgende:
Niks kan LightningUsenet vervangen voor die prijs.
Ik neem nu maar elke week een nieuw gratis account bij PureUsenet.
Does it beat that?

[ Bericht 10% gewijzigd door CantFazeMe op 16-06-2012 15:30:35 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_112955097
Sabnzb is wel een erg fijn stukje software voor usenet
Gebruikte eerst altijd newsleecher op me desktop
Maar op me laptop en server gebruik ik sabnzb
Voor me server is remote acces echt ideaal

sabnzb werkt nu op me windows, ubuntu en osx.

In combinatie met sickbeard,couchpotato en autosub op de server is echt een verademing *;
pi_112961827
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:57 schreef waspoedertje het volgende:
Sabnzb is wel een erg fijn stukje software voor usenet
Gebruikte eerst altijd newsleecher op me desktop
Maar op me laptop en server gebruik ik sabnzb
Voor me server is remote acces echt ideaal

sabnzb werkt nu op me windows, ubuntu en osx.

In combinatie met sickbeard,couchpotato en autosub op de server is echt een verademing *;
Hier ook!

Newsleecher houd ik er nog wel even naast voor noodgevallen maar die hele trein van SB, CP, SAB en dan indexeren door Plex is ideaal. Ik geef mijn wensen op via de watchlist van trakt of imdb en alles wordt automatisch gedowned. Via qouch op de iphone kan ik er ook gemakkelijk series of films in knallen _O_
pi_112965048
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:15 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hier ook!

Newsleecher houd ik er nog wel even naast voor noodgevallen maar die hele trein van SB, CP, SAB en dan indexeren door Plex is ideaal. Ik geef mijn wensen op via de watchlist van trakt of imdb en alles wordt automatisch gedowned. Via qouch op de iphone kan ik er ook gemakkelijk series of films in knallen _O_
Moet je
http://code.google.com/p/auto-sub/

Ook is proberen die kan voor al je series de nl ondertiteling binnen halen van bierdopje.com.
Hij ziet het verschil tussen HDTV en WEB.DL enzo :) en als hij er 1 heeft binnen gehaald dan stuurt tie een mail naar je toe IDEAAL :)
pi_112967058
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:47 schreef waspoedertje het volgende:

[..]

Moet je
http://code.google.com/p/auto-sub/

Ook is proberen die kan voor al je series de nl ondertiteling binnen halen van bierdopje.com.
Hij ziet het verschil tussen HDTV en WEB.DL enzo :) en als hij er 1 heeft binnen gehaald dan stuurt tie een mail naar je toe IDEAAL :)
Zal ik eens proberen. Mijn plex heeft ook de Bierdopje plugin maar die pakt maar 80%.

De nieuwe CP2 is ook ideaal, die heeft subluminal ingebouwd _O_

Misschien moeten we even verhuizen naar het Sab, SB en Cp topic trouwens. .. :')
pi_113306717
iemand die mij een invite voor SceneHD wilt sturen ?
  zondag 24 juni 2012 @ 12:17:58 #208
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_113306861
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef DancePlaza het volgende:
iemand die mij een invite voor SceneHD wilt sturen ?
Me 2 :$
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 24 juni 2012 @ 12:18:42 #209
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_113306890
Ben mijn eigen newznab server aan het opbouwen trouwens _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_113311582
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef DancePlaza het volgende:
iemand die mij een invite voor SceneHD wilt sturen ?
Is dat voor usenet dan?
  maandag 25 juni 2012 @ 20:25:59 #211
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_113382010
Ik ben een "beginner" wat downloaden betreft. Download al jaren via torrents -op volle snelheid-, maar wou nieuwsgroepen ook wel eens proberen. Dus Grabit geļnstalleerd, en om even te testen de kpn nieuwsserver gebruikt. Viel me nog behoorlijk mee voor een nieuwsserver van een provider, heeft ongeveer 4 weken retentie toen ik wat downloadde.

Nu wil ik bestanden downloaden die ongeveer 2 maanden op de nieuwsgroepen rondspoken. Met kpn gaat dat dus niet lukken. :P. Ik wil om te testen een smsusenet.nl accountje gebruiken. Als ik het goed heb kan ik dus dat bestand van 2 maand oud dan wel downloaden toch? Of geldt dat alleen voor bepaalde groepen en niet voor het hele usenet? Beetje domme vraag maar kan hier zo snel geen antwoord op vinden :')
pi_113382107
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben een "beginner" wat downloaden betreft. Download al jaren via torrents -op volle snelheid-, maar wou nieuwsgroepen ook wel eens proberen. Dus Grabit geļnstalleerd, en om even te testen de kpn nieuwsserver gebruikt. Viel me nog behoorlijk mee voor een nieuwsserver van een provider, heeft ongeveer 4 weken retentie toen ik wat downloadde.

Nu wil ik bestanden downloaden die ongeveer 2 maanden op de nieuwsgroepen rondspoken. Met kpn gaat dat dus niet lukken. :P. Ik wil om te testen een smsusenet.nl accountje gebruiken. Als ik het goed heb kan ik dus dat bestand van 2 maand oud dan wel downloaden toch? Of geldt dat alleen voor bepaalde groepen en niet voor het hele usenet? Beetje domme vraag maar kan hier zo snel geen antwoord op vinden :')
Beter kan je een gratis proefaccount nemen bij
http://www.sunnyusenet.com/ of www.pureusenet.nl van het unlimited abbonnement.
Dat is 1 week lang te gebruiken.
(En daarna kan je weer een nieuw proefaccount aanmaken met een ander IP, dat doe ik al een tijdje :P)
  maandag 25 juni 2012 @ 20:32:26 #213
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_113382363
Wel leuk dat gratis proberen, maar dan moet ik altijd weer m'n adresgegevens invullen. Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in :')
  maandag 25 juni 2012 @ 20:33:46 #214
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_113382435
Woon je niet op Eenstraat 1, 4567AB dan?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 25 juni 2012 @ 20:40:56 #215
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_113382791
Ik vul wel het adres van m'n stage in. :P
pi_113684731
Ik kom even uit het niets in dit topic kijken en heb eigenlijk geen zin om alles door te lezen. Wat raden mensen aan qua usenet provider? Ik zoek eigenlijk vooral cheap ass, en ik haal maximaal 3/3,5 MB/s.

Zie hierboven Sunny staan, is er een nog goedkopere provider ? :P
  maandag 2 juli 2012 @ 19:39:08 #217
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_113684768
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef Peunage het volgende:
Ik kom even uit het niets in dit topic kijken en heb eigenlijk geen zin om alles door te lezen. Wat raden mensen aan qua usenet provider? Ik zoek eigenlijk vooral cheap ass, en ik haal maximaal 3/3,5 MB/s.
Eweka ^O^.
pi_113685168
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:39 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Eweka ^O^.
Eweka heb ik goede ervaringen mee, ben wel op zoek naar iets goedkopers.

http://www.newsdemon.com/
Newsdemon verkoopt blokken van 10 Gb voor 1,50 euro. Is voor mij wel handig omdat ik vrij sporadisch download.
pi_113685242
Hier goede ervaringen met Hitnews!
pi_113685867
Hoe zoeken jullie naar downloads? Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar Lost Seizoen 5, maar afgezien van een 50 GB blu-ray versie is er niks te vinden :?
pi_113686434
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:02 schreef Peunage het volgende:
Hoe zoeken jullie naar downloads? Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar Lost Seizoen 5, maar afgezien van een 50 GB blu-ray versie is er niks te vinden :?
Gewoon naar "Lost seizoen 5" zoeken met nzbindex
pi_113686565
quote:
11s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:14 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Gewoon naar "Lost seizoen 5" zoeken ...
Jij baas ^O^
  maandag 2 juli 2012 @ 20:19:16 #223
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_113686631
Ik gebruik eigenlijk altijd eerst SpotLite. Als ik het daarmee niet kan vinden dan doe ik het handmatig op nzbindex.nl. Het voordeel van programma's als SpotLite, SpotGrit etc is dat je reacties op een upload kan lezen en zo kan weten of het wat is. Ook staat er vaak informatie over de upload (kwaliteit etc.) en dat werkt gewoon fijner dan in het wild wat zoeken op nzbindex of andere zoekmachines.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_113686897
Mooi, dat ga ik ook maar even downloaden.
pi_113686927
Ja ik gebruik vaak https://spotplanet.org/ om te zoeken, en als dat niet lukt nzbindex
  maandag 2 juli 2012 @ 21:14:15 #226
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_113689781
Lost S05 in Nzbindex geeft 2 complete Blu-ray rips, 1 DVD-rip en vast wel nog meer. Zo moeilijk is het niet toch....?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_113692293
Ik heb het al gevonden inderdaad, maar het is lastig om die dingen zo te vinden als je gewend bent aan torrents. Er zitten bijvoorbeeld allerlei 'losse' stukjes bij de zoekresultaten.
  Donald Duck held maandag 2 juli 2012 @ 21:57:35 #228
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_113692427
Omdat je zo direct loopt te zoeken in de nieuwsgroepen zelf. Je moet dan zelf goed kijken om de nuttige bestanden te zien. Maar als je zoekt op communties (zoals spotnet bijv.), dan hebben anderen dat zoekwerk al voor je gedaan
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 2 juli 2012 @ 22:33:03 #229
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_113694685
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:48 schreef Peunage het volgende:

[..]

Eweka heb ik goede ervaringen mee, ben wel op zoek naar iets goedkopers.

http://www.newsdemon.com/
Newsdemon verkoopt blokken van 10 Gb voor 1,50 euro. Is voor mij wel handig omdat ik vrij sporadisch download.
delen is een optie...
pi_114088736
hey ik zie dat er veel Supernews gebruikers zijn met goeie ervaringen. Ik wil overstappen van Eweka, want ik krijg teveel errors via Spotnet. Is het mogelijk om een account te gebruik bij Supernews via meerdere IP's? Ik zie het namelijk niet op hun site staan :|
pi_114095976
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:02 schreef Peunage het volgende:
Hoe zoeken jullie naar downloads? Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar Lost Seizoen 5, maar afgezien van een 50 GB blu-ray versie is er niks te vinden :?
Ik zet Lost S05 in Sickbeard en dan gaat de rest vanzelf. Uur later is het geindexeerd in Plex en slinger ik de tv aan. ;)
  donderdag 12 juli 2012 @ 14:54:12 #232
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_114109284
Usenet is nog steeds zo fijn _O_
Wilde random om 3.30 zondagnacht American Pie kijken, gewoon in NZBindex even 'american pie x264' groter dan 4GB gedaan, 720p-ripje gevonden en 6 minuten later was die helemaal klaar als .mkv _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_114169135
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Usenet is nog steeds zo fijn _O_
Wilde random om 3.30 zondagnacht American Pie kijken, gewoon in NZBindex even 'american pie x264' groter dan 4GB gedaan, 720p-ripje gevonden en 6 minuten later was die helemaal klaar als .mkv _O_
4 gig maar voor 720p?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:20:32 #234
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_114169249
Nee, search-query 'Size larger than' 4000MB (gibibytes-etc discussie daargelaten), daarmee filter je alle 700mb-rips en 1MB-virus-spam eruit en blijven alle goede rips over.
Meestal heb ik 7,8GB voor 720p, maar soms is de film kort waardoor die maar 5GB is ofzo.
Valt mee dat die paar GB verschil tegenwoordig letterlijk een paar minuutjes verschil is :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_114169560
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, search-query 'Size larger than' 4000MB (gibibytes-etc discussie daargelaten), daarmee filter je alle 700mb-rips en 1MB-virus-spam eruit en blijven alle goede rips over.
Meestal heb ik 7,8GB voor 720p, maar soms is de film kort waardoor die maar 5GB is ofzo.
Valt mee dat die paar GB verschil tegenwoordig letterlijk een paar minuutjes verschil is :D
1080P nemen ! :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:37:13 #236
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_114169888
Heb ik helaas niks aan, alleen maar 720p-schermen hier ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:42:27 #237
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_114170100
Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers om 4 gig binnen een kwartier binnen te hebben. Ik haal maar 7mbit met m'n adsl abbo :') Dus ben dik twee uur kwijt om het binnen te harken. :P

Binnenkort maar eens VDSL aanvragen..
pi_114170330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers om 4 gig binnen een kwartier binnen te hebben. Ik haal maar 7mbit met m'n adsl abbo :') Dus ben dik twee uur kwijt om het binnen te harken. :P

Binnenkort maar eens VDSL aanvragen..
VDSL? Liever kabel of glasvezel :)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:52:10 #239
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_114170554
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:47 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

VDSL? Liever kabel of glasvezel :)
De gemeente waar ik woon leeft blijkbaar nog in het stenen tijdperk, glasvezel zal hier dus niet komen binnenkort.

Internet via de kabel is hier waardeloos. Elke week ligt het er wel uit. Ik ben niet de enige, de rest van de buurt heeft het ook.

internet over dsl ben ik erg tevreden over. Heb het nu ongeveer 8 jaar en de verbinding heeft er nog nooit uit gelegen. Veel stabieler dan de kabel.

En aangezien ik vlakbij de centrale woon haal ik bijna ook gewoon de volle snelheid :)
pi_114170674
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:52 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

De gemeente waar ik woon leeft blijkbaar nog in het stenen tijdperk, glasvezel zal hier dus niet komen binnenkort.

Internet via de kabel is hier waardeloos. Elke week ligt het er wel uit. Ik ben niet de enige, de rest van de buurt heeft het ook.

internet over dsl ben ik erg tevreden over. Heb het nu ongeveer 8 jaar en de verbinding heeft er nog nooit uit gelegen. Veel stabieler dan de kabel.

En aangezien ik vlakbij de centrale woon haal ik bijna ook gewoon de volle snelheid :)
Oh ok, als je vlakbij woont is het leuk :)
Ik woon ook in een dorpje hoor, maar ze zijn wel bezig met een vraagbundeling voor Glasvezel hier.
Als 30% een van de glasvezelproviders kiest, wordt het aangelegd. Dat kan in jouw gemeente ook :P
pi_114171337
Glasvezel is best mooi ja. Er zijn al providers die 200Mb halen.
Werkt dit in de praktijk ook? Trek je een nieuwsserver ook echt met 200Mb leeg of ligt dat ook aan de servers/lijn in de datacenter?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:24:53 #242
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_114172043
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef Peunage het volgende:
Glasvezel is best mooi ja. Er zijn al providers die 200Mb halen.
Werkt dit in de praktijk ook? Trek je een nieuwsserver ook echt met 200Mb leeg of ligt dat ook aan de servers/lijn in de datacenter?
Ligt ook aan de lijnen in het datacenter. Als je een 100mbit lijntje hebt in een datacenter ga je nooit die 200mbit voltrekken :P
pi_114172136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Ligt ook aan de lijnen in het datacenter. Als je een 100mbit lijntje hebt in een datacenter ga je nooit die 200mbit voltrekken :P
Je gaat ook echt een newsserver hosten achter één 100mbit lijntje :')
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:33:23 #244
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_114172446
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:26 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Je gaat ook echt een newsserver hosten achter één 100mbit lijntje :')
Nieuwsservers buiten beschouwing gelaten natuurlijk :P
pi_114174540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Ligt ook aan de lijnen in het datacenter. Als je een 100mbit lijntje hebt in een datacenter ga je nooit die 200mbit voltrekken :P
Maar het is technisch gezien wel mogelijk dus? Niet dat het glasvezel verhaal vooral grootpraat is?
pi_114174676
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef Peunage het volgende:

[..]

Maar het is technisch gezien wel mogelijk dus? Niet dat het glasvezel verhaal vooral grootpraat is?
Het is technisch zeker mogelijk.
Wisper biedt zelfs als instapabbo 200Mbps en 600Mbps voor 7,50 meer.
https://wisper.nl/index.php?regio=Eindhoven
Ik denk dat ik die kies voor internet en telefoon :D
pi_114175047
Ok, ik ga naar Eindhoven verhuizen :D
pi_114176137
ok... ik heb een week tesabbonnement by sunnyusenet. ben een newby op usenetgebied.

Ik had eerst sunny 20 genomen, maar dat bleek niet snel... dus meteen opgewaardeerd naar sunny 90 ...

Ik zie geen veschil in downloadtijd...

Sabnzbd blijft op 1,6 MB/s staan terwijl ik toch hoger heb?... doe ik iets fout? Of klopt de snelheid.
Ik download nu iets van 18.500 MB ... daar doet ie dan bijna 3 uur over??
  Donald Duck held vrijdag 13 juli 2012 @ 22:50:07 #249
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_114176280
Gebruik je wel het maximale van het aantal verbindingen dat je mag maken?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_114176347
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Gebruik je wel het maximale van het aantal verbindingen dat je mag maken?
yep 15
pi_114176611
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:51 schreef elkravo het volgende:

[..]

yep 15
Welk internetabbo heb je?
pi_114176891
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:56 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Welk internetabbo heb je?
xs4all basic volgens mij
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:04:46 #253
12621 tcr
*nix 4ever
pi_114176959
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:51 schreef elkravo het volgende:

[..]

yep 15
Die 1,8Mb/s is gewoon je maximale snelheid...
pi_114177124
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:04 schreef tcr het volgende:

[..]

Die 1,8Mb/s is gewoon je maximale snelheid...
ok... dan weet ik dat ik niets fout doe...

ben erg nieuw hiermee... :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:08:43 #255
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114177185
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

14mbit overhouden van de 40 vind ik wel erg mager.
Ik denk dat ie ADSL 20Mbit heeft, en dan 14 overhoudt door de afstand naar de centrale..
( https://www.xs4all.nl/consument/internet/#actie/1dagonline )
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:11:58 #257
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114177301
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:09 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ik denk dat ie ADSL 20Mbit heeft, en dan 14 overhoudt door de afstand naar de centrale..
( https://www.xs4all.nl/consument/internet/#actie/1dagonline )
Ik zocht ff op xs4all basic en las 40mbit. Maar als hij 20 heeft klopt de snelheid wel redelijk.
pi_114181201
Sunnyusenet of supernews? Op jaarbasis is supernews 15 euro duurder maar wel 1400+ dagen retentie.
pi_114294057
kick
  maandag 16 juli 2012 @ 23:11:13 #260
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_114296157
Who gives a fuck, jij zegt zelf toch al wat het verschil is?

Download jij steeds hele oude shit (1100+ dagen is al zowat 3 jaar) en heb je zo'n hoge retentie nodig, dan gebruik je Supernews.
Download je alleen nieuwe tv-series en een paar nieuwe films į 15 euro per DVD maar heb je vervolgens de 1,25 euro per maand die je bespaart t.o.v. Supernews heel hard nodig, dan gebruik je Sunny.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_114296828
Ja maar wat zijn de ervaringen hier? Als Sunnyusenet/Supernews crappy is en 90% van de tijd eruit ligt weegt dat ook mee.
  FOK!fotograaf dinsdag 17 juli 2012 @ 20:49:32 #262
17893 Forno
pi_114332296
Ik heb vandaag, sinds 5 jaar afwezigheid, een accountje voor drie dagen bij usenetserver genomen.

Maar het aanbod films anno 2012 is bedroevend laag en incompleet. Voornamelijk actiefilms met lage ratings op imdb, die me niet de moeite waard lijken. Als ik dan uit armoede besluit een actiefimpje te downloaden, zijn de binaries niet compleet. Plus een hoop nietszeggende brei.

Ik zoek alleen HD materiaal, maar er staat geen flikker op. Mis ik iets?

Klacht: er staat niets op nieuwsgroepen.

Heb maar een paar torrents aangezwengeld.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:55:23 #263
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_114332593
Hoe zoek je Forno?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:05:35 #264
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114333155
Aanbod van films in 2012 is matig te noemen inderdaad.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  FOK!fotograaf dinsdag 17 juli 2012 @ 21:15:42 #265
17893 Forno
pi_114333638
Ik zoek op binsearch en nzbindex in welke groep een film of serie staat en scroll dan zelf door de groepen heen.
pi_114419973
hmm.. nzbs org ligt eruit?
pi_114608380
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:38 schreef DancePlaza het volgende:
hmm.. nzbs org ligt eruit?
weet niet :+
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:24:38 #268
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115113211
Ik ga de overstap ook maar eens maken. Pauper als ik ben heb ik eens gekeken wat het goedkoopste is, en dat is volgens mij Sunny. Is dat een optie? Mijn internetabonnement van Ziggo verschaft 50MB/s.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_115113449
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga de overstap ook maar eens maken. Pauper als ik ben heb ik eens gekeken wat het goedkoopste is, en dat is volgens mij Sunny. Is dat een optie? Mijn internetabonnement van Ziggo verschaft 50MB/s.
Ik heb ook een 50Mb verbinding, maar dan van UPC. Met Sunny haalde ik 5,8MB toen ik het nog gebruikte.
pi_115128397
Ik vind i-telligent ook wel erg fijn. Ben er nu een half jaar lid.
4,25 voor een 25mbit connection met 20 verbindingen en 900 dagen retentie.
6,50 voor een 50 mbit connection met 30 verbindingen en dezelfde retentie.

http://www.i-telligent.nl/
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:46:56 #271
12621 tcr
*nix 4ever
pi_115133211
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik vind i-telligent ook wel erg fijn. Ben er nu een half jaar lid.
4,25 voor een 25mbit connection met 20 verbindingen en 900 dagen retentie.
6,50 voor een 50 mbit connection met 30 verbindingen en dezelfde retentie.

http://www.i-telligent.nl/
Ondersteunt die sharing?
pi_115324568
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga de overstap ook maar eens maken. Pauper als ik ben heb ik eens gekeken wat het goedkoopste is, en dat is volgens mij Sunny. Is dat een optie? Mijn internetabonnement van Ziggo verschaft 50MB/s.
Supernews!¤9 pm! :P

Heb ik nu 4 maanden en 7 dagen,werkt erg goed :9
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:56:46 #273
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_115336732
6,99 per maand zelfs als je even zoekt naar de kortingslink.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_115337694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:56 schreef MacorgaZ het volgende:
6,99 per maand zelfs als je even zoekt naar de kortingslink.
Via UPC bedoel je? Ik weet niet of de verbinding dan ook vanaf andere providers werkt...
Ik betaal nu inderdaad 69 euro per jaar bij supernews. Snelheid is goed, altijd complete posts. Tot nu toe niks te klagen.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:02:53 #275
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_115339502
Nee, gewoon de aanbiedings-link die al tijden bekend is, volgensmij deze: https://nl.supernews.com/signup/?account=SUPER-UNL-SSL-C

6,99 euro per maand als je via iDeal betaalt - dan wordt het wel automatisch verlengd elke maand via automatische incasso, maar je kan gewoon van tevoren opzeggen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_115339763
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, gewoon de aanbiedings-link die al tijden bekend is, volgensmij deze: https://nl.supernews.com/signup/?account=SUPER-UNL-SSL-C

6,99 euro per maand als je via iDeal betaalt - dan wordt het wel automatisch verlengd elke maand via automatische incasso, maar je kan gewoon van tevoren opzeggen.
Oh, die actie hebben ze ook op chelloo.com, upc forum. Ik dacht dat het alleen voor UPC klanten bedoeld was.
http://www.chelloo.com/usenet.html
Leugenaars.
pi_115448162
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 03:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Het maakt in principe niet uit bij welke provider je zelf zit en bij welke provider degene zit die het heeft geupload. Dus stel de uploader zit bij Supernews. Ik bij Eweka, jij bij YokoYoko. We kunnen het dan allebei gewoon downloaden. Uitzondering hierop: als de uploader het heeft gepost in een bijzonder obscure groep die niet door je eigen provider wordt aangeboden. Maar de normale zaken (films, series, programma's) staan in groepen die wel door alle providers ondersteund worden. Ook zou het nog kunnen dat je provider een copyrightclaim heeft ontvangen en de bestanden heeft moeten verwijderen. Dan is het alleen van die server verdwenen, andere providers hebben het dan nog wel.
Maar als alle servers met elkaar synchroniseren, hoe kan het dan dat bij nagenoeg alle spots die ik open een Nederlandse beschrijving staat? En waarom zijn alle reacties daarop in het Nederlands?

Hebben de makers/eigenaren van Spotnet ook het beheer over de reacties bij spots die daarop te vinden zijn? heeft spotnet z'n eigen modjes?
Wie
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:10:49 #278
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_115459123
Je hebt het nu over spots in het programma Spotnet. Spotnet is een Nederlands programma, waarin Nederlanders interessante bestanden die op Usenet staan vermelden zodat jij er ook vanaf weet. Dat is de reden dat (bijna) alles in Spotnet in het Nederlands is.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_115462096
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:25 schreef Mark_nl het volgende:

[..]

Maar als alle servers met elkaar synchroniseren, hoe kan het dan dat bij nagenoeg alle spots die ik open een Nederlandse beschrijving staat? En waarom zijn alle reacties daarop in het Nederlands?

Hebben de makers/eigenaren van Spotnet ook het beheer over de reacties bij spots die daarop te vinden zijn? heeft spotnet z'n eigen modjes?
Wie
Je moet onderscheid maken tussen spots en bestanden.
bestand = bestandx.mp3/mp4/avi/whatever
Spot = iemand die zegt; Hey, ik heb bestand x op die en die plek gevonden, hier heb je een link om te downloaden. Spotnet is een Nederlands programma dus de spotters zullen ook wel Nederlanders zijn.
  zondag 12 augustus 2012 @ 16:39:02 #280
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_115466307
Heb net spotnet gedownload. Mooi programma, had ik al veel eerder moeten installeren.

Bij het opstarten is ie alleen wel een kwartier bezig met downloaden en opslaan van spots. Volgens mij is dat niet de bedoeling? Als ik afsluit en weer opnieuw start gaat ie vervolgens weer alles downloaden, dus ben ik weer een kwartier verder :').
pi_115496786
quote:
12s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef Devolution het volgende:
Je hebt het nu over spots in het programma Spotnet. Spotnet is een Nederlands programma, waarin Nederlanders interessante bestanden die op Usenet staan vermelden zodat jij er ook vanaf weet. Dat is de reden dat (bijna) alles in Spotnet in het Nederlands is.
Maar als ik met een ander programma zoek, krijg ik dan ook andere zoekresultaten of vind ik met spotnet alleen de bestanden die er door gebruikers van spotnet op zijn gezet?
Met andere woorden, kan het zo zijn dat je die ene leuke film met spotnet niet vind, maar met een ander programma wel?
pi_115496926
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:56 schreef Mark_nl het volgende:

[..]

Maar als ik met een ander programma zoek, krijg ik dan ook andere zoekresultaten of vind ik met spotnet alleen de bestanden die er door gebruikers van spotnet op zijn gezet?
Met andere woorden, kan het zo zijn dat je die ene leuke film met spotnet niet vind, maar met een ander programma wel?
Bij spotnet zie je alleen de spots die gebruikers erop zetten. Als je iets in spotnet niet kunt vinden kun je met binsearch.info of nzbclub.com ofzo ook zoeken.
pi_115522438
ik heb van de week een maandabonnementje afgesloten bij sunnyusenet. momenteel heb ik 2 internet providers ivm overstap. hoe kan het dat de sunnyusenet server het wel doet bij UPC en niet bij KPN?? Ik krijg hem met KPN niet aan de praat :(
pi_115523687
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:03 schreef hvan het volgende:
ik heb van de week een maandabonnementje afgesloten bij sunnyusenet. momenteel heb ik 2 internet providers ivm overstap. hoe kan het dat de sunnyusenet server het wel doet bij UPC en niet bij KPN?? Ik krijg hem met KPN niet aan de praat :(
Wat doet'ie niet? Kun je wel inloggen? Foutmelding?
pi_115523793
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:36 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat doet'ie niet? Kun je wel inloggen? Foutmelding?
ik gebruik trouwens sabnzbd. Ik kan wel inloggen, en geeft geen foutmeldingen.
heel af en toe download hij met lage snelheid, tussen de 10 en 50 kb/s maar meestal blijft hij op 0,0 staan
pi_115523938
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:39 schreef hvan het volgende:

[..]

ik gebruik trouwens sabnzbd. Ik kan wel inloggen, en geeft geen foutmeldingen.
heel af en toe download hij met lage snelheid, tussen de 10 en 50 kb/s maar meestal blijft hij op 0,0 staan
Heb je wel normaal stabiel internet?
Ik weet niet of KPN usenet afknijpt, anders moet je even met de poorten klooien. Standaard is dit 119. Ik weet niet welke poorten je bij Sunny kunt gebruiken, moet je even nakijken.
Ohja, en SSL proberen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 19:53:00 #287
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_115524389
KPN knijpt geen usenet af. Gaat hier met de volle snelheid
pi_115524728
kpn ondersteund usenet zelfs tot ongeveer 20 dagen retentie. maar ik heb al van alles geprobeerd
Eweka doet het bijvoorbeeld wel gewoon
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:06:25 #289
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_115525048
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:00 schreef hvan het volgende:
kpn ondersteund usenet zelfs tot ongeveer 20 dagen retentie. maar ik heb al van alles geprobeerd
Eweka doet het bijvoorbeeld wel gewoon
Langer zelfs. Ongeveer een maand:

quote:
Wat is het adres van de nieuwsserver van KPN?
Onze nieuwsserver is: news.kpn.nl
Er hoeft geen gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld te worden. U moet wel gebruik maken van een KPN internet verbinding.
Berichten voor allerlei nieuwsgroepen worden verzameld op een nieuwsserver. KPN biedt aan abonnees een aparte nieuwsserver, zodat u direct toegang krijgt tot deze informatie. Deze nieuwsserver biedt toegang tot een groot aantal verschillende nieuwsgroepen.
Voor Nieuwsgroepen geldt:
De download snelheid is maximaal 6,6 Mb/s
De upload snelheid is maximaal 2Mb/s
Tekstberichten worden 1 jaar bewaard
De retentie van de binaries is 28 dagen
Ik gebruik de KPN server vrij veel. Ik kan alleen wel veel sneller downloaden dan 6,6Mb/s :P Gaat hier met 8 Mb/s ongeveer.
Als het goed is krijg ik morgen een snellere verbinding, wil dan wel eens zien of het dan nog sneller gaat.
pi_115525388
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:00 schreef hvan het volgende:
kpn ondersteund usenet zelfs tot ongeveer 20 dagen retentie. maar ik heb al van alles geprobeerd
Eweka doet het bijvoorbeeld wel gewoon
www.speedtest.net
SSL geprobeerd?
Anders even Sunny zelf contacteren.
pi_115525592
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:13 schreef Peunage het volgende:

[..]

www.speedtest.net
SSL geprobeerd?
Anders even Sunny zelf contacteren.
SSL heb ik geprobeerd, zonder resultaat helaas! ik ga Sunny wel ff mailtje sturen
pi_115570680
Weet iemand of de wedstrijd NL-ARG (hockey) al op nzbindex of dergelijk te vinden is? Ik kan het niet vinden.
pi_115589289
De standaard KPN server is niet zo snel en heeft niet zo een lange retentie, soms kan ie dingen van 2 weken oud al niet meer vinden, en ondersteund niet alle nieuwsgroepen, maar het meeste word wel in "de groten" gepost dus zal wel ondersteund worden.
Sunny, nog nooit van gehoord.
900 Dagen retentie, is hetzelfde als XLned. Daar heb ik wel goede ervaringen mee en kost ook niet overdreven veel :) 120mbit voor een tientje, mits je (slechts) 1 maand afneemt, tot aan ¤2,21 als je een jaar lang 2.5mbit abo afneemt :)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:46:59 #294
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_115688166
What happend to spotplanet ??

neergehaald ? nee toch..
  Donald Duck held vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:49:23 #295
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_115688243
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
What happend to spotplanet ??

neergehaald ? nee toch..
Spotnet of spotlite dan, ze gebruiken dezelfde database
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:00:51 #296
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_115688546
Ja maar die zijn bagger traag!
pi_115693390
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja maar die zijn bagger traag!
Spotlite valt wel mee hoor werkt stuk soepeler als spotnet
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:42:34 #298
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_115693802
Spotplanet is weer up gelukkig..
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:31:30 #299
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_115697802
Of SpotGrit, die kan ook nog.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_115700331
Gewoon spotlite met nzb knop en downloaden met newsleecher of sabnzb :Y
pi_115700362
Lapo :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')