Vanaf aanstaande dinsdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vanaf aanstaande dinsdag
Hoe anders kan je met 6,25 MB/s downloaden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wachten tot Dinsdag!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:53 schreef Iemand91 het volgende:
Nog een leuke (check de downloadtijd en eindtijd; zo rond kerst 2012 kan ik wel 'ns gaan kijken):
[ afbeelding ]
Een andere nzb bestand halen!!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef Joris-psv_7 het volgende:
Mensen heb een vraagje. Ik had de NZB's van Gillend naar Huis gedownload..en kwam tot de conclusie dat ik voor beide dvd's een wachtwoord nodig had. Nu is de NZB site helaas verwijderd, iemand een tip/idee? De nzb site was nextnzb
mvg,
hmm zo te zien heb ik het zojuist zelf opgelost, m'n DNS stond op die van Google(8.8.8.8) heb die weer naar m'n eigen gedaan en nu doet ie t iig weer met 4,5 mbsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:40 schreef replay11nl het volgende:
Mijn download snelheid in spotnet is opeens van 5,5 MB/S naar ongeveer 1,5 MB/S gegaan. Weet iemand waardoor dit komt?
zit bij news.usenetserver.com
Beter toch!quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:02 schreef replay11nl het volgende:
[..]
hmm zo te zien heb ik het zojuist zelf opgelost, m'n DNS stond op die van Google(8.8.8.8) heb die weer naar m'n eigen gedaan en nu doet ie t iig weer met 4,5 mbs
Zeker KPN?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
De laatste tijd dat ik met sabnzbd download, gaat het van 5.9 mb/s naar 0 kb/s, dan klik ik de pagina weg en dan gaat ie weer, kijk ik even en flikkert hij weer omlaag. Iemand een idee hoe dat kan? Gebeurde nooit met Newsleecher.
Even getest, en met Neewsleecher dropt het ook, ligt zeker aan mijn internet dan? Wel raar want dat gebeurde anders nooit.
van 50 Mb/s naar ~10 Mb/s,the fuck is er aan de hand met Ziggo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ziggo, ik denk dat het aan Ziggo ligt want anders is hij goed bezig.
Dus als jij en ik (er vanuitgaande dat we niet bij dezelfde "provider" zitten) beide dezelfde zoekopdracht geven, dan krijgen we ook beide dezelfde resultaten te zien?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:49 schreef __Saviour__ het volgende:
De servers van verschillende providers synchroniseren met elkaar.
Oftewel met account sharing is nooit de volledige snelheid te halenquote:Wij limiteren onze pakketten op snelheid per verbinding. Bij het Sunny 60 pakket met 15 verbindingen zul je dus maximaal 4Mbit per verbinding krijgen.
Altijd!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zou het niet weten, Supernews draait hier op volle toeren
free.pt is de database van de programma's Spotnet / Spotweb / Spotlitequote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef jpjedi het volgende:
Weet iemand hoe ik bij de nieuwsgroep free.pt kan geraken? Ik wil de DVDkes releases kunnen ophalen.
Neem dan Supernews.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:44 schreef Iemand91 het volgende:
Net een klein weekje Ziggo Alles-in-1 met 50 Mbit/s, heb nu het goedkoopste Sunnyusenet abonnement (à ¤1.79 p/maand met 5 Mbps). 50 Mbit/s internet is nergens nuttig voor behalve dit dus deze week maar eens uitzoeken over Sunnyusenet nog steeds het best/voordeligst is voor ons.
Of gewoon terugschakelen op Alles-in-1 met 10 Mbit/s...
Aha! Makes sense.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
free.pt is de database van de programma's Spotnet / Spotweb / Spotlite
http://www.spot-net.nl/
Ik gebruik gewoon alles in 1 met 50 mbit/s via Eweka, nooit problemen mee hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:44 schreef Iemand91 het volgende:
Net een klein weekje Ziggo Alles-in-1 met 50 Mbit/s, heb nu het goedkoopste Sunnyusenet abonnement (à ¤1.79 p/maand met 5 Mbps). 50 Mbit/s internet is nergens nuttig voor behalve dit dus deze week maar eens uitzoeken over Sunnyusenet nog steeds het best/voordeligst is voor ons.
Of gewoon terugschakelen op Alles-in-1 met 10 Mbit/s...
Voor half jaar abo mee gepakt toen voor 3euro. Daarna bleven mijn connecties open zonder te betalen en nog een jaar lang gebruik van gemaakt. Geen wonder dat ze stoppen.quote:Dear LightningUsenet-user,
This will come as no surprise to you. LightningUsenet has stopped offering usenet services. As of today, you can no longer download using LightningUsenet.
If you had an active account with us, you will be refunded for the unused portion of your subscription. This will be done in the next week.
Thank you for your continuous support.
Kind Regards,
LightningUsenet
Eweka is perfect! Net weer voor 3 maanden betaald. Nooit problemen, goede snelheid, goede service.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:28 schreef RichardRichard het volgende:
Ik zit al weer een tijdje terug bij Eweka, wel duur maar nooit problemen mee gehad.
Same herequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef Happel het volgende:
Apart...
Kan nog steeds downloaden met lightningusenet.
toch leuk dat het van 1 bedrijf is volgens mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:22 schreef RJD het volgende:
Ben ook al lange tijd tevreden over LightningUsenet. Jammer dat ze zijn gestopt.
Ik twijfel nu tussen Sunny of Pure Usenet. Ik denk dat ik toch voor de eerste ga, deze is iets goedkoper.
Goed zoeken dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:21 schreef redboyke het volgende:
ik wil sabnzbd op een usb stick zetten maar volgens http://wiki.sabnzbd.org/howto-portable
moet ik SABnzbd.ini in dezelfde folder zetten maar ik kan die nergens niet vinden.
EDIT: gevonden blijkbaar in appdata/local/sabnzbd
Bij tweaknews kan dat ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:38 schreef waspoedertje het volgende:
Ik deel een hitnews account met me moeder
et mooie van hitnews is dat je 25 connecties krijgt PER IP
Dus je kan gewoon tegelijkertijd downloaden
iets wat bij de rest niet kan
Bovenstaande i.c.m. jouw UIquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:38 schreef waspoedertje het volgende:
Ik deel een hitnews account met me moeder
et mooie van hitnews is dat je 25 connecties krijgt PER IP
Dus je kan gewoon tegelijkertijd downloaden
iets wat bij de rest niet kan
quote:
Nou, bedankt hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:40 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Wilde hem eigenlijk net veranderen maar ik laat hem nu maar ff staan anders slaat je opmerking nergens meer op
Ik gebruik zelf altijd nzbindex.nl of binsearch.info. Dan zie je aan de rechter kant staan hoe oud een bepaalde post is. Als het buiten de bewaartijd, ook wel retentie genoemd, van Eweka valt kun je die dus niet downloaden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef missy25 het volgende:
Ik kies maar voor teruggaan in de tijd..
Ok, ik snap het dus niet. Had eerst een proefaccount en nu een 24 uur sms dienst genomen van eweka. En ik zoek via nzbindex.com. Maar waar haal ik het dan vandaan waar minder oude bestanden op staan?
Was zo blij eerst dat het gewoon werkte En nu dit :S
Theoretisch 1100 dagen, in de praktijk is veel beschadigd of niet te downloaden bij Eweka. Behalve in a.b.boneless misschien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:26 schreef missy25 het volgende:
Ok heb het net geprobeerd. Als ik bij eweka kijk is de retentie iets van 1100 dagen. Ik heb nu een bestand van 108 dagen en weer doet ie t niet. Zegt hetzelfde :S
Heb je een screenshot van je serverinstellingen? Weet je hoe dat moet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:46 schreef missy25 het volgende:
Ik kan ze aanklikken en alles en hij verschijnt in mijn wachtrij. En dan opeens: Downloaden mislukt. Buiten de server bewaartijd?
Dat krijg ik steeds nu.
Dacht ik alquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:48 schreef missy25 het volgende:
jeeeee Ik ben echt blond. Sorry jongens. Had per ongeluk bij instellingen bewaartijd 1 dag gemaakt... :s Extreem dom. Maar hij doet t weer!!!
nzbs.org?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Weet iemand ook goede gratis zoekmachines? De meeste die ik tegenkomen zijn betaald of je hebt een account nodig. Ik wil het in SickBeard laten werken.
Heb al paar geprobeerd maar dan krijg ik errors.
Alvast bedankt!
Had ik met Eweka zelfs wel eens met bestanden van nog geen 400 dagen oud.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:52 schreef Catch22- het volgende:
oude bestanden (800+ dgn) zijn vaak traag en niet altijd compleet
nzbs.orgquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef RBWO het volgende:
Wat is een goede website voor NZB's vanaf te halen?
Heb net SABnzbd met Couchpotato geïnstalleerd maar nzb.su geeft niet echt veel hits.
Welke kan ik beter nemen?
NZBMatrix en/of NZBS'R'Us.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef RBWO het volgende:
Heb net SABnzbd met Couchpotato geïnstalleerd maar nzb.su geeft niet echt veel hits.
nzbindex!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef RBWO het volgende:
Eweka, al jaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef AnimeFan het volgende:
Welke provider is aan te raden voor accountsharing?
Ik merk dat Sunny en Pure niet genoeg snelheid per connectie bieden, als ik deel met iemand haal ik maar 30Mbit.
Iemand ervaring met Cheapnews?
1 2 3 4 | Get: 9 http://ppa.launchpad.net/jcfp/ppa/ubuntu/ oneiric/main sabnzbdplus-theme-smpl all 0.7.0-0ubuntu1~jcfp1~oneiric [75.9 kB] Get: 10 http://ppa.launchpad.net/jcfp/ppa/ubuntu/ oneiric/main sabnzbdplus-theme-classic all 0.7.0-0ubuntu1~jcfp1~oneiric [29.1 kB] Get: 11 http://ppa.launchpad.net/jcfp/ppa/ubuntu/ oneiric/main sabnzbdplus all 0.7.0-0ubuntu1~jcfp1~oneiric [1,117 kB] Get: 12 http://ppa.launchpad.net/jcfp/ppa/ubuntu/ oneiric/main sabnzbdplus-theme-plush all 0.7.0-0ubuntu1~jcfp1~oneiric [221 kB] |
Does it beat that?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef AnimeFan het volgende:
Niks kan LightningUsenet vervangen voor die prijs.
Ik neem nu maar elke week een nieuw gratis account bij PureUsenet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |