Vast iets te maken met de spanning/verwachtingen die de afgelopen maanden is opgebouwd...zou overigens niet mijn keuze zijn....quote:Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap 'm ook even niet Eefje... Wel gezoend, wel chemie... maar veder niks?
Kan er natuurlijk wel wat van maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:18 schreef rival het volgende:
Eef, we snappen je niet... zowel mannen als vrouwen
klinkt plausibel Cue!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan er natuurlijk wel wat van maken.
Blijkbaar is het wel een leuke man, wantja dat wist ze van de mail enzo. Lichamelijk blijkbaar ook niet heel slecht en ze hebben wel oke gebabbeld.. dus kon er gezoend worden op het einde.
Maar er is geen verdere klik als in erg geintresseerd in vaker ontmoeten/zien.. of het als mogelijk relatiemateriaal te zien..
zoiets?
Wellicht bedoelt ze dat ze hem leuk vind, zin had om te zoenen maar dat het eigenlijk niks mag worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap 'm ook even niet Eefje... Wel gezoend, wel chemie... maar veder niks?
Gaan jullie nog een keer afspreken dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef eefje801 het volgende:
Ik snap het zelf eigenlijk ook niet helemaal meer. Het klikt wel maar ik denk dat we gewoon echt niet bij elkaar passen. Qua waar we staan in het leven, bedoel ik.
Alleen de chemie was best sterk inderdaad en het was ook gewoon gezellig. En te kort om een goed oordeel te vormen. Dat bedoel ik meer.
Ik weet het nog niet. hij heeft wel een voorstel voor een datum gedaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gaan jullie nog een keer afspreken dan?
En die van zaterdag was dus alleen maar een neukertje ?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. hij heeft wel een voorstel voor een datum gedaan.
Die zoekt geen relatie. En inderdaad was het gewoon gezellig. Ik kan dat best scheiden van elkaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En die van zaterdag was dus alleen maar een neukertje ?
Prima toch, als je dat kunt...quote:Op woensdag 25 april 2012 17:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die zoekt geen relatie. En inderdaad was het gewoon gezellig. Ik kan dat best scheiden van elkaar.
Dankjewel ManageTheAnger.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Prima toch, als je dat kunt...
Juist haha.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:44 schreef Dizorn het volgende:
Hij wilde gewoon graag een complimentje maar kreeg niets van eefje zelf.. dat kreeg z'n vriend al
oh ja, indeed. Was van plan de volgende keer weer es iemand te neuken met iemand waar ik op verliefd ben. Maar tongen om het tongen, nah.quote:
Dit kan ook te maken hebben met de behoefte van bevestiging.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
. Maar tongen om het tongen, nah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |