Helaas dus niet door de eerste ronde gekomenquote:Sorry voor de late reactie, maar ik heb een ontplofte mailbox... Ik heb je profiel net bekeken en ik moet erg lachen om je humor en je hebt er zeker een paar herkenbare punten instaan! Hihi, maar een paar dingen in je profiel vind ik wat twijfelachtig, waaronder je hobby`s...
Oké, daarnaast heb ik een paar mensen al terug gemaild en ga ik binnenkort met iemand een kop koffie drinken. Mag ik je eventueel nog een keer mailen als het met de `rest` niets wordt?
Wel leuke reactie van haar terugquote:Op donderdag 26 april 2012 12:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
In het kader van meerdere lijntjes kreeg ik deze reactie:
Helaas dus niet door de eerste ronde gekomenIk wil haar wat komisch terugmailen dat als de rest allemaal is afgevallen dat ik het dan wel van haar hoor. Nog ff broeien op de exacte formulering (suggesties zijn welkom
)
Oh en wat betreft mijn hobby's: bergbeklimmen en schaatsen, snap niet wat daar twijfelachtig aan kan zijn, het is niet zo dat twee personen overal dezelfde interesse in moeten hebben maar okee...
Hoe ze het interpreteert kan je niet uit haar reactie halen dus zou er ook niet zo snel op reageren (mbt de hobbys).quote:Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ja ik wil het wel zeggen zoals ik het hier heb gezegd maar misschien iets met een komische draai eraan ofzo. En zomervakanties: kan heel goed lui zijn op zomervakantie, ook aan het strandMaar dat bedoel ik dus; wellicht dat ze mijn hobby's compleet verkeerd inschat en alsof ik niets anders kan/wil...
ik vind het eigenlijk wel eerlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef Pien85 het volgende:
Ik had haar al niet meer willen hebben omdat ze zegt 'Mag ik je eventueel nog een keer mailen als het met de `rest` niets wordt?'
Precies. En daar kom je alleen achter op een.. date. Juist.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het heel eerlijk, dat zou iedereen zo moeten doen.
Toch zou ik bedanken voor de eer van tweede keus, puur omdat het vanuit beider oogpunt alleen maar 'er iets van maken' wordt. Het is er of niet imho.
Een date waarvoor je eerste keus bent inderdaad. Ze knapt al af op een van je passies, echt meant to be....quote:Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. En daar kom je alleen achter op een.. date. Juist.
Inderdaad. Gewoon een statement maken van: 2e of 3e keus bedank ik bij voorbaat voor. Maar doe wat je niet laten kunt; wellicht verander ik van mening.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het heel eerlijk, dat zou iedereen zo moeten doen.
Toch zou ik bedanken voor de eer van tweede keus, puur omdat het vanuit beider oogpunt alleen maar 'er iets van maken' wordt. Het is er of niet imho.
Dat dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:56 schreef Silenus het volgende:
Waarom zou je je er zo druk om maken, niemand is elkaar toch wat verplicht. Kijk lekker verder, mochten jullie over twee weken allebei nog niks hebben dan ga je eens een biertje drinken samen.
Om daar nou heel beledigd over te gaan zitten doen...
De passie van de beste kerel is klimmen. Mevrouw heeft niets met mannen die klimmen ( voor welke reden dan ook) en verkiest direct andere mannen erboven ( dan zal het meer zijn dan alleen het klimmen gok ik zo)quote:Op donderdag 26 april 2012 12:57 schreef eefje801 het volgende:
Sorry hoor, maar hoe kun je nu al op de eerste plaats staan voor iemand die je nog niet eens hebt ontmoet, wat een onzin. Ik vind het eerder desperate als je persé eerste keus wilt zijn.
Ik zou me zoveelste keus voelen, en daar ben ik niet zo van gecharmeerd.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk wel eerlijk
Aan de andere kant geeft ze wel aan dat ze aandacht voor je wilt kunnen hebben en liever niet tig draadjes naast elkaar wil hebben lopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik zou me zoveelste keus voelen, en daar ben ik niet zo van gecharmeerd.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:36 schreef Silenus het volgende:
Ze is bang dat je straks op een eventuele date in zo'n kaki-afritsbroek af komt zetten met van die ultra-charmante berg-wandelschoenen daaronder.
Je hoeft toch niet hetzelfde leuk te vinden? Iedereen heeft een referentiekader en vooroordelen of oordeelt daaruit. Kan me niet voorstellen dat je álles van een profiel leuk vindt en dat hoeft ook niet. Ik vind zo'n opmerking juist altijd wel een goede insteek voor een gesprek. Maar ik heb dan ook het liefst niet een relatie waarin je een Siamese tweeling bent.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De passie van de beste kerel is klimmen. Mevrouw heeft niets met mannen die klimmen ( voor welke reden dan ook) en verkiest direct andere mannen erboven ( dan zal het meer zijn dan alleen het klimmen gok ik zo)
Ik zou zeggen, just let it go. Genoeg vrouwen op deze wereld en beetje zonde van je energie. Beledigd doen lijkt me niet nodig, gewoon afscheid van nemen.
Ik verwacht van een vrouw dat ze denkt 'god leuke kerel, zin in een date met hem' en niet 'sja hij is misschien niet zo leuk en past niet zo goed, maar ik geef het tenminste een kans'. Ik gun dat mijn dates ook.
Maar ach, armoede trekt armoede aan zeg ik altijd maar. Als je heel graag wil, dan trek je ook types aan die heel graag willen ( en energie gaan steken in iets wat bij voorbaat...)
Ik ben het helemaal met je eens, maar dat verandert niets aan het feit dat zij dat anders ziet en liever jongens date met andere passies/interesses.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet hetzelfde leuk te vinden? Iedereen heeft een referentiekader en vooroordelen of oordeelt daaruit. Kan me niet voorstellen dat je álles van een profiel leuk vindt en dat hoeft ook niet. Ik vind zo'n opmerking juist altijd wel een goede insteek voor een gesprek. Maar ik heb dan ook het liefst niet een relatie waarin je een Siamese tweeling bent.
Heel graag willen of juist niet heeft daar niet zoveel mee te maken volgens mij.
Het gros van E-matching zit er volgens mij wel om een wat langere stabiele relatie te vinden... Uiteraard moet je wat dezelfde interesses hebben maar je kan niet verwachten dat twee personen precies dezelfde interesses hebben en dat lijkt me ook alleen maar saai...quote:Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar dat verandert niets aan het feit dat zij dat anders ziet en liever jongens date met andere passies/interesses.
Overigens is het kunnen delen van gemeenschappelijke interesses voor langdurige relaties uit elk onderzoek gebleken als een ontzettend belangrijke succesfactor. Je schijnt toch iemand te kiezen die voor een groot deel hetzelfde is als je zelf bent haha. Maar goed, langdurig, het gaat hier om het niveau van daten.
"precies dezelfde" en "veel overeenkomsten" is natuurlijk wel een verschilquote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
twee personen precies dezelfde interesses hebben en dat lijkt me ook alleen maar saai...
true that. Maar bergbeklimmen an sich is wel een heel specifiek iets en ik zou er ook nooit een breekpunt van maken als een vrouw dat niet zou doen... En de vrouwen die bergbeklimmen zijn over het algemeen niet echt interessant en halve manwijven, maar dat terzijdequote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"precies dezelfde" en "veel overeenkomsten" is natuurlijk wel een verschil
Maar als je zegt dat je 'nogal een voetbalman' bent.. kan dat sommigen natuurlijk wel weer afschrikken op eerste gezicht. Terwijl de praktijk misschien wel meevalt (voor haar beleving danquote:Op donderdag 26 april 2012 14:13 schreef Silenus het volgende:
Precies, ik ben zelf ook nogal een voetbalman maar heb liever een vrouw die niet eens weet dat een bal rond is. Net zoals ik ook geen zin heb om met haar naar de tupperware-avonden te gaan.
De berichten die veel mannen sturen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:27 schreef Silenus het volgende:
Ja, heb ik ook wel eens gedaan. Je leert dan vooral hoe je het NIET moet aanpakken. En je krijgt er ook kromme tenen van.
Ja als dat je concurrentie is.quote:"heeyyyyyyyyzzzzz jij hebt een leuk profiel zeg.Hihi, lijkt me leuk om je beter te leren kenen. Wat dacht je van een filmpje bij mij thuis vrijdag
"
If only.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb niets met vrouwen die fanatiek klimmen, hardlopen, wielrennen of houden van lekker kamperen in Noorwegen met alleen knapzak en gasbrander.
Sinds ik mijn kinderwens op "ja" heb gezet krijg ik wel meer response inderdaad. Maar nog niet zo heel veel (daarvoor kreeg ik zo goed als nooit response) als Silenus of jij dat je 10 gesprekken gaande hebt. Dat zal aan mijn profiel liggen, maar ik denk ook wel aan dat ik in Deventer woon. Als je bij nieuwe aanmeldingen kijkt zie je dat zo'n 80% toch wel uit de Randstad komt.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef -Splash- het volgende:
Heb nu al 10 conversaties lopen op e-matching (eentje was wel heel erg, kreeg bijna plaatsvervangende schaamte). Ik dacht dat je als vrouw juist zoveel berichten kreeg. Maar als man op e-matching krijg ik het idee dat je als man de prooi bent voor de vrouwen met kinderwens.
Mannen horen de jagers te zijn ja....![]()
Gaia?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef Plasterk het volgende:
Ik had gisteren een battledate waarin de vrouw zei dat ze graag met de andere verder wilde speeddaten omdat ze negatieve energie bij mij voelde. Ik heb toen zelf maar bedankt.
Geen big deal, je bent maar 1.78. Dat is niet zo buitengewoon lang, dus gewoon hakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:46 schreef love_sharon het volgende:
Om zeven uur heb ik mijn date, maar nu met mijn kleding klaarleggen bedenk ik opeens dat ik nooit heb gevraagd hoe lang die is. Kom ik daar straks met mijn 1,78 en 11 cm hakken aanzetten en blijk ik een stuk over hem uit te steken. Zal ik er nog naar informeren of moet ik er niet zo'n big deal van maken?
Als jij lekker je hakken wil aan doen, gewoon doen dan!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:46 schreef love_sharon het volgende:
Om zeven uur heb ik mijn date, maar nu met mijn kleding klaarleggen bedenk ik opeens dat ik nooit heb gevraagd hoe lang die is. Kom ik daar straks met mijn 1,78 en 11 cm hakken aanzetten en blijk ik een stuk over hem uit te steken. Zal ik er nog naar informeren of moet ik er niet zo'n big deal van maken?
1.89 incl hakken hequote:Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen big deal, je bent maar 1.78. Dat is niet zo buitengewoon lang, dus gewoon hakken.
Normaal gesproken niet op eerste dates, met hakken kunnen er alleen maar extra dingen misgaanquote:Op donderdag 26 april 2012 15:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Als jij lekker je hakken wil aan doen, gewoon doen dan!
Volgens mij werkt het beter als je het niet zo direct vraagtquote:Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef Plasterk het volgende:
Heb veel positieve verhalen gehoord over daten op FokDus ik probeer het ook even
![]()
Gewoon hakken aandoen bij de eerste date. Hoe meer er fout gaat op een komische manier, hoe memorabeler de date wordt.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet op eerste dates, met hakken kunnen er alleen maar extra dingen misgaan. Maar heb daarna een afstudeerborrel dus moet wel hakken aan.
Ik trek ze wel gewoon aan en als die kleiner is kunnen we er flauwe grappen over maken.
Gewoon lekker jezelf zijn. Ik zou dat waarderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon hakken aandoen bij de eerste date. Hoe meer er fout gaat op een komische manier, hoe memorabeler de date wordt.
Dat dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Gewoon lekker jezelf zijn. Ik zou dat waarderen.
Gelijk neerhoeken en vragen of het zo beter is.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef everyfemme het volgende:
[..]
ik gaf aan dat ik meer wilde bij de 2de guy en die zei dat ik te lief ben en hij zoekt een vrouw die sterker is. één vaag verhaal...Dus ik dacht laaaaat maaaar, geen internet daten meer door die asshole!
Dat zou ik sowieso waarderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Gewoon lekker jezelf zijn. Ik zou dat waarderen.
Inderdaad, en die gelezen post van jou wordt vervolgens op Fok alhier gepubliceerd. We lachen hier wat afquote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef Paul het volgende:
Kan je je emailadres in een bericht zetten
Want eeh als ik naar iemand een bericht wil sturen, zie ik dat zij een onbetaald lid is. Dus die kan nooit toch wat terugsturen dan? Lezen ze bij RP mee met wat je verstuurd aan anderen?
Kun je gewoon meesturen. Mocht je bang zijn dat ze 'm dr uit filteren door @-teken gewoon vervanging daarvoor gebruiken in de vorm van <at> of <apenstaartje>quote:Op donderdag 26 april 2012 16:52 schreef Paul het volgende:
Kan je je emailadres in een bericht zetten
Want eeh als ik naar iemand een bericht wil sturen, zie ik dat zij een onbetaald lid is. Dus die kan nooit toch wat terugsturen dan? Lezen ze bij RP mee met wat je verstuurd aan anderen?
Nice! Gaan jullie doen?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:19 schreef m1st1g het volgende:
Vanavond een date via OkCupid, score 46, 75 , 8 ben benieuwd of het überhaupt iets word...
Ik hopelijk nog wat eerder dan dat zelfsquote:Op donderdag 26 april 2012 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Tof. Morgen om deze tijd zit ik met m'n date aan de koffie
gezellig naar een kroegje waar de muziek niet te hard staat zodat je elkaar kan verstaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot vanavond of morgenochtend![]()
Ik heb geeneens een goed functionerend koffiezetapparaat hierquote:Op donderdag 26 april 2012 18:47 schreef Silenus het volgende:
Want jij zet thuis alvast een bakkie, Dizorn?
Nietust! Ik ben zo lief dat nu mijne stuk is hij de losse onderdelen mag hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Dizorn het volgende:
Maar er is iets aan kapot en je bent te lui geweest het te fixen en nu moet pien het voor je oplossen
Eh, het was eigenlijk andersom. Vanmorgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:54 schreef Dizorn het volgende:
Maar er is iets aan kapot en je bent te lui geweest het te fixen en nu moet pien het voor je oplossen
En dat ook jaquote:Op donderdag 26 april 2012 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, het was eigenlijk andersom. Vanmorgen.
Een fok forum is er niks bij.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
De mails met mijn contact werden steeds langer: ik had gisteren een pagina lang geschreven, kreeg een pagina terug met nog meer vragen met als gevolg dat ik een 2 pagina's lange mail heb terug gestuurd. Tijd voor een volgende stap dus ik heb erin gevraagd of ze zin heeft om een keer wat af te spreken, ben benieuwd...
Het heeft wel je aandacht getrokken dus het heeft gewerktquote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gheh, een morse oneliner:
leuke foto....Je woont niet in de buurt....waar kom jij vandaan....gr francoise....
Dat lijkt me dan weer net of je met Robin van Bassie&Adriaan de dialoog aangaat. Qua chatten.
Hardly. Die dingen verschijnen automatisch in beeld.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het heeft wel je aandacht getrokken dus het heeft gewerkt
Wel want je hebt het er hier over. Je bent stiekem wel nieuwsgierig naar wie die oneliner gestuurd heeftquote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hardly. Die dingen verschijnen automatisch in beeld.
Omdat ik een oneliner deel die ik qua stijl onbedoeld nogal amusant vond?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel want je hebt het er hier over. Je bent stiekem wel nieuwsgierig naar wie die oneliner gestuurd heeft
Halllo... Francoise... Ik... vond... je... manier... van... reageren... erg... leuk... ben... jij... ook... zo... fan... van... bassie... en... adriaan?... Mijn... favoriete... serie... is... de... gestolen... kroon... wat... is... de... jouwe?...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gheh, een morse oneliner:
leuke foto....Je woont niet in de buurt....waar kom jij vandaan....gr francoise....
Dat lijkt me dan weer net of je met Robin van Bassie&Adriaan de dialoog aangaat. Qua chatten.
Dat is waar, maar heb je gereageerd of hem genegeerd?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat ik een oneliner deel die ik qua stijl onbedoeld nogal amusant vond?
En nu quote ik jou, tijn![]()
maar jij bent wel helemaal lekker daarboven toch of niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Illiberal het volgende:
Hmm, vind ik dit meisje gebaseerd op de foto's nou leuk of niet leuk.
Ze vraagt of ze goedgekeurd is.
hij is met Pien jonguhquote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, maar heb je gereageerd of hem genegeerd?
Maar er is meer dan alleen uiterlijkquote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef Dizorn het volgende:
Dat is toch niet zo moeilijk te bepalen, of je iemands foto's leuk vind?
En als je d'r alsnog wil daten/neuken/watdanook, zeg je gewoon dat ze d'r hardstikke leuk uitzit.
MOEILUUUUK
Niet aantrekkelijk? Dan gewoon niet doen lijkt me..quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Illiberal het volgende:
Hmm, vind ik dit meisje gebaseerd op de foto's nou leuk of niet leuk.
Ze vraagt of ze goedgekeurd is.
Genegeerd, ik heb geen tijd en zin om te chatten. Checkte even mijn berichten daar.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, maar heb je gereageerd of hem genegeerd?
Ik wil haar wel goedkeuren. Dat is immers mijn werk. Dingen keuren en controlerenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Dizorn het volgende:
Daar heeft hij het toch helemaal niet over? En zij ook niet als ze vraagt of ze goedgekeurd is.. en als ze dat wel bedoelde mag ze onmiddelijk afgekeurd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |