Ik heb zondag nog een (kort) verslagje geschreven! Geen heel uitgebreid verhaal, is ook lastig om een uitgebreid verhaal te schrijven op FOK! als je date met een FOK!ker, vind ik...quote:Op woensdag 25 april 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb van jou hier nog maar weinig verslag gezien. Behalve dan dat het leuk was.
Mijn moeder heeft der vriend via RP leren kennen.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
Succesverhalen zijn altijd welkom hier idd
Ik denk het...ben een perfectionist, echt een kut eigenschap =/quote:Op woensdag 25 april 2012 10:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Leg je jezelf niet te veel druk op dan? Probeer er wat losjes mee om te gaan. Vooral als het een eerste date is. Die is puur om te kijken of er een klik/whatever is en dan kan je gewoon relaxed een leuke tijd met elkaar hebben...
FOK! is genoeg bewijs van het succes van internetdaten. Hoeveel FOK!-kinderen zijn er inmiddels al geboren? Moeten er wel meer dan 100 zijn inmiddels.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:38 schreef eefje801 het volgende:
Mijn beste vriendin heeft haar vriend ook via een forum leren kennen; 13 jaar en 2 kinderen verder nu
HUH jij ging hem toch cancellen ?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nog stééds niet..máár..de dag is nog niet om hé? Ha ha. Als het doorgaat natuurlijk een verslagje. Jij vrijdag weer hé? Leuk!
Ik vind vier maanden contact iets dat in ieder geval goed afgesloten moet worden. Verder heb ik er geen verwachtingen meer van. En de date van zaterdag heb ik nog contact mee. Dus best overzichtelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:40 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
HUH jij ging hem toch cancellen ?
Ik ben serieus de draad kwijt nu.
Leuk is dat inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
FOK! is genoeg bewijs van het succes van internetdaten. Hoeveel FOK!-kinderen zijn er inmiddels al geboren? Moeten er wel meer dan 100 zijn inmiddels.
jup .. maar je zei onlangs toch echt dat je hem ging afzeggen, heb het nog even nagezocht ..quote:Op woensdag 25 april 2012 10:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind vier maanden contact iets dat in ieder geval goed afgesloten moet worden. Verder heb ik er geen verwachtingen meer van. En de date van zaterdag heb ik nog contact mee. Dus best overzichtelijk.
Maarre..de draad kwijt? Jij hebt toch vier dates volgende week
Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
jup .. maar je zei onlangs toch echt dat je hem ging afzeggen, heb het nog even nagezocht ..
Jup 4 dates .. maar ik ga niemand aan het lijntje houden ..simpel zo snel mogelijk als ik terug ben allemaal IRL zien en keuze maken.
Heb echter stiekem wel een voorkeur maar dat is niet eerlijk die dame heb ik al IRL gezien en haar beroep en het mijne is behoorlijk compatible .. Leuke samenloop van omstandigheden.
Ik met geen enkelequote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:54 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Ik met geen enkele![]()
Hahaha .. maar als ik het voor het kiezen had, doe ik het ook liever 1 voor 1 .. Dit loopt toevallig zo ..
Mijn "eisen" zijn bij een online-date net zo groot als bij een real life ontmoeting :-)quote:Op woensdag 25 april 2012 10:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hmmm...dan wellicht onbewust, want ik heb geen hoge eisen ofzo
als je met 4 vrouwen date kan ik me ook niet voorstellen dat er 1 bij zit waar je echt gek op bent...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zou al moeite hebben om met twee vrouwen parallel te daten, laat staan vierIk weet niet, bij mij is het gevoel er of niet en om dan een keuze te moeten maken, tja, dan zou ik het idee hebben dat bij alle vier het gevoel er niet helemaal is ofzo...
1 IRL gezien, met de andere 3 redelijk intensief contact via whatsapp.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
als je met 4 vrouwen date kan ik me ook niet voorstellen dat er 1 bij zit waar je echt gek op bent...
maar volgens mij had hij contact met 4? en niet met allemaal ook dates toch?
Misschien kan je beter met dr DMen ,je reageert toch alleen maar op haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Nee lieve Q. Dat werkte nietquote:
Parallel daten is niets. Voor jezelf niet, en voor de ander ook niet. Prima om vier dates te plannen, maar hou er wel rekening mee dat je de laatste drie af gaat zeggen als de eerste dame erg leuk is.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
Ik snap dat 4 lijntjes uitleggen ook niet zo. Tenminste lijntjes uitleggen nog wel maar dan ook tot een date proberen binnen te halen. Ik bedoel: je wil toch maar een vrouw/relatie. Omg dat nb ik dat moet zeggen haha. Ben dus ook mijn hele telefoon aan het negeren/deleten. Nadeel wordt wel dat als date4 op niks uitloopt alles weer kan oppakken.
Goh wat liggen we de laatste tijd toch op een lijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Parallel daten is niets. Voor jezelf niet, en voor de ander ook niet. Prima om vier dates te plannen, maar hou er wel rekening mee dat je de laatste drie af gaat zeggen als de eerste dame erg leuk is.
Begrijpen mensen wel, plus een positief signaal want:
• je bent eerlijk en open
• je ligt kennelijk goed in de markt, want andere chick was haar voor.
Gewoon formuleren als "ik wil onze date van volgende week toch afzeggen. Had gisteren een date met iemand anders en dat klikte heel goed. Wil eerst weten hoe dat gaat verlopen. "
Dat jaquote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Parallel daten is niets. Voor jezelf niet, en voor de ander ook niet. Prima om vier dates te plannen, maar hou er wel rekening mee dat je de laatste drie af gaat zeggen als de eerste dame erg leuk is.
Begrijpen mensen wel, plus een positief signaal want:
• je bent eerlijk en open
• je ligt kennelijk goed in de markt, want andere chick was haar voor.
Gewoon formuleren als "ik wil onze date van volgende week toch afzeggen. Had gisteren een date met iemand anders en dat klikte heel goed. Wil eerst weten hoe dat gaat verlopen. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |