Bron.quote:As you may have guessed, paying about $80 more for the 100 MHz clock speed increase between the fastest i5 and the i7 isn't a great deal. The main reason to pay this additional cash for a i7 is hyper-threading, but this advantage will only be evident if you frequently use programs that can actually make use of 8 threads.
For most users, the i5 is clearly the better deal. The i5-2500 makes the most sense in my opinion, as it offers an extremely quick base clock speed of 3.3 GHz for about $200. Of course, the value of this is subject to change in the future as Intel fleshes out its product line with new models.
Bron.quote:HT wil zeggen dat de i7 cpu 4 extra virtuele cores aan kan maken. Dit wil zeggen dat het van een quadcore ineens een octacore wordt. Je zou denken: 2x zoveel cores = 2x zoveel prestatie. Nou nee dus. Vooral bij games is hier helemaal niks van te merken aangezien de huidige nieuwere games nog geen eens vol gebruik kunnen maken van 4 cores. Dat betekend dat door de "achterstand in ontwikkeling van games" hexa- en octacores eigenlijk onzin zijn. De komende jaren gaat dit wel veranderen, maar de komende 3-4 jaar ga je nog genoeg hebben aan een quadcore tijdens het gamen.
Applicaties die deze HT wel kunnen benutten hebben dus voordeel bij een i7. Voorbeelden hiervan zijn VM'en, professioneel video-editten en renderen, extreem multitasken.
Maar ik post niet hoe duur mijn computer is om mijn epenis te vergroten..quote:Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar Bobber is rijk, die begrijpt die zorgen niet.
Mender aan het ragenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:18 schreef Topiek het volgende:
Jongens iedereen op skype komen, Mender is aan het ragen![]()
Koppeldeurtje, ik vraag toch om advies en of dat een goede prijs/kwaliteitsverhouding is?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ik post niet hoe duur mijn computer is om mijn epenis te vergroten..
met je lijstje.. WAUW MEER DAN 900 EURO OMG OMG STOER
lekker voor die i5 gaan dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bron.
Dat stuk gaat over deze serie kaarten volgens mij. Klopt iig qua datum.
[..]
Bron.
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ga mee doen in een (kort) theaterstuk, maar daar moet wel wat training aan vast zitten omdat een deel improvisatie is.
XDquote:Op donderdag 26 april 2012 09:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat hij ging larpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:16 schreef Mender het volgende:
Klant: Mijn compjoeter is stuk. Hij is heel erg traag.
Mender: Reinstall![]()
Klant2: Mijn computer is kapot. Ik heb geen internet meer. Volgens de helpdesk van Ziggo ligt het aan de pc.
Mender: Test internet. Internet werkt.![]()
Klant3: Ik denk dat er iets niet goed is met mijn computer. Ik heb hem net gekocht. Maar hij geeft geen beeld.
Mender: Monitor op de video kaart aansluiten, niet op de onboard vga connector van het mainboard.![]()
Klant4: Er is iets mis met mijn computer. Hij valt na een uur uit.
Mender: Maakt pc open. Treft een kilo stof aan.![]()
Klant5: aub wachtwoord verwijderen.
Mender:![]()
Klant6: Mijn wifi werkt niet.
Mender: Deze pc heeft geen wifi.
Hoe heb jij niet het vertrouwen in de mensheid verloren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 26 april 2012 10:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe heb jij niet het vertrouwen in de mensheid verloren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |