abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2012 @ 11:35:23 #151
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110761230
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef macca728 het volgende:

[..]

Die regels zijn streng hoor, het zijn meestal mannen met wat meer geld die dit doen, want je moet wel garant blijven staan voor zo'n vrouw 3 of 5 jaar. Als de relatie stukloopt daarna zullen de Thaise vrouwen zeker geen Thaise man importeren maar een man zoeken in Nederland waar ze bij blijven.
Mwah, dat is niet lang, 3 tot 5 jaar houden mensen meestal wel uit bij elkaar, alles is de eerste jaren nog nieuw en interessant. De tijd gaat sneller dan je denkt en een jaar is zo voorbij.Bovendien weten die vrouwen hier helemaal niet wat er allemaal mogelijk is en zijn ze volkomen afhankelijk van die mannen dus zullen ze netjes en volgzaam zijn. Na 5 jaar hebben ze hier wel het een en ander onder de knie en dan wordt het een ander verhaal.

Zolang de belastingbetaler er maar niet mee opgescheept wordt vind ik het best ;)
pi_110761287
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Mwah, dat is niet lang, 3 tot 5 jaar houden mensen meestal wel uit bij elkaar, alles is de eerste jaren nog nieuw en interessant. Bovendien weten die vrouwen hier helemaal niet wat er allemaal mogelijk is en zijn ze volkomen afhankelijk van die mannen dus zullen ze netjes en volgzaam zijn. Na 5 jaar hebben ze hier wel het een en ander onder de knie en dan wordt het een ander verhaal.

Zolang de belastingbetaler er maar niet mee opgescheept wordt vind ik het best ;)
Ik ook, ik heb zelf een Chinese vriendin (nee niet geimporteerd) en wil absoluut geen Nederlandse meer.
  woensdag 25 april 2012 @ 11:38:04 #153
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_110761326
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:33 schreef Flow3r het volgende:
Zodra die Thaise of Russische bruid doorheeft dat ze hier helemaal niet verplicht is die man elke avond te plezieren en dat ze meer kan dan de afwas alleen , beginnen de problemen want die kerels willen helemaal geen vrouw met een eigen mening
Nou... nou.... wat een vooroordelen weer over import bruiden...

Ik ken diverse mannen die heel gelukkig zijn met hun import bruid, meestal zijn die vrouwen absoluut niet op hun mondje gevallen. Intellectueel zijn het vaak hele uitdagende vrouwen, goed opgeleid, goed op de hoogte van dit land en de cultuur. Maar vooral de no-nonsense mentaliteit maakt het dat ze zo goed passen bij Nederlandse mannen. Er zijn gewoon mannen die niet zitten te wachten op de dramatiek van prinsesjes....
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_110761370
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef macca728 het volgende:

Die regels zijn streng hoor, het zijn meestal mannen met wat meer geld die dit doen, want je moet wel garant blijven staan voor zo'n vrouw 3 of 5 jaar.
Met een beetje baan heb je al geld genoeg daarvoor hoor. Het was ooit 120% van het minimumloon en die eis is volgens mij door het EHRM van tafel geveegd.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 25 april 2012 @ 11:42:16 #155
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110761480
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:38 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Nou... nou.... wat een vooroordelen weer over import bruiden...

Ik ken diverse mannen die heel gelukkig zijn met hun import bruid, meestal zijn die vrouwen absoluut niet op hun mondje gevallen. Intellectueel zijn het vaak hele uitdagende vrouwen, goed opgeleid, goed op de hoogte van dit land en de cultuur. Maar vooral de no-nonsense mentaliteit maakt het dat ze zo goed passen bij Nederlandse mannen. Er zijn gewoon mannen die niet zitten te wachten op de dramatiek van prinsesjes....
Ik weet niet of je dat programma gezien hebt waar die stellen in voorkwamen? Maar ze konden elkaar niet eens verstaan
Zullen wel hoogstaande gesprekken zijn dan :')

En ik geloof je meteen als je zegt dat die mannen heel gelukkig zijn, vrouwen ook? Intellectueel, goed opgeleid etc, heb je helemaal niets aan als je je eigen man niet eens kan verstaan, laat staan de buurvrouw oO<
pi_110761511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Met een beetje baan heb je al geld genoeg daarvoor hoor. Het was ooit 120% van het minimumloon en die eis is volgens mij door het EHRM van tafel geveegd.
Oh dan is dat veranderd. Zal kunnen hoor.
  woensdag 25 april 2012 @ 11:44:03 #157
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_110761527
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:42 schreef Flow3r het volgende:

En ik geloof je meteen als je zegt dat die mannen heel gelukkig zijn, vrouwen ook? Intellectueel, goed opgeleid etc, heb je helemaal niets aan als je je eigen man niet eens kan verstaan, laat staan de buurvrouw oO<
Al scheelt het wel dat je niet wekelijks geslagen wordt door een dronken loser en een welvarend leventje kan leiden.
pi_110761547
quote:

[..]

Ik weet niet of je dat programma gezien hebt waar die stellen in voorkwamen? Maar ze konden elkaar niet eens verstaan

Die Russinnen kunnen meestal wel goed Engels. Zijn goed opgeleid ook vaak.
Thaise kunnen wat minder vaak Engels ja.
pi_110761681
quote:

[..]

No shit. Succesverhalen scoren namelijk geen kijkcijfers. :')
  woensdag 25 april 2012 @ 11:50:16 #160
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110761983
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:

No shit. Succesverhalen scoren namelijk geen kijkcijfers. :')
Op zich heb je daar geen ongelijk, maar waarom kom je die succesverhalen dan nooit tegen irl? Natuurlijk zullen ze er zijn (uitzonderingen bevestigen vaak de regel), maar ik vind het toch wel apart dat als ik zoiets zie irl dat het altijd exact in het vooroordeel past.
pi_110762027
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:37 schreef macca728 het volgende:

Ik ook, ik heb zelf een Chinese vriendin (nee niet geimporteerd) en wil absoluut geen Nederlandse meer.
Het lijkt wel alsof je het over een product hebt zeg. :r
pi_110762075
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op zich heb je daar geen ongelijk, maar waarom kom je die succesverhalen dan nooit tegen irl? Natuurlijk zullen ze er zijn (uitzonderingen bevestigen vaak de regel), maar ik vind het toch wel apart dat als ik zoiets zie irl dat het altijd exact in het vooroordeel past.
Ik denk dat een geboggelde Hollandse Orc die hand in hand met een Thaise schone loopt wat meer opvalt. Maar dat is een wilde gok...
  woensdag 25 april 2012 @ 12:02:56 #164
111528 Viajero
Who dares wins
pi_110762154
Ik denk dat dit lang niet alleen door websites en importbruiden komt. Als je in een internationale omgeving werkt dan kom je gewoon buitenlanders tegen, en dan kan het gebeuren dat daar voor jou de juiste bijzit.

In mijn omgeving zijn de meeste bruiloften internationaal, en dat zijn allemaal mensen die elkaar via vrienden, op het werk of bij het uitgaan hebben leren kennen. Meestal spreken beide ook de taal van de ander (behalve als een van de twee Brits of Amerikaans is, in welk geval die Brit/Amerikaan vaak alleen Engels spreekt).
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_110762206
Alsof zoveel mannen op zakenreis naar Polen en Thailand gaan. En het zijn ook niet bepaald landen die bekend staan om vrouwen die in de zakenwereld de top bereiken.
  woensdag 25 april 2012 @ 12:06:18 #166
111528 Viajero
Who dares wins
pi_110762261
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Alsof zoveel mannen op zakenreis naar Polen en Thailand gaan. En het zijn ook niet bepaald landen die bekend staan om vrouwen die in de zakenwereld de top bereiken.
Genoeg Poolse vrouwen die in West Europa een normale kantoorbaan hebben hoor. Daar hoef je echt niet voor naar een website.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_110762289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof je het over een product hebt zeg. :r
Hoezo dat nu weer ? Vreemde reactie.
pi_110762386
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:

Ik denk dat een geboggelde Hollandse Orc die hand in hand met een Thaise schone loopt wat meer opvalt. Maar dat is een wilde gok...
Het vereist toch een bepaalde mindset.

Het is ook niet bepaald een logische keuze. Communicatie is belangrijk in een relatie. Nogmaals, als je verliefd wordt aldaar... ja, so be it. Maar als bewuste keuze... dan klopt er iets niet.
pi_110762615
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het vereist toch een bepaalde mindset.

Het is ook niet bepaald een logische keuze. Communicatie is belangrijk in een relatie. Nogmaals, als je verliefd wordt aldaar... ja, so be it. Maar als bewuste keuze... dan klopt er iets niet.
Probeer het eens, ik heb ook bewust voor een Aziatische vriendin gekozen, ja ok niet geimporteerd en als je elkaar kan verstaan is het wel handig.

Er gaat wel een wereld voor je open, maar ieder zijn eigen ding.
pi_110762755
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef macca728 het volgende:

Probeer het eens, ik heb ook bewust voor een Aziatische vriendin gekozen, ja ok niet geimporteerd en als je elkaar kan verstaan is het wel handig.

Er gaat wel een wereld voor je open, maar ieder zijn eigen ding.
Ik ben gelukkig getrouwd... ;) Met een Nederlandse ook nog. Die overigens wel erg leuk is en mooi en toch inmiddels de 30 gepasseerd zonder overgewicht. Dat dat kan in Nederland! ;)

Ik heb overigens in het verleden mijzelf niet alleen beperkt tot Nederlandse vrouwen.
pi_110762802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:38 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]
Er zijn gewoon mannen die niet zitten te wachten op de dramatiek van prinsesjes....
Zo de tering dan moet je vooral zo'n Russische importeren! :D _O-

Je kan de NLe vrouwen van een hoop beschuldigen, maar er zijn weinig vrouwen op dezen aard minder down to earth.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_110762986
Dat doet me denken aan recent in het Lindner bij de Nürburgring. Sta ik te wachten om uit te checken, komt een Russische dame even later aan wandelen. Je ziet haar binnen 60 seconden van relaxed naar extreem ongeduldig gaan. Duurt nog een minuut en ze vraagt in gebrekkig Engels of ze voor mag. Ik vertel haar dat ik binnen 1 minuut klaar zal zijn. En dan vervolgens die blik van "hoe onfatsoenlijk dat ik niet voor mag!".

Priceless...

Maar je moet natuurlijk wel onderscheid maken tussen Russen met geld en de rest. Maar nouveau riche uit Rusland is inderdaad verschrikkelijk! Niet alleen de vrouwen overigens...
pi_110763292
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die mannen die echt voor "import" gaan zijn waarschijnlijk gewoon sociaal niet zo sterk en niet zo taalvaardig, ze zullen misschien niet erg sterk staan in een discussie met een Nederlandse vrouw omdat ze niet goed weten te verwoorden wat ze willen.

Als er dan een taalbarrière is in een huwelijk of relatie, dan kan dat voor zulke mensen juist heel positief zijn, ze kunnen zo meer aan non-verbale communicatie doen en het is niet zo erg als een van de twee partners eens niet uit zijn woorden raakt.
pi_110763306
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:02 schreef Viajero het volgende:
Ik denk dat dit lang niet alleen door websites en importbruiden komt. Als je in een internationale omgeving werkt dan kom je gewoon buitenlanders tegen, en dan kan het gebeuren dat daar voor jou de juiste bijzit.

In mijn omgeving zijn de meeste bruiloften internationaal, en dat zijn allemaal mensen die elkaar via vrienden, op het werk of bij het uitgaan hebben leren kennen. Meestal spreken beide ook de taal van de ander (behalve als een van de twee Brits of Amerikaans is, in welk geval die Brit/Amerikaan vaak alleen Engels spreekt).
Ja maar dat is toch een heel ander verhaal? Dat zijn echt niet degenen waar het hier om gaat.

Zijn allemaal dit soort types

http://static0.ad.nl/stat(...)edia_xll_1187815.jpg

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 25-04-2012 19:20:20 ]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_110763403
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch een heel ander verhaal? Dat zijn echt niet degenen waar het hier om gaat.

Zijn allemaal dit soort types

[ afbeelding ]
Tja, kijk ze eens blij zijn. Niks op tegen toch? Live and let live.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')