Mwah, dat is niet lang, 3 tot 5 jaar houden mensen meestal wel uit bij elkaar, alles is de eerste jaren nog nieuw en interessant. De tijd gaat sneller dan je denkt en een jaar is zo voorbij.Bovendien weten die vrouwen hier helemaal niet wat er allemaal mogelijk is en zijn ze volkomen afhankelijk van die mannen dus zullen ze netjes en volgzaam zijn. Na 5 jaar hebben ze hier wel het een en ander onder de knie en dan wordt het een ander verhaal.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die regels zijn streng hoor, het zijn meestal mannen met wat meer geld die dit doen, want je moet wel garant blijven staan voor zo'n vrouw 3 of 5 jaar. Als de relatie stukloopt daarna zullen de Thaise vrouwen zeker geen Thaise man importeren maar een man zoeken in Nederland waar ze bij blijven.
Ik ook, ik heb zelf een Chinese vriendin (nee niet geimporteerd) en wil absoluut geen Nederlandse meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mwah, dat is niet lang, 3 tot 5 jaar houden mensen meestal wel uit bij elkaar, alles is de eerste jaren nog nieuw en interessant. Bovendien weten die vrouwen hier helemaal niet wat er allemaal mogelijk is en zijn ze volkomen afhankelijk van die mannen dus zullen ze netjes en volgzaam zijn. Na 5 jaar hebben ze hier wel het een en ander onder de knie en dan wordt het een ander verhaal.
Zolang de belastingbetaler er maar niet mee opgescheept wordt vind ik het best
Nou... nou.... wat een vooroordelen weer over import bruiden...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:33 schreef Flow3r het volgende:
Zodra die Thaise of Russische bruid doorheeft dat ze hier helemaal niet verplicht is die man elke avond te plezieren en dat ze meer kan dan de afwas alleen , beginnen de problemen want die kerels willen helemaal geen vrouw met een eigen mening
Met een beetje baan heb je al geld genoeg daarvoor hoor. Het was ooit 120% van het minimumloon en die eis is volgens mij door het EHRM van tafel geveegd.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef macca728 het volgende:
Die regels zijn streng hoor, het zijn meestal mannen met wat meer geld die dit doen, want je moet wel garant blijven staan voor zo'n vrouw 3 of 5 jaar.
Ik weet niet of je dat programma gezien hebt waar die stellen in voorkwamen? Maar ze konden elkaar niet eens verstaanquote:Op woensdag 25 april 2012 11:38 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Nou... nou.... wat een vooroordelen weer over import bruiden...
Ik ken diverse mannen die heel gelukkig zijn met hun import bruid, meestal zijn die vrouwen absoluut niet op hun mondje gevallen. Intellectueel zijn het vaak hele uitdagende vrouwen, goed opgeleid, goed op de hoogte van dit land en de cultuur. Maar vooral de no-nonsense mentaliteit maakt het dat ze zo goed passen bij Nederlandse mannen. Er zijn gewoon mannen die niet zitten te wachten op de dramatiek van prinsesjes....
Oh dan is dat veranderd. Zal kunnen hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met een beetje baan heb je al geld genoeg daarvoor hoor. Het was ooit 120% van het minimumloon en die eis is volgens mij door het EHRM van tafel geveegd.
Al scheelt het wel dat je niet wekelijks geslagen wordt door een dronken loser en een welvarend leventje kan leiden.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:42 schreef Flow3r het volgende:
En ik geloof je meteen als je zegt dat die mannen heel gelukkig zijn, vrouwen ook? Intellectueel, goed opgeleid etc, heb je helemaal niets aan als je je eigen man niet eens kan verstaan, laat staan de buurvrouw
Die Russinnen kunnen meestal wel goed Engels. Zijn goed opgeleid ook vaak.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat programma gezien hebt waar die stellen in voorkwamen? Maar ze konden elkaar niet eens verstaan
Zullen wel hoogstaande gesprekken zijn dan![]()
En ik geloof je meteen als je zegt dat die mannen heel gelukkig zijn, vrouwen ook? Intellectueel, goed opgeleid etc, heb je helemaal niets aan als je je eigen man niet eens kan verstaan, laat staan de buurvrouw
No shit. Succesverhalen scoren namelijk geen kijkcijfers.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat programma gezien hebt waar die stellen in voorkwamen? Maar ze konden elkaar niet eens verstaan
Zullen wel hoogstaande gesprekken zijn dan![]()
Op zich heb je daar geen ongelijk, maar waarom kom je die succesverhalen dan nooit tegen irl? Natuurlijk zullen ze er zijn (uitzonderingen bevestigen vaak de regel), maar ik vind het toch wel apart dat als ik zoiets zie irl dat het altijd exact in het vooroordeel past.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
No shit. Succesverhalen scoren namelijk geen kijkcijfers.
Het lijkt wel alsof je het over een product hebt zeg.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:37 schreef macca728 het volgende:
Ik ook, ik heb zelf een Chinese vriendin (nee niet geimporteerd) en wil absoluut geen Nederlandse meer.
Ik denk dat een geboggelde Hollandse Orc die hand in hand met een Thaise schone loopt wat meer opvalt. Maar dat is een wilde gok...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op zich heb je daar geen ongelijk, maar waarom kom je die succesverhalen dan nooit tegen irl? Natuurlijk zullen ze er zijn (uitzonderingen bevestigen vaak de regel), maar ik vind het toch wel apart dat als ik zoiets zie irl dat het altijd exact in het vooroordeel past.
Genoeg Poolse vrouwen die in West Europa een normale kantoorbaan hebben hoor. Daar hoef je echt niet voor naar een website.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Alsof zoveel mannen op zakenreis naar Polen en Thailand gaan. En het zijn ook niet bepaald landen die bekend staan om vrouwen die in de zakenwereld de top bereiken.
Hoezo dat nu weer ? Vreemde reactie.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je het over een product hebt zeg.
Het vereist toch een bepaalde mindset.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik denk dat een geboggelde Hollandse Orc die hand in hand met een Thaise schone loopt wat meer opvalt. Maar dat is een wilde gok...
Probeer het eens, ik heb ook bewust voor een Aziatische vriendin gekozen, ja ok niet geimporteerd en als je elkaar kan verstaan is het wel handig.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het vereist toch een bepaalde mindset.
Het is ook niet bepaald een logische keuze. Communicatie is belangrijk in een relatie. Nogmaals, als je verliefd wordt aldaar... ja, so be it. Maar als bewuste keuze... dan klopt er iets niet.
Ik ben gelukkig getrouwd...quote:Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef macca728 het volgende:
Probeer het eens, ik heb ook bewust voor een Aziatische vriendin gekozen, ja ok niet geimporteerd en als je elkaar kan verstaan is het wel handig.
Er gaat wel een wereld voor je open, maar ieder zijn eigen ding.
Zo de tering dan moet je vooral zo'n Russische importeren!quote:Op woensdag 25 april 2012 11:38 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mannen die niet zitten te wachten op de dramatiek van prinsesjes....
Die mannen die echt voor "import" gaan zijn waarschijnlijk gewoon sociaal niet zo sterk en niet zo taalvaardig, ze zullen misschien niet erg sterk staan in een discussie met een Nederlandse vrouw omdat ze niet goed weten te verwoorden wat ze willen.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Alsof zoveel mannen op zakenreis naar Polen en Thailand gaan. En het zijn ook niet bepaald landen die bekend staan om vrouwen die in de zakenwereld de top bereiken.
Ja maar dat is toch een heel ander verhaal? Dat zijn echt niet degenen waar het hier om gaat.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:02 schreef Viajero het volgende:
Ik denk dat dit lang niet alleen door websites en importbruiden komt. Als je in een internationale omgeving werkt dan kom je gewoon buitenlanders tegen, en dan kan het gebeuren dat daar voor jou de juiste bijzit.
In mijn omgeving zijn de meeste bruiloften internationaal, en dat zijn allemaal mensen die elkaar via vrienden, op het werk of bij het uitgaan hebben leren kennen. Meestal spreken beide ook de taal van de ander (behalve als een van de twee Brits of Amerikaans is, in welk geval die Brit/Amerikaan vaak alleen Engels spreekt).
Tja, kijk ze eens blij zijn. Niks op tegen toch? Live and let live.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch een heel ander verhaal? Dat zijn echt niet degenen waar het hier om gaat.
Zijn allemaal dit soort types
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |