abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110760185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat ging er mis?
Geen idee. Ik vertrouwde net als jij op de statistiek dat als je er normaal uitziet en een aardig persoon bent en jezelf verzorgt, je vanzelf wel een keer iemand tegenkomt. Maar dat is dus niet zo.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_110760275
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:02 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Geen idee. Ik vertrouwde net als jij op de statistiek dat als je er normaal uitziet en een aardig persoon bent en jezelf verzorgt, je vanzelf wel een keer iemand tegenkomt. Maar dat is dus niet zo.
Wat een onzin. Ja ben je echt aan het 'wachten'? Want dan kan je tot sint juttemis wachten ja.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_110760349
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ja ben je echt aan het 'wachten'? Want dan kan je tot sint juttemis wachten ja.
Ik zit niet op m'n kamertje te wachten tot er iemand op m'n deur klopt nee. Maar vroeger werd gezegd dat je niet 'op zoek moet gaan', maar als je gewoon een normaal sociaal leven had en regelmatig uitgaat en mensen tegenkomt, er vanzelf wel iemand voorbij komt waar de 'klik' mee is.
En dat bleek (althans in mijn geval) niet zo te zijn.
  woensdag 25 april 2012 @ 11:10:01 #129
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110760395
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze komen je het niet brengen, inderdaad.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 25 april 2012 @ 11:11:19 #130
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_110760434
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:08 schreef Sicstus het volgende:
Maar vroeger werd gezegd dat je niet 'op zoek moet gaan',
Dat heb ik ook al zo vaak gehoord en het zijn gewoon leugens! Als je een leuke relatie wil moet je op zoek naar een leuke relatie. Moeite doen om een leuk meisje te vinden, moeite doen om haar te versieren, moeite doen om een vaste relatie te krijgen.
  woensdag 25 april 2012 @ 11:12:30 #131
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110760471
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:44 schreef Sicstus het volgende:
Ja, die willen een man die hen 'verovert' en: knap, aantrekkelijk is, met een groot charisma, hoogopgeleid, een topbaan, ambitieus is met passie voor zijn werk, maar toch niet te vaak van huis, gevoelig maar toch stoer, 1 of meerdere 'bijzondere talenten', goed gebekt, charmant en dominant, maar niet te dominant...etc.

:D
Je omschrijft mijn vriend, serieus! :D

Verder heb ik nooit zo begrepen wat 'jonge' mensen (van tussen de 15 en de 50) op datingsites doen. Gebruik maken van een datingsite is toch pas voor als je uitgeblust bent?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_110760478
quote:
Ik zit niet op m'n kamertje te wachten tot er iemand op m'n deur klopt nee. Maar vroeger werd gezegd dat je niet 'op zoek moet gaan', maar als je gewoon een normaal sociaal leven had en regelmatig uitgaat en mensen tegenkomt, er vanzelf wel iemand voorbij komt waar de 'klik' mee is.
Deze leugen wordt binnen R&P nog regelmatig verteld. En de discussie raakt helemaal oververhit als heren bepaalde versiertactieken gaan uitwisselen en/of op andere wijze het initiatief in eigen hand nemen. (Let maar op als er over Pick Up Artists gesproken wordt). Precies wat die "buitenland-shoppers" ook gedaan hebben: initiatief in eigen hand, weg met dat romantische gelul.
pi_110760498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al zo vaak gehoord en het zijn gewoon leugens! Als je een leuke relatie wil moet je op zoek naar een leuke relatie. Moeite doen om een leuk meisje te vinden, moeite doen om haar te versieren, moeite doen om een vaste relatie te krijgen.
Oneensch, als je goed zoekt vind je iets. Maar juist niet waar je naar op zoek bent.

Gewoon afwachten, als een leeuw op zn prooi. Welliswaar met de kans op de hongerdood. Maar neem niet meer met minder genoegen dan de ware.
pi_110760510
quote:

[..]

En dat bleek (althans in mijn geval) niet zo te zijn.
Wat verwacht je dan? Als bij toverslag een 'klik' (whatever that may be). Je moet gewoon wat babbelen met verschillende dames en dan komt er vaak genoeg iemand met wie het wel eens verder gaat. Ik kom de meeste scharrels trouwens niet tegen in de kroeg/club als wildvreemde, maar vaker via vrienden/kennissen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_110760545
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Verder heb ik nooit zo begrepen wat 'jonge' mensen (van tussen de 15 en de 50) op datingsites doen. Gebruik maken van een datingsite is toch pas voor als je uitgeblust bent?
Nou dat is ook niet waar hoor. Ik ken hele groepen gasten (die echt niet onaantrekkelijk zijn) die flink geneukt hebben via die sites :P
  woensdag 25 april 2012 @ 11:15:01 #136
117098 Hathor
Effe niet
pi_110760556
quote:

[..]

Dat zou een lekkere datingsite worden dan zeg. Zit je net effe live met iemand te chatten, moet ie effe weg om de boerenkool op een laag pitje te zetten, of hij/zij sukkelt in slaap achter het scherm.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_110760584
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Oneensch, als je goed zoekt vind je iets. Maar juist niet waar je naar op zoek bent.

Gewoon afwachten, als een leeuw op zn prooi. Welliswaar met de kans op de hongerdood. Maar neem niet meer met minder genoegen dan de ware.
Bla bla 'de ware' bestaat niet. En idd, je zoekt meestal iets heel anders als je vindt, maar dat maakt het meestal niet minder leuk.

Mensen moeten gewoon niet zo zeiken en onmogelijke eisen hebben.
pi_110760619
quote:

[..]

Waarschijnlijk is het eerder een soort omgekeerde projectie: een mopje kunnen vertellen waar mensen om moeten lachen wordt dan 'een groot charisma', fluitend naar het werk in een magazijn en de hoop ooit ploegbaas te worden wordt 'ambitieus met een passie voor zijn werk', zijn vaardigheden in het bouwen van modeltreintjes wordt 'een bijzonder talent', etc.
Neemt niet weg dat het fijn is dat je dat in hem ziet natuurlijk :)
  woensdag 25 april 2012 @ 11:17:03 #139
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110760622
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou dat is ook niet waar hoor. Ik ken hele groepen gasten (die echt niet onaantrekkelijk zijn) die flink geneukt hebben via die sites :P
Ja o.k., misschien voor als je even snelle seks wilt. Maar als je jong bent ga je toch niet iets serieus daar zoeken. :)
pi_110760650
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Bla bla 'de ware' bestaat niet. En idd, je zoekt meestal iets heel anders als je vindt, maar dat maakt het meestal niet minder leuk.

Mensen moeten gewoon niet zo zeiken en onmogelijke eisen hebben.
Klopt, onmogelijk is niet goed, maar je moet ook niet te snel genoegen nemen met..

Zie zat stellen om me heen die dat wel gedaan hebben. Dat is het verschil tussen stelletjes die tevreden zijn, en stelletjes die gelukkig zijn. Ik blijf of alleen, of ik nestel me in de 2e groep.
pi_110760651
Bijzondere ontwikkeling want het is en wordt steeds duurder om een bruid te importeren als ze niet woonachtig was in de EU.

Spreek uit ervaring...
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 25 april 2012 @ 11:18:20 #142
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110760668
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:16 schreef Sicstus het volgende:
Waarschijnlijk is het eerder een soort omgekeerde projectie: een mopje kunnen vertellen waar mensen om moeten lachen wordt dan 'een groot charisma', fluitend naar het werk in een magazijn en de hoop ooit ploegbaas te worden wordt 'ambitieus met een passie voor zijn werk', zijn vaardigheden in het bouwen van modeltreintjes wordt 'een bijzonder talent', etc.
Neemt niet weg dat het fijn is dat je dat in hem ziet natuurlijk :)
Eh nee, ik denk eerder dat bovenstaande je eigen projectie is van hoe je zelf bent. :)
pi_110760755
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Eh nee, ik denk eerder dat bovenstaande je eigen projectie is van hoe je zelf bent. :)
Ik bedoelde het niet als aanval, of te suggereren dat je vriend in een magazijn werkt, het was alleen een algemene illustratie van het principe. Dus je hoeft niet zo stekelig te reageren.
pi_110760769
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ja o.k., misschien voor als je even snelle seks wilt. Maar als je jong bent ga je toch niet iets serieus daar zoeken. :)
waarom niet ? het is 2012, geen 1950.

Er zijn 3 miljoen singles ofzo van die leeftijd, denk je dat die allemaal naar een bar willen ofzo om iemand te ontmoeten ? Of discotheek, waar je al uberhaupt niet kan praten met iemand door de keiharde muziek.
  woensdag 25 april 2012 @ 11:22:01 #145
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110760782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:21 schreef Sicstus het volgende:
Ik bedoelde het niet als aanval, of te suggereren dat je vriend in een magazijn werkt, het was alleen een algemene illustratie van het principe. Dus je hoeft niet zo stekelig te reageren.
Nou, als jij dit al 'stekelig' vindt, dan snap ik wel waarom vrouwen niks in jou zien. :D
  woensdag 25 april 2012 @ 11:27:03 #146
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110760943
Leuk voor die mannen, blijven ze betalen voor die vrouwen als de relatie stuk loopt of hebben we hier dan een plekje voor die vrouwen in de bijstand over met een nieuwe partner uit het land van herkomst?

Ik weet het niet zo hoor, lijken me voornamelijk gelukszoekers en als de relatie tegenvalt halen die kerels zeker weer een nieuw bruidje?

pi_110760977
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nou, als jij dit al 'stekelig' vindt, dan snap ik wel waarom vrouwen niks in jou zien. :D
Dit slaat natuurlijk nergens op, maar goed.
pi_110761045
De voorbeelden die ik gezien heb van mannen die via zo'n site een vrouw uit een arm land hebben gehaald passen verdomd goed bij de vooroordelen... Losers van het ergste soort zegmaar. Dat je denkt "Meid, zo erg kan het toch niet zijn om van de honger om te komen... ". ;)

Kijk, als je in een ver land iemand tegen komt en het werkt... geen probleem (die voorbeelden ken ik ook wel, maar dan past het meteen ook niet meer in het vooroordeel-plaatje). Maar winkelen in een groep vrouwen die gewoon uit is op iemand met geld (en ook al wordt het nogal eens betwist op fok, iedereen in NL is vanuit mondiaal perspectief rijk)...

Maar goed, voor die losers is het natuurlijk wel prettig.

Wat dan wel erg grappig is dat die losers vervolgens hun eigen falen projecteren op Nederlandse vrouwen. Ik herken die verhalen niet. Natuurlijk heb je vrouwen die na hun 30-ste versloffen en die jaar in jaar uit enkele kilo's erbij krijgen... maar de kerel die daar naast loopt is vaak net zo hard aan het versloffen en net zo'n vetklep. Dus ja... dan heb je natuurlijk ook niet zoveel te willen. Als je vrouw je continu op je kop zit heb je het er vaak gewoon naar gemaakt. Of je bent inderdaad zo'n min ventje die gewoon een paar ballen moet laten groeien. En als je daar gelukkig mee bent, prima... maar ga ajb niet op een forum klagen over dat er wat mankeert aan de Nederlandse vrouwen, want daarmee zeg je simpelweg dat er wat aan jezelf mankeert.

Waarvan akte!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110761127
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:27 schreef Flow3r het volgende:
Leuk voor die mannen, blijven ze betalen voor die vrouwen als de relatie stuk loopt of hebben we hier dan een plekje voor die vrouwen in de bijstand over met een nieuwe partner uit het land van herkomst?

Ik weet het niet zo hoor, lijken me voornamelijk gelukszoekers en als de relatie tegenvalt halen die kerels zeker weer een nieuw bruidje?

Die regels zijn streng hoor, het zijn meestal mannen met wat meer geld die dit doen, want je moet wel garant blijven staan voor zo'n vrouw 3 of 5 jaar. Als de relatie stukloopt daarna zullen de Thaise vrouwen zeker geen Thaise man importeren maar een man zoeken in Nederland waar ze bij blijven.
  woensdag 25 april 2012 @ 11:33:16 #150
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110761150
Zodra die Thaise of Russische bruid doorheeft dat ze hier helemaal niet verplicht is die man elke avond te plezieren en dat ze meer kan dan de afwas alleen , beginnen de problemen want die kerels willen helemaal geen vrouw met een eigen mening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')