Geen idee. Ik vertrouwde net als jij op de statistiek dat als je er normaal uitziet en een aardig persoon bent en jezelf verzorgt, je vanzelf wel een keer iemand tegenkomt. Maar dat is dus niet zo.quote:
Wat een onzin. Ja ben je echt aan het 'wachten'? Want dan kan je tot sint juttemis wachten ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:02 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vertrouwde net als jij op de statistiek dat als je er normaal uitziet en een aardig persoon bent en jezelf verzorgt, je vanzelf wel een keer iemand tegenkomt. Maar dat is dus niet zo.
Ik zit niet op m'n kamertje te wachten tot er iemand op m'n deur klopt nee. Maar vroeger werd gezegd dat je niet 'op zoek moet gaan', maar als je gewoon een normaal sociaal leven had en regelmatig uitgaat en mensen tegenkomt, er vanzelf wel iemand voorbij komt waar de 'klik' mee is.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ja ben je echt aan het 'wachten'? Want dan kan je tot sint juttemis wachten ja.
Ze komen je het niet brengen, inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ja ben je echt aan het 'wachten'? Want dan kan je tot sint juttemis wachten ja.
Dat heb ik ook al zo vaak gehoord en het zijn gewoon leugens! Als je een leuke relatie wil moet je op zoek naar een leuke relatie. Moeite doen om een leuk meisje te vinden, moeite doen om haar te versieren, moeite doen om een vaste relatie te krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:08 schreef Sicstus het volgende:
Maar vroeger werd gezegd dat je niet 'op zoek moet gaan',
Je omschrijft mijn vriend, serieus!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:44 schreef Sicstus het volgende:
Ja, die willen een man die hen 'verovert' en: knap, aantrekkelijk is, met een groot charisma, hoogopgeleid, een topbaan, ambitieus is met passie voor zijn werk, maar toch niet te vaak van huis, gevoelig maar toch stoer, 1 of meerdere 'bijzondere talenten', goed gebekt, charmant en dominant, maar niet te dominant...etc.
Deze leugen wordt binnen R&P nog regelmatig verteld. En de discussie raakt helemaal oververhit als heren bepaalde versiertactieken gaan uitwisselen en/of op andere wijze het initiatief in eigen hand nemen. (Let maar op als er over Pick Up Artists gesproken wordt). Precies wat die "buitenland-shoppers" ook gedaan hebben: initiatief in eigen hand, weg met dat romantische gelul.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:08 schreef Sicstus het volgende:
Ik zit niet op m'n kamertje te wachten tot er iemand op m'n deur klopt nee. Maar vroeger werd gezegd dat je niet 'op zoek moet gaan', maar als je gewoon een normaal sociaal leven had en regelmatig uitgaat en mensen tegenkomt, er vanzelf wel iemand voorbij komt waar de 'klik' mee is.
Oneensch, als je goed zoekt vind je iets. Maar juist niet waar je naar op zoek bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al zo vaak gehoord en het zijn gewoon leugens! Als je een leuke relatie wil moet je op zoek naar een leuke relatie. Moeite doen om een leuk meisje te vinden, moeite doen om haar te versieren, moeite doen om een vaste relatie te krijgen.
Wat verwacht je dan? Als bij toverslag een 'klik' (whatever that may be). Je moet gewoon wat babbelen met verschillende dames en dan komt er vaak genoeg iemand met wie het wel eens verder gaat. Ik kom de meeste scharrels trouwens niet tegen in de kroeg/club als wildvreemde, maar vaker via vrienden/kennissen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:08 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik zit niet op m'n kamertje te wachten tot er iemand op m'n deur klopt nee. Maar vroeger werd gezegd dat je niet 'op zoek moet gaan', maar als je gewoon een normaal sociaal leven had en regelmatig uitgaat en mensen tegenkomt, er vanzelf wel iemand voorbij komt waar de 'klik' mee is.
En dat bleek (althans in mijn geval) niet zo te zijn.
Nou dat is ook niet waar hoor. Ik ken hele groepen gasten (die echt niet onaantrekkelijk zijn) die flink geneukt hebben via die sitesquote:Op woensdag 25 april 2012 11:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je omschrijft mijn vriend, serieus!
Verder heb ik nooit zo begrepen wat 'jonge' mensen (van tussen de 15 en de 50) op datingsites doen. Gebruik maken van een datingsite is toch pas voor als je uitgeblust bent?
Dat zou een lekkere datingsite worden dan zeg. Zit je net effe live met iemand te chatten, moet ie effe weg om de boerenkool op een laag pitje te zetten, of hij/zij sukkelt in slaap achter het scherm.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Verder heb ik nooit zo begrepen wat 'jonge' mensen (van tussen de 15 en de 50) op datingsites doen. Gebruik maken van een datingsite is toch pas voor als je uitgeblust bent?
Bla bla 'de ware' bestaat niet. En idd, je zoekt meestal iets heel anders als je vindt, maar dat maakt het meestal niet minder leuk.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oneensch, als je goed zoekt vind je iets. Maar juist niet waar je naar op zoek bent.
Gewoon afwachten, als een leeuw op zn prooi. Welliswaar met de kans op de hongerdood. Maar neem niet meer met minder genoegen dan de ware.
Waarschijnlijk is het eerder een soort omgekeerde projectie: een mopje kunnen vertellen waar mensen om moeten lachen wordt dan 'een groot charisma', fluitend naar het werk in een magazijn en de hoop ooit ploegbaas te worden wordt 'ambitieus met een passie voor zijn werk', zijn vaardigheden in het bouwen van modeltreintjes wordt 'een bijzonder talent', etc.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja o.k., misschien voor als je even snelle seks wilt. Maar als je jong bent ga je toch niet iets serieus daar zoeken.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou dat is ook niet waar hoor. Ik ken hele groepen gasten (die echt niet onaantrekkelijk zijn) die flink geneukt hebben via die sites
Klopt, onmogelijk is niet goed, maar je moet ook niet te snel genoegen nemen met..quote:Op woensdag 25 april 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bla bla 'de ware' bestaat niet. En idd, je zoekt meestal iets heel anders als je vindt, maar dat maakt het meestal niet minder leuk.
Mensen moeten gewoon niet zo zeiken en onmogelijke eisen hebben.
Eh nee, ik denk eerder dat bovenstaande je eigen projectie is van hoe je zelf bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:16 schreef Sicstus het volgende:
Waarschijnlijk is het eerder een soort omgekeerde projectie: een mopje kunnen vertellen waar mensen om moeten lachen wordt dan 'een groot charisma', fluitend naar het werk in een magazijn en de hoop ooit ploegbaas te worden wordt 'ambitieus met een passie voor zijn werk', zijn vaardigheden in het bouwen van modeltreintjes wordt 'een bijzonder talent', etc.
Neemt niet weg dat het fijn is dat je dat in hem ziet natuurlijk
Ik bedoelde het niet als aanval, of te suggereren dat je vriend in een magazijn werkt, het was alleen een algemene illustratie van het principe. Dus je hoeft niet zo stekelig te reageren.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eh nee, ik denk eerder dat bovenstaande je eigen projectie is van hoe je zelf bent.
waarom niet ? het is 2012, geen 1950.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja o.k., misschien voor als je even snelle seks wilt. Maar als je jong bent ga je toch niet iets serieus daar zoeken.
Nou, als jij dit al 'stekelig' vindt, dan snap ik wel waarom vrouwen niks in jou zien.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:21 schreef Sicstus het volgende:
Ik bedoelde het niet als aanval, of te suggereren dat je vriend in een magazijn werkt, het was alleen een algemene illustratie van het principe. Dus je hoeft niet zo stekelig te reageren.
Dit slaat natuurlijk nergens op, maar goed.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, als jij dit al 'stekelig' vindt, dan snap ik wel waarom vrouwen niks in jou zien.
Die regels zijn streng hoor, het zijn meestal mannen met wat meer geld die dit doen, want je moet wel garant blijven staan voor zo'n vrouw 3 of 5 jaar. Als de relatie stukloopt daarna zullen de Thaise vrouwen zeker geen Thaise man importeren maar een man zoeken in Nederland waar ze bij blijven.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:27 schreef Flow3r het volgende:
Leuk voor die mannen, blijven ze betalen voor die vrouwen als de relatie stuk loopt of hebben we hier dan een plekje voor die vrouwen in de bijstand over met een nieuwe partner uit het land van herkomst?
Ik weet het niet zo hoor, lijken me voornamelijk gelukszoekers en als de relatie tegenvalt halen die kerels zeker weer een nieuw bruidje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |