abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110759147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:12 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Het klopt dat het uiteindelijk wel meevalt, maar voor best veel mensen/mannen is het toch nog een brug te ver. En om die dan uit een soort superioriteitsgevoel een beetje te bashen vind ik een beetje sneu.
Een brug te ver? Dus de meeste mensen kunnen in NL geen relatie krijgen?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_110759163
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik zei toch niet 'de meeste'? Ik zei 'best veel'.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_110759182
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wel 17.000. Inderdaad de meeste mensen....
pi_110759185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hangt er ook vanaf vanaf waar het 'onredelijk' is.

moet je voor de grap eens kijken op Nederlandse datingsites, wat de dames willen.
  woensdag 25 april 2012 @ 10:25:31 #105
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110759212
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

moet je voor de grap eens kijken op Nederlandse datingsites, wat de dames willen.
Een vrouw met redelijke eisen zit waarschijnlijk ook niet snel op een datingsite.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_110759231
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:24 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ik zei toch niet 'de meeste'? Ik zei 'best veel'.
Oh ja, ik las het verkeerd.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_110759233
En daarom was er in de NRC een "jankbijlage" uitgebracht over de hoogopgeleide single vrouw die maar niet aan de man kon komen. Een focking bijlage in de NRC dat alleen daarover ging. Ik zie een discrepantie tussen vraag/aanbod!
pi_110759343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:26 schreef Shodan het volgende:
En daarom was er in de NRC een "jankbijlage" uitgebracht over de hoogopgeleide single vrouw die maar niet aan de man kon komen. Een focking bijlage in de NRC dat alleen daarover ging. Ik zie een discrepantie tussen vraag/aanbod!
Gek inderdaad.
pi_110759549
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Geen rare ontwikkeling, natuurlijk. :{w

[ afbeelding ]
"привет"

[ afbeelding ]
"สวัสดี"

[ afbeelding ]
"Hallo" :')
Hoezo selectief :')
pi_110759553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ongelofelijk hè.... niet normaal wat een wensenlijst... wat een eisen... Sommige van die dames zitten jaren op zo'n site zonder te beseffen dat ze totaal vervreemd zijn van de realiteit. Tegen de tijd dat de eierstokken echt hard beginnen te rammelen zijn ze overal toe in staat _O-

Been there, done that... man on the run :D
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_110759589
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gek inderdaad.
Ik vind van niet. Als ik gewoon aan mijn uiterlijk en mijn zelfvertrouwen, dan hoef ik me misschien helemaal geen zorgen te maken over een paar jaar.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110759601
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:26 schreef Shodan het volgende:
Ga eens kijken in Amsterdam en Utrecht... stikt de moord van single dames met een waslijst aan wensen... Die vissen allemaal in een hele kleine vijver als je het mij vraagt :)
I'll sing you a lullaby.
pi_110759604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Als ik gewoon aan mijn uiterlijk en mijn zelfvertrouwen, dan hoef ik me misschien helemaal geen zorgen te maken over een paar jaar.
Dat dacht ik ook op jouw leeftijd.
pi_110759710
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:39 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ongelofelijk hè.... niet normaal wat een wensenlijst... wat een eisen... Sommige van die dames zitten jaren op zo'n site zonder te beseffen dat ze totaal vervreemd zijn van de realiteit. Tegen de tijd dat de eierstokken echt hard beginnen te rammelen zijn ze overal toe in staat _O-

Been there, done that... man on the run :D
Ja, die willen een man die hen 'verovert' en: knap, aantrekkelijk is, met een groot charisma, hoogopgeleid, een topbaan, ambitieus is met passie voor zijn werk, maar toch niet te vaak van huis, gevoelig maar toch stoer, 1 of meerdere 'bijzondere talenten', goed gebekt, charmant en dominant, maar niet te dominant...etc.

:D
pi_110759715
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:41 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ga eens kijken in Amsterdam en Utrecht... stikt de moord van single dames met een waslijst aan wensen... Die vissen allemaal in een hele kleine vijver als je het mij vraagt :)
Ze zouden een voorbeeld aan mannen moeten nemen.... die vergroten hun jachtgebied naar exotische oorden als Rusland en Thailand _O_
I'll sing you a lullaby.
pi_110759769
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:44 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ja, die willen een man die hen 'verovert' en: knap, aantrekkelijk is, met een groot charisma, hoogopgeleid, een topbaan, ambitieus is met passie voor zijn werk, maar toch niet te vaak van huis, gevoelig maar toch stoer, 1 of meerdere 'bijzondere talenten', goed gebekt, charmant en dominant, maar niet te dominant...etc.

:D
En...... naast dat alles met er natuurlijk ook nog 'de klik' zijn :D

Sure.... dames... dream on...

Wij mannen hoeven meestal alleen maar even naar de billen, borsten en het gezicht te kijken om te bepalen of 'de klik' er is :Y
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 25 april 2012 @ 10:48:56 #117
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_110759822
Die eisenlijstjes moet je natuurlijk ook niet al te serieus nemen. Als ze een leuke man tegenkomen die er niet aan voldoet gaat die vaak net zo hard de plomp weer in.
pi_110759836
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:41 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Wat ging er mis?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 25 april 2012 @ 10:50:18 #119
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110759858
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wij mannen hoeven meestal alleen maar even naar de billen, borsten en het gezicht te kijken om te bepalen of 'de klik' er is :Y
Op de lange termijn is dat ook een prima richtlijn.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_110759893
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dan kan het op de date bij de dames alsnog fout lopen op lengte, kleding (Schoenen en sokken!) keuze, hobby's of verslavingen als de rokerij.
pi_110759926
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Die eisenlijstjes moet je natuurlijk ook niet al te serieus nemen. Als ze een leuke man tegenkomen die er niet aan voldoet gaat die vaak net zo hard de plomp weer in.
Uiteraard... lijkt mij menselijk... maar door een profiel aan te maken met zulke belachelijke wensenlijstjes ga je echt niet je doel bereiken. Goede profielen, profileren een persoon en zijn geen uitstalling van do's and dont's.
I'll sing you a lullaby.
pi_110759959
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dan kan het op de date bij de dames alsnog fout lopen op lengte, kleding (Schoenen en sokken!) keuze, hobby's of verslavingen als de rokerij.
In mijn geval heb ik daar geen moeite mee, ik vind vrouwen die klagen over sokken sowieso de moeite niet waard. En roken is ook voor mij persoonlijk een 'no go'.
I'll sing you a lullaby.
pi_110759985
Ik heb nergens verstand van, maar ik zou meer de nadruk leggen op wat je zelf te bieden hebt in plaats van op zo'n eisenpakket.
pi_110760021
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:54 schreef xenobinol het volgende:

[..]

In mijn geval heb ik daar geen moeite mee, ik vind vrouwen die klagen over sokken sowieso de moeite niet waard. En roken is ook voor mij persoonlijk een 'no go'.
Ik, en velen met mij hebben ook zo'n lijstje opgemaakt. En daarom is het erg lastig de juiste te vinden. Daarom zoeken sommige mannen de makkelijke weg, en kiezen een import bruidje. Geen gezeur, een lief ding die kookt en seks. Ik kan ze geen ongelijk geven.
pi_110760120
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:41 schreef Sicstus het volgende:

[..]

En?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')