quote:Ilse DeLange en Miss Montreal gaan aanstormend talent bijstaan in de nieuwe talentenjacht De Beste Singer-Songwriter van Nederland. Ook Tim Knol en Waylon zullen optreden als coaches in de Nederland 3-show. Dat hebben BNN en VARA maandag laten weten. Presentator Giel Beelen is trots. “Het programma geeft nieuwe talenten de kans zichzelf te zijn en te groeien met hulp van de bekendste Nederlandse singer-songwriters. Het gaat echt over muziek maken.“
In zijn zoektocht naar talentvolle singer-songwriters wordt Beelen bijgestaan door zijn bekende 3FM-collega’s Claudia de Breij, Eric Corton, Gerard Ekdom, Paul Rabbering en Timur Perlin.
De winnaar verdient niet alleen de titel, maar krijgt ook gegarandeerde ‘air- en stagetime’, de ultieme prijs voor elke beginnende artiest.
De Beste Singer-Songwriter van Nederland is vanaf 25 juni tien weken lang te zien op maandagavond om 20.30 uur op Nederland 3.
Bron
Tja, dat hopen doen we altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopen op een paar uitstekende zangeressen! Klinkt erg leuk, zeg ik als 3FM fan.
Oef, dat was wel triest...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef Seam het volgende:
Hopelijk wordt het net zo goed als de zoektocht naar de Nederlandse Birdy!
quote:Ook Alain Clark en Boudewijn de Groot werken mee aan de talentenjacht De Beste Singer-Songwriter van Nederland van presentator Giel Beelen. Dat hebben BNN en VARA dinsdag gemeld. De singer-songwriters gaan aanstormend talent bijstaan in het programma, dat volgens Beelen in tegenstelling tot andere talentenjachten écht een artiest moet opleveren. Eerder werd al bekend dat ook Ilse de Lange, Tim Knol, Waylon en Miss Montreal zullen optreden als coach.
De winnaar van de nieuwe talentenshow wordt gekozen door Giel Beelen zelf. Hij wordt daarbij geholpen door de bekende 3FM-dj’s Eric Corton, Gerard Ekdom, Claudia de Breij, Paul Rabbering en Timur Perlin.
De Beste Singer-Songwriter van Nederland is vanaf 25 juni tien weken lang te zien op maandagavond om 20.30 uur op Nederland 3.
Bron
Je bent een erg goede songwriter inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:31 schreef waullie het volgende:
Misschien kan ik ook wel meedoen, wat denken jullie?
Hier cover ik een liedje van Ronan Keating op mijn gitaar:
Hopelijk red je het nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Begint het deze maand nog?
Dan ga ik toch maar weer kijken, als ik het red.
Dan weet je 1 ding zeker.... Er wint een vrouwquote:Op zondag 24 juni 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
Alvast een kleine kick voor morgen. Waar ik tot nu toe even over heen had gelezenis dat Giel dus de winnaar kiest, niet de coaches, geen jury, alleen Giel beslist...
En geen oudere vrouwquote:Op maandag 25 juni 2012 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan weet je 1 ding zeker.... Er wint een vrouw
Geen GTST uitloop in ieder gevalquote:Op maandag 25 juni 2012 15:39 schreef iBenny het volgende:
Nog een kleine 5 uur
Dit zal toch wel op tijd beginnen?!
Die smileysquote:Op maandag 25 juni 2012 19:38 schreef Paul het volgende:
JONGENS! Ik als grootste Giel fan, zal meekijken en meepraten [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh nee hequote:Op maandag 25 juni 2012 19:38 schreef Paul het volgende:
JONGENS! Ik als grootste Giel fan, zal meekijken en meepraten [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gezelligquote:Op maandag 25 juni 2012 20:18 schreef Kally het volgende:
Misschien dat ik het probeer, het is maar een uurtje
quote:
dan moet je heel snel zijnquote:
quote:
quote:
We zitten weer op 1 lijnquote:Op maandag 25 juni 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Sarphatipark![]()
Nog geen lekkere kerels gespot, behalve Corton dan.
Ja dat ookquote:
Beetje jammer jaquote:Op maandag 25 juni 2012 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
wat is dit? Commentaren tijdens het lied?
huiskamersetting, maar je doet daarvoor toch niet mee aan zoietsquote:Op maandag 25 juni 2012 20:40 schreef Kally het volgende:
Het sfeertje is wel relaxed, minder last van zenuwen denk ik op die manier?
Het lijkt mij juist lastiger om voor zo een heel klein groepje te zingen en zo dicht erop.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:40 schreef Kally het volgende:
Het sfeertje is wel relaxed, minder last van zenuwen denk ik op die manier?
Nee maar ik heb geen idee wat de winnaar krijgt?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
huiskamersetting, maar je doet daarvoor toch niet mee aan zoiets
De winnaar verdient niet alleen de titel, maar krijgt ook gegarandeerde air- en stagetime, een ultieme prijs voor elke beginnende artiest”, legt een woordvoerster van de VARA uit.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik heb geen idee wat de winnaar krijgt?
een platencontract en veel aandacht op de radioquote:Op maandag 25 juni 2012 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik heb geen idee wat de winnaar krijgt?
Ah oke, nou ja dan doe je mee in welke setting ookquote:Op maandag 25 juni 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
De winnaar verdient niet alleen de titel, maar krijgt ook gegarandeerde air- en stagetime, een ultieme prijs voor elke beginnende artiest”, legt een woordvoerster van de VARA uit.
"ik kan het weten, want ik ben er geweest"quote:
???quote:Op maandag 25 juni 2012 20:44 schreef shifto het volgende:
Dankjewel voor de link Kally!
Die 1e was goed joh!!!!
Misschien is dat per aflevering, soort thema?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Het is wel allemaal een beetje dezelfde stijl. Hopelijk komt er nog iets heel anders. Iets vlots, snels, pittigs.
Oh dat zou kunnen, dit is het saaie themaquote:Op maandag 25 juni 2012 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien is dat per aflevering, soort thema?
binnen dit genre moet er toch wel iets beters zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Het is wel allemaal een beetje dezelfde stijl. Hopelijk komt er nog iets heel anders. Iets vlots, snels, pittigs.
Daar vond ik dus geen ene kut aanquote:Op maandag 25 juni 2012 20:46 schreef shifto het volgende:
Ze begonnen gewoon met een te goede, nu is de rest crap
Het klopte welquote:
Dat dusquote:Op maandag 25 juni 2012 20:50 schreef shifto het volgende:
Ja maar vind het wel echt een leuk liedjeWord er vrolijk van
Vreselijkquote:
Jij mag datquote:
Verklaard een hoop iddquote:Op maandag 25 juni 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik dacht wat zegt ze nou, ik woon in Basten? Maar het was Boston
een echte muzikant hoort het interessante akkoordenschemaquote:
De andere die meedoen zitten er ookquote:Op maandag 25 juni 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in, maar heb het een beetje druk, maar hoeveel man zit daar op de bankenChesterfield
hear hearquote:Op maandag 25 juni 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
Geef mij maar een hele denneboom om haar neer te knuppelen.
Oh op die fiets, ik denk alquote:
Jaquote:
Dat.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:58 schreef Kally het volgende:
Wyke moet heur haartjens anders doen, teveel voorhoofd
Yupquote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef jcdragon het volgende:
In tegenstelling tot het meisje ervoor, hoor je haar wel echt.
Ja ze zingt wel vanuit haar gevoel inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef jcdragon het volgende:
In tegenstelling tot het meisje ervoor, hoor je haar wel echt.
Laat dat ene beetje mannelijkheid wat hij heeft nou in waardequote:
En boobies, kun je daar ook iets mee?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
De meeste kandidaten kunnen niet blind spelen. Ik kan zowel de piano als de gitaar geblinddoekt spelen.
Het is toch een talentenjacht?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef Aalbers het volgende:
beetje tal onwaardig dit, is veel beter dan de gemiddelde talentenjacht
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
Ik houd niet van mannen die een grotere dramakut zijn dan ik.
oh lordquote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef Aalbers het volgende:
beetje tal onwaardig dit, is veel beter dan de gemiddelde talentenjacht
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
Ik houd niet van mannen die een grotere dramakut zijn dan ik.
Hij voelde de stokken weerquote:
Nog nietquote:Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef Aalbers het volgende:
Zijn de andere deelnemers van volgende weken ook al bekend?
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
mijn oma is in 1989 overledenmisschien moet ik ook eens meedoen aan een talentenjacht
Njah, doe mij Benetar maarquote:Op maandag 25 juni 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Ze slist een beetje en ze lijkt, qua uiterlijk, op Pat Benetar
Waar?quote:
quote:
Laat hij dat maar achterwege laten dan, ik heb geen idee wat hij probeert te doen maar werken doet het nietquote:
Oh leukquote:Op maandag 25 juni 2012 21:14 schreef geindoctrineerd het volgende:
volgende week iemand die ik een beetje ken in dit programma
Te veel over nagedacht.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
He nee, ik vind hem helemaal niks, met dat sjaaltje.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig staat de songtekst op de website zodat we kunnen meezingen
http://www.debestesingers(...)n-Christopher_02.jpg
Yepquote:Op maandag 25 juni 2012 21:14 schreef tong80 het volgende:
Leuk programma mar er zit wel heel veel shit tussen.
amenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:14 schreef tong80 het volgende:
Leuk programma mar er zit wel heel veel shit tussen.
Deze heeft gitaarlessen gehad en zingt niet onvals.
Bart?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
Hij verstond hem niet goed....
Zijn baard zit ervoor
De stem wel, mooie stemquote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Goeie stem Karina?![]()
Miss M. moet toch eens naar Del Ferro
Ik vind Wyke beste stem ja, en die gast die Nederlands zong was gewoon leukquote:
Nou precies, dat heb ik ook.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Als je alles achter elkaar hoort is het toch tien smaken vanillevla
quote:
Njah er zitten geen commercial breaks bijquote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Het gaat wel lekker vlot, het uitkiezen van de winnaars.
En Giel is het enige jurylid.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah er zitten geen commercial breaks bij
Vreemd dat er dan 2 mannen door zijnquote:
Jij vindt zelfs Herman Brood er niet uitspringenquote:
Oh lordquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij vindt zelfs Herman Brood er niet uitspringen
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat doe je nou raar hele tijdquote:Op maandag 25 juni 2012 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd net ook in het programma getoond onderin. Raar dat het er nog niet staat.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:26 schreef Breekfast het volgende:
Dacht dat iemand hier zei dat je de optredens al kon terugzien op de website? Zie het nergens staan.
Giel zet het er nu opquote:Op maandag 25 juni 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Werd net ook in het programma getoond onderin. Raar dat het er nog niet staat.
http://www.debestesingersongwriter.nl/Muzikanten.11306.0.htmlquote:Op maandag 25 juni 2012 21:26 schreef Breekfast het volgende:
Dacht dat iemand hier zei dat je de optredens al kon terugzien op de website? Zie het nergens staan.
Staat het optreden nog niet bij.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.debestesingersongwriter.nl/Muzikanten.11306.0.html
En dan de kandidaat aanklikken.
Oh jaquote:
niet eens wurld waidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |