quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Belle, mijn vriendje is militairlandmacht was beveiliging bij de luchtmacht
Ik zei toch ? Mijn bank zit beterquote:
Ik ook. 16 GB ongeveer....quote:
Ik 123 foto'squote:Op dinsdag 24 april 2012 22:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zei toch ? Mijn bank zit beter
[..]
Ik ook. 16 GB ongeveer....
met een stukke lens![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
En we gaan weer opruimen (k laat altijd binnen 24u in mn eentje een bom ontploffen)
Hoe krijg je dat voor elkaar???quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
En we gaan weer opruimen (k laat altijd binnen 24u in mn eentje een bom ontploffen)
jan binnen twee minutenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Binnenkomen, je zooi van overdag uit je rugtas halen en op de tafel neerleggen. Dan naar dansles gaan en je schoenen in je tas laten zitten. Dus morgenochtend wissel ik het weer omquote:
Easyquote:
*Merlijn heel netjes is?*quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
EasyMaar nu vind ik dat al snel bij mij in huis....
die heeft geen milimeter aan rommel liggenquote:
Ow jee!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
die heeft geen milimeter aan rommel liggen
Jaa en de was uit de droger halen en alvast neerleggen om op te vouwen, een wasrek in de woonkamer, de was gesorteerd op kleur op de grond want moet nog gewassen worden, folders die in de oud papier bak moeten, leeg pak drinken, een bord waar mn avond eten op lag, schaar/tape om een pakketje te maken etc :pquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Binnenkomen, je zooi van overdag uit je rugtas halen en op de tafel neerleggen. Dan naar dansles gaan en je schoenen in je tas laten zitten. Dus morgenochtend wissel ik het weer om
* Ireth kijkt om haar heen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa en de was uit de droger halen en alvast neerleggen om op te vouwen, een wasrek in de woonkamer, de was gesorteerd op kleur op de grond want moet nog gewassen worden, folders die in de oud papier bak moeten, leeg pak drinken, een bord waar mn avond eten op lag, schaar/tape om een pakketje te maken etc :p
Yeah right....quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
die heeft geen milimeter aan rommel liggen
+1quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kijkt om haar heen...
He Yska! Ben je bij mij thuis??
een schonere planeet begint met jezelf ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
Ik moet ook nog aan de grote voorjaarsschoonmaak beginnen..![]()
Eigenlijk is de douche het eerst aan de beurt
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:06 schreef maffemuts het volgende:
[..]
een schonere planeet begint met jezelf ?
Ik kom niet bij jou poetsen in ieder geval!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:06 schreef maffemuts het volgende:
[..]
een schonere planeet begint met jezelf ?
Poetsen? Alleen auto`squote:Op dinsdag 24 april 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kom niet bij jou poetsen in ieder geval!
Die van mij heb ik laatst nog eens gedaan, gewoon met het handje, maar die is nu niet meer poetswaardig..quote:
Ik poets altijd met het handje... Alleen jammer dat ik nu gewoon een halve bus hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die van mij heb ik laatst nog eens gedaan, gewoon met het handje, maar die is nu niet meer poetswaardig..
Reminds me, ik moet hem nog steeds naar de garage brengen..
Nouja, maar ik geloof dat Scorpie ook machines gebruikt en er wel wat meer verstand van heeft, als ik me niet vergis. Klopt dat, Scorp?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik poets altijd met het handje... Alleen jammer dat ik nu gewoon een halve bus heb
Ik zou ook wel wat meer willen detailen, maar hee, het is een leasedoos en geduld en Merlijn gaan niet samen....quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, maar ik geloof dat Scorpie ook machines gebruikt en er wel wat meer verstand van heeft, als ik me niet vergis. Klopt dat, Scorp?
Ik heb hem dus toevallig pas nog gedaan, maar gewoon even snel, zonder machines etc. Maar dat loont nu niet meer
Ja, ik vind het op zich wel gaaf. Toen ik nog auto's verkocht heb ik ook wel eens een autootje aangepakt met de machine, inruilertjes.. En die knapten er vaak ontieglijk van op..quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zou ook wel wat meer willen detailen, maar hee, het is een leasedoos en geduld en Merlijn gaan niet samen....
Ik zou een spons gebruiken, dat samen met water en een goede autoshampoo doet wonderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die van mij heb ik laatst nog eens gedaan, gewoon met het handje, maar die is nu niet meer poetswaardig..
Reminds me, ik moet hem nog steeds naar de garage brengen..
Inderdaad, dat kloptquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, maar ik geloof dat Scorpie ook machines gebruikt en er wel wat meer verstand van heeft, als ik me niet vergis. Klopt dat, Scorp?
Ik heb hem dus toevallig pas nog gedaan, maar gewoon even snel, zonder machines etc. Maar dat loont nu niet meer
Ik heb hier 2 jaar mee gedaan, geweldig spul:quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou een spons gebruiken, dat samen met water en een goede autoshampoo doet wonderen.
1 van de beteren inderdaad! Erg makkelijk in gebruikquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 jaar mee gedaan, geweldig spul:
http://www.meguiars.nl/product/187/NXT-Generation-Car-Wash/
[ afbeelding ]
Nu moest ik terugvallen op valma....Nooooooit meer....
Hmmm die kende ik nog niet. Moet nog steeds een keer een setje 3M aanschaffen....quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
1 van de beteren inderdaad! Erg makkelijk in gebruik![]()
Ben zelf een Dodo Juice fan:
http://www.carclean.nl/pr(...)o_250ml__101037.aspx
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik heb 2 wasjes al weggewerkt.. De wasmachine is hier over 5 min klaar en dan gooi ik de laatste van vandaag erin.. Ik heb weer een 2 half zits bank ipv een groot uitgevallen stoel, een leger aanrecht en een wat vollere koelkast en vuilniszak
Ik kan een heel topic vollullen hoor over alles wat je nodig hebtquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm die kende ik nog niet. Moet nog steeds een keer een setje 3M aanschaffen....
Voorlopig zou ik gelukkig zijn met een fatsoenlijke shampoo en een boenmachine. De wax heb ik nog een halve fles van staan....quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan een heel topic vollullen hoor over alles wat je nodig hebtmaar laten we dat maar niet doen
Wat voor wax?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voorlopig zou ik gelukkig zijn met een fatsoenlijke shampoo en een boenmachine. De wax heb ik nog een halve fles van staan....
Netjes hoor, prima wax! Goede standtijd, als je hem goed aanbrengt kan je zo 4 a 6 maanden doorquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
http://www.meguiars.nl/product/389/Ultimate-Liquid-Wax/
Nu alleen nog een fatsoenlijke machine om het aan te brengen. Anders heb ik rambo-armenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Netjes hoor, prima wax! Goede standtijd, als je hem goed aanbrengt kan je zo 4 a 6 maanden door
DAP kopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nu alleen nog een fatsoenlijke machine om het aan te brengen. Anders heb ik rambo-armen
Jij hebt volgens mij echt de gekste gadgets in huisquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
DAP kopenkost je wel knaken haha
Wat je ook doet, geen rotary kopen als beginner zijnde!
Ik ook, maar inderdaad, de rotary maak je meer stuk dan dat je poetst. Heb ik al een keer erg fout zien gaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt de gekste gadgets in huis
Welnee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt de gekste gadgets in huis
Ik kom wel poetsen johquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee!![]()
Zo`n machine scheelt je een hoop poetswerk qua auto
Grande Scenic voorrijdtquote:
Wat is een DAP?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
DAP kopenkost je wel knaken haha
Wat je ook doet, geen rotary kopen als beginner zijnde!
In ruil voor...?quote:
Dual Action Polisher; een machine waarmee je de auto in de wax kan zetten of kan polijsten (lichte krassen weghalen door een heel dun laagje van je lak af te halen). Klikquote:
Dacht mijn dochter ook een keer. Spons op de (net gelegde) oprit laten vallen (zand) en dan weer vrolijk verder poetsen op het spatbordquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Auto's poets je toch met een schuurspons... Jaja het gebeurt, ik begreep dat die papa toen niet blij was met zn dochter ghehe kind had ook krap aan 2 hersencellen....
ja DAT zei je niet....quote:
Hmmz.. ik zie zogauw het verschil tussen die 2 even niet..quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dual Action Polisher; een machine waarmee je de auto in de wax kan zetten of kan polijsten (lichte krassen weghalen door een heel dun laagje van je lak af te halen). Klik
Zoiets?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Auto's poets je toch met een schuurspons... Jaja het gebeurt, ik begreep dat die papa toen niet blij was met zn dochter ghehe kind had ook krap aan 2 hersencellen....
Iets minder erg, maar het leek er wel op inderdaad. Niets wat een beetje polijstmiddel kon oplossen gelukkigquote:
Nou, een DAP is veiliger voor beginners, maar heeft wat minder cutting power. Stel dat je een rotary gebruikt en je doet dat voor het eerst, dan heb je grote kans dat je in 1 keer BLAM op je plaatwerk zit, dus door je blanke lak heen. Een DAP heeft dat niet, die geeft als het ware mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. ik zie zogauw het verschil tussen die 2 even niet..
Heb vroeger ook zo'n haakse-slijperachtig model gebruikt, maar dat zijn ze allebei..
De eigenaar van deze auto zei op het andere forum waar ik zit dat het poetsbedrijf dat had gedaanquote:Op woensdag 25 april 2012 00:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iets minder erg, maar het leek er wel op inderdaad. Niets wat een beetje polijstmiddel kon oplossen gelukkig
met droge ogen?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De eigenaar van deze auto zei op het andere forum waar ik zit dat het poetsbedrijf dat had gedaan
Whooops... Al was de dame in mijn verhal destijds 17quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dacht mijn dochter ook een keer. Spons op de (net gelegde) oprit laten vallen (zand) en dan weer vrolijk verder poetsen op het spatbord![]()
![]()
[..]
ja DAT zei je niet....
Ah, ok.. geloof dat ik toen zo'n rotary heb gebruikt, gewoon van onze poetser destijds..quote:Op woensdag 25 april 2012 00:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, een DAP is veiliger voor beginners, maar heeft wat minder cutting power. Stel dat je een rotary gebruikt en je doet dat voor het eerst, dan heb je grote kans dat je in 1 keer BLAM op je plaatwerk zit, dus door je blanke lak heen. Een DAP heeft dat niet, die geeft als het ware mee.
Eerlijk is eerlijk: ik zou ook met mijn bek vol tanden staan als een klant zo voor me zou beweren dat ik dat als poetsbedrijf had gedaan. Alleen de stupiditeit al....quote:Op woensdag 25 april 2012 00:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha ja, aan de detailer in kwestie die dus op het forum om advies kwam vragen
Haha inderdaad!quote:Op woensdag 25 april 2012 00:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: ik zou ook met mijn bek vol tanden staan als een klant zo voor me zou beweren dat ik dat als poetsbedrijf had gedaan. Alleen de stupiditeit al....
Holy crap. Beter dan nieuwquote:Op woensdag 25 april 2012 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha inderdaad!
dit is overigens mijn auto 2 weken geleden na een polijstbeurt![]()
Mooie bak..quote:Op woensdag 25 april 2012 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha inderdaad!
dit is overigens mijn auto 2 weken geleden na een polijstbeurt![]()
Eens... Ik mis toch wel mijn 3 seriequote:
Rotterdam, maar nee, ik zou niet weten waar ik moet beginnenquote:Op woensdag 25 april 2012 00:05 schreef Scorpie het volgende:
Maarre Merlijn, waar woon je dan? Anders mag je mijn spullen wel lenen?
Kijk: FOK!kers helpen FOK!kers!quote:Op woensdag 25 april 2012 00:05 schreef Scorpie het volgende:
Maarre Merlijn, waar woon je dan? Anders mag je mijn spullen wel lenen?
Dan zet ik de mijne naast die van Merlijn..quote:Op woensdag 25 april 2012 00:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Kijk: FOK!kers helpen FOK!kers!
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan zet ik de mijne naast die van Merlijn..
Merlijn, als je toch bezig bent?
Het ding rijdt niet eens :pquote:Op woensdag 25 april 2012 00:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan zet ik de mijne naast die van Merlijn..
Merlijn, als je toch bezig bent?
Touché!quote:Op woensdag 25 april 2012 00:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het ding rijdt niet eens :p
Dan kan ik ook weer lekker vroeg naar huis.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:00 schreef Ganzz het volgende:
Zo vroegDe koffie pruttelt hier inmiddels ook.
Gefeliciteerd.quote:Morgen diploma ophalen en nooit meer naar die schoolHeerlijk
Top! Goedemorgen allemaal. Lekker geslapen? Goed gedroomd?quote:Op woensdag 25 april 2012 07:00 schreef Ganzz het volgende:
Morgen diploma ophalen en nooit meer naar die schoolHeerlijk
Veterstrikdiploma? Je moet er nog een stuk of 6 daarna hequote:Op woensdag 25 april 2012 07:00 schreef Ganzz het volgende:
Morgen diploma ophalen en nooit meer naar die schoolHeerlijk
prima geslapen, Geert heeft weeral door geslapen, maar ik werd wakker met buikpijn :/quote:Op woensdag 25 april 2012 09:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Top! Goedemorgen allemaal. Lekker geslapen? Goed gedroomd?
* ziet JK stuiteren door de afdeling *quote:Op woensdag 25 april 2012 10:03 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
* JK1982 alweer hard aan het werk is en al een paar espressootjes op heeft..
Hahaha, daar heb je wel héél wat meer voor nodig vrees ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* ziet JK stuiteren door de afdeling *
Murning mop!quote:
Integendeel, ik heb heerlijk gedroomd...quote:Op woensdag 25 april 2012 11:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
Lekker geslapen?? niet teveel nare dromen gehad??
Iets over banken en dekensquote:Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef LaPeach het volgende:
Oehh nou wordt ik natuurlijk wel heel nieuwschierig als je dat zo zegt![]()
Ahhh zooquote:
Nee hoor we gaan niet weer die kant opquote:
So do Iquote:Op woensdag 25 april 2012 11:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig er niet aan mee te doen vandaag..
Ben aan het kijken hoe ver ik kan gaanquote:Op woensdag 25 april 2012 11:56 schreef LaPeach het volgende:
[..]
So do I![]()
hebben ze je ff los gelaten of was je gewoon stiekem aan het gluren?
Hahaha ok, nouja so far so goodquote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben aan het kijken hoe ver ik kan gaan![]()
Vanmorgen ook FB al even open gehad
Haii bellequote:Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef belle1608 het volgende:
hmm fok weer problemen, kan niet quoten en editten
Hmm mja misschien wel idd, want hier geen problemen..quote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef belle1608 het volgende:
Hmm, zit op werk dus misschien ligt het daar aan
Ahh ja dat is waar natuurlijk, ff niet bij stil gestaan hahaquote:Op woensdag 25 april 2012 12:24 schreef belle1608 het volgende:
nee, kinders zijn weg (tot 11.45), zit nu veilig leren lezen na te kijkenen stickers te plakken
Zitten ze dan niet al 3 kwartier op je te wachten?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:24 schreef belle1608 het volgende:
nee, kinders zijn weg (tot 11.45), zit nu veilig leren lezen na te kijkenen stickers te plakken
Ga je in Dordrecht doen dan ?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:41 schreef LaPeach het volgende:
Gaat zich zo maar eens langzaam aan klaar maken om richting Dordt te gaan![]()
Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt
Afspraak bij de arbo dienst.. zou eigenlijk leukere dingen gaan doen maar die plannen zijn verzet naar morgenquote:
Leuk, weet je al een beetje hoe het eruit ziet?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Afspraak bij de arbo dienst.. zou eigenlijk leukere dingen gaan doen maar die plannen zijn verzet naar morgendan ga ik "het" huisje inspecteren
Nee dat ga ik morgen zien, zou eigenlijk vandaag een afspraak hebben maar daar kwam weer eens iets tussen.. maarja ach dag later is ook geen ramp, ben erg benieuwdquote:Op woensdag 25 april 2012 12:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leuk, weet je al een beetje hoe het eruit ziet?
De kinders zijn weg tot 11.45 uur zei je en het was 12.30 uur.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef belle1608 het volgende:
@Rucky, wie zitten er al 3 kwartier op mij te wachten?
Ga je verhuizen ?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Afspraak bij de arbo dienst.. zou eigenlijk leukere dingen gaan doen maar die plannen zijn verzet naar morgendan ga ik "het" huisje inspecteren
Leuk! Frisse start!quote:
Ja dat zou erg fijn zijnquote:
Tot straks!quote:Op woensdag 25 april 2012 12:55 schreef LaPeach het volgende:
Maar ik is er van tussen![]()
Tot later mensen
De bemiddelaar vroeg wanner ik wou kijken bij de woning. Ik zei dat dat niet hoefde en dat ik de woning toch wel neem.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja dat zou erg fijn zijn![]()
Maar eerst morgen maar even afwachten of het wat is
Dat mocht niet meerquote:Op woensdag 25 april 2012 13:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat slap geouwehoer werkt toch beter hè?
Laatste keer Romeo en Julia.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dag schat..
Oh nee, dat zouden we niet meer doennnn!!
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dag schat..
Oh nee, dat zouden we niet meer doennnn!!
Kwartiertje dan. Dan kijk ik wel even de andere kant op.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kwartiertje dan. Dan kijk ik wel even de andere kant op.
Ik zit hoog en droog..quote:Op woensdag 25 april 2012 14:38 schreef maffemuts het volgende:
Zijn JK, Belle en LP nog steeds niet van die tak gevallen?
Hmmmzquote:Op woensdag 25 april 2012 14:51 schreef JK1982 het volgende:
Oh heerlijk, volgende week hoef ik alleen dinsdag en donderdag te werken
Je kent smartboards? hebben ze veel op scholen. Soort digitaal whiteboard. Alleen is dit een 70" whiteboard zonder beamer dat 120KG weegt en waar je op kunt kladden.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:07 schreef belle1608 het volgende:
Ja leg mij eens ff uit wat doen jullie?
Mooi spul is dat.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je kent smartboards? hebben ze veel op scholen. Soort digitaal whiteboard. Alleen is dit een 70" whiteboard zonder beamer dat 120KG weegt en waar je op kunt kladden.
Jah die dingen ken ik wel, heb zelf ook een smartboard of digiboard geen idee wat het is en wat het verschil is hahaquote:Op woensdag 25 april 2012 15:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je kent smartboards? hebben ze veel op scholen. Soort digitaal whiteboard. Alleen is dit een 70" whiteboard zonder beamer dat 120KG weegt en waar je op kunt kladden.
Ik prutste net even een 3d seismic passthrough vanuit USA naar dat scherm (zo'n 3d tekening waar je doorheen kunt wandelen) en dat werkte net als een grote iPadquote:Op woensdag 25 april 2012 15:12 schreef Egberts het volgende:
Wat is dat machtig mooi speelgoed voor de Engineer anno 2012
er is niets zo mooi dan schetsen, en niets zo vervelend als al die schetsjes netjes CAD'en
Wat kost zo een bordje ongeveer?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik prutste net even een 3d seismic passthrough vanuit USA naar dat scherm (zo'n 3d tekening waar je doorheen kunt wandelen) en dat werkte net als een grote iPad
Nee hoor, is gewoon weer een hersenspinsel van het management..quote:Op woensdag 25 april 2012 15:17 schreef belle1608 het volgende:
@JK, waarom heb je een nieuwe werkplek eigenlijk ben je verhuisd of hebbie een andere baan
Blegh! niet fijn! Zou ik niet fijn vinden in ieder geval!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon weer een hersenspinsel van het management..![]()
Ze willen graag een grote open afdeling, terwijl er eerder eigenlijk meer kantoortjes waren, waar de diverse teams in zaten en samenwerkten. Nadeel voor mij is nu dat het véél rumoeriger is op de afdeling.. En ik met m'n rug naar de meeste mensen toe zit![]()
Wedden dat het over 2 jaar weer verandert?
Dan moet het waarschijnlijk weer meer gescheiden worden allemaal..
Lijkt trouwens wel een beetje op mijn televie, al is dat een simpel plasmading..quote:
Nee, ik ook niet.. Ik was wel tevreden met mijn oude stekkie, lekker rustigquote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Blegh! niet fijn! Zou ik niet fijn vinden in ieder geval!
Ahh *knuf* maar je kan nog wel fokkenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lijkt trouwens wel een beetje op mijn televie, al is dat een simpel plasmading..
[..]
Nee, ik ook niet.. Ik was wel tevreden met mijn oude stekkie, lekker rustig
Ja, maar over het algemeen moet ik wel opletten, haha! Men kan nu wel op m'n beeldscherm meekijkenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ahh *knuf* maar je kan nog wel fokken
Waar is die "boss-key" van vroegerquote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, maar over het algemeen moet ik wel opletten, haha! Men kan nu wel op m'n beeldscherm meekijken
Zo danquote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
EUR 14.500 ex btw
http://www.limid.nl/webshop/smartboard/smartboard/lcd-touch-8070i
Daar zou ik echt niet tegen kunnenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, maar over het algemeen moet ik wel opletten, haha! Men kan nu wel op m'n beeldscherm meekijken
Nee, ik ook niet..quote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Daar zou ik echt niet tegen kunnen
Zolang het werk hier af komt, talen ze er niet echt naar.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet..
het is een kwestie van tijd dat ze gaan vragen waarom ik met plaatjes van Belle of een of andere tovenaar voor m'n neus zit..
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet..
het is een kwestie van tijd dat ze gaan vragen waarom ik met plaatjes van Belle of een of andere tovenaar voor m'n neus zit..
ik wel, waarom ik in godsnaam zo lang blijf zittenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:38 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, men is hier nogal cijfertjes-gericht..
Valt me nog mee dat ik nooit commentaar heb gehad, ook over de werktijden
Kun je wel al je overuren schrijven?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ik wel, waarom ik in godsnaam zo lang blijf zitten
Overuren ?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kun je wel al je overuren schrijven?
Ik heb morgen de finale van de minivierdaagse. Hoop dat het een beetje droog blijft...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:59 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat even douchen!
Over 1 uur alweer eten en over 2 uur weer op werk zijn i.v.m. kleutermusical!
Dat hoop ik ook voor je!! = wandelen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb morgen de finale van de minivierdaagse. Hoop dat het een beetje droog blijft...
Ja ik loop donderdag mee.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je!! = wandelen?
Bayern Munchen & Real Madridquote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 op huis aan gaat.. Vanavond weer weg, dus ik ben er rond 22.00 pas weer..
Vanavond weer voetbal!
Phoee dan pasquote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 op huis aan gaat.. Vanavond weer weg, dus ik ben er rond 22.00 pas weer..
Vanavond weer voetbal!
Mijn werkdag zit er ook weer op.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:43 schreef JK1982 het volgende:
Vanavond weer voetbal!
* belle1608 eet pizzaquote:Op woensdag 25 april 2012 16:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn werkdag zit er ook weer op.![]()
Nu even bedenken wat ik ga eten.
Hoii, mwa ja het is gebeurd laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Phoee dan pas
Fijne avond in ieder geval!
@LaPeach, welkom terug! Alles gelukt?
Ook lekker! Morgen eet ik spaghettiquote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hoii, mwa ja het is gebeurd laten we het daar maar op houden
pizza hmm jummie.. ik eet spinazie strakjes
Italiaanse week bij jou??quote:Op woensdag 25 april 2012 17:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ook lekker! Morgen eet ik spaghetti
Ik heb de afgelopen 5 dagen 4 x spinazie gegeten. Vanavond GEEN spinazie.. Ik heb wel zin in pizza maar die bewaar ik mooi voor vrijdag. Dan kom ik pas om 20 voor 7 thuis en M. moet dan om half 8 weer weg :pquote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hoii, mwa ja het is gebeurd laten we het daar maar op houden
pizza hmm jummie.. ik eet spinazie strakjes
Hoever ben je Maffemuts?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:21 schreef maffemuts het volgende:
En ik heb besloten lekker in staking te gaan morgen, k ga helemaal niets doen waar ik geen zin in hebeen echt MM-dagje! dat begint met uitslapen en ontbijt op bed, en daarna nog ergens naar baby-dump voor de laatste dingen en dan vind ik t mooi geweest
25w 2 d.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hoever ben je Maffemuts?
Ik moet morgen werken en vrijdag nog een halve dag..
Hier wordt t straks een ovenschoteltje broccoli met ham en kaas... maak toch mijn 2 humptydumpties niet blij met whatever er op tafel komt en ventlief zit aan de andere kant van NL voor werk en zal pas erg laat thuis zijn... kortom makkelijk eten, des te eerder ligt t op bed en kan ik n avondje ehmmmm sja niksen ?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef Merlijn het volgende:
Ik ben wonderbaarlijk genoeg gezien het verkeer ook al thuis... Pizza. Dat klinkt als een goed idee.
klinkt ook goed!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hier wordt t straks een ovenschoteltje broccoli met ham en kaas... maak toch mijn 2 humptydumpties niet blij met whatever er op tafel komt en ventlief zit aan de andere kant van NL voor werk en zal pas erg laat thuis zijn... kortom makkelijk eten, des te eerder ligt t op bed en kan ik n avondje ehmmmm sja niksen ?
Zou wel lekker zijn tot de 30e vrij!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hier wordt t straks een ovenschoteltje broccoli met ham en kaas... maak toch mijn 2 humptydumpties niet blij met whatever er op tafel komt en ventlief zit aan de andere kant van NL voor werk en zal pas erg laat thuis zijn... kortom makkelijk eten, des te eerder ligt t op bed en kan ik n avondje ehmmmm sja niksen ?
En kan jij daar dan ook wat aan doen? als het is wat jij denkt dat het is?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
klinkt ook goed!
Volgens mij heb ik een van de oorzaken van krantenellende gevonden.... * fingers crossed *....
een gedeelte. de server moet hoe dan ook weg, mijn laptop serveert die website nog snellerquote:Op woensdag 25 april 2012 17:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En kan jij daar dan ook wat aan doen? als het is wat jij denkt dat het is?
hahaquote:Op woensdag 25 april 2012 17:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
een gedeelte. de server moet hoe dan ook weg, mijn laptop serveert die website nog sneller
Vragen staat vrij Belle ;-)quote:Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn tot de 30e vrij!
Leuk 25 wk al! Zag ik dat je een jongetje krijgt?
Is dit dan nr. 3? Mag ik vragen hoe oud je 2 andere kids zijn? (Sorry beetje veel vragen misschien)
Leuk!! Nou nog 1 vraagje dan, die andere 2, zijn dat jongetjes of meisjes of allebeiquote:Op woensdag 25 april 2012 17:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Vragen staat vrij Belle ;-)
de andere 2 zijn 1,5 (wordt in aug 2) en 4 (wordt in nov 5)
En ja, dit wordt een jongetje
Dat vond ik dus ook.quote:
ik heb van beide nu 1 rondlopenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Leuk!! Nou nog 1 vraagje dan, die andere 2, zijn dat jongetjes of meisjes of allebei
ik ook, maar wel typerend....quote:
Haha ze lezen hier gewoon mee of het heeft te maken met 1 of andere pizza actie van just eatquote:
die komt morgen die pizza actie..quote:Op woensdag 25 april 2012 17:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha ze lezen hier gewoon mee of het heeft te maken met 1 of andere pizza actie van just eat
Hier ligt ook een pizza Hawai in de oven, ik hoef niet zo'n neppizza.quote:
Jaa daarom de dag ervoor kijkk domino'squote:Op woensdag 25 april 2012 17:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
die komt morgen die pizza actie..
Ah zo, ja snap hemquote:Op woensdag 25 april 2012 17:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa daarom de dag ervoor kijkk domino's
Have funquote:Op woensdag 25 april 2012 17:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ah zo, ja snap hem
*gaat nu echt!*
Ieder zo zn tak van sport he, ik studeer Communicatiequote:Op woensdag 25 april 2012 17:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ah zo, ja snap hem
*gaat nu echt!*
Communicatie = Zo dicht mogelijk langs elkaar heen lullenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ieder zo zn tak van sport he, ik studeer Communicatie
Is ook moeilijk jaquote:Op woensdag 25 april 2012 18:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Communicatie = Zo dicht mogelijk langs elkaar heen lullen
Het is toch etenstijd nu.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Effe kieken of t werkt: IRETH!!!!!
Ohja :p ik at vandaag heel vroeg voor mn doen :p hele interne klok in de war!quote:
Jaa maar das gemeen, jij hebt haar nrquote:Op woensdag 25 april 2012 18:30 schreef Rucky het volgende:
Maar heb je Ireth nodig dan? Als ik haar roep reageert ze wel.
Hahahaha we gaan toch geen naaktfoto's laten zien aan een 8 jarig meisje :pquote:Op woensdag 25 april 2012 18:42 schreef Rucky het volgende:
Als het een foto van jou is zonder kleding dan wil ik ook wel keuren. Dat is maar een kleine moeite.
Sorrie.![]()
2 laptops en een ipad klaar zet!quote:
Dat kan ik pas beoordelen als ik de foto's zelf heb gezien.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahaha we gaan toch geen naaktfoto's laten zien aan een 8 jarig meisje :p
En dan begint Sesamstraat?quote:
Omdat dewehkamp een cookie achterlaat. Hm nu zie ik zelfs dat als jewehkamp intikt er automatisch een link wordt gemaakt.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:56 schreef DJMO het volgende:
wat voor een rucky?
en waarom zie ik alleen nog maar google ads van de wehkamp?
of veel praten, niets zeggenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Communicatie = Zo dicht mogelijk langs elkaar heen lullen
ik heb nog geen mail :p naaah wel gezellig dat je hier komt logerenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:19 schreef DJMO het volgende:
Beste Monique ****,
Bedankt voor je aanmelding voor de Dagblad van het Noorden Recreantenloop.
Je aanmelding is in goede orde ontvangen. Na verwerking van de aanmelding ontvang je voor 1 juli bericht of je inschrijving definitief is en of je kunt deelnemen aan de 4 Mijl van Groningen.
En dan moet ik zeker mee om aan te moedigen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik heb nog geen mail :p naaah wel gezellig dat je hier komt logeren
Wie ?!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Rucky het volgende:
O, was die van jou? Iemand zette hem voor mijn neus neer.
* Rucky deegroller en mattenklopper afpakt en een vers kopje koffie neerzet voor maffemuts.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:26 schreef maffemuts het volgende:
Wie ?!
*pakt deegrol en mattenklopper
Dankje!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky deegroller en mattenklopper afpakt en een vers kopje koffie neerzet voor maffemuts.
Go Go Goquote:Op woensdag 25 april 2012 20:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
nooh wel lief zijn he
Wat heb ik gedaannu moet ik wel 4 mijl gaan lopen.. Zal ook maar eens gaan kijken naar hardloopschoenen
Ik heb een deegroller en mattenklopper in mijn handen. Moet ik je helpen om 4 mijl te rennen?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
nooh wel lief zijn he
Wat heb ik gedaannu moet ik wel 4 mijl gaan lopen.. Zal ook maar eens gaan kijken naar hardloopschoenen
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 25 april 2012 20:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb een deegroller en mattenklopper in mijn handen. Moet ik je helpen om 4 mijl te rennen?
Ligt eraan zee- of landmijlen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:53 schreef belle1608 het volgende:
*Stelt domme vraag, hoeveel is 4 mijl?*
Hier een hele trotse juf! Wat deden ze het goed WOW!!! *stuiter* *stuiter* alles ging goed![]()
6436 meter :pquote:Op woensdag 25 april 2012 20:53 schreef belle1608 het volgende:
*Stelt domme vraag, hoeveel is 4 mijl?*
Hier een hele trotse juf! Wat deden ze het goed WOW!!! *stuiter* *stuiter* alles ging goed![]()
Ahja, tis op 14 oktober en ik loop niet alleen :p er lopen minstens 25 mensen mee die ik kenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
DankGaat jullie vast lukken! Ik heb 2 jaar geleden 5 km 2 wedstrijden gelopen
Oo dan heb je nog wel ffquote:Op woensdag 25 april 2012 21:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ahja, tis op 14 oktober en ik loop niet alleen :p er lopen minstens 25 mensen mee die ik ken
Nou bayern staat achterquote:Op woensdag 25 april 2012 21:14 schreef belle1608 het volgende:
*Is voor Munchen vanavond, want daar speelt Robben![]()
*
ik ook niet! Voetbal is stom!!quote:
nopequote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef maffemuts het volgende:
Volgens mij kijken de heren wel... tis veul te rustig van de testosteronkant
Hahaha ja geen heren te bekennen hierquote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef maffemuts het volgende:
Dan ben ik dus geen heer.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef maffemuts het volgende:
oohnee hoor M. kijkt ook geen voetbal. Wat een genot. Zondagavond 19:00 altijd studiosport bij mijn ouders. Bahquote:
Niemand heeft het woord bed genoemd behalve jij Ruckyquote:Op woensdag 25 april 2012 21:28 schreef Rucky het volgende:
Het is pas half tien dacht je dat ik al op bed lig.
OK ik val ook wel eens op de bank in slaap.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Niemand heeft het woord bed genoemd behalve jij Rucky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |