quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Belle, mijn vriendje is militairlandmacht was beveiliging bij de luchtmacht
Ik zei toch ? Mijn bank zit beterquote:
Ik ook. 16 GB ongeveer....quote:
Ik 123 foto'squote:Op dinsdag 24 april 2012 22:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zei toch ? Mijn bank zit beter
[..]
Ik ook. 16 GB ongeveer....
met een stukke lens![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
En we gaan weer opruimen (k laat altijd binnen 24u in mn eentje een bom ontploffen)
Hoe krijg je dat voor elkaar???quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
En we gaan weer opruimen (k laat altijd binnen 24u in mn eentje een bom ontploffen)
jan binnen twee minutenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Binnenkomen, je zooi van overdag uit je rugtas halen en op de tafel neerleggen. Dan naar dansles gaan en je schoenen in je tas laten zitten. Dus morgenochtend wissel ik het weer omquote:
Easyquote:
*Merlijn heel netjes is?*quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
EasyMaar nu vind ik dat al snel bij mij in huis....
die heeft geen milimeter aan rommel liggenquote:
Ow jee!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
die heeft geen milimeter aan rommel liggen
Jaa en de was uit de droger halen en alvast neerleggen om op te vouwen, een wasrek in de woonkamer, de was gesorteerd op kleur op de grond want moet nog gewassen worden, folders die in de oud papier bak moeten, leeg pak drinken, een bord waar mn avond eten op lag, schaar/tape om een pakketje te maken etc :pquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Binnenkomen, je zooi van overdag uit je rugtas halen en op de tafel neerleggen. Dan naar dansles gaan en je schoenen in je tas laten zitten. Dus morgenochtend wissel ik het weer om
* Ireth kijkt om haar heen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa en de was uit de droger halen en alvast neerleggen om op te vouwen, een wasrek in de woonkamer, de was gesorteerd op kleur op de grond want moet nog gewassen worden, folders die in de oud papier bak moeten, leeg pak drinken, een bord waar mn avond eten op lag, schaar/tape om een pakketje te maken etc :p
Yeah right....quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
die heeft geen milimeter aan rommel liggen
+1quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kijkt om haar heen...
He Yska! Ben je bij mij thuis??
een schonere planeet begint met jezelf ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
Ik moet ook nog aan de grote voorjaarsschoonmaak beginnen..![]()
Eigenlijk is de douche het eerst aan de beurt
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:06 schreef maffemuts het volgende:
[..]
een schonere planeet begint met jezelf ?
Ik kom niet bij jou poetsen in ieder geval!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:06 schreef maffemuts het volgende:
[..]
een schonere planeet begint met jezelf ?
Poetsen? Alleen auto`squote:Op dinsdag 24 april 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kom niet bij jou poetsen in ieder geval!
Die van mij heb ik laatst nog eens gedaan, gewoon met het handje, maar die is nu niet meer poetswaardig..quote:
Ik poets altijd met het handje... Alleen jammer dat ik nu gewoon een halve bus hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die van mij heb ik laatst nog eens gedaan, gewoon met het handje, maar die is nu niet meer poetswaardig..
Reminds me, ik moet hem nog steeds naar de garage brengen..
Nouja, maar ik geloof dat Scorpie ook machines gebruikt en er wel wat meer verstand van heeft, als ik me niet vergis. Klopt dat, Scorp?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik poets altijd met het handje... Alleen jammer dat ik nu gewoon een halve bus heb
Ik zou ook wel wat meer willen detailen, maar hee, het is een leasedoos en geduld en Merlijn gaan niet samen....quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, maar ik geloof dat Scorpie ook machines gebruikt en er wel wat meer verstand van heeft, als ik me niet vergis. Klopt dat, Scorp?
Ik heb hem dus toevallig pas nog gedaan, maar gewoon even snel, zonder machines etc. Maar dat loont nu niet meer
Ja, ik vind het op zich wel gaaf. Toen ik nog auto's verkocht heb ik ook wel eens een autootje aangepakt met de machine, inruilertjes.. En die knapten er vaak ontieglijk van op..quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zou ook wel wat meer willen detailen, maar hee, het is een leasedoos en geduld en Merlijn gaan niet samen....
Ik zou een spons gebruiken, dat samen met water en een goede autoshampoo doet wonderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die van mij heb ik laatst nog eens gedaan, gewoon met het handje, maar die is nu niet meer poetswaardig..
Reminds me, ik moet hem nog steeds naar de garage brengen..
Inderdaad, dat kloptquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, maar ik geloof dat Scorpie ook machines gebruikt en er wel wat meer verstand van heeft, als ik me niet vergis. Klopt dat, Scorp?
Ik heb hem dus toevallig pas nog gedaan, maar gewoon even snel, zonder machines etc. Maar dat loont nu niet meer
Ik heb hier 2 jaar mee gedaan, geweldig spul:quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou een spons gebruiken, dat samen met water en een goede autoshampoo doet wonderen.
1 van de beteren inderdaad! Erg makkelijk in gebruikquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 jaar mee gedaan, geweldig spul:
http://www.meguiars.nl/product/187/NXT-Generation-Car-Wash/
[ afbeelding ]
Nu moest ik terugvallen op valma....Nooooooit meer....
Hmmm die kende ik nog niet. Moet nog steeds een keer een setje 3M aanschaffen....quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
1 van de beteren inderdaad! Erg makkelijk in gebruik![]()
Ben zelf een Dodo Juice fan:
http://www.carclean.nl/pr(...)o_250ml__101037.aspx
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik heb 2 wasjes al weggewerkt.. De wasmachine is hier over 5 min klaar en dan gooi ik de laatste van vandaag erin.. Ik heb weer een 2 half zits bank ipv een groot uitgevallen stoel, een leger aanrecht en een wat vollere koelkast en vuilniszak
Ik kan een heel topic vollullen hoor over alles wat je nodig hebtquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm die kende ik nog niet. Moet nog steeds een keer een setje 3M aanschaffen....
Voorlopig zou ik gelukkig zijn met een fatsoenlijke shampoo en een boenmachine. De wax heb ik nog een halve fles van staan....quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan een heel topic vollullen hoor over alles wat je nodig hebtmaar laten we dat maar niet doen
Wat voor wax?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voorlopig zou ik gelukkig zijn met een fatsoenlijke shampoo en een boenmachine. De wax heb ik nog een halve fles van staan....
Netjes hoor, prima wax! Goede standtijd, als je hem goed aanbrengt kan je zo 4 a 6 maanden doorquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
http://www.meguiars.nl/product/389/Ultimate-Liquid-Wax/
Nu alleen nog een fatsoenlijke machine om het aan te brengen. Anders heb ik rambo-armenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Netjes hoor, prima wax! Goede standtijd, als je hem goed aanbrengt kan je zo 4 a 6 maanden door
DAP kopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nu alleen nog een fatsoenlijke machine om het aan te brengen. Anders heb ik rambo-armen
Jij hebt volgens mij echt de gekste gadgets in huisquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
DAP kopenkost je wel knaken haha
Wat je ook doet, geen rotary kopen als beginner zijnde!
Ik ook, maar inderdaad, de rotary maak je meer stuk dan dat je poetst. Heb ik al een keer erg fout zien gaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt de gekste gadgets in huis
Welnee!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt de gekste gadgets in huis
Ik kom wel poetsen johquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee!![]()
Zo`n machine scheelt je een hoop poetswerk qua auto
Grande Scenic voorrijdtquote:
Wat is een DAP?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
DAP kopenkost je wel knaken haha
Wat je ook doet, geen rotary kopen als beginner zijnde!
In ruil voor...?quote:
Dual Action Polisher; een machine waarmee je de auto in de wax kan zetten of kan polijsten (lichte krassen weghalen door een heel dun laagje van je lak af te halen). Klikquote:
Dacht mijn dochter ook een keer. Spons op de (net gelegde) oprit laten vallen (zand) en dan weer vrolijk verder poetsen op het spatbordquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Auto's poets je toch met een schuurspons... Jaja het gebeurt, ik begreep dat die papa toen niet blij was met zn dochter ghehe kind had ook krap aan 2 hersencellen....
ja DAT zei je niet....quote:
Hmmz.. ik zie zogauw het verschil tussen die 2 even niet..quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dual Action Polisher; een machine waarmee je de auto in de wax kan zetten of kan polijsten (lichte krassen weghalen door een heel dun laagje van je lak af te halen). Klik
Zoiets?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Auto's poets je toch met een schuurspons... Jaja het gebeurt, ik begreep dat die papa toen niet blij was met zn dochter ghehe kind had ook krap aan 2 hersencellen....
Iets minder erg, maar het leek er wel op inderdaad. Niets wat een beetje polijstmiddel kon oplossen gelukkigquote:
Nou, een DAP is veiliger voor beginners, maar heeft wat minder cutting power. Stel dat je een rotary gebruikt en je doet dat voor het eerst, dan heb je grote kans dat je in 1 keer BLAM op je plaatwerk zit, dus door je blanke lak heen. Een DAP heeft dat niet, die geeft als het ware mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. ik zie zogauw het verschil tussen die 2 even niet..
Heb vroeger ook zo'n haakse-slijperachtig model gebruikt, maar dat zijn ze allebei..
De eigenaar van deze auto zei op het andere forum waar ik zit dat het poetsbedrijf dat had gedaanquote:Op woensdag 25 april 2012 00:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iets minder erg, maar het leek er wel op inderdaad. Niets wat een beetje polijstmiddel kon oplossen gelukkig
met droge ogen?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De eigenaar van deze auto zei op het andere forum waar ik zit dat het poetsbedrijf dat had gedaan
Whooops... Al was de dame in mijn verhal destijds 17quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dacht mijn dochter ook een keer. Spons op de (net gelegde) oprit laten vallen (zand) en dan weer vrolijk verder poetsen op het spatbord![]()
![]()
[..]
ja DAT zei je niet....
Ah, ok.. geloof dat ik toen zo'n rotary heb gebruikt, gewoon van onze poetser destijds..quote:Op woensdag 25 april 2012 00:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, een DAP is veiliger voor beginners, maar heeft wat minder cutting power. Stel dat je een rotary gebruikt en je doet dat voor het eerst, dan heb je grote kans dat je in 1 keer BLAM op je plaatwerk zit, dus door je blanke lak heen. Een DAP heeft dat niet, die geeft als het ware mee.
Eerlijk is eerlijk: ik zou ook met mijn bek vol tanden staan als een klant zo voor me zou beweren dat ik dat als poetsbedrijf had gedaan. Alleen de stupiditeit al....quote:Op woensdag 25 april 2012 00:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha ja, aan de detailer in kwestie die dus op het forum om advies kwam vragen
Haha inderdaad!quote:Op woensdag 25 april 2012 00:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: ik zou ook met mijn bek vol tanden staan als een klant zo voor me zou beweren dat ik dat als poetsbedrijf had gedaan. Alleen de stupiditeit al....
Holy crap. Beter dan nieuwquote:Op woensdag 25 april 2012 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha inderdaad!
dit is overigens mijn auto 2 weken geleden na een polijstbeurt![]()
Mooie bak..quote:Op woensdag 25 april 2012 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha inderdaad!
dit is overigens mijn auto 2 weken geleden na een polijstbeurt![]()
Eens... Ik mis toch wel mijn 3 seriequote:
Rotterdam, maar nee, ik zou niet weten waar ik moet beginnenquote:Op woensdag 25 april 2012 00:05 schreef Scorpie het volgende:
Maarre Merlijn, waar woon je dan? Anders mag je mijn spullen wel lenen?
Kijk: FOK!kers helpen FOK!kers!quote:Op woensdag 25 april 2012 00:05 schreef Scorpie het volgende:
Maarre Merlijn, waar woon je dan? Anders mag je mijn spullen wel lenen?
Dan zet ik de mijne naast die van Merlijn..quote:Op woensdag 25 april 2012 00:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Kijk: FOK!kers helpen FOK!kers!
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan zet ik de mijne naast die van Merlijn..
Merlijn, als je toch bezig bent?
Het ding rijdt niet eens :pquote:Op woensdag 25 april 2012 00:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan zet ik de mijne naast die van Merlijn..
Merlijn, als je toch bezig bent?
Touché!quote:Op woensdag 25 april 2012 00:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het ding rijdt niet eens :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |