Aangezien niemand weet wat hun "spelletje" is, kan niemand daarover oordelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:06 schreef RM-rf het volgende:
dan had je dus niet moeten stemmen...
zodra je stemt (whatever je uiteindelijk dan ook kiest) ga je mee in het 'stukje' dat diegenen die dit ding uitgedacht en opgezet heeft.
je speelt zijn spelletje mee.
Erger nog ze willen die klodder verf ook nog eens in huis voor een slordige paar ton euro.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan gaan er een stel gestudeerde mensen, advocaten, rechters, mensen met cash dus, onnozel naar zo'n klodder verf aan de muur kijken en zien daar dan dingen in.²
je kunt toch lezen?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aangezien niemand weet wat hun "spelletje" is, kan niemand daarover oordelen.
de enige moment dat dat project faalt is als het gewoon geen response krijgtquote:Twee Duitse kunstenaars hebben een guillotine gemaakt en geven hun publiek de kans om te beslissen of ze er een schaap mee zullen onthoofden.
ook dat is een ' nou en?'quote:Op woensdag 25 april 2012 01:37 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Erger nog ze willen die klodder verf ook nog eens in huis voor een slordige paar ton euro.
Dan koop je dit kunstwerk toch niet?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb Nee gestemd.
Niet vanwege het schaap, want dat boeit me totaal niet.
Maar wel omdat ik vind dat dit geen kunst is. Ik zie het nut achter dit "project" totaal niet.
Ik zou het geen humor willen noemen... Maar meer een vorm van psychologie.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef Taurus het volgende:
Ik heb deze vorm van humor nooit zo goed begrepen. Natuurlijk eet ik gewoon vlees en maak ik me daarmee ook schuldig aan dierenleed/moord, maar er bewust voor kiezen een dier te willen zien sterven vind ik toch van en andere orde.
Al die mensen die op 'ja' hebben gestemd doen dat waarschijnlijk uit humoristische overwegingen, provocerende humor. Nooit om kunnen lachen. Beetje hetzelfde - denk ik - als waarom ik niet om jackass kan lachen. Ik vermoed ook dat het alleen mannen zijn die 'ja' hebben gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel % is dus blijkbaar hypocriet..?Rustig aan.
Natuurlijk is het humor. De reacties die hier worden gepost met 'ik ga meteen ja stemmen' zijn puur provocerend bedoeld, daar zit echt geen interessante psyche achter. Kattekwaad-niveau.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het geen humor willen noemen...
Maar meer een vorm van psychologie.
Ja.. Provocerend... Maar humor? Naja.. vooruit, maar dan hele slechtequote:Op woensdag 25 april 2012 11:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Natuurlijk is het humor. De reacties die hier worden gepost met 'ik ga meteen ja stemmen' zijn puur provocerend bedoeld, daar zit echt geen interessante psyche achter. Kattekwaad-niveau.
Psychopathie kun je het ook noemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou het geen humor willen noemen... Maar meer een vorm van psychologie.
Die kunstenaars zijn niet goed bij hun hoofd, maar dat is in de artistieke wereld geloof ik wel gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja.. Provocerend... Maar humor? Naja.. vooruit, maar dan hele slechte
Ik denk alleen niet dat die kunstenaars het voor de grap doen.
Ja, waarom laten ze het publiek niet kiezen tussen het afhakken van een eigen vinger of zo? Nogal laf om hiervoor een schaap te gebruiken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Guillotine experiment
Zoals ik daar ook al zei: ik stem alleen Ja als de kunstenaars zelf hun nek eronder leggen.
En verder vind ik het totaal geen kunst. Volledig overbodig, dit soort onzin.
Held.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het geen humor willen noemen... Maar meer een vorm van psychologie.
Hoeveel % van de mensen zegt tegen doodstraf te zijn?schaap is onschuldig en robert m niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel % is dus blijkbaar hypocriet..?
Ja, uiteraard. Maar wat er geschreven staat en wat ze echt bedoelen; daar kan een behoorlijk verschil tussen zitten.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
Gaap...
Niet origineel en flauwe aandachttrekkerij.
Dierenmishandeling en kunst is een afgezaagde combinatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |