ik heb er 4 ondertussen, en een schommelbank.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die vind je gewoon bij het grofvuil!
Ik kan je niet goed volgen in je post maar eehm ik mag niets wat het uiterlijk van het gebouw veranderd toepassen. Ik mag officieel niet eens bloembakken aan mn balkon rand hangen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:02 schreef Teslynd het volgende:
Outpost, dan moet je een lage houten afdekking bouwen en beweren dat het een kistachtige bank is.
Mag een lage biezen mat wel tegen het glas aan? Dus in tweeën of drieën geknipte?
laatste optie is zo'n bloembak met klemrek eraan.
Altijd lastig die hoogteverschillen door verhoogde rand. Ik heb planten direct voor de gevel op een verhoging. Dus ook ongelijke hoogte door de balkonrand. En de goot voert niet goed af, hij is niet het diepste bij de afvoer.
De potten zijn 50 cm in doorsnee en 45 cm hoog. De linker boom is 1 meter 20 ongeveer vanaf de grond in de pot tot aan de bovenkant van de kruin.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die vind je gewoon bij het grofvuil!
Nee mijn idee maar kaasplankje vond dat er een mooie pot omheen 'moest' Mja sier potten van deze grote zijn nogal aan de prijs.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:09 schreef Teslynd het volgende:
Een boom zet je toch niet in een aardewerkenpot? Ik zie wel grote potten staan die na een paar winters kapot zijn. En is dan vooral waar de tuin bestraat is, zodat het er dubbel rommelig uitzien met kapotte potten en hardnekkig onkruid.
Doe dat eens ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:48 schreef lady-wrb het volgende:
even een schopje
ik heb een stuk meer balkon dan van de week
zal ik eens een fotootje maken?![]()
Jaja fotoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:48 schreef lady-wrb het volgende:
even een schopje
ik heb een stuk meer balkon dan van de week
zal ik eens een fotootje maken?![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
EK waardig balkon?
[ afbeelding ]
Er komt nog meer bij maar ik heb vandaag een beginnetje gemaakt.Jammer wel dat het niet hard genoeg waaide om de vlaggen goed te kunnen zien.
quote:
Kringloop?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier niet.Als jij er een ziet met de diameters van deze pot dan hou ik me aanbevolen. (morgen meet ik t op voor je.)
Wat een leuk balkon!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
o ja, foto's zou ik maken...
even camera pakken, momentje
zo dan: balkon in aanbouw
ik mag mijn balkondeur wel eens schoonmaken![]()
Daar werk ik maar daar komen zulke grote potten nooit binnen.quote:
Lekker balkon!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
o ja, foto's zou ik maken...
even camera pakken, momentje
zo dan: balkon in aanbouw
ik mag mijn balkondeur wel eens schoonmaken![]()
Die terra cotta potten zijn ook niet duur.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar werk ik maar daar komen zulke grote potten nooit binnen.De pot nu is ± 45 hoog en 50 breed dus de pot die er omheen zou moeten moet nog groter zijn.
In elk geval doorvlonderen. Waarom wil hij niet verlengen? Achteraf verlengen geeft extra kosten & rommel en spijt dat je het niet eerder gedaan hebt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
dank je, ik ben er ook erg blij mee.
maar nu, wat zal ik doen?
balkon verlengen of alleen doorvlonderen?
mijn partner vindt het wel goed zo, ik twijfel.
doorvlonderen wil ik in elk geval, op het schuurdak komt het meeste zon.
Dat is waar, maar plastic is lelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:23 schreef Teslynd het volgende:
Die potten zijn veel te zwaar, al in een hanteerbare maat.
Ik hou het denk ik maar gewoon zo. Als ik er een pot omheen doe kan ie met regen verzuipen of ik moet gaten in zo een pot gaan boren wat ik weer zonde vind.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar plastic is lelijk.
Hij zou op het noord \ noord oosten komen. Weinig volle zon (mede ook ivm andere bomen die er omheen staan) dus maar wel kans op wind. Dat laatste moet ie kunnen hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
Goed idee, in de volle grond zal ze wel lekker bijtrekken. Het beste staat die esdoorn in de halfschaduw, en niet op de vuile wind.
Wat ordinair. Volksbuurt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
EK waardig balkon?
[ afbeelding ]
Er komt nog meer bij maar ik heb vandaag een beginnetje gemaakt.Jammer wel dat het niet hard genoeg waaide om de vlaggen goed te kunnen zien.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn hemel, zie de petunia's groeienDeze foto is een paar minuten oud.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:22 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Ik heb gras op één hoog in de potten en heb het toch echt niet zelf gezaaid.Helaas hebben de katten dit jaar besloten dat mijn planten het beste zijn om op te vreten
en niet het gras.
Waar heb je dat witte bistro setje vandaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn hemel, zie de petunia's groeienDeze foto is een paar minuten oud.
[ afbeelding ]
Zo ziet je balkon er ook wel uit ja, iig de buitenkant van het gebouw. Hier ziet het er wat minder net uit... Maar er komt een 15-jaars ingreep aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Nee hele nette en relatief dure buurt!
Karwei!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar heb je dat witte bistro setje vandaan?
Dus jij bent de risee?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Nee hele nette en relatief dure buurt!
Ik woon dan ook in een relatief nieuwe wijk. Maart 2008 kreeg ik als 1e bewoner de sleutel van mijn appartementje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo ziet je balkon er ook wel uit ja, iig de buitenkant van het gebouw. Hier ziet het er wat minder net uit... Maar er komt een 15-jaars ingreep aan. Ach, in de portiek waar ik woon is 50% Nederlands en ik kijk uit op een islamitische basisschool. Maar het is hier wel gezellig
De wat?quote:
http://www.encyclo.nl/begrip/riseequote:
kan jij niet gewoon opflikkeren naar je o zo heilige fundatopic?quote:
Ah dat is wel leuk ja, dat het allemaal zo nieuw isquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in een relatief nieuwe wijk. Maart 2008 kreeg ik als 1e bewoner de sleutel van mijn appartementje.
Gezelligheid is het belangrijkste!
[..]
De wat?![]()
Ik was vroeg met versieringen en nu is er al meer versierd. Zo komt er geleidelijk aan steeds meer. Ik zeg 1 moet de 1e zijn.
Right...quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan jij niet gewoon opflikkeren naar je o zo heilige fundatopic?
ga daar maar mekkeren of een post naar je zin is of niet
Of jij moet je PI's beter plaatsen zodat mensen t niet verkeerd opvatten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Right...![]()
Ik zie in dit topic alweer een aantal mensen die zich mogen opgeven voor de cursus PI-interpretatie.![]()
quote:
Het gras verstikt de plantenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Ach, heb je straks een privegrasmatje. Ik wil mijn konijnen wel langs laten komen hoor, mijn profi maaiers.
Zal over een paar dagen nog wel een foto maken van de petunia's, ze zitten ook vol met knoppen
Dequote:
Ik heb heel veel liefde voor een oud apparetement maar eehm ik ben blij dat ik een nieuw pand heb.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah dat is wel leuk ja, dat het allemaal zo nieuw isIk zit zelf in een jaren 60 portiekflat, heeft ook wel wat.
Wat is dit nou weer voor rare post? Ik heb je toch net verteld hoe ze op Fok gebruikt worden? Op zich best grappig als een newbie het beter meent te weten dan iemand die hier al sinds jaar en dag komt, maar je maakt jezelf er een beetje belachelijk mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
Deis ironisch. De
is : ik maak een grapje. De
komt arrogant ed over.
Oud heeft ook nadelen, zoals de oude kleuren op het houtwerk....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel liefde voor een oud apparetement maar eehm ik ben blij dat ik een nieuw pand heb.Niks mis met oudere maar als ik de keuze had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |