Ik ben boswachter en ik zorg voor de natuur en natuureducatie, ik hoop dat dit maatschappelijk genoeg isquote:Op woensdag 25 april 2012 00:55 schreef joulupukki het volgende:
[..]
So????
Maw: lekker onzinnig en doelloos achter de computer hangen en zinloos commentaar geven over anderen?
Wat draag jij dan bij aan de maatschappij als ik vragen mag?
Ik vond dat ze beiden 'n beetje in 'n wedstrijdje "wie is nou 't zieligst hier?" verzeilden.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die die vent van die aanrijding nogal een jankzak vond?
quote:Tijdens een opdracht met het balanceren van de auto wordt er een auto volledig naar de filistijnen geholpen door verkeerd gebruik van de koppeling. Het auto-bootcamp staat helemaal blauw van de rook. Monique vliegt tijdens de bewustwordingsopdracht behoorlijk uit de bocht, maar rijdt zonder het te weten gewoon door met drie pionnen onder haar auto! Bij deze opdracht moeten de kandidaten met 40 km/uur rondjes blijven rijden terwijl ze van Ruben verschillende opdrachten krijgen. Doe je haar in een staart, maak een foto en ping je vriendin! Opa vliegt al uit de bocht voordat hij een opdracht krijgt en Shanta concentreert zich zo op haar elastiekje dat ze totaal niet meer met het rijden bezig is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:11 schreef BlueMage het volgende:
Ik geef even 'n schopje:
[..]![]()
!
Ik ga vanav dus even kijken.
Da's typisch een opdracht voor Iris!quote:Bij deze opdracht moeten de kandidaten met 40 km/uur rondjes blijven rijden terwijl ze van Ruben verschillende opdrachten krijgen. Doe je haar in een staart, maak een foto en ping je vriendin!
Jep.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:28 schreef MakuMaku het volgende:
Was het niet in de preview van vorige week dat opa naar ziekenhuis moest met ambulance?
ik ben zelf ook echt geen ervaren rijder (halverwege gestopt wegens gezeur van rijinstructeur) maar ik snap niet dat je met andere dingen bezig gaat terwijl je aan t rijden bent. Als je nou supergoed kan rijden - ok. Is het natuurlijk nog gevaarlijk maar dan doe je dat eerder. Je hebt de auto dan meer in de macht. Maar deze pipos kunnen vaak nog slechter rijden dan ik (en dat zegt watquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:11 schreef BlueMage het volgende:
Ik geef even 'n schopje:
[..]![]()
!
Ik ga vanav dus even kijken.
lego auto?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ging die gozer nou serieus sigaretten pakken terwijl hij achter het stuur zat?
Is vast een opdracht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ging die gozer nou serieus sigaretten pakken terwijl hij achter het stuur zat?
En dan zit hij recht op in zijn bed. Schreeuwend naar Andre. Andre Andre Andre pfffffffff was maar een droomquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'snachts wordt hij badend in het zweet wakker uit zijn nachtmerrie
Helaas is het werkelijkheid, Koos.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan zit hij recht op in zijn bed. Schreewend naar Andre. Andre Andre Andre pfffffffff was maar een droom
Of die opa omdat er toch geen verbetering komt. Was dacht ik vorig seizoen ook ging de oudste er ook uit om die redenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
We gaan straks weer racen.Ik gok dat Jack na vandaag naar huis mag.
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
We gaan straks weer racen.Ik gok dat Jack na vandaag naar huis mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |