Klopt helemaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zat baltar toendertijd ook bij ons hyvesgroepje/hoekje
ben ik zeker de kwispedoor ? :-)quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
sommige mensen beginnen zelfs op het interieur te lijken
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben jij dan de grote zachte pluche divan, en ik de harde hoeklamp?
die rooie met die houten krullige poten en die gouden flosjes?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben jij dan de grote zachte pluche divan, en ik de harde hoeklamp?
Je ziet de koelkast toch meestal niet? Je dient wel een wat belangrijker stuk inventaris te zijn, op z'n minst!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 27 april 2012 13:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je ziet de koelkast toch meestal niet? Je dient wel een wat belangrijker stuk inventaris te zijn, op z'n minst!
Je hebt gelijk ook nog. Ik mag meestal niet verder dan het voorste gedeelte komen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dank je
maar vaak is de koelkast toch best wel flink zichtbaar in de keuken toch?
En je wordt ook nog wel eens versierd
zal ik vanavond magneetjes meenemen ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dank je
maar vaak is de koelkast toch best wel flink zichtbaar in de keuken toch?
En je wordt ook nog wel eens versierd
Zit er niet, heel modern, een glazen deur in? Dit zodat het lekker transparant blijft. En je altijd kunt zien wie en wat er in de koelkast zit?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik vanavond magneetjes meenemen ?
dat heet toch wijnkast ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zit er niet, heel modern, een glazen deur in? Dit zodat het lekker transparant blijft. En je altijd kunt zien wie en wat er in de koelkast zit?
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook nog. Ik mag meestal niet verder dan het voorste gedeelte komen!
Maar een koelkast wordt ook nog wel eens gebruikt voor het een en ander
quote:
En jij nog even bij de hand.quote:
daar zijn we toch al te oud voorquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
En jij nog even bij de hand.
Gelukkig veranderen sommige dingen niet
Je bent dus een soort blob?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ging even nadenken over wat voor meubelstuk ik zou zijn, ik kwam tot de conclusie dat nergens tussen pas..
Is die nu schoon danquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de lucht schoon, en de sex nog vies was
Zing es iets?quote:
zou je wel willen hè zodat je even heerlijk kon galmenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:39 schreef Baltar het volgende:
Zie, dat krijg je, als ik ga zingen.
......
Iedereen meteen weg
zal ik voor jou dan nog maar 1 fles extra oranjebitter halen, of liever Sourz Orange ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Vamavond eens ff kijken of ik ongegeneerd dronken kan wordenKheb er gewoonweg zin in.
of toch liever gewone ranja ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Doe die laatste maar, want die eerste vind ik volgens mij niet zo lekker.
gelieve dit dan te bezorgen vanavond na 21.30 uur bij Effenaarquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:01 schreef Baltar het volgende:
Ik heb nog wel KC frsh Druif Lemon hier op mijn bureau staan
Helpt dat bij het zat worden? nee.quote:
Lijkt me wel, anders heet het gewoon water...quote:
Vodka tamponsquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:10 schreef Baltar het volgende:
Zullen we het infuus vast aan gaan leggen?
maar jij laat je stukjes textiel niet door een schoenveter bijeen houdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
En dan anaal inbrengen? Met m'n enkeltjes richting Jezus op t blok van Friso?
Er zijn mensen voor minder de Effenaar uitgestuurd hoor
Anaal wel, de rest hoeft niet zo nodig...quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
En dan anaal inbrengen? Met m'n enkeltjes richting Jezus op t blok van Friso?
Er zijn mensen voor minder de Effenaar uitgestuurd hoor
je moet oefenen met het opzuigen van de alcohol door je plasbuisquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik dompel mijn piemel al weken in pure wodka als experiment... maar dronken worden ho maar
Het gaat ook om de oppervlakte.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik dompel mijn piemel al weken in pure wodka als experiment... maar dronken worden ho maar
Misschien de zuiger wel?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Omdat je graag je emmertje yoghurt in me stopt?quote:
Ben jij dan die kitscherige vaas die je van je schoonmoeder kreeg en neer zet en laat staan om haar niet tegen haar borst te stoten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ging even nadenken over wat voor meubelstuk ik zou zijn, ik kwam tot de conclusie dat nergens tussen pas..
Ewquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je graag je emmertje yoghurt in me stopt?
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Ah godverdomme, ik ben echt verschrikkelijk in t voorzichtig laten weten dat ik iemand niet zo leuk vind als diegene mij vind.Ik ga er dan zo stom omheen draaien dat ik uiteindelijk nog op een date beland. WTF?!
Zachte heelmeesters. Stinkende wonden.
Mompelt iets over Nee zeggenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Ah godverdomme, ik ben echt verschrikkelijk in t voorzichtig laten weten dat ik iemand niet zo leuk vind als diegene mij vind.Ik ga er dan zo stom omheen draaien dat ik uiteindelijk nog op een date beland. WTF?!
Wat heb je er mee gedaan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
6 weken een groep overgenomen tot nu toe en nu al 1 leerling minder
Vanaf 1 mei gaat hij naar een andere schoolquote:
Ik vind het ook altijd moeilijk om nee tegen iemand te zeggen, ik vind dat al snel lullig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat is er mis met Frank Boeien?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent vast beter verstaanbaar dan meneer Boeijen
Alweer!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Vamavond eens ff kijken of ik ongegeneerd dronken kan wordenKheb er gewoonweg zin in.
Jullie zijn echt veel te goed voor de wereldquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd moeilijk om nee tegen iemand te zeggen, ik vind dat al snel lullig..
. Meestal ga ik er uiteindelijk toch maar wat mee drinken.
.
Yeah, maar hij ziet er nog steeds niet uit als 57.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:41 schreef Xiance het volgende:
ohhh kevin tarte!
hmz.. hij is wel ouwelijk geworden hoor Wonderer
ohh ik zou m ook nogf steeds doen hoor! vooral dankzij dat jasjequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar hij ziet er nog steeds niet uit als 57.
Wacht. En jij zegt dat IK naar de hel ga voor het luisteren van pleurismuziek?quote:
De laatste keer kreeg ik er een vent van in bed, dus why notquote:
Maar hij masseert zo goedquote:
Guilty Pleasures zijn wat anders dan toverkollenkutmuziekquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht. En jij zegt dat IK naar de hel ga voor het luisteren van pleurismuziek?![]()
![]()
Misschien is ie wel ontzettend leuk danquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hij masseert zo goed
En dat heb ik nodig, want m'n nek en rug zitten vast.
Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien is ie wel ontzettend leuk dan
Slechte cheesy muziek vs rare Kutmuziekquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Guilty Pleasures zijn wat anders dan toverkollenkutmuziek(wat een goed scrabblewoord
)
30 EURquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:09 schreef Ang3l het volgende:
Aww. hetero en ik gaan elkaar missen vanavond....
Ik: Ja, wat is nou een homofeestje zonder hetero's?!
Hij: Ja maar wat is een heterofeestje in Nmg zonder homo? :-)
![]()
Even om de inzet van TV te verhogen natuurlijk he
Daar haalde jij toch ook je neukertjes vandaan?quote:
Op 1 Oost-Europeaan na nooit iemand gedate via Grindr. Hele concept staat me ook niet aan. Dus ik gebruik het niet meer. Al een half jaar niet meer ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar haalde jij toch ook je neukertjes vandaan?
En sleept je balzak al over de grond?quote:
quote:
he bah altijd zo vervelend om ongelijk te hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:47 schreef Steve het volgende:
TMM, ik had het even opgezocht.
[ afbeelding ]
Het groene boekje kent het ook gewoon.
hier is het vooral klam klef en benauwdquote:
daar ga ik met Stroekie heen!quote:
Uhmquote:
Weet je nog wel van wie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm
Ik heb echt serieus een blauwpaarse zuigzoen in m'n nek. WTF?!
Dit gaat echt zooo genant woren op te werk
Heb ik nu ook, al die collega's die half lachend staren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm
Gelukkig hoef je dinsdag pas weer toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm
Dan is ie echt nog niet weg vrees ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je dinsdag pas weer toch?
Mja. Ik vind t een beetje gênant en ongepastquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Heb ik nu ook, al die collega's die half lachend staren..
Hup aan de make-upquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is ie echt nog niet weg vrees ik
En ja peter. Ik weet nog van wie ja
Sjaaltje om?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik vind t een beetje gênant en ongepast
Mja, vrees van wel.quote:
Flinke dan. Het is echt heel donkerquote:
in de mike mode zou ik vragen hoe het met je lakens isquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, vrees van wel.
[..]
Flinke dan. Het is echt heel donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |