Die site bestaat nog, maar ik maak vrijwel nooit foto's meerquote:Op donderdag 26 april 2012 10:49 schreef wonderer het volgende:
Vlarp! Fotografeer jij eigenlijk nog? Je had ooit zo'n site met honderden foto's van meets enzo... nog steeds?
Citrosan, echinaforce, supradyn.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die site bestaat nog, maar ik maak vrijwel nooit foto's meer
http://albums.vlarp.nl/main.php
Ik maak alleen nog foto's op vakantie enzo. Verder met m'n telefoon, maar zo bijzonder is dat nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Best jammer. Wel leuk om weer es te kijken. *blader*
Is al weer ff geleden. Jaartje of 2 denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:36 schreef wonderer het volgende:
Ik zag een foto van xman... ik mis xman. Spreekt iemand hem nog wel eens?
En nog een souveniertje meegenomen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:24 schreef Renesite het volgende:
Zo. Weer terug uit Namibië. Moest er even uit.
Herpes en ik gok een syfilis.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En nog een souveniertje meegenomen?.
Waarom las ik Narnia?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:24 schreef Renesite het volgende:
Zo. Weer terug uit Namibië. Moest er even uit.
Oh dan kun je morgen weer parachutespringen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Herpes en ik gok een syfilis.
Pretty casual day in heaven.
Nee. Ik moet morgen eerst naar Pieterburen een zeehondje redden in de koude Waddenzeequote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh dan kun je morgen weer parachutespringen..
Ja als je een week na kanker kan surfen kan je een dag na herpes ook wel springenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh dan kun je morgen weer parachutespringen..
Awwwww dat vind ik lief en nobelquote:Op donderdag 26 april 2012 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ik moet morgen eerst naar Pieterburen een zeehondje redden in de koude Waddenzee!!!
Hij is geen hetero, Ang3l....quote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awwwww dat vind ik lief en nobel
Trouwen?
Sure. Wel op Kuala Lumpur. Al vind ik Frans Polynesië ook geilquote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awwwww dat vind ik lief en nobel
Trouwen?
Ik mag niet meer aan hetero's zitten van mijn vrienden!quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf Let it all just rain om me van kane een golden shower themesong vinden
Ik wacht al jaren, maar er kruipen steeds mensen voor.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Maar jij raakt toch nooit op, snoezepoepseltje van me?
Zoveel mensen staan er niet in de rij voor me hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren, maar er kruipen steeds mensen voor..
Ninja editquote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren, maar er kruipen steeds mensen voor..
Maar ik heb via anderen al van je kunnen proeven..
.
Wie ben jij ook alweer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |