Ja sorry, ik was even in Napels koffie aan het drinken.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:37 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Wat wordt de rel of wie gaan we wegpesten?
Want het topic staat weer eens stil.
Het reserve paar sokken dat hij in zijn broek heeft gepropt, ter hoogte van zijn kruis?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:17 schreef wonderer het volgende:
Het stukje waar z'n jasje zo lekker de nadruk oplegt...
Sokken? Kniekousenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het reserve paar sokken dat hij in zijn broek heeft gepropt, ter hoogte van zijn kruis?
gecondoleerd Erikquote:
Gecondoleerd Erik... en heel veel sterkte de komende dagen/tijdquote:
Hmm klote! Sterkte kerel...quote:
Gecondoleerd, plus dikke knuffelquote:
verkoudheid bovenop de keelpijn gekregen?quote:
In plaats van.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verkoudheid bovenop de keelpijn gekregen?
doe maar voorzichtig dan, want het klinkt als een aanloopje naar griep, slik maar wat extra komende dagenquote:
Die site bestaat nog, maar ik maak vrijwel nooit foto's meerquote:Op donderdag 26 april 2012 10:49 schreef wonderer het volgende:
Vlarp! Fotografeer jij eigenlijk nog? Je had ooit zo'n site met honderden foto's van meets enzo... nog steeds?
Citrosan, echinaforce, supradyn.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die site bestaat nog, maar ik maak vrijwel nooit foto's meer
http://albums.vlarp.nl/main.php
Ik maak alleen nog foto's op vakantie enzo. Verder met m'n telefoon, maar zo bijzonder is dat nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Best jammer. Wel leuk om weer es te kijken. *blader*
Is al weer ff geleden. Jaartje of 2 denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:36 schreef wonderer het volgende:
Ik zag een foto van xman... ik mis xman. Spreekt iemand hem nog wel eens?
En nog een souveniertje meegenomen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:24 schreef Renesite het volgende:
Zo. Weer terug uit Namibië. Moest er even uit.
Herpes en ik gok een syfilis.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En nog een souveniertje meegenomen?.
Waarom las ik Narnia?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:24 schreef Renesite het volgende:
Zo. Weer terug uit Namibië. Moest er even uit.
Oh dan kun je morgen weer parachutespringen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Herpes en ik gok een syfilis.
Pretty casual day in heaven.
Nee. Ik moet morgen eerst naar Pieterburen een zeehondje redden in de koude Waddenzeequote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh dan kun je morgen weer parachutespringen..
Ja als je een week na kanker kan surfen kan je een dag na herpes ook wel springenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh dan kun je morgen weer parachutespringen..
Awwwww dat vind ik lief en nobelquote:Op donderdag 26 april 2012 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ik moet morgen eerst naar Pieterburen een zeehondje redden in de koude Waddenzee!!!
Hij is geen hetero, Ang3l....quote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awwwww dat vind ik lief en nobel
Trouwen?
Sure. Wel op Kuala Lumpur. Al vind ik Frans Polynesië ook geilquote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awwwww dat vind ik lief en nobel
Trouwen?
Ik mag niet meer aan hetero's zitten van mijn vrienden!quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf Let it all just rain om me van kane een golden shower themesong vinden
Ik wacht al jaren, maar er kruipen steeds mensen voor.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Maar jij raakt toch nooit op, snoezepoepseltje van me?
Zoveel mensen staan er niet in de rij voor me hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren, maar er kruipen steeds mensen voor..
Ninja editquote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren, maar er kruipen steeds mensen voor..
Maar ik heb via anderen al van je kunnen proeven..
.
Wie ben jij ook alweer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |