Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer een scriptschrijver van Goede Tijden het gebeurde in de afgelopen tijd in een seizoen zou schrijven en dit bij de producent zou inleveren hij terug gestuurd zou worden om te herschrijven ivm ongeloofwaardigheid. En dat in combinatie met de TMM link maakt dat mensen je zien als een kloon. Niet zozeer als een kloon van TMM, maar toch zou het me ergens niet verbazen dat het waarheid blijkt te zijn.
Nou?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:48 schreef Cavalinho het volgende:
Valt niet zoveel te volgen, ik laat maar heel weinig los, des te meer verbaast het me dat dingen als iets ongeloofwaardigs worden gezien. Zo'n spectaculair leven leid ik niet.
Goed ideequote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ga uit eten. O wacht, dat is ook veel te ongeloofwaardig. Eh, ik ga eten maken, onee ongeloofwaardig, eh, eh, ik eet maar niet vandaag, onee kan ook niet, veel te ongeloofwaardig tenzij het bij Ang3l vandaan komt.
Wat een toestand, kan niks meer posten...![]()
En een deel staat al in boekenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goed idee
en btw... Ang3l's verhalen zijn inderdaad ook boekwaardig... maar die heb ik tenminste ooit in levende lijve gezien dus ik weet dat hij echt bestaat
quote:
Ik hoor je dit gewoon zeggenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:00 schreef Steve het volgende:
Er is sinds je in dit topic zit anders behoorlijk veel gebeurd. Je zat elke dag op een ander continent (maar goed, dat is als model nog wel te begrijpen). Je moest gered worden door je redder (de celeb). Je kwam in het ziekenhuis met weetikveelwat en ging bijna dood. Je raakte verloofd met je redder (waar je nu weer twijfels over hebt). En je bent geopereerd aan je ballen. Best heftige dingen allemaal. En dat weten we ondanks dat je niks over jezelf kwijt wilt.
Dat is nogal wat in een paar maanden tijd.. Dát maakt dat het dat mensen vraagtekens zetten bij het hele verhaal. Over het algemeen maakt iemand zoiets niet in zo'n korte tijd mee. Kan allemaal natuurlijk wel, maar het komt niet zo snel voor in ons alledaags leventje. Komt ook nog bij dat je veel te serieus reageerde op alles wat hier gezegd werd. Maar dat is wel enigszins aan het verbeteren.
Maar goed, als ik Ang3l niet in het echt zou kennen zou ik ook denken dat de hele soap een beetje aangedikt zou zijn hoor..
Dus ik ga er ook geen oordeel meer over vellen..
Ik maak gewoon niet zoveel mee..
laat zien dat je er tegenwoordig beter tegen kunt en de lol ervan in kunt zien. En dat maakt je ook weer leuker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ga uit eten. O wacht, dat is ook veel te ongeloofwaardig. Eh, ik ga eten maken, onee ongeloofwaardig, eh, eh, ik eet maar niet vandaag, onee kan ook niet, veel te ongeloofwaardig tenzij het bij Ang3l vandaan komt.
Waarom haal je mij steeds aan en niet een van de anderen die net zo goed je geloofwaardigheid betwijfelen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef Cavalinho het volgende:
Kanker, operatie en een week later op een surfplank staan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou?
In een relatief korte tijd: redder wordt vriend wordt verloofde wordt ?. Ziek zwak misselijk, coma, kanker. Iedereen vliegt best makkelijk even de halve wereld over voor bij wijze van spreke een boodschap
Ik kan het mis hebben hoor en hoe alles precies verliep weet ik echt niet, maar volgens mij zijn dit wel wat kernpunten van dingen de je afgelopen tijd beschreef. Het is fijn dat je dat blijkbaar allemaal kunt doen (het leven zoals jij dat leeft) en natuurlijk ontzettend heftig wat er allemaal gebeurd is.
Maar verder ben je gewoon een onwijze jankbal af en toe. Je wilt dat wij jou wel serieus nemen blijkbaar, maar reageert fel op (negatievere) reacties.
Jij vertelt meer over jezelf hier dan dat ik dat doe... dus je valt wat meer op denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom haal je mij steeds aan en niet een van de anderen die net zo goed je geloofwaardigheid betwijfelen?
Precies... zoals ik wel over meer zaken qua tijdsverloop mijn twijfels had en hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kanker, operatie en een week later op een surfplank staan.
Dat was voor mij echt de druppel.
Jij bent kennelijk heel belangrijk voor 'm.... net zoals je dat voor TMM bentquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Hoge bomen bla die bla?
het valt me gewoon op dat ie steeds mij aanhaalt, mij "aanvalt" omdat ik hem niet geloof. terwijl er zo te lezen echt wel meer zijn die dat niet doenIk jank er verder niet over hoor. Kan er wel tegen. Maar het valt me wel op.
No way dat cava een kloon is van tmm. Zijn nederlands is te goed (sorry mamaquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent kennelijk heel belangrijk voor 'm.... net zoals je dat voor TMM bent
Met alle respect leek het leven van Mike ook vele malen minder op een soap dan dat van Cava.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:24 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant, dat was met Mike ook zo en dat was ook allemaal waar.
Mij doet het er wel toe.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen mening. Het doet er voor mij niet toe of het waar is of niet. HEt zijn smakelijke verhalen en ik vermaak me prima
Dat. Plus t feit dat ik het er IRL net zo goed over heb met TMM. Dus mocht t een kloon van hem blijken dan komt er dramaquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
No way dat cava een kloon is van tmm. Zijn nederlands is te goed (sorry mama)
Serieus?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:32 schreef Ang3l het volgende:
O, en TV.... om mijn verhaal wat ongeloofwaardiger te maken:
Ik ga vanavond een retourtje Portugal boeken omdat ik een lang weekend met hetero 2 naar Porto ga
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik erger me langzamerhand steeds meer aan bijna iedereen hier in dit topic.
Tot zo ver mijn bijdrage.
Topic opdoeken dan maar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat Erik zich ergert?quote:
Bedankt dat je mijn authoriteit erkent.quote:
Nou nee... dat staat er nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn authoriteit erkent.
Ik erken het alleen zonder hquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn authoriteit erkent.
Ik ga geen namen noemen, anders voelt iemand zich straks beledigd als ik die persoon vergeet te noemen.quote:
Ik was eten, weet je wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef MisterO het volgende:
Het zou helemaal grappig zijn als Cava nu huilie huilie is en niet meer gaat reageren
Nee amper. Hij zei zondag in t restaurant: Ik heb er mijn handen vanaf getrokken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus?
Heeft hetero 2 eigenlijk nog contact met hetero 1
Dat doe ik ook steevast: Authoriserenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh bah, ik heb weer te veel in het Engels getypt.
Waarom kan/mag dat niet dan? Als je buiten het forum in het leven van m'n vrienden komt dan is de kans groot dat er ook buiten het forum over je gesproken wordt. Lijkt me vrij logisch. Waarom zou dat een reden tot stoppen zijn?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:14 schreef Cavalinho het volgende:
Dat er in real life over mij gepraat wordt is bijna reden genoeg om te kappen met de vriendschap met TMM .
Jammer van een vriendschap dan.... maar soms is het opquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee amper. Hij zei zondag in t restaurant: Ik heb er mijn handen vanaf getrokken.
Het is dat ze in hetzelfde gebouw werken.
Mja. Misschien dat sommigen het kunnen zien als "afpakken".quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer van een vriendschap dan.... maar soms is het op
Da's het meest nuttige wat ik je hier ooit heb zien postenquote:
Het is ook niet iets waar jij invloed op hebt denk ik...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Misschien dat sommigen het kunnen zien als "afpakken".
Geen idee of hetero 1 het ook zo ziet. Ik spreek hem niet meer.
Maar geloof niet dat ik de reden ben van het niet meer zien van hetero 1 en 2.
Dat is grotendeels de nieuwe vriend van hetero 1 en de manier waarop die er mee omgaat.
Ga jij eens lekker op de A2 lopen of zo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's het meest nuttige wat ik je hier ooit heb zien posten
Je bent toch niet boos nu he... dat je niet meer post enzo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker op de A2 lopen of zo?
Ik denk wel dat hetero 1 baalt. En hij weet dat hetero 2 mij liever ziet dan zijn nieuwe vriendje. En hij wil niet mij mij omgaan omdat ik niet met zijn nieuwe vriend door 1 deur kan. Dus het feit dat ik en hetero 2 samen veel ongaan bemoeilijkt ook wel indirect het contact tussen den denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook niet iets waar jij invloed op hebt denk ik...
Aan de ene kant lijkt het me heel kut als je vrienden je vriend afkeuren, maar het zou geen reden moeten zijn om de vriendschap te laten verwateren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hetero 1 baalt. En hij weet dat hetero 2 mij liever ziet dan zijn nieuwe vriendje. En hij wil niet mij mij omgaan omdat ik niet met zijn nieuwe vriend door 1 deur kan. Dus het feit dat ik en hetero 2 samen veel ongaan bemoeilijkt ook wel indirect het contact tussen den denk ik.
Ik zou het echt heel erg vinden als mijn beste vrienden en vriend het niet met elkaar konden vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan de ene kant lijkt het me heel kut als je vrienden je vriend afkeuren, maar het zou geen reden moeten zijn om de vriendschap te laten verwateren.
Ik tegenstelling tot ' anderen' ben ik niet zomaar op ' vakantie' .quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent toch niet boos nu he... dat je niet meer post enzo?
Oh... waar ging het dan wel om?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:13 schreef wonderer het volgende:
Kevin Tarte. Maar het ging me niet om z'n schoenen
De verkeerde pasvorm bedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:17 schreef wonderer het volgende:
Het stukje waar z'n jasje zo lekker de nadruk oplegt...
Ja sorry, ik was even in Napels koffie aan het drinken.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:37 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Wat wordt de rel of wie gaan we wegpesten?
Want het topic staat weer eens stil.
Het reserve paar sokken dat hij in zijn broek heeft gepropt, ter hoogte van zijn kruis?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:17 schreef wonderer het volgende:
Het stukje waar z'n jasje zo lekker de nadruk oplegt...
Sokken? Kniekousenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het reserve paar sokken dat hij in zijn broek heeft gepropt, ter hoogte van zijn kruis?
gecondoleerd Erikquote:
Gecondoleerd Erik... en heel veel sterkte de komende dagen/tijdquote:
Hmm klote! Sterkte kerel...quote:
Gecondoleerd, plus dikke knuffelquote:
verkoudheid bovenop de keelpijn gekregen?quote:
In plaats van.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verkoudheid bovenop de keelpijn gekregen?
doe maar voorzichtig dan, want het klinkt als een aanloopje naar griep, slik maar wat extra komende dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |