quote:
Ik was eten, weet je wel.
Even wat dingen ophelderen:
"Redder" kwam jaren geleden in mijn leven, toen ik 16 was. De aanloop naar de verloving was dus niet zo snel als dat het leek voor jullie die hem slechts kennen sinds ik het over hem had.
Ik had geen last van mijn kanker, behalve dat 1 bal dik was en raar aanvoelde. Het was ook alleen aanwezig in die bal, voor zover tot nu toe blijkt (donderdag controle). Ik sprong voor de operatie nog salto's omdat ik me verder prima voelde. Een bal is via de lies verwijderd en ik was daarvan ook snel hersteld. Dat is op zich ook niet uniek. De een loopt weken te kreunen en de ander werkt drie dagen later al in de tuin. Ik stond niet een week later op de surfplank, daar zat langer tussen (17 dagen om precies te zijn), en als ik me goed voel, waarom zou ik dat dan niet doen? Ik heb geen chemo doorlopen ofzo, heb geen uitzaaiingen en ben dus niet "ziek". Deed verder ook geen acrobatiek met de plank ofzo.
De operatie was 22 maart, ik stond 8 april op de plank. Dus dat "snelle" overal zit denk ik meer in jullie verbeelding.
Dat er in real life over mij gepraat wordt is bijna reden genoeg om te kappen met de vriendschap met TMM .
Ik reageer al lang al niet fel meer, maar ik zet dingen wel graag recht. Lijkt me logisch?
En nu zit ik tijd te verdoen met dit terwijl ik het leuk kan hebben met de vriendin, dus ik laat het hierbij.
Morgen weer vliegen, want donderdag controle en vrijdag ga ik de kliniek in. Ik kondig dit maar even aan, voordat jullie denken dat ik ben "weggepest" als ik me een tijd niet meld.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel