gelieve dit dan te bezorgen vanavond na 21.30 uur bij Effenaarquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:01 schreef Baltar het volgende:
Ik heb nog wel KC frsh Druif Lemon hier op mijn bureau staan
Helpt dat bij het zat worden? nee.quote:
Lijkt me wel, anders heet het gewoon water...quote:
Vodka tamponsquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:10 schreef Baltar het volgende:
Zullen we het infuus vast aan gaan leggen?
maar jij laat je stukjes textiel niet door een schoenveter bijeen houdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
En dan anaal inbrengen? Met m'n enkeltjes richting Jezus op t blok van Friso?
Er zijn mensen voor minder de Effenaar uitgestuurd hoor
Anaal wel, de rest hoeft niet zo nodig...quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
En dan anaal inbrengen? Met m'n enkeltjes richting Jezus op t blok van Friso?
Er zijn mensen voor minder de Effenaar uitgestuurd hoor
je moet oefenen met het opzuigen van de alcohol door je plasbuisquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik dompel mijn piemel al weken in pure wodka als experiment... maar dronken worden ho maar
Het gaat ook om de oppervlakte.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik dompel mijn piemel al weken in pure wodka als experiment... maar dronken worden ho maar
Misschien de zuiger wel?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:22 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Omdat je graag je emmertje yoghurt in me stopt?quote:
Ben jij dan die kitscherige vaas die je van je schoonmoeder kreeg en neer zet en laat staan om haar niet tegen haar borst te stoten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ging even nadenken over wat voor meubelstuk ik zou zijn, ik kwam tot de conclusie dat nergens tussen pas..
Ewquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je graag je emmertje yoghurt in me stopt?
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Ah godverdomme, ik ben echt verschrikkelijk in t voorzichtig laten weten dat ik iemand niet zo leuk vind als diegene mij vind.Ik ga er dan zo stom omheen draaien dat ik uiteindelijk nog op een date beland. WTF?!
Zachte heelmeesters. Stinkende wonden.
Mompelt iets over Nee zeggenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Ah godverdomme, ik ben echt verschrikkelijk in t voorzichtig laten weten dat ik iemand niet zo leuk vind als diegene mij vind.Ik ga er dan zo stom omheen draaien dat ik uiteindelijk nog op een date beland. WTF?!
Wat heb je er mee gedaan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
6 weken een groep overgenomen tot nu toe en nu al 1 leerling minder
Vanaf 1 mei gaat hij naar een andere schoolquote:
Ik vind het ook altijd moeilijk om nee tegen iemand te zeggen, ik vind dat al snel lullig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat is er mis met Frank Boeien?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent vast beter verstaanbaar dan meneer Boeijen
Alweer!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Vamavond eens ff kijken of ik ongegeneerd dronken kan wordenKheb er gewoonweg zin in.
Jullie zijn echt veel te goed voor de wereldquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd moeilijk om nee tegen iemand te zeggen, ik vind dat al snel lullig..
. Meestal ga ik er uiteindelijk toch maar wat mee drinken.
.
Yeah, maar hij ziet er nog steeds niet uit als 57.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:41 schreef Xiance het volgende:
ohhh kevin tarte!
hmz.. hij is wel ouwelijk geworden hoor Wonderer
ohh ik zou m ook nogf steeds doen hoor! vooral dankzij dat jasjequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar hij ziet er nog steeds niet uit als 57.
Wacht. En jij zegt dat IK naar de hel ga voor het luisteren van pleurismuziek?quote:
De laatste keer kreeg ik er een vent van in bed, dus why notquote:
Maar hij masseert zo goedquote:
Guilty Pleasures zijn wat anders dan toverkollenkutmuziekquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht. En jij zegt dat IK naar de hel ga voor het luisteren van pleurismuziek?![]()
![]()
Misschien is ie wel ontzettend leuk danquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hij masseert zo goed
En dat heb ik nodig, want m'n nek en rug zitten vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |