quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
baltar is heel handig in de keuken !
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zat baltar toendertijd ook bij ons hyvesgroepje/hoekje
ben ik zeker de kwispedoor ? :-)quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
sommige mensen beginnen zelfs op het interieur te lijken
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben jij dan de grote zachte pluche divan, en ik de harde hoeklamp?
die rooie met die houten krullige poten en die gouden flosjes?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben jij dan de grote zachte pluche divan, en ik de harde hoeklamp?
Je ziet de koelkast toch meestal niet? Je dient wel een wat belangrijker stuk inventaris te zijn, op z'n minst!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 27 april 2012 13:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je ziet de koelkast toch meestal niet? Je dient wel een wat belangrijker stuk inventaris te zijn, op z'n minst!
Je hebt gelijk ook nog. Ik mag meestal niet verder dan het voorste gedeelte komen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dank je
maar vaak is de koelkast toch best wel flink zichtbaar in de keuken toch?
En je wordt ook nog wel eens versierd
zal ik vanavond magneetjes meenemen ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dank je
maar vaak is de koelkast toch best wel flink zichtbaar in de keuken toch?
En je wordt ook nog wel eens versierd
Zit er niet, heel modern, een glazen deur in? Dit zodat het lekker transparant blijft. En je altijd kunt zien wie en wat er in de koelkast zit?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik vanavond magneetjes meenemen ?
dat heet toch wijnkast ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zit er niet, heel modern, een glazen deur in? Dit zodat het lekker transparant blijft. En je altijd kunt zien wie en wat er in de koelkast zit?
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook nog. Ik mag meestal niet verder dan het voorste gedeelte komen!
Maar een koelkast wordt ook nog wel eens gebruikt voor het een en ander
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |