Doe eens een voorzetquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:11 schreef Viking84 het volgende:
Mag er weer eens een nieuw plaatje in de OP?
Lopen ging ruk, kuiten zaten op slot, maar heb me er gewoon niet druk om gemaakt en toch lekker gelopen.
Nu even die knolselderij in de pan flikkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt niets van dat ding. Ik zou ook 84 worden terwijl ik afgelopen week geen groente/fruit gehad heb en geen minuut gesport. Veel slechter kan je het niet hebben, enige positieve was dat ik ook al maanden niet meer gedronken hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:01 schreef slacker_nl het volgende:
Kom net dit tegen via Runner's world: http://www.rrasp-phirn.ca(...)er&Itemid=91&lang=en.
Ik word 84 volgens dat ding en de grootste aanpassing in m'n leven is m'n dieet (komt overeen met m'n eigen gedachtegang, de aanpassing, niet de leeftijd, alhoewel..).
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:34 schreef loveli het volgende:
Ik wil ook wel een kitten, jamer dat het zo snel een kat wordt
quote:
Nom! Maar wat zit er in de rabarber? Behalve rabarber zelfquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
definitief lijstje, graag commentaar:
O: havermout met rabarber en banaan
L: spinazielasagne met gorgonzola en wat ricotta.
T: wat rabarber, sinaasappel
T: stukje (heel klein!) chocomoussetaart
T: 150 gram sperziebonen, gekookt ei
D: gegrilde groenten (courgette, aubergine, broccoli, paprika), met feta en wat bulghur.
T: nog wat rabarber. Of aardbeien. Of beide.
wat suiker, en wat maizena.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nom! Maar wat zit er in de rabarber? Behalve rabarber zelf
Hoeft niet je hebt ook rassen die dat niet nodig hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Het is veel rabarber maar verder ruil ik zoquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en ik denk dat ik het met wat yoghurt eet, want niet zoveel zuivel, vandaag.
In m'n O zaten 2 eetlepels rabarber, in m'n eerste T 3, en 2e T ook nog zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is veel rabarber maar verder ruil ik zo
Eens! Die andere maakt je weer flets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn mening moge bekend zijn! De felroze.
Zonder sport klinkt het voor mij als te veel suiker en carbs. Je zou toch een poosje doordeweeks helemaal niet meer zoetekauwen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
D: gegrilde groenten (courgette, aubergine, broccoli, paprika), met feta en wat bulghur.
Nee, ik vind het mooi zo. Denk dat te kort het model wat vreemd maakt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
Zou ik die donkerroze nog een stukje laten opkorten?
Doen ze gratis en ik blijf de mening houden dat ik pas na mijn 40ste over de knie moet gaan dragen
^^ bijna precies wat ik wilde typenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Denk ook dat je het model uit het jurkje haalt, maar ik zou 'm zelf even omspelden en kijken hoe het lijkt.
Foto!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:08 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga ook voor de bovenste, MI. Which reminds me, ik heb ook een prachtig jurkje gekocht vandaag.
In de aardbeien en de banaan zitten daar bovenop nog fruitsuikers.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik vind het mooi zo. Denk dat te kort het model wat vreemd maakt.
@ Xennia: I know. Het was echt een miniscuul stukje taart dat echt heel erg lekker was, en in de rabarber zit weinig suiker. En 2 maaltijden met veel carbs, en 1tje met een eetlepel bulghur.
Het is al een verbetering met wat het was, maar goed, het kan altijd beter.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoeft niet je hebt ook rassen die dat niet nodig hebben.
Anyways ik heb weer eens gepoft bij de plaatselijke modeketens:Eerste! Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank je!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:18 schreef MarMar het volgende:
love your style Ewelina, wat een prachtjurkje weer
Vind het eigenlijk wel een net lijstje om eerlijk te zijn, op de taart na danquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Whey? Care to explain?quote:[b]Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef [O: zuurdesembrood met boter en kaas, thee met melk
T: banaan
L: asperges met ham en ei en een beetje saus. Sla erbij. Optimel drink.
T: weyshake
D: volkoren penne met gehakt, groenten en zelfgemaakte tomatensaus. Een beetje kaas
T: griesmeelpudding
Nuttige post!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef An24 het volgende:
Mi! ik vind ze beide niet zo. De kleur van de eerste is tof en als de tweede langer zou zijn, is daar de vorm weer mooier van.
Anti katten stress: Eerst zelf meer stress krijgenvan het consequent zijn/ worden.
Veel mensen straffen met plantenspuit en geurtjes en al die ellende. Katten raken daar alleen maar gefrustreerd van. Meest simpel is te straffen zoals moeders het doet: met een klein tikje op de neus. Gebruik daar een strafwoord bij, zoals uh! of Foei! en wees super consequent. Moet je het afleren bij oudere katten: een paar dagen thuis met een boek op de bank en bij negatief gedrag de kat direct straffen. Op den duur hoeft het tikje niet meer en is het strafwoord genoeg.
Zelfde geldt voor krabpaal en behang: zet inderdaad wat krabpalen in de buurt, want de kat kan simpelweg zijn ei niet kwijt. Zet consequent de kat tegen de krabpal aan en beweeg de pootjes er tegen, zodat de kat het gaat snappen. Frustraties komen ook vaak doordat ze geen overzicht hebben op je leefruimte. Oplossing: hoog denken. Een kat woont het liefste hoog en wil naar je kunnen kijken, dus zorg dat ze op kasten en hoge krabpalen of plankjes kunnen klimmen. Ga ze daar niet voor straffen, want het is natuurlijk gedrag. /einde kattenbericht
Lijstje:
O: zuurdesembrood met boter en kaas, thee met melk
T: banaan
L: asperges met ham en ei en een beetje saus. Sla erbij. Optimel drink.
T: weyshake
D: volkoren penne met gehakt, groenten en zelfgemaakte tomatensaus. Een beetje kaas
T: griesmeelpudding
Al uitgelegd ga ik niet nog eens doen. Iets met lezenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Whey? Care to explain?Ja, ik moet nu wel he... hehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Bij de poes waar ik net foto's van plaatste hoefde dat gelukkig allemaal niet.quote:
Denk ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het jurkje wel mooi Ewelina maar deze jurknoob denkt dat een ander model je misschien veel slanker maakt
/jurknoob
Ow, <insert nasty word here> please.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Al uitgelegd ga ik niet nog eens doen. Iets met lezen
Ja, positief gedrag belonen en negatief negeren werkt ook gewoon bij katten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij de poes waar ik net foto's van plaatste hoefde dat gelukkig allemaal niet.Die bleef vanaf dag 1 van de bank/behang af. Zodra er iemand thuis kwam van werk rende ze eerst naar de krabpaal om te laten zien hoe braaf ze wel niet was om daarna om aandacht te bedelen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Met mijn nieuwe telefoon kan ik geen duidelijke foto's maken voor de spiegel (want donker!), dus nou kon ik niet draaikonten tot mijn vetjes niet zo opvielen, be kind![]()
Vriendje heeft dus foto van jurkje genomen
Leuk jurkje, goeie tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De laarzen hoef ik denk ik niet te posten wat ik ervan vind
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Haha, foto is met telefoon genomen en niet bepaald in een flatterende positie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het jurkje wel mooi Ewelina maar deze jurknoob denkt dat een ander model je misschien veel slanker maakt
/jurknoob
Dat denk ik vaak bij de jurkjes van Ewelina maar volgens mij komt het vooral door het standpunt van de camera.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
/jurknoob
NPquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, foto is met telefoon genomen en niet bepaald in een flatterende positie.
2 eetlepels.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel een net lijstje om eerlijk te zijn, op de taart na dan
Hoeveel gram bulgur heb je eigenlijk gegeten (zie dat je dan 375kcal met 100gram naar binnen werkt, das impressive). Desondanks, zou het zo eten (behalve de lasagna dan als er kaas inzit) en de feta.
das 30 gram oid? Dan blijft m'n mening staan: nette lijst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
2 eetlepels.
@ Xennia: het mag fors lijken, maar ik ben ook 1.88, dus qua kcals heb ik heel wat nodig. En ik vind het fijn om feedback te krijgen op de goede, maar ook op de lijstjes die beter mogen!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
Zo wie lust hier ook weer geen kokos? (die randjes haal ik eraf dat is standaard bij kokoskoekjes).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoeft niet je hebt ook rassen die dat niet nodig hebben.
Anyways ik heb weer eens gepoft bij de plaatselijke modeketens:Beide jurkjes zijn zo gemaakt dat ze een buikje verhullen, maar die hedde gij helemaal niet. Daarom geen fan, al is kleur 1 idd erg mooi bij jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo wie lust hier ook weer geen kokos? (die randjes haal ik eraf dat is standaard bij kokoskoekjes).
[ afbeelding ]
Mooi! Be preparedquote:
Dat klopt inderdaad, al vind ik dat bij de lichtroze wel heel erg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Beide jurkjes zijn zo gemaakt dat ze een buikje verhullen, maar die hedde gij helemaal niet. Daarom geen fan, al is kleur 1 idd erg mooi bij jou.
[ afbeelding ]
Tis het schattigste beestje ooit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en bovenste foto van kat van DinoPiepte spontaan door mijn vriend's verhaal over zijn Star Wars game heen
"Blabla sith bla star wars..." --> "AAAH KIJK LIEF KATJE
"
Aw!! Kun je 2 juni nu? Dan bak ik ze speciaal voor jou maar dan met stevia en een ieniemini beetje suikerquote:
Au! Wel tijd om goed bij te komen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tis het schattigste beestje ooit.
Redelijk gare dag vandaag.. om half 6 de deur uit, 6 van de 9 uur in overleg en om 7 uur weer thuis.
Ik blijf niet lowcarbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aw!! Kun je 2 juni nu? Dan bak ik ze speciaal voor jou maar dan met stevia en een ieniemini beetje suiker
Nog even.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik blijf niet lowcarben. Hel op aarde. Ik mantra nu al de hele tijd 'morgen ben ik op de helft morgen ben ik op de helft morgen ben ik op de helft' etc
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog even.Ik heb vandaag toevallig cookie monster als thema in mn browser geïnstalleerd. Vast geen toevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik blijf niet lowcarben. Hel op aarde. Ik mantra nu al de hele tijd 'morgen ben ik op de helft morgen ben ik op de helft morgen ben ik op de helft' etc
.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef An24 het volgende:
Overigens word ik hier door de kittens als aapekooimeubel gebruikt
Edit: is geen woord I know!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey! Ik ben de gastvrouwgeen tijd om te bakken, maar de bakker wel
Hmm salade moet wel te krijgen zijn toch? Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Denk dat zaterdag ik wel eens mn eerste zondig-moment kan hebben en dan nog ongewild ook. Zie er echt beetje tegenop. Hele dag de hort op en weinig tot geen invloed op het eten. Irritant.
Ja, ik weet dat je een stuk langer bent dan ik en meer nodig hebt. Jij eet over het algemeen ook goed gevarieerd en genoeg vind ik, maar je kwam erachter dat je ondanks dat niet afvalt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
2 eetlepels.
@ Xennia: het mag fors lijken, maar ik ben ook 1.88, dus qua kcals heb ik heel wat nodig. En ik vind het fijn om feedback te krijgen op de goede, maar ook op de lijstjes die beter mogen!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik doe het met liefde en heb er 12.
Ik kom eigks niet snel met lege handen aan als ik iets een beetje tevoren weet en bloemen leken me niet handig
Degene die geen kokos lust zit nu op Cyprusquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:
Er is vast wel wat te eten dat past joh!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Creep: ja, uit eten óók idd. En de hele dag weg. Waarheen is nog niet helemaal definitief, maar ben de hele dag weg. Dat is zeker.
Dit is eigenlijk precies wat er bij mij aan de hand is, ik eet nooit "lekkers'' als in snoep/snacks/chips/patat (natuurlijk eet ik wel lekker, maar gezond) en ik sport, maar ik val niet af (word wel strakker). Ik besefte me dat dat dus waarschijnlijk gewoon komt omdat ik te grote porties eet. Anders zou ik het niet kunnen verklaren. Dus is mijn avondeten verminderd van 2.5 bord (en dan helemaal vol!) naar 1 groot bord, lunch kleiner, ontbijt veel maar niet dat ik propvol zit. Kijken of dat dan wel werkt. Ik ben er ooit 10 + kilo mee af gevallenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je een stuk langer bent dan ik en meer nodig hebt. Jij eet over het algemeen ook goed gevarieerd en genoeg vind ik, maar je kwam erachter dat je ondanks dat niet afvalt.
Jouw conclusie was dat dit waarschijnlijk komt door die paar keer ''iets lekkers'' die je jezelf toestaat en daarom wilde je doordeweeks streng zijn en ook daar op gaan letten.
Ik vind het gewoon zo zonde als je zo goed bezig bent en je valt toch niet af, terwijl je voor je gevoel heel gezond en bewust leeft.
Of ben je intussen wat gewicht kwijt? In dat geval heb ik niets gezegd.
Euh denk het?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Maria, zit er wel een goede zool onder die verhakt kan worden? /mams
Begrijpelijk dat je je daar zorgen over maakt, maar ze hebben vast een lekkere salade oid, of gewoon vlees en groenten! En de rest van de dag kun je misschien wel wat meenemen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Creep: ja, uit eten óók idd. En de hele dag weg. Waarheen is nog niet helemaal definitief, maar ben de hele dag weg. Dat is zeker.
van 6am tot 9 am een overleg? Wat een tijden!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tis het schattigste beestje ooit.
Redelijk gare dag vandaag.. om half 6 de deur uit, 6 van de 9 uur in overleg en om 7 uur weer thuis.
Nee, hij heeft 6 uur van z'n 9-urige werkdag vergaderd. Niet van 6-9.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
van 6am tot 9 am een overleg? Wat een tijden!
Ik vind het lief dat je meedenkt en streng bent!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je een stuk langer bent dan ik en meer nodig hebt. Jij eet over het algemeen ook goed gevarieerd en genoeg vind ik, maar je kwam erachter dat je ondanks dat niet afvalt.
Jouw conclusie was dat dit waarschijnlijk komt door die paar keer ''iets lekkers'' die je jezelf toestaat en daarom wilde je doordeweeks streng zijn en ook daar op gaan letten.
Ik vind het gewoon zo zonde als je zo goed bezig bent en je valt toch niet af, terwijl je voor je gevoel heel gezond en bewust leeft.
Of ben je intussen wat gewicht kwijt? In dat geval heb ik niets gezegd.
`quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 6 uur van z'n 9-urige werkdag vergaderd. Niet van 6-9.
Weet niet hoe je eruit ziet, wat je stats ed zijn. Maar is het strakker worden niet een betere maatstaf dan per se gewicht kwijt willen? Maw, zou je gewichtafname prefereren boven gewichtsbehoud maar strakker zijn? Is het niet een idee om ipv je te focussen op gewicht je te focussen op bf% en op die manier je voorgang in de gaten te houden...quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef creepycookie het volgende:
Dit is eigenlijk precies wat er bij mij aan de hand is, ik eet nooit "lekkers'' als in snoep/snacks/chips/patat (natuurlijk eet ik wel lekker, maar gezond) en ik sport, maar ik val niet af (word wel strakker). Ik besefte me dat dat dus waarschijnlijk gewoon komt omdat ik te grote porties eet. Anders zou ik het niet kunnen verklaren. Dus is mijn avondeten verminderd van 2.5 bord (en dan helemaal vol!) naar 1 groot bord, lunch kleiner, ontbijt veel maar niet dat ik propvol zit. Kijken of dat dan wel werkt. Ik ben er ooit 10 + kilo mee af gevallen
ah, okay! Dat maakt het beter!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 6 uur van z'n 9-urige werkdag vergaderd. Niet van 6-9.
Twenks!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:16 schreef creepycookie het volgende:
En Maria, ook leuke dingen! Die laarzen zijn ook niet zo mijn ding, maar ze staan jou schattig. En dat jurkje is sowieso goed (mooie kleur ook)
Ik geef je groot gelijk, zo'n reis moet je niet skippen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
`. Dat had er ook nog eens bij moeten komen.
Vandaag wel te horen gekregen dat ik waarschijnlijk uit dienst ipv onbetaald verlof voor m'n reis volgend jaar. Dat moet dan maar.
1.70, 69 kg, vetpercentage weet ik niet nu.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Weet niet hoe je eruit ziet, wat je stats ed zijn. Maar is het strakker worden niet een betere maatstaf dan per se gewicht kwijt willen? Maw, zou je gewichtafname prefereren boven gewichtsbehoud maar strakker zijn? Is het niet een idee om ipv je te focussen op gewicht je te focussen op bf% en op die manier je voorgang in de gaten te houden...
2 eieren, 50 gram roomboter, 60-70 gram oersuiker, 125 gram kokos.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Euh denk het?![]()
Daar heeft de schoenmaker verstand van, ik niet zo
![]()
Wat zijn die kokosdinges precies?
Whut?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
`. Dat had er ook nog eens bij moeten komen.
Vandaag wel te horen gekregen dat ik waarschijnlijk uit dienst ipv onbetaald verlof voor m'n reis volgend jaar. Dat moet dan maar.
Vind hem erg leuk, heeft ie nou lange mouwen of niet? /luiquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Twenks!Jurkje is ook heel lekker zacht!
Plus (afgezien van de foto
) voelde ik me toen ik in de spiegel keek ook wel weer wat minder spekkig dan over het algemeen lately, dus props voor jurkje
Nee, tot aan de elleboog ongeveerquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind hem erg leuk, heeft ie nou lange mouwen of niet? /lui
Ik wil volgend jaar voor langere tijd op reis en had aan werkgever gevraagd of onbetaald verlof mogelijk is. Werkgever heeft nu aangegeven dat onbetaald verlof er waarschijnlijk niet in zit en dat ik uit dienst zal moeten als ik zo lang weg wil.quote:
Duidelijk, maar slank != gewichtsafnamequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:24 schreef creepycookie het volgende:
[..]
1.70, 69 kg, vetpercentage weet ik niet nu.
Je hebt ook wel gelijk hoor, maar ik word gewoon snel 'thick' terwijl ik liever lean wil zijn. Er hoeft ook niet veel af verder, maar ik vind wat slanker gewoon mooi, voel ik me beter bij.
En heb je nu na het eten van een kleinere portie avondeten nog veel honger? Zo ja, dan zou ik je lunch niet kleiner maken, maar dezelfde portie als voorheen. Of een tussendoortje extra.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:14 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk precies wat er bij mij aan de hand is, ik eet nooit "lekkers'' als in snoep/snacks/chips/patat (natuurlijk eet ik wel lekker, maar gezond) en ik sport, maar ik val niet af (word wel strakker). Ik besefte me dat dat dus waarschijnlijk gewoon komt omdat ik te grote porties eet. Anders zou ik het niet kunnen verklaren. Dus is mijn avondeten verminderd van 2.5 bord (en dan helemaal vol!) naar 1 groot bord, lunch kleiner, ontbijt veel maar niet dat ik propvol zit. Kijken of dat dan wel werkt. Ik ben er ooit 10 + kilo mee af gevallen
Dat vind ik vreemd, werkgever heeft er geen centje pijn van (pensioen enz bouw je niet op) dus snap dat nooit zo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar voor langere tijd op reis en had aan werkgever gevraagd of onbetaald verlof mogelijk is. Werkgever heeft nu aangegeven dat onbetaald verlof er waarschijnlijk niet in zit en dat ik uit dienst zal moeten als ik zo lang weg wil.
Hmm dat maakt het het overwegen waard hem ook te bestellen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, tot aan de elleboog ongeveer
Dit wordt 'm. B was fietsen naar de uni en terug en naar de 3e verdieping van de bieb met de trap. De knäckebrod ging niet echt meer aangezien Mr.Mo 't eten precies klaar had toen ik thuis kwam.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
Dezon schijnt
yeah! Dus zo lekker op de fiets in 't zonnetje naar de uni.
Lijst vandaag wordt iets in de richting van:
O: Griekse yoghurt met een hele banaan en een flinke hand walnoten
T: gekookt eitje
L: Geroosterde grote bagel met tonijnsalade, melk
T: gekookt eitje
T: 3 knackebrod hummus
D: fajitas met een lading groente en kip
T: gevulde sweet peppers
T: glaasje spiced vodka
T: handje walnoten
Voor een uni-dagje ben ik tevreden!Nu eerst maar's van m'n koffie genieten
Ach ja, slechte tijden in de detachering.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd, werkgever heeft er geen centje pijn van (pensioen enz bouw je niet op) dus snap dat nooit zo.
Maar soit
Nu de Duutser er is moet je toch wel aan je S kunnen komen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je meedenkt en streng bent!![]()
De duutser zei dat hij dacht dat ik afgevallen was. Ik weet het niet zo goed. Ik sport egienlijk ook te weinig, ik haal max 2x per week een rondje hardlopen.
En je hebt helemaal gelijk hoor, ik moet eigenlijk gewoon strenger zijn, maar ik weet dat ik dat niet volhoud, dus ik ben op zoek naar een middenweg. En eet nu dus in plaats van een chocolaatje na het eten rabarber en aardbeien met yoghurt. Nog steeds zoet, een stukje beter qua voedingswaarden in ieder geval.
Idealiter gezien moet ik nu nog een goed sport ritme ontwikkelen, en dan moet het met dat afvallen wel goed komen, denk ik. Helaas werk ik 40-50 uur in de week en moet daarnaast nog zweeds leren enzo, dan is de tijd meestal wel op.
Ik wil altijd gewoon nog iets zoets na het avondeten in de vorm van fruit of yoghurt, nu heb ik dan 3 droge beschuitjes met bosbessen. Dus dat zou dan gelden als een extra tussendoortje. Ga ik uit eten zoals in het weekend eet ik gewoon een groot avondmaal en dan niks erna. Die keuze nu gewoon eens maken en niet propvol zitten na iedere maaltijd vind ik heel fijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
En heb je nu na het eten van een kleinere portie avondeten nog veel honger? Zo ja, dan zou ik je lunch niet kleiner maken, maar dezelfde portie als voorheen. Of een tussendoortje extra.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef MarMar het volgende:
even egopost tussendoorOh MarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das niet goed! Wanneer is die blokkade?
Be someone that makes you happy
Lief he!quote:
Ben ook al erg blij met het resultaat van het sporten hoor! Ik sta ook bijna nooit op de weegschaal, maar ik wil nog iets minder vetjes zien in de spiegelquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Duidelijk, maar slank != gewichtsafnamePersoonlijk zou ik gewoon gaan voor een lager bf%. IIG, hoop dat je plan gaat werken.
Als je je eetpatroon aanpast scheelt dat 5 jaar, geslacht aanpassen ook. Het is geen hogere wiskunde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:24 schreef Chicolate het volgende:
Mja. In bed (waar ik niet eens in geslapen heb) is inderdaad een hele goede plaats om je mobiel te bewaren. Was dat ding weer eens vergeten/kwijt vandaag.
[..]
Klopt niets van dat ding. Ik zou ook 84 worden terwijl ik afgelopen week geen groente/fruit gehad heb en geen minuut gesport. Veel slechter kan je het niet hebben, enige positieve was dat ik ook al maanden niet meer gedronken heb.
[..]. Same here
.
Ik vind het niet zo raar hoor. Werkgevers willen zo min mogelijk verplichitngen hebben. Als hij terug komt, dan moet de werkgever weer een opdracht vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd, werkgever heeft er geen centje pijn van (pensioen enz bouw je niet op) dus snap dat nooit zo.
Maar soit
Oh ik ook hoor, maar bij een "standaard" organisatie die niet opdrachtafhankelijk is vind ik dat wel jammer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar hoor. Werkgevers willen zo min mogelijk verplichitngen hebben. Als hij terug komt, dan moet de werkgever weer een opdracht vinden.
Best kans dat dat niet zo snel lukt en dan heb je ineens een hele dure werknemer.
Hmm, niet dat dat alles is maar je zou er toe neigen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Soms, lately niet, wel een extra shot prednison bij de blok..
Ik geloof er alleen niets van dat ik werkelijk 84 wordquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je je eetpatroon aanpast scheelt dat 5 jaar, geslacht aanpassen ook. Het is geen hogere wiskunde.
Doe ik tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef An24 het volgende:
Mi! ik vind ze beide niet zo. De kleur van de eerste is tof en als de tweede langer zou zijn, is daar de vorm weer mooier van.
Anti katten stress: Eerst zelf meer stress krijgenvan het consequent zijn/ worden.
[quote] Veel mensen straffen met plantenspuit en geurtjes en al die ellende. Katten raken daar alleen maar gefrustreerd van. Meest simpel is te straffen zoals moeders het doet: [b]met een klein tikje op de neus. Gebruik daar een strafwoord bij, zoals uh! of Foei!
Dat klinkt niet tof.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:09 schreef MarMar het volgende:
Mjah Ml ik denk dat het er ook wel op uitdraait dat dat vaker gaat gebeuren![]()
En thx lieverds
Tot nu toe niet.. om de zoveel tijd eens de medische molen in want wie weet.. zoiets.. ik weet het ook niet. Eerst maar weer eens even een stuk van de pijn kwijt zien te raken volgende week.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:17 schreef Mixende_match het volgende:
MarSterkte zeg! Kan er verder niks aan gedaan worden dat t vaker gaat gebeuren?
Ik weet nik anders te zeggen dan sterktequote:Op dinsdag 24 april 2012 22:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tot nu toe niet.. om de zoveel tijd eens de medische molen in want wie weet.. zoiets.. ik weet het ook niet. Eerst maar weer eens even een stuk van de pijn kwijt zien te raken volgende week.
Relaxsan, zeer stevig er is niks geen kans dat er wat flubbert.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:20 schreef Xennia het volgende:
ik heb een legging- en pantyprobleem. Ik ben op zich best slank. Mijn probleemzones bevinden zich aan de zijkant van mijn lichaam: spekheupen (en okselvet, maar dat is minder relevant voor leggings).
Welke legging, of panty ik ook probeer ze snijden/tekenen altijd bij mijn heupen, waardoor ik dikker lijk dan nodig is. Als ik een maat groter neem dan slobberen ze rond mijn slanke benen, of ik moet
ze zo hoog ophijsen dat mijn buik er ook raar uit ziet.
Iemand legging suggesties? Bij voorkeur tricot en geen sterk elastiek bij de buik vanwege bovenstaande.
Ik vond die van de Steps altijd wel fijn, katoen, niet heel strak, maar ook niet slobberend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:20 schreef Xennia het volgende:
ik heb een legging- en pantyprobleem. Ik ben op zich best slank. Mijn probleemzones bevinden zich aan de zijkant van mijn lichaam: spekheupen (en okselvet, maar dat is minder relevant voor leggings).
Welke legging, of panty ik ook probeer ze snijden/tekenen altijd bij mijn heupen, waardoor ik dikker lijk dan nodig is. Als ik een maat groter neem dan slobberen ze rond mijn slanke benen, of ik moet
Iemand legging suggesties? Bij voorkeur tricot en geen sterk elastiek bij de buik vanwege bovenstaande.
-edit-quote:
Heb er 1 van Bandolera. Hoge taille dus niet geschikt voor onder rokje, maar snijdt nergens. Kostte 30 euro en hoewel ik dat voor een legging veel te duur vind, heb ik er nooit spijt van gehad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:20 schreef Xennia het volgende:
Oke oke ik ga nu slapenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:25 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ik weet nik anders te zeggen dan sterkteen hopen dat t ooit goed komt
En dan ga ik nu slapen
En mag je ze ook opeten?quote:Op woensdag 25 april 2012 07:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Mogge! mooie zonsopkomst gezien.mist uit het bos en zon en wolken en
Nu zit ik in de lucht van verse croissants.
Eens wb leggings, al kan ik ze al twee weken niet meer vinden in de winkelsquote:Op woensdag 25 april 2012 07:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goedemorgen!
Ik vind de leggings (100 denier ofzo) van de Hema erg fijn zitten. Zelfs bij mijn niet zo slanke dijen en billen.
Verder hoop ik dat ik niet ziek ga worden
Stem doet al een paar dagen raar, vanochtend wakker geworden met keelpijn en mn hoofd voelt verstopt aan.
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:38 schreef Nallie het volgende:
Morning
[..]
En mag je ze ook opeten?![]()
Hoe voel je je Mar?
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:33 schreef Novem het volgende:
Mogge.
Mar, ik hoop dat je je wat beter voelt vandaag..
Vandaag naar de sportschool voor het eerst sinds anderhalve week, geen zinmaar ik kan maar beter even doorbijten.
Hey daar ben ik zometeen ook even!quote:
Goed zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Eens wb leggings, al kan ik ze al twee weken niet meer vinden in de winkels![]()
Eens!quote:Op woensdag 25 april 2012 07:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Mogge! mooie zonsopkomst gezien.mist uit het bos en zon en wolken en
Nu zit ik in de lucht van verse croissants.
Een droge mond, rauwe keel idee komt me bekend voor ja, bij walnoten.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:58 schreef Tinkepink het volgende:
Kllinkt lekker. Ik krijg trouwens vaak een beetje een "rauwe keel" van walnoten. Heb jij daar ook last van mo?
Je moet ze ook niet heel doorslikken hequote:Op woensdag 25 april 2012 08:58 schreef Tinkepink het volgende:
Kllinkt lekker. Ik krijg trouwens vaak een beetje een "rauwe keel" van walnoten. Heb jij daar ook last van mo?
In de winter draag ik geen pumps. In de zomer ook niet zoveel, want pumps die aan mijn voeten blijven zitten zijn redelijk zeldzaam. En in laarzen heb ik liever een legging + sokken dan een dikke panty of maillot, want op één of andere manier zakken die sneller af.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed zo.Ik snap het nut van leggings niet zo. Een dikke maillot / panty doet toch hetzelfde? En dan hoef je niet eens te klooien met extra sokken enzo, maar loopt de panty gewoon door over je voet. Veel mooier bij pumps.
Wat klote Mar. Sterktequote:Op woensdag 25 april 2012 08:51 schreef MarMar het volgende:
Mogge
Ik voel me tamelijk klote, thx for asking
Eetlust lijdt er ook behoorlijk onder, maar aardbeitjes gaan er altijd in, O was dus yoghurt met aardbeien.
Verder hou ik het vandaag op in elk geval wat fruit en groente, dan maar zien wat nog lukt.
De koffie van de nieuwe espressomakert is in elk geval wel lekker.
Oke! Kan ik me ook voorstellen. Ik heb een keer een legging geprobeerd, maar dat vond ik geen succes.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In de winter draag ik geen pumps. In de zomer ook niet zoveel, want pumps die aan mijn voeten blijven zitten zijn redelijk zeldzaam. En in laarzen heb ik liever een legging + sokken dan een dikke panty of maillot, want op één of andere manier zakken die sneller af.
Mijn zus heeft ook dat probleem, ze schiet er achter altijd uit, zelfs bij de allerduurste schoenen. Dus ze kocht en droeg nooit pumps, waar ze van baalde. Tot dat ze een keer uit hopeloosheid pumps bij de van haren ging passen, en die bleven wel zitten!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In de winter draag ik geen pumps. In de zomer ook niet zoveel, want pumps die aan mijn voeten blijven zitten zijn redelijk zeldzaam. En in laarzen heb ik liever een legging + sokken dan een dikke panty of maillot, want op één of andere manier zakken die sneller af.
Moet ik nog steeds een keertje makenquote:Op woensdag 25 april 2012 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
Griekse yoghurt met banaan, walnoten en een béétje honing is echt mijn 'lievelings'en geen last met walnoten en keel en zulks! Walnoten
zou echt in een keer het zakje leeg kunnen eten
![]()
!
Heel af en toe kom ik een smal model tegen. Of een model met een acceptabel riempjequote:Op woensdag 25 april 2012 09:17 schreef Siral het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ook dat probleem, ze schiet er achter altijd uit, zelfs bij de allerduurste schoenen. Dus ze kocht en droeg nooit pumps, waar ze van baalde. Tot dat ze een keer uit hopeloosheid pumps bij de van haren ging passen, en die bleven wel zitten!
[..]
Moet ik nog steeds een keertje maken![]()
Het zijn dikke panty's zonder voet. Ik vind sokken een stuk fijner zitten,in het algemeen maar sowieso in mn laarzenquote:Op woensdag 25 april 2012 08:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed zo.Ik snap het nut van leggings niet zo. Een dikke maillot / panty doet toch hetzelfde? En dan hoef je niet eens te klooien met extra sokken enzo, maar loopt de panty gewoon door over je voet. Veel mooier bij pumps.
Koffie is wel beter voor de lijn dan croissantjes, dus dat scheelt...quote:Op woensdag 25 april 2012 09:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar wel lekkere koffie.
Vizor: 1 van de weinige voordelen van zo vroeg opstaan.
Croissantjesquote:Op woensdag 25 april 2012 09:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Koffie is wel beter voor de lijn dan croissantjes, dus dat scheelt...
Nom!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Croissantjes
Ik ga zaterdag denk ik naar de markt en dan bij de bio-bakken "maancroissant" kopen, kweenie waarom ze zo heten maar het zijn croissants van desem-deeg! En dan ga ik ook rabarber kopen. Omnomnom!
En vlees, en bio-kip, en kaas, en fruitjes.
Ik vind op olie ook lekkerder, maar dit past beter in mn dieet.. Bijna pure eiwitten..quote:Op woensdag 25 april 2012 09:56 schreef V1z0R het volgende:
*burp*
....
....
![]()
...
...
Vind persoonlijk vis op olie lekkerderBoeren zijn dan nog wel weer een slag ranziger, vooral van de John West makreelfilets in olie met kruiden en knoflook
Maar die is lekker!
denk het wel, goede croissants maak je niet zonder boter.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nom!Zijn die maancroissants ook met boter denk je?
Cappuccino met suiker ook?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Koffie is wel beter voor de lijn dan croissantjes, dus dat scheelt...
Ja dus nietquote:
Heb even gegoogled maar niet echt eigenlijk! Althans, wel dezellfde vorm min of meerquote:Op woensdag 25 april 2012 10:09 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij lijken die maancroissants op wat je in het duits "Hörnchen" noemt. Croissantvormige broodjes van "normaal" brooddeeg. In Duitsland zijn het over het algemeen een soort melkbroodjes en lijken ze qua structuur niet op croissants.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maancroissant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Is het je eerste eigen huis?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dus nietNet overleg gehad met makelaar en onderling alvast sleutels overdragen mag officieel niet en is risicovol mocht er iets gebeuren ofzo. Dus het wordt gewoon dinsdag
Maar wel Ikea en praxis dit weekend
Ja ik vind ze ook echt superlekker.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, die maancroissants lijken wel op croissants![]()
Waar haal je dat vandaan? Nu.nl zegt 18 graden en Gerrit Hiemstra zei gisteren 'tegen de 20'.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:18 schreef Siral het volgende:
Mogge trouwens
Zaterdag word het 25 graden!!!![]()
![]()
En ik heb al een paar hints opgevangen over onze date zaterdag, maar hij wil niets vrij geven tot de dag van te voren. arrrggg!!
Heb pumps van Voltan, die zitten perfect en ik heb hele smalle voeten..quote:Op woensdag 25 april 2012 09:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heel af en toe kom ik een smal model tegen. Of een model met een acceptabel riempje. De hak mag ook niet te hoog zijn, want dan schuif je iets naar voren waardoor de ruimte achter weer te groot wordt. Maar aangezien ik nu toch niet op hakken loop, heb ik laatst 2 paar ballerina's gekocht bij de V&D, kwaliteit waarschijnlijk niet super maar ze blijven aan mijn voeten zitten en per paar heb ik maar iets van 13 euro betaald
.
Ik heb overigens wel een afspraak met mezelf: als ik pumps tegenkom die goed zitten, mag ik ze kopen. Ongeacht de prijs (ok, er ligt een grens rond de 150 euro, denk ik.
ik vind leggings ideaal, want lange benen. Ik trek ze op totdat ze goed zitten, en dan sokken om dat stukje been dat bloot is te bedekken. In pumps inderdaad geen gezicht.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke! Kan ik me ook voorstellen. Ik heb een keer een legging geprobeerd, maar dat vond ik geen succes.
doe mij ook maarquote:
Vrijdag de sleutelquote:
Als het niet anders kan inderdaad. Wil nog wel eens een blikje wegkanen voor het slapen als ik geen kwark meer heb.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vind op olie ook lekkerder, maar dit past beter in mn dieet.. Bijna pure eiwitten..
nou ja, ik ben er uit. Uiteindelijk moet de duutser zijn eigen beslissing nemen. Ik kan m'n voorkeuren aangeven, maar hij moet besluiten.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:25 schreef MarMar het volgende:
*knuf* voor jagar, jullie zijn er nog niet uit?
Copy that!quote:
Ben ook wel benieuwd naar nallies nieuwe crib, maar zit mobiel..quote:
Nou ja de bewoners belde me en zeiden dat ik met hun sleutel alvast wat dingen kon gaan doen. Maar dat is ivm verzekering e.d. niet zo slim dus doen we t ff nietquote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef V1z0R het volgende:
Begrijpelijk, Jagar!
1,45 voor een croissant!?
[..]
Vrijdag de sleutel
Even afwachten wanneer ik alles klaar heb, van het weekend in ieder geval druk bezig.
Had kunnen bedenken dat je zo 1-2-3 de afspraak met de notaris en zo niet kon verzetten
En jij hebt een mooi huisje gekocht inderdaad!![]()
[..]
Als het niet anders kan inderdaad. Wil nog wel eens een blikje wegkanen voor het slapen als ik geen kwark meer heb.
Wanneer was je deadline ook al weer voor <80kg?
hoop dat jullie eruitkomenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou ja, ik ben er uit. Uiteindelijk moet de duutser zijn eigen beslissing nemen. Ik kan m'n voorkeuren aangeven, maar hij moet besluiten.
Nee hoef alleen te vervenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar nallies nieuwe crib, maar zit mobiel..
Moet je nog veel klussen of kun je er zo in?
Ze is zo efficiënt bezig enz. vind dat echt heel knap.quote:
Ging jij niet die urbanathlon lopen? http://www.marathoneindhoven.nl/nl/Bereid_je_voor/Army_Urban_Runquote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even voor de statistieken, toen ik de trein uitstapte begon net Praise You van Fatboy Slim.
Tegen de tijd dat het afgelopen was (5:21 minuten later), was ik uitgecheckt bij de trein, het gebouw binnen gegaan, door de poortjes gegaan en 280 traptredes beklommen.
Dat jullie het even weten.
Het probleem begint boven de rand van mijn broek, aan de zijkanten en dan tot mijn navel.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:13 schreef the85mc het volgende:
Xennia, over welke spekheupen heb je het? Ik heb bijna nog meer heupen dan jij![]()
Ik heb geen pumps. Ik draag laarzen, of gympen. En als ik gympen onder een legging draag, vind ik het juist leuk om er afgezakte kniekousen boven te dragen in een andere kleur dan de legging.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, mocht er dan iets kapot gaan kun jij zo gemeen wezen om het op hun verzekering te laten gooien.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou ja de bewoners belde me en zeiden dat ik met hun sleutel alvast wat dingen kon gaan doen. Maar dat is ivm verzekering e.d. niet zo slim dus doen we t ff niet
Spannend! Nog 2 nachtjes! Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is!
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:33 schreef the85mc het volgende:
Viz, over een week of 2,5.. Misschien gaat het nog lukken ook. Vanochtend 81 kg
Lol mijn broek begint pas onder m'n navelquote:Op woensdag 25 april 2012 10:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het probleem begint boven de rand van mijn broek, aan de zijkanten en dan tot mijn navel.
Lijstje:
O: banaan
T: gekookt ei, yoghurt
L: 2 volkoren boterhammen filet americain met uitjes en ei
T: meergranenwrap met gerookte kip, sla en creme fraiche met oregano
S: Jillian en misschien nog hardlopen
T: gerookte kip
D: noedelsalade met oa tauge, pinda's en gegrilde varkenshaas
T: stuk kaas, of stuk extra pure choco
Jep!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, mocht er dan iets kapot gaan kun jij zo gemeen wezen om het op hun verzekering te laten gooien.
Komen wel foto's vanOok wel benieuwd wat jij er voor leuks van gaat maken!
Even voor duidelijkheid: Was toch het appartement met Frans balkon en nog balkon achter toch? Met recente keuken en badkamer?
wassen op 90 gradenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Oh en ik had voor mijn vakantie een roze broek van EDC gekocht, maar die is toch echt te groot, slobbert rond m'n kruis en benen. Zo jammer, want 38 kreeg ik nét niet dicht. Meh.
Ik heb in verhouding een hele smalle taille. Als ik een hoger model broek zou dragen, houd ik bij mijn rug veel broek over en heb ik een bouwvakkersdecollete. Laag model jeans staan me goed en ik combineer het vaak met een jasje, of een leuk riempje om de aandacht van de heupen af te leiden.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:37 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook spekjes op de heupen maar ik koop gewoon niet van die lage broeken. Moet ik wel een maat groter nemen en standaard innemen maar soit, dan zie ik iig geen spek.
Ja dat zou ook nog kunnen, maar echt gezond is dat niet.. Ben liever van te voren op gewicht. Op vakantie zal moeilijk worden. Normaal lekker uitgebreid tafelen en ook wel drinken, dus zal me moeten inhouden. Maar wordt lekker weer, dus misschien elke dag stukje zwemmen in zeequote:Op woensdag 25 april 2012 10:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeker niet zoals met boksen dat je dan voor de weging even flinke zweettraining tegenaan kunt gooien en natijd flink bij kunt eten?
Zoiets zei M. ook al. Vernaggel ik hem daar niet compleet mee? Niet dat het uitmaakt, want hij zal alleen maar groter worden dan kleiner.quote:
Dan krimptie ook in de lengte.. misschien laten vermaken?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoiets zei M. ook al. Vernaggel ik hem daar niet compleet mee? Niet dat het uitmaakt, want hij zal alleen maar groter worden dan kleiner.
En hij krimpt dan natuurlijk ook in de lengte, weet niet of dat heel handig is. Hmm...
bij mijn experiment was hij meer in de breedte gekrompen dan in de lengte.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoiets zei M. ook al. Vernaggel ik hem daar niet compleet mee? Niet dat het uitmaakt, want hij zal alleen maar groter worden dan kleiner.
En hij krimpt dan natuurlijk ook in de lengte, weet niet of dat heel handig is. Hmm...
Ik weet niet of dat helpt: het kruis hangt vrij laag en ik heb veel stof 'over' rond m'n achterwerk.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan krimptie ook in de lengte.. misschien laten vermaken?
oh spuitelf
Dat kan je dan toch even laten zien aan een kleermaker/coupeuse? Klinkt juist als wel goed fiksbaar.. naad bij kruis loshalen, iets strakker vastzetten, zo zou ik het doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat helpt: het kruis hangt vrij laag en ik heb veel stof 'over' rond m'n achterwerk.
Weet je, ik ga even een foto maken vanavond, kunnen jullie oordelen. En als ik hem toch niet meer draag op deze manier, kan het weinig kwaad om het te proberen
.
Ik ook, daarom laat ik ze altijd innemen. Ik vind lage broeken me eckt eckt voor geen meter staanquote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb in verhouding een hele smalle taille. Als ik een hoger model broek zou dragen, houd ik bij mijn rug veel broek over en heb ik een bouwvakkersdecollete. Laag model jeans staan me goed en ik combineer het vaak met een jasje, of een leuk riempje om de aandacht van de heupen af te leiden.
Oh ja en er zit altijd wat stretch in mijn jeans, dus dat snijdt niet af.
Hm OK, nou dat zal ik eens proberen dan. Even een Haagse kleermaker zoeken zaterdagquote:Op woensdag 25 april 2012 11:21 schreef Perruche het volgende:
En Vik, als je eenmaal bij de kleermaker bent geweest en weet wat die allemaal kunnen ben je er niet meer weg te slaan!
Ik ga binnenkort m'n voering laten vernieuwen denk ik, of iig repareren. Ben benieuwd hoe duur een nieuwe voering is, ik wil een lichtroze erin
ze hausquote:Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook graag een PM van Nallie, al weet ik even niet waarover.
Van de goedkope merken wil Tamaris me soms passen. De rest van m'n collectie komt vaak uit Frankrijk, Spanje of Italie. Vooral de Italiaanse leest is wat smaller.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:25 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb overigens wel een afspraak met mezelf: als ik pumps tegenkom die goed zitten, mag ik ze kopen. Ongeacht de prijs (ok, er ligt een grens rond de 150 euro, denk ik.
Mooi, wel prijzig. Heb jij ze dan online besteld? Want het lijkt er niet op dat ze verkooppunten in de buurt hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb pumps van Voltan, die zitten perfect en ik heb hele smalle voeten..
Ik heb teruggedmd!quote:Op woensdag 25 april 2012 11:30 schreef Nallie het volgende:
Pics van de kleding Coco!
En ik heb DM's gestuurd, ook goed?!
We hebben van den Assem hier zitten.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mooi, wel prijzig. Heb jij ze dan online besteld? Want het lijkt er niet op dat ze verkooppunten in de buurt hebben.
Volgende keer meteen even de stop eruit trekkenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
terug uit Almere, viel me nog best mee
. Had echt zo'n
- beeld bij Almere
.
Nu duf. Wekkers om 5:45 zijn niet grappig als je niet kan slapen omdat je je de hele tijd bedenkt dat je móet slapen omdat je zo vroeg op moet.
Nouja, ik eet echt nog meer dan Duuf. Die luncht met een stuk komkommer, stuk paprika en een tomaat geloof ik. Maar die heeft geen trek meer. /jaloers.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:54 schreef Perruche het volgende:
XM ik hoop dat het een flink stuk kip is! Ik zou ook honger hebben op dit lijstje
Dat klinkt ook niet helemaal gezondquote:Op woensdag 25 april 2012 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik eet echt nog meer dan Duuf. Die luncht met een stuk komkommer, stuk paprika en een tomaat geloof ik. Maar die heeft geen trek meer. /jaloers.
Waarom geen volle kwark? 100 gram magere kwark is niet echt veel.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duuf zou gisteravond nieuwe pannenkoekjes bakken, maar was het vergeten, hence de kwark.
Veul meer kh's dan de magere. Heb uitgebreid pakken staan vergelijken.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom geen volle kwark? 100 gram magere kwark is niet echt veel.
Ik niet. Serieus.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:57 schreef Novem het volgende:
Ik vind het ook wel heel weinig allemaal, als je 2 weken op 1000-1200 kcals gaat zitten met carbs van je ook af.
C1000 mager: 4.0 suiker/100gquote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veul meer kh's dan de magere. Heb uitgebreid pakken staan vergelijken.
Ik kom niet bij de C1000quote:Op woensdag 25 april 2012 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
C1000 mager: 4.0 suiker/100g
C1000 vol: 3.8 suiker/100g
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |