Doe eens een voorzetquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:11 schreef Viking84 het volgende:
Mag er weer eens een nieuw plaatje in de OP?
Lopen ging ruk, kuiten zaten op slot, maar heb me er gewoon niet druk om gemaakt en toch lekker gelopen.
Nu even die knolselderij in de pan flikkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt niets van dat ding. Ik zou ook 84 worden terwijl ik afgelopen week geen groente/fruit gehad heb en geen minuut gesport. Veel slechter kan je het niet hebben, enige positieve was dat ik ook al maanden niet meer gedronken hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:01 schreef slacker_nl het volgende:
Kom net dit tegen via Runner's world: http://www.rrasp-phirn.ca(...)er&Itemid=91&lang=en.
Ik word 84 volgens dat ding en de grootste aanpassing in m'n leven is m'n dieet (komt overeen met m'n eigen gedachtegang, de aanpassing, niet de leeftijd, alhoewel..).
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:34 schreef loveli het volgende:
Ik wil ook wel een kitten, jamer dat het zo snel een kat wordt
quote:
Nom! Maar wat zit er in de rabarber? Behalve rabarber zelfquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
definitief lijstje, graag commentaar:
O: havermout met rabarber en banaan
L: spinazielasagne met gorgonzola en wat ricotta.
T: wat rabarber, sinaasappel
T: stukje (heel klein!) chocomoussetaart
T: 150 gram sperziebonen, gekookt ei
D: gegrilde groenten (courgette, aubergine, broccoli, paprika), met feta en wat bulghur.
T: nog wat rabarber. Of aardbeien. Of beide.
wat suiker, en wat maizena.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nom! Maar wat zit er in de rabarber? Behalve rabarber zelf
Hoeft niet je hebt ook rassen die dat niet nodig hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Het is veel rabarber maar verder ruil ik zoquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en ik denk dat ik het met wat yoghurt eet, want niet zoveel zuivel, vandaag.
In m'n O zaten 2 eetlepels rabarber, in m'n eerste T 3, en 2e T ook nog zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is veel rabarber maar verder ruil ik zo
Eens! Die andere maakt je weer flets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn mening moge bekend zijn! De felroze.
Zonder sport klinkt het voor mij als te veel suiker en carbs. Je zou toch een poosje doordeweeks helemaal niet meer zoetekauwen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
D: gegrilde groenten (courgette, aubergine, broccoli, paprika), met feta en wat bulghur.
Nee, ik vind het mooi zo. Denk dat te kort het model wat vreemd maakt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
Zou ik die donkerroze nog een stukje laten opkorten?
Doen ze gratis en ik blijf de mening houden dat ik pas na mijn 40ste over de knie moet gaan dragen
^^ bijna precies wat ik wilde typenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Denk ook dat je het model uit het jurkje haalt, maar ik zou 'm zelf even omspelden en kijken hoe het lijkt.
Foto!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:08 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga ook voor de bovenste, MI. Which reminds me, ik heb ook een prachtig jurkje gekocht vandaag.
In de aardbeien en de banaan zitten daar bovenop nog fruitsuikers.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik vind het mooi zo. Denk dat te kort het model wat vreemd maakt.
@ Xennia: I know. Het was echt een miniscuul stukje taart dat echt heel erg lekker was, en in de rabarber zit weinig suiker. En 2 maaltijden met veel carbs, en 1tje met een eetlepel bulghur.
Het is al een verbetering met wat het was, maar goed, het kan altijd beter.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoeft niet je hebt ook rassen die dat niet nodig hebben.
Anyways ik heb weer eens gepoft bij de plaatselijke modeketens:Eerste! Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank je!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:18 schreef MarMar het volgende:
love your style Ewelina, wat een prachtjurkje weer
Vind het eigenlijk wel een net lijstje om eerlijk te zijn, op de taart na danquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Whey? Care to explain?quote:[b]Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef [O: zuurdesembrood met boter en kaas, thee met melk
T: banaan
L: asperges met ham en ei en een beetje saus. Sla erbij. Optimel drink.
T: weyshake
D: volkoren penne met gehakt, groenten en zelfgemaakte tomatensaus. Een beetje kaas
T: griesmeelpudding
Nuttige post!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef An24 het volgende:
Mi! ik vind ze beide niet zo. De kleur van de eerste is tof en als de tweede langer zou zijn, is daar de vorm weer mooier van.
Anti katten stress: Eerst zelf meer stress krijgenvan het consequent zijn/ worden.
Veel mensen straffen met plantenspuit en geurtjes en al die ellende. Katten raken daar alleen maar gefrustreerd van. Meest simpel is te straffen zoals moeders het doet: met een klein tikje op de neus. Gebruik daar een strafwoord bij, zoals uh! of Foei! en wees super consequent. Moet je het afleren bij oudere katten: een paar dagen thuis met een boek op de bank en bij negatief gedrag de kat direct straffen. Op den duur hoeft het tikje niet meer en is het strafwoord genoeg.
Zelfde geldt voor krabpaal en behang: zet inderdaad wat krabpalen in de buurt, want de kat kan simpelweg zijn ei niet kwijt. Zet consequent de kat tegen de krabpal aan en beweeg de pootjes er tegen, zodat de kat het gaat snappen. Frustraties komen ook vaak doordat ze geen overzicht hebben op je leefruimte. Oplossing: hoog denken. Een kat woont het liefste hoog en wil naar je kunnen kijken, dus zorg dat ze op kasten en hoge krabpalen of plankjes kunnen klimmen. Ga ze daar niet voor straffen, want het is natuurlijk gedrag. /einde kattenbericht
Lijstje:
O: zuurdesembrood met boter en kaas, thee met melk
T: banaan
L: asperges met ham en ei en een beetje saus. Sla erbij. Optimel drink.
T: weyshake
D: volkoren penne met gehakt, groenten en zelfgemaakte tomatensaus. Een beetje kaas
T: griesmeelpudding
Al uitgelegd ga ik niet nog eens doen. Iets met lezenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Whey? Care to explain?Ja, ik moet nu wel he... hehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Bij de poes waar ik net foto's van plaatste hoefde dat gelukkig allemaal niet.quote:
Denk ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het jurkje wel mooi Ewelina maar deze jurknoob denkt dat een ander model je misschien veel slanker maakt
/jurknoob
Ow, <insert nasty word here> please.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Al uitgelegd ga ik niet nog eens doen. Iets met lezen
Ja, positief gedrag belonen en negatief negeren werkt ook gewoon bij katten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij de poes waar ik net foto's van plaatste hoefde dat gelukkig allemaal niet.Die bleef vanaf dag 1 van de bank/behang af. Zodra er iemand thuis kwam van werk rende ze eerst naar de krabpaal om te laten zien hoe braaf ze wel niet was om daarna om aandacht te bedelen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Met mijn nieuwe telefoon kan ik geen duidelijke foto's maken voor de spiegel (want donker!), dus nou kon ik niet draaikonten tot mijn vetjes niet zo opvielen, be kind![]()
Vriendje heeft dus foto van jurkje genomen
Leuk jurkje, goeie tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De laarzen hoef ik denk ik niet te posten wat ik ervan vind
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Haha, foto is met telefoon genomen en niet bepaald in een flatterende positie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het jurkje wel mooi Ewelina maar deze jurknoob denkt dat een ander model je misschien veel slanker maakt
/jurknoob
Dat denk ik vaak bij de jurkjes van Ewelina maar volgens mij komt het vooral door het standpunt van de camera.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
/jurknoob
NPquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, foto is met telefoon genomen en niet bepaald in een flatterende positie.
2 eetlepels.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel een net lijstje om eerlijk te zijn, op de taart na dan
Hoeveel gram bulgur heb je eigenlijk gegeten (zie dat je dan 375kcal met 100gram naar binnen werkt, das impressive). Desondanks, zou het zo eten (behalve de lasagna dan als er kaas inzit) en de feta.
das 30 gram oid? Dan blijft m'n mening staan: nette lijst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
2 eetlepels.
@ Xennia: het mag fors lijken, maar ik ben ook 1.88, dus qua kcals heb ik heel wat nodig. En ik vind het fijn om feedback te krijgen op de goede, maar ook op de lijstjes die beter mogen!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
Zo wie lust hier ook weer geen kokos? (die randjes haal ik eraf dat is standaard bij kokoskoekjes).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoeft niet je hebt ook rassen die dat niet nodig hebben.
Anyways ik heb weer eens gepoft bij de plaatselijke modeketens:Beide jurkjes zijn zo gemaakt dat ze een buikje verhullen, maar die hedde gij helemaal niet. Daarom geen fan, al is kleur 1 idd erg mooi bij jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo wie lust hier ook weer geen kokos? (die randjes haal ik eraf dat is standaard bij kokoskoekjes).
[ afbeelding ]
Mooi! Be preparedquote:
Dat klopt inderdaad, al vind ik dat bij de lichtroze wel heel erg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Beide jurkjes zijn zo gemaakt dat ze een buikje verhullen, maar die hedde gij helemaal niet. Daarom geen fan, al is kleur 1 idd erg mooi bij jou.
[ afbeelding ]
Tis het schattigste beestje ooit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en bovenste foto van kat van DinoPiepte spontaan door mijn vriend's verhaal over zijn Star Wars game heen
"Blabla sith bla star wars..." --> "AAAH KIJK LIEF KATJE
"
Aw!! Kun je 2 juni nu? Dan bak ik ze speciaal voor jou maar dan met stevia en een ieniemini beetje suikerquote:
Au! Wel tijd om goed bij te komen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tis het schattigste beestje ooit.
Redelijk gare dag vandaag.. om half 6 de deur uit, 6 van de 9 uur in overleg en om 7 uur weer thuis.
Ik blijf niet lowcarbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aw!! Kun je 2 juni nu? Dan bak ik ze speciaal voor jou maar dan met stevia en een ieniemini beetje suiker
Nog even.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik blijf niet lowcarben. Hel op aarde. Ik mantra nu al de hele tijd 'morgen ben ik op de helft morgen ben ik op de helft morgen ben ik op de helft' etc
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog even.Ik heb vandaag toevallig cookie monster als thema in mn browser geïnstalleerd. Vast geen toevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik blijf niet lowcarben. Hel op aarde. Ik mantra nu al de hele tijd 'morgen ben ik op de helft morgen ben ik op de helft morgen ben ik op de helft' etc
.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef An24 het volgende:
Overigens word ik hier door de kittens als aapekooimeubel gebruikt
Edit: is geen woord I know!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey! Ik ben de gastvrouwgeen tijd om te bakken, maar de bakker wel
Hmm salade moet wel te krijgen zijn toch? Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Denk dat zaterdag ik wel eens mn eerste zondig-moment kan hebben en dan nog ongewild ook. Zie er echt beetje tegenop. Hele dag de hort op en weinig tot geen invloed op het eten. Irritant.
Ja, ik weet dat je een stuk langer bent dan ik en meer nodig hebt. Jij eet over het algemeen ook goed gevarieerd en genoeg vind ik, maar je kwam erachter dat je ondanks dat niet afvalt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
2 eetlepels.
@ Xennia: het mag fors lijken, maar ik ben ook 1.88, dus qua kcals heb ik heel wat nodig. En ik vind het fijn om feedback te krijgen op de goede, maar ook op de lijstjes die beter mogen!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik doe het met liefde en heb er 12.
Ik kom eigks niet snel met lege handen aan als ik iets een beetje tevoren weet en bloemen leken me niet handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |