Die van Stinkiequote:Op vrijdag 27 april 2012 16:01 schreef whY... het volgende:
Uiteindelijk beslis ik natuurlijk zelfmaar ik heb nu een Suzuki gsx 600 f '94 en een Yamaha diversion XJ 600 s '93 gereden en misschien dat jullie een leuke upgrade weten? Je bent toch met zijn allen motorfan hierzo dus waarom niet vragen naar jullie mening? Jullie zijn toch mijn motor buddies
Nope. De FZR was ik met een week kwijt en de Hayabusa gaat echt niet wegquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb jij niets meer te koopDat is waarschijnlijk "de beste volgende motor"
ja ja, schuil maar weer lekker achter de TTquote:
Niet de banden de schuld geven, da's flauwquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef lipjes het volgende:
en daar ging bijna mijn GSX600F
maakte een flauw bochtje en ineens schoof heel de achterkant weg.
Betreft deze route, en dan als je van de rotonde afkomt:
http://g.co/maps/ab5xg
erg raar, dus vanavond maar eens even goed uitzoeken welke banden de dealer eronder heeft gegooid
quote:
Is die een na laatste een Harley? Wat een maffe mensen zo he, zonde van dat blik.quote:
Om sommige moet ik echt lachen andere doen gewoon zeer, ik gun het niemand maar ze zoeken het soms wel erg op.quote:
Makkelijkste om de schuld te geven als je niks op de weg zietquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet de banden de schuld geven, da's flauw![]()
gelukig goed afgelopen
Nieuwe bandjes?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef lipjes het volgende:
en daar ging bijna mijn GSX600F
maakte een flauw bochtje en ineens schoof heel de achterkant weg.
Betreft deze route, en dan als je van de rotonde afkomt:
http://g.co/maps/ab5xg
erg raar, dus vanavond maar eens even goed uitzoeken welke banden de dealer eronder heeft gegooid
Na een ongeluk mag dat inderdaad niet meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef whY... het volgende:
Hmm ik moet mijn helm en pak ook aan de schade-expert laten zien. Is het niet zo dat zo een helm sowieso niet meer gebruikt mag worden?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:45 schreef stinkie het volgende:
Rij ik vanmorgen de garage in, staat er een ZZR1400. Gifgroen. Met iets er op getekend dat op een Busa kanjii lijkt. Ik heb 'm er maar naast gezet
Is vrij normaal. Meer kijken of je niet met een goedkoop Lidl ding reed en nu een dikke Shoei probeert te claimen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef whY... het volgende:
Hmm ik moet mijn helm en pak ook aan de schade-expert laten zien. Is het niet zo dat zo een helm sowieso niet meer gebruikt mag worden?
Jawel, dat heeft wel degelijk invloed, en zeker op nieuwe bandjes.. al moet dat nieuwe er na 400 km wel een beetje vanaf zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
Makkelijkste om de schuld te geven als je niks op de weg ziet
had wel geregend, maar zoveel invloed zou dat toch neit moeten hebben
vandaag wel met de auto trouwens, en nee niet vanwege die aanvaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |