SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Pics.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:37 schreef Humberto-T het volgende:
TVP, hier ook een motorrijder. Huidige motor VFR800 uit 2002. Hiervoor 2x eerder een vfr gehad, R6 en CBR954.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:40 schreef Sounddragon het volgende:
KTM Adv vs. R1200 GS Adv. vs SupTen 1200:
Ik vind het goed zat![]()
Het grote geheim is dat je de gang erin moet houden; hij wordt pas zwaar als je langzaam rijdtDat ziet er allemaal wel goed uit. Zijn dit nou van die motoren waarvan 8 van de 10 nooit zand zullen zien? Of koop je dit omdat je ook avonturen beleeft en niet alleen woon werk. Het lijkt een beetje de suv van de binnensteden, die dingen zullen nooit geen modder zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
Welkom, ik vind dit nog steeds de allermooiste VFRquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:37 schreef Humberto-T het volgende:
TVP, hier ook een motorrijder. Huidige motor VFR800 uit 2002. Hiervoor 2x eerder een vfr gehad, R6 en CBR954.
De meeste eigenaren van zo'n bakbeest zullen er in de praktijk ook niet overdreven veel mee offroad rijden, zeker de BMW's zijn ekte asfaltmonsters, ze kúnnen wel wat, maar je moet het niet te gek maken. Die Ducati is gewoon een wannabe, De KTM is meer off- als onroad, en de Yammie zit er een beetje tussenin volgens die testers.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef whY... het volgende:
[..]
Dat ziet er allemaal wel goed uit. Zijn dit nou van die motoren waarvan 8 van de 10 nooit zand zullen zien? Of koop je dit omdat je ook avonturen beleeft en niet alleen woon werk. Het lijkt een beetje de suv van de binnensteden, die dingen zullen nooit geen modder zien
M'n eerste VFRquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welkom, ik vind dit nog steeds de allermooiste VFR![]()
Leuke conversie ook; de uitlaat naar de andere kant
Ik zou het er niet op gokken qua helm.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:55 schreef whY... het volgende:
Expert is geweest! Ik krijg 1250 voor de brommert en 550 ofzo voor het pak. Hij was onafhankelijk maar ja ik kan die jas en schoenen nog prima aan. Die handschoenen ook, alleen de helm weet ik niet zeker. Ik heb niks geraakt met mijn hoofd...
Dat is te veranderen toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:48 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
M'n eerste VFRMet sport demper geeft zo'n v4 echt heerlijke klappen bij het afremmen op de motor.
Helaas heeft de huidige, met standaard demper, het geluid van een stofzuiger
Als je helm gewoon nog 100% is, zou ik niet weten waarom je een nieuwe moet; erMEE vallen kan natuurlijk geen kwaad, erOP vallen welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:55 schreef whY... het volgende:
Expert is geweest! Ik krijg 1250 voor de brommert en 550 ofzo voor het pak. Hij was onafhankelijk maar ja ik kan die jas en schoenen nog prima aan. Die handschoenen ook, alleen de helm weet ik niet zeker. Ik heb niks geraakt met mijn hoofd...
Dat je het aankan zegt niet zoveel he. Als de gaten erin zitten regen je mooi vol. Kan altijd een poging doen er meer uit te slepenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:55 schreef whY... het volgende:
Expert is geweest! Ik krijg 1250 voor de brommert en 550 ofzo voor het pak. Hij was onafhankelijk maar ja ik kan die jas en schoenen nog prima aan. Die handschoenen ook, alleen de helm weet ik niet zeker. Ik heb niks geraakt met mijn hoofd...
Ik rijd ook nog steeds met een broek waar de gaten van een valpartij in zitten. Maar ik heb wel de waarde geclaimd bij de tegenpartij. Ik ben met een nieuw pak op stap gegaan en met een gatenkaas thuis gekomen. Dat mogen ze betalen ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef whY... het volgende:
Nou die helm is niks mis mee, ik heb hem nu zelf even goed bekeken. Nieuwe bike gekocht! Yamaha xj900 met cardan! Voor nog minder dan ik eerst zei want ingeruild voor de oude Yamaha. Hij gaat hem nu rij klaar maken en vanmiddag haal ik hem op. Daarna lekker touren naar Zeeland, Renesse.
Zometeen even een tas inpakken met wat spullen en de route bekijken, misschien nog even naar de stad en dan ben ik er klaar voor.
@Stinkie er zit alleen een klein gaatje onder aan mijn arm onder, op mijn jaszak links is ook een stukje slijtage, nou dat is boeiend. Verder geen schade gevallen aan het pak.
Ik heb ook een kapotte broek die ik nog gebruik, niet vaak, maar het is een gelamineerde, dus als het regent is dat lekker makkelijk hoef ik geen regenvoering ergens in te gaan zitten klooien, en er zit alleen een klein gaatje in de kniepatch, dus hij is niet lekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik rijd ook nog steeds met een broek waar de gaten van een valpartij in zitten. Maar ik heb wel de waarde geclaimd bij de tegenpartij. Ik ben met een nieuw pak op stap gegaan en met een gatenkaas thuis gekomen. Dat mogen ze betalen ook
Zo'n Yamaha 1200 in het wit is gewoon keiharde porno man... als ik ooit 1200 zou gaan rijden zou het er zoéén worden, reken maar van yesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef Sounddragon het volgende:
Denk het niet; 1200cc is waaaaayyy too much om in het terrein uit de voeten te kunnen, ding weegt 260 kilo, heeft daarentegen wel 110Pk en 114 Nm koppel, dus het wil wel, maar in het losse spul wordt het niks
Beetje off-asfalt wil ie op zich wel
Ik heb KTM Adventure 990, ook een witte. Elke keer dat ik er op rij is feest. Ik heb geen persoonlijk vergelijkingsmateriaal met zo'n Yamaha 1200, maar dat lijkt me inderdaad ook niet verkeerd. De BMW doet me niets, vooral die snavel en veel te zwaar.quote:Zo'n Yamaha 1200 in het wit is gewoon keiharde porno man... als ik ooit 1200 zou gaan rijden zou het er zoéén worden, reken maar van yes
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:40 schreef Sounddragon het volgende:
KTM Adv vs. R1200 GS Adv. vs SupTen 1200:
Ik vind het goed zat![]()
Het grote geheim is dat je de gang erin moet houden; hij wordt pas zwaar als je langzaam rijdtGeil geil geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier zit toch wel echt mijn volgende tussen, of toch misschien de f800gs![]()
Naais, toffe brommer, durf het bijna niet te vragen, maarrehhh...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:58 schreef Fishbowl het volgende:
[..]
Ik heb KTM Adventure 990, ook een witte. Elke keer dat ik er op rij is feest. Ik heb geen persoonlijk vergelijkingsmateriaal met zo'n Yamaha 1200, maar dat lijkt me inderdaad ook niet verkeerd. De BMW doet me niets, vooral die snavel en veel te zwaar.
Qua vermogen schelen die Yamaha & KTM trouwens weinig, de KTM heeft 105 PK en 100Nm, maar hij is een stuk lichter (207Kg).
Vanmiddag en morgen weer lekker crossen in het zuiden... Daar gaat het om.
Waarom?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Dag mede-motorrijdersIk kom me hier even snel melden voordat het topic dicht is
Ik neig heel erg naar de Yammie, al is een 800 GS ook wel wat; die is iig betaalbaar voor mij voordat ik met pensioen gaquote:Op maandag 7 mei 2012 09:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geil geil geil![]()
![]()
Hier zit toch wel echt mijn volgende tussen, of toch misschien de f800gs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |