Je hebt 'm echt niet door, of zit je ons nu te fucken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef lipjes het volgende:
je kan hier in brabant echt mooie ritten rijden hoor
ik heb hem echt niet door, zal wel door de drank komenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt 'm echt niet door, of zit je ons nu te fucken?
Is niet goed voor die dikke kop van mequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef Anne het volgende:
[..]
En je houdt ook niet van Bossche bollen.
Tja, moet je gelijk weer een nieuwe helm kopen. Dure bossche bol wordt het dan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is niet goed voor die dikke kop van me
Toch nog ruim het geld waard.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja, moet je gelijk weer een nieuwe helm kopen. Dure bossche bol wordt het dan.
Godver! hoe kom jij op mijn Feesboek?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Toch nog ruim het geld waard.
[ afbeelding ]
Als jij dat bent, zou ik al minimaal 20 x gestorven/gestikt zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Godver! hoe kom jij op mijn Feesboek?![]()
Ik moest er daarstraks nog 2 eten van je, dus het valt nog wel meequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jij dat bent, zou ik al minimaal 20 x gestorven/gestikt zijn.
Asjeblieft zeg. Geen taart meer voor jou.
Vind brabant toch heerlijk rijden hoor imhoquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef whY... het volgende:
Brabant de gekste! Hmm naja, ik ben eigenlijk meer van andere plekken.
Om toch een beetje met jullie mee te denken, dit is het model. Alleen die bij de garage heeft een ander soort striping achtig iets en is net even wat mooier.
[ afbeelding ]
Wie weet komen er snel foto's alhoewel ik morgen een weekendje weg ben.
edit: deze heeft cardan zie ik, misschien die in de garage ook wel. Hij lijkt namelijk erg sterk op die van de garage.
"Ik moet helemaal niks"quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moest er daarstraks nog 2 eten van je, dus het valt nog wel mee
Houdoequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef Anne het volgende:
[..]
"Ik moet helemaal niks"
Jaja, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden. Blabla.
Ik ben er weg van, toedeledoki.
Kleur is wel OK, wat moet dat nou kosten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef whY... het volgende:
Brabant de gekste! Hmm naja, ik ben eigenlijk meer van andere plekken.
Om toch een beetje met jullie mee te denken, dit is het model. Alleen die bij de garage heeft een ander soort striping achtig iets en is net even wat mooier.
[ afbeelding ]
Wie weet komen er snel foto's alhoewel ik morgen een weekendje weg ben.
edit: deze heeft cardan zie ik, misschien die in de garage ook wel. Hij lijkt namelijk erg sterk op die van de garage.
Nah, als je de km-stand even tegenover de leeftijd houdt, denk ik dat het poetswerk wel door de vorige eigenaren gedaan is, want dit is niet 'even' een doekje eroverheen, hier heeft iemand een serieuze berg ouwe kleding en tandenborstels op vernaggeldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef whY... het volgende:
Ik heb wel wat met die oude dingen, uitlaatje zou wat groter mogen zijn en voor nu een een puike brommert. Te zijner tijd komt er wel wat moderns maar ik vind dit wel mooi zo.
En inderdaad dat viel me ook al op dat hij zo gepoetst ismaar ja je moet je ergens in onderscheiden en meestal zijn ze bij dit soort zaken toch al nagelopen dus waarom dan niet gelijk met een doekje poets.
Ja tuurlijk, dat lijkt me welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:59 schreef whY... het volgende:
Het is dus een 'allroad' zolang je maar wel op iets van 'road' rijdt. Hij bedingt niet het brede spectrum van een Transalp maar je kan hier prima mee naar Afrika, Frankrijk, Italië neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |