Wat stinkie zegt, en je helm is in principe afgekeurd als je er een flinke stuiter mee hebt gemaakt. Dat het niet mag is een beetje kort door de bocht; de vraag is meer of je dat wíltquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef whY... het volgende:
Hmm ik moet mijn helm en pak ook aan de schade-expert laten zien. Is het niet zo dat zo een helm sowieso niet meer gebruikt mag worden?
Ik rijd zelf in elk weer, al vaak nat thuisgekomen met mijn oude motorquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft wel degelijk invloed, en zeker op nieuwe bandjes.. al moet dat nieuwe er na 400 km wel een beetje vanaf zijn![]()
De pest is, en dat geldt zeker voor mensen die weinig met slecht weer rijden, dat je rijstijl zich vormt naar de omstandigheden, dus hellingshoek en het moment waarop je op het gas gaat, en dat wordt een beetje een gewoonte. Als je dan een keertje in de nattigheid rijdt is een oepsie snel gemaakt
Moet je maar eens kijken hoeveel er op hun plaat gaan na een droge en warme periode in de zomer; dan ligt er volop rommel op de weg, en als het dan gaat regenen is het net een ijsbaan op sommige plekken. Dan zie je op MF de huil-topics bij bosjes verschijnen
Dat is ook niet om te checken of adar wat mis zit, maar gewoon kijken hoe alles zitquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou niet weten wat je onder je kuipwerk aan zou moeten treffen wat zoiets veroorzaakt, maar even checken kan geen waad
Beeld kut, geluid kut, windgeruis kut, geen crash, where is the fun?quote:
Bij mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beeld kut, geluid kut, windgeruis kut, geen crash, where is the fun?
ik weet neit wiens manual ik heb, maar heb de : Suzuki_GSX600F_Service_Manualquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:56 schreef Sounddragon het volgende:
Even roggelen dat je de Haynes manual in bezit krijgt
Een gewone of diversion?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:27 schreef whY... het volgende:
Ik heb mijn jas, schoenen, handschoenen en helm achtergelaten. Aan de helm zie je niks, ik ga morgen als het goed is een yamaha xj900 uit '92 kopen.
Mijn klapjap speakers haten jequote:
Klinkt als de goedequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik weet neit wiens manual ik heb, maar heb de : Suzuki_GSX600F_Service_Manual
Had je de helm geclaimd dan ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:27 schreef whY... het volgende:
Ik heb mijn jas, schoenen, handschoenen en helm achtergelaten. Aan de helm zie je niks, ik ga morgen als het goed is een yamaha xj900 uit '92 kopen.
Linkjes willen we, en een beetje rapidoquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:27 schreef whY... het volgende:
Cardan is een soort van aandrijfas, enige wat je daarbij hoeft te doen is af en toe eens de olie verversenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:31 schreef whY... het volgende:
Volgens mij gewoon en denk met ketting, hoezo? Tekst en uitleg zijn gewenstZit daar veel verschil tussen (cardan en ketting snap ik).
Met een spuitbussie op de bok toch zéker wel 20 seconden per 500 kmquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:42 schreef lipjes het volgende:
Ja, ons pa heeft er toen 1 met cardan gekocht omdat hij elke dag 100km rijd, dus scheelt hem onderhoud
onafhankelijke schade expert of iemand van de verzekering? Bij dat 2de niet akkoord gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef whY... het volgende:
Hmm ik moet mijn helm en pak ook aan de schade-expert laten zien. Is het niet zo dat zo een helm sowieso niet meer gebruikt mag worden?
Misschien eens een idee voor een tour hier.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Misschien eens een idee voor een tour hier.
Mooie plekken hier om te rijden, dorpjes, havens, bossen en een paar heerlijke snelwegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |