Oud genoeg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
Punt is een beetje dat het 14 jarige blagen zijn he
je moederquote:
Wat gaat nou weer te ver?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
sorry dat ik het zeg maar ik vind het een beetje te ver gaan.
gr
hadden ze de tickets maar niet in vrije verkoop moeten doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
sorry dat ik het zeg maar ik vind het een beetje te ver gaan.
gr
Nee man, is veel meer sfeer en de helft haakt toch afquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je. Toen er een kleine groep zou komen, zou ik het wel grappig vinden. Maar 15 man vind ik persoonlijk wat te ver gaan.
hoeveel dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, is veel meer sfeer en de helft haakt toch af
ik denk dat we met hooguit 10 man zullen zijn uiteindelijkquote:
Steven en Kromme zouden komen. Ik vond dat wel leukquote:
In de praktijk valt toch altijd de helft af.. alleen de fanatieke kern blijft over..quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je. Toen er een kleine groep zou komen, zou ik het wel grappig vinden. Maar 15 man vind ik persoonlijk wat te ver gaan.
En 8?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik heb liever niet dat er 10 man komen. 6/7 man is wel oké.
Ook. Vecht het maar even uit. Moet nog even wat doen voor schoolquote:
tuurlijk wel, alles voor de sport.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook. Vecht het maar even uit. Moet nog even wat doen voor school
Maar bijvoorbeeld Ieeell. Je gaat toch niet serieus je werk opgeven voor dit?
Ja live te volgen op EredivisieLive. Uur van tevoren voorbeschouwing met Kenneth Perez en Bruggink.quote:
Ik ga welquote:Op woensdag 25 april 2012 00:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Jullie gaan toch niet
Sneu hoor. Aj422 in de waan laten dat jullie komen
Sowieso wijquote:Op woensdag 25 april 2012 01:11 schreef leeell het volgende:
deze moet wel ff snel vol, zodat we een overzicht krijgen
mensen die zich opgegeven moet wel daadwerkelijk komen
Dastan toch?quote:
Dat vuurwerk snap ik, maar waarom geen killerjet?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Inderdaad en geen vuurwerk of hete sletjes met de naam killer jet hosselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |