SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
In de melkweg, mike.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ga backstage chillen. Weg van de haters.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Bij nader inzien post ik toch maar weer hier. Geilen op Sterretje
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
We moeten je niet meer. overspelige slet!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
You can drop the actquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:39 schreef Chocolatebear het volgende:
We moeten je niet meer. overspelige slet!
Ok mijn liefde brand nog steeds vuriger dan ooit en met de kracht van duizend zonnen. niet door vertellen.
tevens mike, leef je nog die dure leventje home alone?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok mijn liefde brand nog steeds vuriger dan ooit en met de kracht van duizend zonnen. niet door vertellen.![]()
![]()
![]()
Trouwens ff serieus, wat is aan met van die gastjes die constant lopen te spugen / tuffen ? Ze smoken geeneens joints of hebben geen drankje bij de hand, wat is daar het praktisch nut van?![]()
Nee vertel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik bij major lazer aanwezig ben mesneIk heb een keer een week met zulke guys in een huis doorgebracht. Die gasten hadden op een gegeven moment serieus binnen gewoon een verzameling volgetufte bullit blikjes omdat het te moeilijk is om hun kwijl binnen te houden. Kanker ranzig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens ff serieus, wat is aan met van die gastjes die constant lopen te spugen / tuffen ? Ze smoken geeneens joints of hebben geen drankje bij de hand, wat is daar het praktisch nut van?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nicequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef tliciouz het volgende:
Nice, een jongere versie van Megan![]()
'Megan Fox is zwanger'
Titi, ik heb gisteren echt een prachtige jurk gekregenIk ben verliefd.
Gekregen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice
Titi, ik heb gisteren echt een prachtige jurk gekregenIk ben verliefd.
foto's?
All good things are wild and free.![]()
Ja, van m'n tante. Ze woont in Curacao en komt maar heel af en toe naar Nederland, dus het was een laat verjaardagscadeauquote:Ik zit nu op mijn werk maar ik zal vanavond wel foto's maken.
Geef mij zo'n tantequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, van m'n tante. Ze woont in Curacao en komt maar heel af en toe naar Nederland, dus het was een laat verjaardagscadeauIk zit nu op mijn werk maar ik zal vanavond wel foto's maken.
moet het wel mooi weer worden, al mijn zomerkleding ligt te versloffen, vind het altijd ook zoveel fijner om zomer kleding te dragen dan winter. Gewoon omdat het zoveel mooier is.
Ik ga volgende maand naar Antwerpen, naar de forever 21 etc. Even een lading gekleurde denim shorts enzo in slaan.
Ja, dat heb ik ook. In de winter draag ik altijd dikke truien of jasjes met een broek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geef mij zo'n tantemoet het wel mooi weer worden, al mijn zomerkleding ligt te versloffen, vind het altijd ook zoveel fijner om zomer kleding te dragen dan winter. Gewoon omdat het zoveel mooier is.
Ik ga volgende maand naar Antwerpen, naar de forever 21 etc. Even een lading gekleurde denim shorts enzo in slaan.
Oh niceGekleurde denim shorts
Ik zag laatst een felroze van Guess en die was echt
![]()
Ik ga trouwens waarschijnlijk in Antwerpen studeren dus dan kan je me over een tijdje opzoeken
Voedselbank ftw.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
tevens mike, leef je nog die dure leventje home alone?![]()
Prijskaartje allushz[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ja datquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. In de winter draag ik altijd dikke truien of jasjes met een broek.
Oh niceGekleurde denim shorts
Ik zag laatst een felroze van Guess en die was echt
![]()
Ik ga trouwens waarschijnlijk in Antwerpen studeren dus dan kan je me over een tijdje opzoekenIn de zomer leef ik me echt uit met leuke broekjes en jurkjes.
Whut? Wat dan? Wel een mooie stad om in te wonen.
In Antwerpen heb je alleen een toelatingsexamen voor geneeskunde, geen loting. Daar ga ik dus aan meedoen omdat de kans gewoon veel groter is dat je doorkomt. Ik maakte die modelvragen daarvan en die waren echt een lachertjequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja datIn de zomer leef ik me echt uit met leuke broekjes en jurkjes.
Whut? Wat dan? Wel een mooie stad om in te wonen.Dus hopen want alles daar is ook gewoon veel goedkoper
Opleidingsniveau is in Antwerpen toch ook een stukje hoger?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nice Jumi, hopen dat je toegelaten wordt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In Antwerpen heb je alleen een toelatingsexamen voor geneeskunde, geen loting. Daar ga ik dus aan meedoen omdat de kans gewoon veel groter is dat je doorkomt. Ik maakte die modelvragen daarvan en die waren echt een lachertjeDus hopen want alles daar is ook gewoon veel goedkoper
AntwerpenVeel shoppen en club Noxx daar ook nog
![]()
![]()
Klopt. Ook veel theoretischer dan hier, maar ik gok het er op. Ik kom toch niet door die loting heen hierquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Opleidingsniveau is in Antwerpen toch ook een stukje hoger?
Antwerpen lijkt me ook wel tof als je vlakbij de grens woontHoelang is dat rijden voor jou Jum? Trein of auto.
![]()
Redelijk ver. 1 uur en drie kwartier met de auto ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Antwerpen lijkt me ook wel tof als je vlakbij de grens woontHoelang is dat rijden voor jou Jum? Trein of auto.
Maar ik ga daar dan wel proberen te wonen hè. Elke dag heen en weer is niet te doen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Denk dat je daar beter een kamer kan gaan zoeken dan elke keer heen en weer te moeten reizen, met de auto is het bijna 2 uur en met de trein is al helemaal onhandig, vanuit Arnhem moet je eerst naar Rotterdam of Roosendaal en dan met de trein naar Antwerpenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
3 juni Antwerpen sportpaleis watch the throne jayzie en kanje west bitches piemels asperges dadels tieten borsten tetten sletten smirnoff ice![]()
That shit cray.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef Michhas het volgende:
3 juni Antwerpen sportpaleis watch the throne jayzie en kanje west bitches piemels asperges dadels tieten borsten tetten sletten smirnoff ice[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik word een beetje moe van dat noordzuidlijngedoequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:16 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)m_te_gevaarlijk.html
En dan een plaatje van zo een mooie metroEn dan te bedenken dat het nog ruim 5 jaar gaat duren
![]()
Dit bericht gaat helemaal niet over de Noord-Zuidlijn?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat noordzuidlijngedoeEn dan te bedenken dat het nog ruim 5 jaar gaat duren
![]()
![]()
quote:Nieuwe Amsterdamse metro gepresenteerd
24 november 2011
-
Jacqueline Schermer
Op 24 november is de nieuwe Amsterdamse metro gepresenteerd die in 2012 op de Oostlijn gaat rijden. In het najaar van 2012 vervangt de nieuwe metro, na een half jaar testrijden, de Zilvermeeuw die vanaf 1976 in dienst is.
Er zijn 23 nieuwe, zesdelinge metro's besteld. De metro is met veel aandacht voor de reiziger ingericht: brede stoelen, meer deuren en brede gangpaden om snel in- en uit te stappen. De stoelen zijn aan de zijkant geplaatst en de metro is geheel doorloopbaar, er zijn geen tussendeuren meer. Doordat de nieuwe metro's langer zijn kunnen er op de Oostlijn zo'n 50% meer reizigers in. Het is de eerste metro ter wereld die geheel met LED-verlichting is uitgevoerd.
De eerste nieuwe Amsterdamse metro is door de leverancier Alstom gepresenteerd bij de fabriek in Valenciennes. De metro's komen begin 2012 in Amsterdam aan en gaan een half jaar testrijden. De reizigers kunnen in het najaar van de nieuwe metro gebruik maken. Extra metro's van dit type zullen besteld worden voor de Noord/Zuidlijn en gaan daar vanaf 2017 rijden.
Bij het ontwerp is veel aandacht gegeven aan de sociale veiligheid. Zo is de gehele metro te overzien met camera's en is de inrichting transparant. Op een elektronische routekaart ziet de reiziger de overstapmogelijkheden bij elk station. De metro is door de LED-verlichting en zijn lage gewicht milieuvriendelijk en daarnaast één van de stiltste metro's ter wereld. De stoelen zijn 20% breder dan in de tram en bus.
De belangrijkste kenmerken van de nieuwe metro zijn:Bron: http://www.amsterdam.nl/@485511/pagina/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut, wist ik nieteens. Moet ook pas sinds dit jaar noodgedwongen de metro pakken om @ school te komen
.
![]()
Subways in New YorkDie klamme lucht en idiote mensen daar
Oude soulartiesten die in de metro concerten geven voor 1 dollar
Ik ga nu eerst even douchen en dan maak ik 'm. Uno momento.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ditquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:52 schreef Juminelle het volgende:
Subways in New YorkDie klamme lucht en idiote mensen daar
Oude soulartiesten die in de metro concerten geven voor 1 dollar
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ik zie ze al in arnhem sorry manquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef Michhas het volgende:
3 juni Antwerpen sportpaleis watch the throne jayzie en kanje west bitches piemels asperges dadels tieten borsten tetten sletten smirnoff iceI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Schud het als een polaroidfoto.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
leen me wat suiker, ik ben je buurman!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Min schatje rotzooit niet rond omdat ze zo van mij houdt, en dit weet ik zeker.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
trouwens wel vet dat je misschien naar antwerpen gaat, vergeten de meeste mensen toch nog hequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
hey jongens,
wat is koeler dan koel zijn?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Oke oke oke oke oke oke oke oke oke oke oke oke oke oke oke oke !There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
jij zegt dat het puppyliefde is
wij zeggen dat het volgroeid isI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ijskoudquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ik kan je niet horen, ik zei, wat is koeler dan koel zijn?quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
HUP CHELSEA!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
deze man.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Volgens mij zie je mij wel zitten he, Chocobear![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
foto's van jou in barca shirtjequote:
PS: wat 'n kans voor messiI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik heb alleen een broekjequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
foto's van jou in barca shirtje
PS: wat 'n kans voor messi
ik zou je neukenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:46 schreef ThaTim het volgende:
Volgens mij zie je mij wel zitten he, Chocobear
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ik had hier heel even een ander beeld bij dan wat jij bedoelde.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
foto van jou alleen in je broekjequote:weet ik welquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Tot over 105 minuten. Ik voel me hier niet meer thuis bij jullie.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Vrouwen die doen alsof ze voetbal-fan zijn maar alleen upspeaken als Barca ofzo speelt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
ik zag die editquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Juminelle het volgende:
Tot over 105 minuten. Ik voel me hier niet meer thuis bij jullie.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ik in barcelona wat nuquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben in het Chelsea Stadion geweest, u mad?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik meerdere malen in Nou Camp, careeeeee face.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben in het Chelsea Stadion geweest, u mad?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik weet niet of je nu op mij doelt maar ik heb 3 jaar een Ajax seizoenskaart gehad jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Jajong het volgende:
Vrouwen die doen alsof ze voetbal-fan zijn maar alleen upspeaken als Barca ofzo speelt.
de geusselt jwzI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dat zegt echt niks. Ik ben minstens 2 keer per maand in de ArenA en er zijn genoeg mensen daar die er niks te zoeken hebben. Die in de 75e minuut weg gaan etc.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu op mij doelt maar ik heb 3 jaar een Ajax seizoenskaart gehad ja[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
echte voetbalfans missen geen enkele aflevering van VII think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik ook.quote:Een wat kamp?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik meerdere malen in Nou Camp, careeeeee face.AJAX!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu op mij doelt maar ik heb 3 jaar een Ajax seizoenskaart gehad ja![]()
Dat betekent niet dat die mensen geen fan zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zegt echt niks. Ik ben minstens 2 keer per maand in de ArenA en er zijn genoeg mensen daar die er niks te zoeken hebben. Die in de 75e minuut weg gaan etc.
Eh ja, dat is PRECIES wat dat betekentquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat die mensen geen fan zijn.
LOL. Beweren dat je in stadion van Barca bent geweest, maar niet weten hoe dat stadion heetquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Een wat kamp?
[..]
AJAX!. BUUUUULLLLLLLLLLLL SSSSSSHIIIIIIIIIIIIIT
jezus vasquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat die mensen geen fan zijndit dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eh ja, dat is PRECIES wat dat betekent.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik was in stadion van Barcelona toen Saviola gepresenteerd werd
ze had het over chelsea. dipshitquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
LOL. Beweren dat je in stadion van Barca bent geweest, maar niet weten hoe dat stadion heet. BUUUUULLLLLLLLLLLL SSSSSSHIIIIIIIIIIIIIT
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
LOL. Beweren dat je in stadion van Barca bent geweest, maar niet weten hoe dat stadion heet. BUUUUULLLLLLLLLLLL SSSSSSHIIIIIIIIIIIIIT
Overigens claimde ik nergens een fan te zijn, ik reageerde op die uitspraak dat mensen alleen maar beginnen te praten zodra Barca speelt ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben in het Chelsea Stadion geweest, u mad?
daar had ik een shirtje vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:58 schreef ThaTim het volgende:
Ik was in stadion van Barcelona toen Saviola gepresenteerd werd
Misschien moet je leren lezen drol want in die post die ik quote claimt ze ook in Nou Camp geweest te zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze had het over chelsea. dipshit[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jongens, kijk de wedstrijd gewoon!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik ging een keer 4 dagen naar Turijn voor Juventus - Ajax toen ze gingen rellen. Viel een man voor mij van de stoel af naar beneden en toen stond iets in zijn been de andere kant opFucking vies.
Het ging hier toch over vas?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien moet je leren lezen drol want in die post die ik quote claimt ze ook in Nou Camp geweest te zijn.Ik volg het niet meer.
Ah ik zie het nu.Ja dat is een faal.
Ze claimt in Barcelona geweest te zijn, niet in het stadion.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien moet je leren lezen drol want in die post die ik quote claimt ze ook in Nou Camp geweest te zijn.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zeg sorry klootzakquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het ging hier toch over vas?Ik volg het niet meer.
Ah ik zie het nu.Ja dat is een faal.
Nee. Begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze claimt in Barcelona geweest te zijn, niet in het stadion.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
NEE SLIK MN ZAAD KUTSLET HOER EIERFATTAH.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ok stompen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NEE SLIK MN ZAAD KUTSLET HOER EIERFATTAH.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Kom dan, stiermans.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Hij zegt niets over een stadion.quote:
En Vas bedoelt dan ook gewoon Barcelona zelf, en niet het stadion.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Busquets wat een aansteller![]()
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Doe niet zo gek meid, je weet zelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt niets over een stadion.
En Vas bedoelt dan ook gewoon Barcelona zelf, en niet het stadion.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Kankermooie schoffel.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hehe, al zeker zo'n 20x gezien. Toch nog eventjes checken denk ik
Zender?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dit. Kijk 'm toch elke keer weer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, al zeker zo'n 20x gezien. Toch nog eventjes checken denk ik![]()
![]()
rtl 7 volgens mijquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
KankerlijersThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
KANKER BUSQUETSI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
ok
kan weer 'ns niet anders he
altijd scheids mee barca
aanstellerij, was niksI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
kankerbekdichthoudenmufasasimba.jpgquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kankerbekdichthoudenmufasasimba.jpg
Mijn dromen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tevens, kanker Iniesta.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
NEE IK CLAIMDE IN BARCELONA TE ZIJN FUCKING ZEMMEL. ThaTim zei toch Barcelona en niet het stadion van Barca.quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet, ik zei datquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NEE IK CLAIMDE IN BARCELONA TE ZIJN FUCKING ZEMMEL. ThaTim zei toch Barcelona en niet het stadion van Barca.
![]()
![]()
![]()
RAMIRES, KANKERMOOI.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha hatenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jij, al die blanken lijken op elkaar
KankerlekkerThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kan gebeuren.quote:
quote:Tevens speelt Chelsea nu met 10 man dus komt dit gewoon weer goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kankerbekdichthoudenmufasasimba.jpg
Normaliter zie ik iedereen voor barca zijn trouwens, hoezo zijn jullie voor Chelsea? Behalve Jums dan![]()
Barca wordt weer eens in 't zadel geholpen door de UEFA-maffia. What else is new.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
omdat barca kut isquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Normaliter zie ik iedereen voor barca zijn trouwens, hoezo zijn jullie voor Chelsea? Behalve Jums danI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Normaliter zie ik iedereen voor barca zijn trouwens, hoezo zijn jullie voor Chelsea? Behalve Jums danThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tevens, wat was die hotwing actie ook alweer op tuesday?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik begin toch echt in de UEFA maffia te geloven.
Ben je nogal laat mee. Kijk naar waarom er geen cameras op de doellijn staan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik begin toch echt in de UEFA maffia te geloven.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
6 hotwings voor 2,45 volgens mij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens, wat was die hotwing actie ook alweer op tuesday?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Viel mee hequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik verwachtte een shitload aan reacties over die penalty.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Puyol gestuurd.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Volgens mij". You know I know you know you're damn sure!
Zou het niet grappig zijn wanneer Torres er nog een in beukt?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Zou het niet grappig zijn wanneer Torres er nog een in beukt?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb al eerder belangrijke wedstrijden correct voorspeld.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Negrodamus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb al eerder belangrijke wedstrijden correct voorspeld.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Komt die Torres.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
HE JUMI!
KAN GEBEUREN.
Het zit me diep, dat ene zinnetje.
[ Bericht 15% gewijzigd door Chocolatebear op 24-04-2012 22:34:11 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Zou het niet grappig zijn wanneer Torres er nog een in beukt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb al eerder belangrijke wedstrijden correct voorspeld.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Zou het niet grappig zijn wanneer Torres er nog een in beukt?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef Jajong het volgende:
CB wordt weer eens in 't zadel geholpen door de UEFA-maffia. What else is new.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Y'all mad as fuck.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
SJELSIE
Tevens, Fight Club
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sneaky shot @ CB's paardrijdverleden.
full stops and exclamation marks![]()
![]()
mmmmI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hey Choco, hoe is het met je baard?
Oppassen dat de kip er niet in blijft hangen.full stops and exclamation marks![]()
Slecht.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Sterkte.
Ik ga je coupe kopiëren, zodra m'n bol kan bijbruinen.
Dan lijken we net twins.
[ Bericht 19% gewijzigd door krioro op 25-04-2012 00:52:10 ]full stops and exclamation marks![]()
Fucking ziek. Een vriend van me doet mee aan die Poker 4-daagse in HC en is in 2 dagen al een keer 1e en 3e geworden. 13000 euro winnen in 2 dagenDoenquote:Op woensdag 25 april 2012 00:47 schreef krioro het volgende:
Sterkte.
Dan lijken we net twins.
boh jow dat is niet verkeerdquote:Op woensdag 25 april 2012 08:21 schreef Juminelle het volgende:
Fucking ziek. Een vriend van me doet mee aan die Poker 4-daagse in HC en is in 2 dagen al een keer 1e en 3e geworden. 13000 euro winnen in 2 dagen
[..]
DoenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Jaloers..quote:Op woensdag 25 april 2012 08:21 schreef Juminelle het volgende:
Fucking ziek. Een vriend van me doet mee aan die Poker 4-daagse in HC en is in 2 dagen al een keer 1e en 3e geworden. 13000 euro winnen in 2 dagen
[..]
Doen![]()
![]()
Doe maar ja, wil je dan ook je baard afstaan aan mij?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:47 schreef krioro het volgende:
Sterkte.
Dan lijken we net twins.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
RealI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
nog gehuild omdat barca eruit ligt, jumi?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik ga hier niet nader op in.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:12 schreef ThaTim het volgende:
nog gehuild omdat barca eruit ligt, jumi?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:12 schreef ThaTim het volgende:
nog gehuild omdat barca eruit ligt, jumi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Fernandes zomermeet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kennelijk staat KLB SC in jouw AT, dus komniehierswa of ik kom achterstevoren op een scooter een driveby doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB opent KLB SC topics bij de vleet.
quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Ethanolic het volgende:
Bayern gaat de finale winnen van Chelsea.![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
INFOOORMAquote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kennelijk staat KLB SC in jouw AT, dus komniehierswa of ik kom achterstevoren op een scooter een driveby doen.![]()
FOK!meet met alleen maar knappe mensen!quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hier zitten toch alleen maar knappe mensen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
FOK!meet met alleen maar knappe mensen!All good things are wild and free.![]()
Bedoel ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier zitten toch alleen maar knappe mensen?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja hier wel, maar in de KLB SC....quote:Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier zitten toch alleen maar knappe mensen?![]()
![]()
Ga daarom maar gauw weer terug naar de klb sc.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hier wel, maar in de KLB SC....
[ afbeelding ]All good things are wild and free.![]()
Ik sta aan de kant van Tli in deze. Maar alleen omdat zij de enige chick is in Nederland die me klaar kan pijpen.![]()
hoe weet je dat :Squote:Op woensdag 25 april 2012 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik sta aan de kant van Tli in deze. Maar alleen omdat zij de enige chick is in Nederland die me klaar kan pijpen.![]()
Ja, wat lopen jullie nou al die autisten uit te nodigen danquote:? Alleen Ynuhh en Grid vind ik wel tof.
Ja, jou bedoel ik ook maar jij post hier gewoon af en toe, dus jij valt wel onder Fernandes in deze.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
waarom post je daar dan zoveelquote:Op woensdag 25 april 2012 17:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, wat lopen jullie nou al die autisten uit te nodigen dan? Alleen Ynuhh en Grid vind ik wel tof.
Even snel goedpraten hé.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, jou bedoel ik ook maar jij post hier gewoon af en toe, dus jij valt wel onder Fernandes in deze.All good things are wild and free.![]()
Wie heb ik nog meer uitgenodigd dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, wat lopen jullie nou al die autisten uit te nodigen dan? Alleen Ynuhh en Grid vind ik wel tof.
Omdat hier gewoon nauwelijks nog gepost wordt en ik een no-lifer ben op mijn werk. We doen hier tegenwoordig één week over één topicquote:
oke danI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Mensen in Fernandes hebben werk, school, een bovengemiddelde vrijetijdsbesteding en sociale verplichtingen enz.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom hoor. Waarom autistisch halsstarrig hier blijven posten als het dood is.
Al die KLB SC'ers staan op en gaan naar bed met FOK!.
![]()
Geen idee, ik bedoelde ook niemand specifiek, maar er werd in die SC verkondigd dat we in de zomer gaan meeten dus dan komen al die mensen zo ookquote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wie heb ik nog meer uitgenodigd dan?![]()
No offense Fas en de andere diehard lurkertjes van KLB SC. Hvj xxxxxxxThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik ben vandaag ziek en FOK! ook op school in heel saaie lessen.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen in Fernandes hebben werk, school, een bovengemiddelde vrijetijdsbesteding en sociale verplichtingen enz.
![]()
![]()
Dit pretenderen we.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen in Fernandes hebben werk, school, een bovengemiddelde vrijetijdsbesteding en sociale verplichtingen enz.
Klopt, eigenlijk zitten we allemaal 24/7 in een geheime Tinychat zo nu en dan een geplande stilte te houdenquote:.
![]()
Nee, zelf het gesprek niet beginnen. Dan ben je immers de no-life FOK!ker. Gewoon niet posten, met als excuus dat je andere dingen te doen had.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk zitten we allemaal 24/7 in een geheime Tinychat zo nu en dan een geplande stilte te houden.
Ik ga zo sporten maar ik heb echt totaal geen zin. Als ik één keer niet geweest ben is mijn motivatie echt zwaar gedaald, maar ik voel me nu verplicht omdat een vriendin van me meegaat
Nee de eckte klb autisten hoef ik ook niet te zien hoor. Gridlok ynuhh en de andere toffe mensen zijn wel welkom in principe.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen idee, ik bedoelde ook niemand specifiek, maar er werd in die SC verkondigd dat we in de zomer gaan meeten dus dan komen al die mensen zo ook![]()
No offense Fas en de andere diehard lurkertjes van KLB SC. Hvj xxxxxxxThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wauw, dikke zelfgeilings hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier zitten toch alleen maar knappe mensen?Deathlift or Die.![]()
Ik zat in de tram en er zat een jongen die dood op jouw leek, hij had nog voetbalkleren+sporttas mee ookquote:![]()
![]()
Chillde hij 'm naakt ofzo? Of heb ik de smoel van Etha nog never gezienquote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zat in de tram en er zat een jongen die dood op jouw leek, hij had nog voetbalkleren+sporttas mee ook.
![]()
Volgensmij niet, ik heb 'm wel mogen bewonderen in de tinychatquote:Op woensdag 25 april 2012 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chillde hij 'm naakt ofzo? Of heb ik de smoel van Etha nog never gezien.
![]()
Ik zat vanmiddag in een tram ja. Van Damrak naar Centraal, had geen zin om te lopen (full endoquote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zat in de tram en er zat een jongen die dood op jouw leek, hij had nog voetbalkleren+sporttas mee ook)
Zonder sportkleding, met tassenDeathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chillde hij 'm naakt ofzo? Of heb ik de smoel van Etha nog never gezien.
You been missin' somethin'
Deathlift or Die.![]()
En eerst mij aanvallen dat ik een overloper was maar ondertussen posten cb dwc en jumi ook rustig daar hè!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Zeuren dat Fernandes steeds leeg is en dan hier posten![]()
![]()
![]()
Ja, als hun fanatiek daar posten join ik ook even weet je. Zie het als naar een andere shoppa gaan voor je J.
Wauw.
![]()
cool, en raakte je opslag verliefd in je tram?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En eerst mij aanvallen dat ik een overloper was maar ondertussen posten cb dwc en jumi ook rustig daar hè!
Deathlift or Die.![]()
Nee hij zag er nogal sullig uitquote:Op woensdag 25 april 2012 18:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
cool, en raakte je opslag verliefd in je tram?Maar hij leek op je. Niet dat jij er sullig uitziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel gram heb je er al door heen gejast nu je ma weg is?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, als hun fanatiek daar posten join ik ook even weet je. Zie het als naar een andere shoppa gaan voor je J.
Wauw.
![]()
![]()
Ik kan wel de trimmings aan elkaar breien als een soort gezichtspruik voor je.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doe maar ja, wil je dan ook je baard afstaan aan mij?full stops and exclamation marks![]()
Dan wordt het zeker zoiets
OH okquote:Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hij zag er nogal sullig uitMaar hij leek op je. Niet dat jij er sullig uitziet.
![]()
:):)):0
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:56 schreef ThaTim het volgende:
Dan wordt het zeker zoiets
[ afbeelding ]Als Choco dat doet, incl. tulband, krijgt ie van mij een euro.
full stops and exclamation marks![]()
Van mij 10.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Van mij 4. Heeft 'ie 15 euro, 2 minuten moeite. Da's ¤450 per uur, ¤18.000 per week. ¤936.00 in een jaar.
Je bent gek als je het niet doet CB.
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wauw.
.
![]()
Ik wed dat we wel tot 30 euro kunnen komen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van mij 4. Heeft 'ie 15 euro, 2 minuten moeite. Da's ¤450 per uur, ¤18.000 per week. ¤936.00 in een jaar.
Je bent gek als je het niet doet CB.
Ik doneer 3,36quote:Op woensdag 25 april 2012 19:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik wed dat we wel tot 30 euro kunnen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doneer 3,36Zulke bedragen, zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
paupersI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Spekken die kas voor CB.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Mijn Apple account is geblokkeerd omdat ze het geld van een app ter waarde van ¤1,59 niet hebben kunnen incasserenquote:![]()
Je bent rijker dan ik ben in ieder geval![]()
![]()
Haha nicequote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Mijn Apple account is geblokkeerd omdat ze het geld van een app ter waarde van ¤1,59 niet hebben kunnen incasseren![]()
Je bent rijker dan ik ben in ieder geval
Ik zag trouwens dat m'n zusje ook weer een app van 20 euro had gekocht op d'r iPod.Kutkind.
Deathlift or Die.![]()
Sla drquote:Op woensdag 25 april 2012 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha nice
Ik zag trouwens dat m'n zusje ook weer een app van 20 euro had gekocht op d'r iPod.Kutkind.
Ik moet nu ¤15 extra betalen trouwens. De ironie, ik kon de ¤1,59 niet eens betalen![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 25 april 2012 19:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Sla dr
Ik moet nu ¤15 extra betalen trouwens. De ironie, ik kon de ¤1,59 niet eens betalenkutleven heb jij.
Deathlift or Die.![]()
Ik voel me alweer prima hoor, stufi en loon is vandaag gestort zag ik net.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:51 schreef junamii het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik zeg al die dingen opdat jij je met ¤3,36 wat beter voelt
Deathlift or Die.![]()
Ik kan niet eens buiten de deur eten voor een maand met m'n stufi.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik voel me alweer prima hoor, stufi en loon is vandaag gestort zag ik net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik kan niet eens buiten de deur eten voor een maand met m'n stufi.Hier ook 96 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig betalen m'n ouders alles qua studie voor me
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gelukkig betalen m'n ouders alles qua studie voor me!
Je manhood, daar ging het.![]()
Waarom dat?quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Bij mij ookquote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hier ook 96 hoorGelukkig betalen m'n ouders alles qua studie voor me
![]()
![]()
dWc? AraabMuzik? Wat?quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jelly zijnNu ga ik even geld bietsen bij m'n ouders.
In m'n fobo staat:quote:
-Dipset:
Cam'Ron, Juelz Santana, Jim Jones, Hell Rell, JR Writer, Freekey Zekey & Max B.
Hij maakt echt al jaaaren beats voor/bij/met hun, pas de laatste 2 jaar ofzo is 'ie echt bekend geworden.
Over fobo gesproken, ik viel flauw toen ik die van jou zag![]()
.
![]()
je geeft me weer een excuus om fobo jumi te checkenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
In m'n fobo staat:
-Dipset:
Hij maakt echt al jaaaren beats voor/bij/met hun, pas de laatste 2 jaar ofzo is 'ie echt bekend geworden.
.
Kulaaaaaaaaaar_sala.mp3quote:Op woensdag 25 april 2012 20:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
je geeft me weer een excuus om fobo jumi te checken![]()
Wat ik me afvraag, is Jumi nou ook die meid in balletpose?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dopequote:Op woensdag 25 april 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
In m'n fobo staat:
-Dipset:
.
Wist ik ja. Al ken 'm vooral van die dubstep beats
En awwwToch wel met die hakken ja?
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef ThaTim het volgende:
Wat ik me afvraag, is Jumi nou ook die meid in balletpose?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd jij nou eens op, jaquote:
deze meidquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
DopeWist ik ja. Al ken 'm vooral van die dubstep beats
En awwwToch wel met die hakken ja?
[..]zeg maar via dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Houd jij nou eens op, ja![]()
denk je dat echt, etha?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Toch niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helaas wordt de finale Bayern - Chelsea, met als winnaar Bayern.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Kon hij echt niets aan doen inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe kan je hier nou een penalty voor geven?
hij scoort waar Messi mistI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helaas wordt de finale Bayern - Chelsea, met als winnaar Bayern.![]()
![]()
WAT ROBBEN?!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ronaldo![]()
Had vanmiddag trouwens nog een discussie met een jongen, hij vond Joe Hart de beste keeper ter wereld
Overduidelijk Casillas.Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: